Ook vandaag was er een muzisch doorschuifsysteem. In gemengde groepjes werkten de leerlingen van L4, L5 en L6 deze keer rond muziek, bewegingsexpressie en muzisch taalgebruik.
Hieronder zie je enkele sfeerbeelden uit de activiteit van muzisch taalgebruik. Zowel in groep als elk apart werd er rond woordassociaties gewerkt: het ene woord doet aan een ander woord denken en zo stromen de ideeën en gedachten... We kwamen tot grote woordspinnen die het vertrekpunt werden voor gedichten.
de speeltijd iedereen blij! voetbal of speelkoffer er is van alles vallen en opstaan soms doet dat pijn de bel! stilte (Niels L5)
TRINGGGG! Daar gaat de bel, de speeltijd begint. Vlug gaan spelen met de andere kinderen. We spelen verstopper, zegt Lore. We spelen tikker, zegt John. Maar we spelen al iets, zegt Lara, ja, we spelen een gezelschapsspel!!! (Martijn L6)
JOEPIE, altijd spelen fijn met vrienden speel met de speelkoffer dan ben je blij! (Luna L4)
|