Inhoud blog
  • Wegpesten van alleenstaande vrouw is geen geïsoleerd feit!
  • jgv fluit milquet terug
  • pers bericht noordzuid
  • WELKOM
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    ldd-houthalen
    durven denken doen
    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Over mijzelf
    Ik ben bammens wesley
    Ik ben een man en woon in houthalen (belgie) en mijn beroep is mekanieker en ldd secretaris in houthalen onder voor zitter van jgv limburg.
    Ik ben geboren op 16/12/1984 en ben nu dus 39 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    je kan me gerust contacteren over vragen of inlichtingen ivm lijst dedecker of jong gezond verstand houthalen
    Mijn favorieten
  • ldd limburg
  • ldd nationaal

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 29/12-04/01 2009
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs