Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

{TITEL_VRIJE_ZONE}
Blog als favoriet !
Inhoud blog
  • welkom
    Startpagina !

    kurtsblog
    kurtswebblog
    08-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen welkom beste bezoeker ik ben kurt uit brugge

    08-05-2007 om 17:28 geschreven door kurt  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)




    Gastenboek
  • fijn

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Welkom op mijn kurtsblog
    Laatste commentaren

    Over mijzelf
    Ik ben kurt
    Ik ben een man en woon in brugge (belgie) en mijn beroep is metaalbewerker.
    Ik ben geboren op 08/12/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: pc webdesign.

    Zoeken in blog


    Een interessant adres?

    Zoeken met Google



    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs