Welkom op mijn blog!
Zoeken in blog

MIJN VOLGENDE MARATHON

Eindhoven 10/10/10 ???

GELOPEN MARATHONS:

1. IN FLANDERS FIELD  marathon
14 september 2008 in 3 uur 23'31"

2. MARATHON DE PARIS
5 april 2009 in 3 uur 22'31"

3. MARATHON VAN ROTTERDAM
11 april 2010 in 3 uur 24' 39"
Foto
Willekeurig Bloggen.be Blogs
kommaarhierkijken777
www.bloggen.be/kommaar
Willekeurig Bloggen.be Blogs
cat4u
www.bloggen.be/cat4u
Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • oostends loopcriterium
  • Coach Paul
  • Foto
    LOOPSCHOENEN
    Mizuno wave rider 9 
    Mizuno wave rider 10 
    Mizuno wave rider 11 (oranje)
    Asics Gel nimbus 10   (blauwe)
    Asics GT 2140 (pronatie) (blauwe)
    Ascis GT 2150 (zwarte)
    Ascis GEL-DS trainer 15 (groene)
    MIJN BESTTIJDEN
    10 km:
    38'37" (11/5/07 sint -rembert torhout)
    21 km:
    1u28'05" (15/03/09 sluis)
    42,195 km
    3u22'31" (05/04/2009 PARIJS)
    27 km:
    1u57'57" (21/2/09 watervliet)
    RUNNING
    mijn trainingen, mijn wedstrijden
    31-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 km van brussel
    Gisteren voor de 4de x de 20 km van brussel gelopen.
    Telkens kon ik mijn tijd verbeteren. Vorig jaar 1u 24'45 sec.
    Dus doelstelling voor dit jaar: 1 u 23"

    Na de slechte weersvoorspellingen viel het weer best mee, praktisch geen regen, niet te koud gehad en de wind viel ook best mee.
    Na het startschot wat verder nog eerst een plasje gedaan voor ik over de matten liep...
    Ik wist dat ik aan een tempo van rond de 4'09" moest lopen.
    Eerst enkele tunnels op en af... was wel zwaar...
    Toen wat door het bos om op adem te komen.
    Na km 7 kon ik JM Thibaut inhalen.
    Nooit kwam ik in de problemen om een goed tempo aan te houden en een paar kms had ik iemand voor me die ik gebruikte als haas om een seriues tempo aan te houden tot die ook iets te rap ging...
    Aan km 15 een gelletje genomen en dan nog serieus doorgetrokken. Geen verval op de tervuurste steenweg, danks zij aanmoedigen van supporters van de olifantjes en de laatste km nog een serieus doorgetrokken. Misschien zat  er nog een 1 uur 22' in maar het laatste bochtje was er teveel aan..
    Toch binnengekomen in een tijd van 1 uur 23 minuten en 14 sec... een nieuw PR voor mij (verbeterd met meer dan 1 minuut).
    Dus zeer tevreden.

    Nadien nog een mooie avond gehad bij de griek met lekker eten, goed gezelschap en dans tot 1 uur snachts.
    Voor mij een zeer geslaagde avond met dank bij deze voor het JT de olifant die deze dag georganiseerd had.
    Vandaag een dagje vrij gehad om de batterijen terug op te laden...


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    01-06-2010
    wow zeg!
    Amai zeg Dirk, net zoals Poppetje liep jij ook hier een formidabele 20 km!!
    Dat is liefst twee minuten rapper dan ik er vorig jaar over deed, dat wil wat zeggen hé!!
    Spijtig genoeg moest ik dit jaar het verslag van de 20 km door Brussel vanop m'n zetel thuis meevolgen in het nieuws, want sedert vorige woensdag is m'n rechter knie geopereerd en ik moet nu volop oefeningen doen om de knie weer krachtig en soepel te krijgen. Dat valt niet mee, alles voelt nog zeer stijf aan en het trekt ook nogal tegen. Vrijdag moeten de draadjes eruit. Dan mag ik opnieuw beginnen met fietsen en zwemmen in crawl. Lopen zal niet eerder of halverwege juli mogen, nadat ik op controle geweest ben bij de orthopedist die me heeft geopereerd.
    Nogmaals proficiat met je eindtijd en geniet er maar volop van!
    Groetjes van Niek (de gehavende Diesel )

    01-06-2010 om 21:41 geschreven door Niek


    batterijen

    Sterke wedstrijd ! Sommigen zullen het nodig gehad hebben om hun batterijen weer op te laden de maandag !!

    01-06-2010 om 16:26 geschreven door wim






    We zijn de 38de week van 2024
    Over mijzelf
    Ik ben dirk luypaert, en gebruik soms ook wel de schuilnaam ostendrunner.
    Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is medisch laboratorium technoloog.
    Ik ben geboren op 05/01/1964 en ben nu dus 60 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lopen-supporter KV Oostende.
    november 2008: gewicht: 64 kg lengte: 1 m78
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • succes!
  • Proficiat!
  • Proficiat!
  • goede avond
  • Blijven lopen

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    overzicht aantal gelopen kms per jaar


    maand 2009 2010
    januari 264 246
    februari 273 279
    maart 306 370
    april 156 180
    mei 193
    juni 222
    juli 195
    aug 146
    sep 218
    okt 205
    nov 98
    dec 190

    totaal 2009: 2466 km

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs