Foto
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Foto
Gastenboek
  • hallo

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Foto
    Rondvraag / Poll
    Wat moet er nog op mijn site komen?
    Meer foto's
    Meer over mezelf
    Moppen
    Meer uitleg over auto's
    Is goed zo, moet niet veranderen
    Bekijk resultaat

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Zoeken met Google


    Foto
    Foto
    Foto
    Top links
  • Bloggen.be
  • Testdrive
  • Foto
    tuning site !!!
    have fun
    26-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iets over mezelf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,
    ik ben Leader.
    Mijn hobby's zijn gamen en in tuning-boekjes kijken.

    Als je autoboekjes en/of games wilt ruilen,mijn emailadres: leanderdegusseme@hotmail.com

    Ik hou van TUNING daarom heb ik deze website gemaakt!

    26-11-2005 om 22:23 geschreven door tuningfreak  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (76 Stemmen)


    Foto


    Foto

    Toen Porsche de Carrera GT in 2000 voor het eerst aan het publiek toonde waren de reacties volenthousiast. En dat is logisch want dit is een auto boordevol techniek, met veel vermogen en een echter Porsche-uitstraling.

    Porsche staat bekend om zijn boxer-motoren. Met de Carrera GT doen de heren uit Stuttgart het heel anders en leggen ze een V10 onder de kap. Een V10 met maar liefst  612 pk bij 8.000 toeren per minuut! Je begrijpt al wel dat zoiets garant staat voor heel veel kabaal, pardon: prachtig geluid!

    Zoals ik in de inleiding al even aanhaalde, de Carrera GT zit boordevol techniek. Behalve dat is hij ook nog eens gemaakt van de meest bijzondere materialen. Neem bijvoorbeeld de enorme keramische remschijven, de koppelingsplaat van keramiek, magnesium velgen en Michelin banden gemaakt uit twee componenten. Bovendien is de monocoque-constructie gemaakt van koolstofvezel en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

    De V10 is voorzien van dry-sump smering en alle 612 pk´s worden via een speciale zesversnellingsbak op de achterwielen overgebracht. Flink doortrappen betekent in 3,9 seconden naar 100 km/h en nog geen 6 seconden later zit je al op 200 km/h. De top van 330 km/h is daardoor ook zo bereikt.

    Porsche bouwt slechts 1.500 exemplaren van deze supersportauto die nog maar eens duidelijk laat zien waartoe het Duitse merk in staat is en waarom zij de naam hebben sportauto´s te kunnen bouwen!






    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs