In
tegenstelling tot haar verlies maken van Japanse ouders, Sony India vandaag de
dag zei dat het "gezonde winst" te registreren en zelfs van plan om
zijn personeelsbestand te verhogen met 500 mensen in het lopende boekjaar.
"De
situatie in India is anders dan de andere wereldwijde markten, waar Sony is
getuige van de druk. We zijn een sterke groei en een gezonde winst te
hebben," Sony India Managing Director Masaru Tamagawa vertelde
verslaggevers hier.
Beweren
dat Sony India verwacht om door te gaan een goede groei, hij zei dat het
bedrijf van plan om opvoeren van hun mankracht kracht in de nabije toekomst.
"Gezien
zowel vaste en tijdelijke werknemers, zijn we op dit moment waar in totaal
3.300 mensen in India. Dit aantal zal oplopen tot 3.800 in maart 2013,"
Tamagawa gezegd. Dit is in strijd met de ouder, Sony Corporation gemeld te
hebben besloten om 10.000 banen, snij waarschijnlijk tegen het einde van dit
jaar om het verlies te beperken.
In
februari van dit jaar was de Japanse elektronica goederen grote voorspellen een
geconsolideerd nettoverlies van 220 miljard yen voor het boekjaar eindigend op
31 maart 2012.
"Momenteel
is de Indiase markt is 5 draagt procent van de wereldwijde omzet
en het kan oplopen tot 6 procent in het volgende jaar. Sony India had een omzet
van Rs 5400 crore in 2010-11," Tamagawa zei, het toevoegen van het bedrijf
zal de resultaten voor FY'12 in de komende weken.
Hij zei
dat de activiteiten in India is wereldwijd de op vier na grootste voor Sony na
Japan, de VS, China en Braziliƫ.
"We
zijn dichter bij Braziliƫ dan de andere drie markten, die zeer groot zijn. In
de komende twee jaar, kunnen we de Braziliaanse markt te halen", voegde
hij eraan toe.
Sony
India's groei wordt vooral geleid door drie divisies - Bravia scala aan televisies,
Vaio merk computers en digitale imaging producten zoals Cyber-shot camera's.
Om haar
groei verder te duwen, Sony India lanceerde vandaag een reeks van 34 nieuwe
digitale camera's in het land, geprijsd tussen Rs 5490 en Rs 27.990.
"Met
45 procent groei van het vorige fiscale, hebben we de digitale camera markt van
40 beter dan procent. Wij zijn richt om ons aandeel in de markt te verhogen tot
45 procent in dit fiscale van 42 procent in de laatste fiscale," Tamagawa
gezegd.
Volgens
Sony India, de digitale fotocamera markt in het land stond op 33 lakh eenheden
in FY'12 en zal naar verwachting tot 42 lakh units te vergroten door 2012-13.
Het
bedrijf streeft naar 14 lakh eenheden van deze camera's in FY'13 te verkopen
ten opzichte van vorig boekjaar de 11 lakh eenheden.
Tamagawa
zei dat het bedrijf zal Rs 50 crore investeren in de marketing strategie en
ander merk promotionele activiteiten.
Trouwens,
het bedrijf van plan om de verkooppunten te verhogen tot 3.000 verkooppunten
door het einde van dit boekjaar van 2.500 in FY'12, voegde hij eraan toe.
In
tegenstelling tot de groei van haar activiteiten in India, is Sony Corporation
bloeden op haar thuismarkt en andere ontwikkelde landen als de VS.
Voor
het derde kwartaal eindigend op 31 december 2011, het nettoverlies Sony Corp
stond op 159 miljard yen ten opzichte van een netto-inkomen van 72,3 miljard
yen in de periode een jaar geleden.
Het
bedrijf heeft verkoop-en bedrijfsopbrengsten ook daalde met 17,37 procent tot
1,82 biljoen yen van 2,21 biljoen yen in het derde kwartaal eindigend op 31
december 2010.
De
daling van de geconsolideerde omzet werd toegeschreven aan de gevolgen van de
verwoestende overstromingen in Thailand, ongunstige marktomstandigheden in de
ontwikkelde landen en ongunstige wisselkoersen.
Toshiba Satellite L500-128 battery
Dell J1KND battery
Dell Inspiron N4110 battery
|