music + charts
Inhoud blog
  • NIEUWE BLOG
  • Welkom/Welcome
  • Mijn persoonlijke top 10 (actuele singles)/ My personal top 10 (actual singles)
  • Kippesoep Allstars: Kippesoep Voor Iedereen
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Welkom iedereen/Welcome everyone
    Zoeken in blog

    Startpagina !
    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...
    Rondvraag / Poll
    Wie zal Belgiƫ vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival in Athene in mei?/Who's going to represent Belgium at the Eurovision Song Contest in Athens in may?
    Afi: Not That Beatiful
    Jeason: Dame Amor Dame Vida
    Sonny O'Brien: I'll Be There For You
    Peter Evrard: Coward
    Els De Schepper: Als Ik Je Morgen Ergens Tegenkom
    Barbara Dex: Crazy
    Katerine: Watch Me Move
    Brahim: P.O.W.E.R.
    Kate Ryan: Je T' Adore
    La Sahkra: Wonderland
    Roxane: Push It
    Belle Perez: El Mundo Bailando
    Kaye Styles: Profile
    Eve Kempbell: Not Right
    Bekijk resultaat

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Archief per week
  • 20/02-26/02 2006
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 26/09-02/10 2005
    Blog als favoriet !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    electro_webshop
    www.bloggen.be/electro

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs