Voor je plezier moet je het niet doen, vind ik: verhuizen. Soms noodzakelijk, soms beter met het oog op...., maar toch altijd een beetje miserie. Ja toch?
Ik ben me nu al enkele weken aan het ergeren over Engie Electrabel. Rekening na verhuis om van achterover te vallen, gereclameerd en dat wordt nu onderzocht, blijkbaar. Dossiernummer gekregen, dus ik wacht ik spanning af. Ondertussen wel al per mail rappel ontvangen, met extra kosten.... grrr. Dus zo net telefoontje gedaan, veel geduld gehad, en na een kwartier toch een 'echte' stem aan de lijn gehad. (Sorry, juffrouw of mevrouw, u kan persoonlijk ook niets aan 'mijn geval' doen). Mails, info allerhande, hadden elkaar gekruist, ik moet die nalatigheidintrest niet betalen (ben benieuwd), ik zal eerstdaags een juiste update krijgen (sic).
Ik wil de werknemers van Electrabel, op de baan of aan de telefoon of...., niet persoonlijk aanvallen, verre van. Evenmin dat ik dat zou willen doen voor een of ander ander bedrijf, overheidsgebonden of niet. Maar ik zou graag willen dat afwikkelingen van contracten allerhande (gas, water, tv, electriciteit,....) bij verhuis simpeler kan verlopen, zonder ellenlange wachttijden aan de telefoon - want via mail is het..................... een hele ramp.
|