Foto
KLIK OP DE FOTO VAN TIMOTHY DUPONT VOOR ZIJN WEBSITE:SPIRITUEELCOACHING
Foto
Foto
JURGEN VAN GOOLEN :KLIK OP HET LOGO VAN HET TEAM VOOR DE SITE VAN JURGEN
Foto
Foto
Zoeken met Google


Foto
Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • WIELRENNEN STARTKABEL NL
  • ZOEKERSWEB(sport,hobby)
  • Wielrennen startpagina.be
  • ALLES GRATIS NET
  • WIELRENNEN BESTE LINKS
  • zoek naar goede websites in België
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    Wie is volgens u de beste renner die er ooit is geweest of is
    Eddy Merckx
    Johan Museeuw
    Peter Van Petegem
    Roger De Vlaeminck
    Tom Boonen
    Lance Armstrong
    Bekijk resultaat

    Inhoud blog
  • Interview met Timothy Dupont
  • Het miniaturen peloton
  • De geboorte van het "Centrum Ronde van Vlaanderen rennertje"
  • Retro's,Molteni,Alcyon,Flandria
  • Tom Boonen in miniatuur en wagen quick-step 2008
  • Germain Derycke in miniatuur
  • Silence-Lotto in Waregem en voorstelling nieuwe uitrusting
  • Silence-lotto antidopingbeleid
  • Silence-Lotto 2008
  • Sven Nys,het zoveelste miniatuurtje
  • Alejandro Valverde in miniatuur
  • Dirk Nachtergaele"de grote verzorger"
  • Sven nys mijn nieuwste creatie als Belgisch Kampioen
  • Lance armstrong terug in het peloton en naar tour 2009
  • Sven nys eindelijk sportman van het jaar
  • Mr.Fons Leroy was stichter van Vlaanderen 2002,t-interim....
  • Nieuwe truitjes ploegen
  • Tour 2008 voorbij
  • NIEUW!!!!!!NIEUW!!!!!! NIEUW!!!!!!!!!!!NIEUW!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Renners van vroeger
  • Sven Nys al bij Landbouwkrediet
  • Riccardo Ricco wint
  • VIP busjes:Quick-step,CSC,Topsport-vlaanderen en silence lotto
  • Volgwagens:Mavic,Tinkoff en diorama gerolsteiner
  • Volgwagens:Predictor-lotto,Milram,Quick-step en Saunier-duval
  • Volgwagens van:Discovery,Euskatek,Lampre en Liquigas
  • Wagens:Astana,Barloworld,Caisse d'epargne,CSC
  • Topsport,AG2R,Agritubel,Aqua&sapone
  • Tinkoff aast op renners
  • Milram hoopt dat Erik Zabel nog blijft
  • Truien Museeuw,Nys,Boonen en Sijn
  • Een klein deel van mijn verzameling
  • Miniatuurfiets Bernard Hinault
  • Miniatuurfiets van Miguel Indurain
  • Mijn koersfiets van Johan Museeuw
  • de Mont-Ventoux
  • kim Kirchen speerpunt bij....Columbia Sportswear
  • Nick Nuyens
  • Philippe Gilbert met ambitie naar tour
  • Intervieuw met Wilfried Peeters
  • Damiano Cunego
  • Mark Cavendish droomt van groen(maar zal tour niet uitrijden??)
  • BUD Cyclingteam naar de Alpe dHuez voor overleden(broer,vriend)
  • Quick-step innergetic 2008
  • Paris-Roubaix 2008
  • Ronde van Vlaanderen podium in miniatuur
  • Frederik Willems verschillende miniaturen
  • Nic Ingels terug op topniveau
  • COFIDIS,PREDICTOR-LOTTO,AG2R,EUSKATEL
  • FIDEA W.K,QUICK-STEP,LOTTO-DAVITAMON,
  • MILRAM,QUICK-STEP,LOTTO-DAVITAMON N.K
  • QUICK-STEP INNERGETIC 2008,SKILL-SHIMANO,HIGHROAD
  • FIDEA 2007,CAISSE D éPARGNE
  • LIQUIGAS,VAN PETEGEM,B.K NICO EECKHOUT,
  • Belgisch Kampioenschap 2008
  • Parcours BK 2008 (Knokke-Heist)
  • Miniaturen allerlei (Mario)
  • ronde van Belgié komt eraan
  • Tom Boonen superieur in de hel met NR 51
  • cancellara,ballan en Martijn na Paris Roubaix
  • VERSCHILLENDE WIELERPLOEGEN
  • VERSCHILLENDE PLOEGEN
  • Museeuw in miniatuur MAPEI
  • Teams en renners 2008
  • Frederik Willems tijdens de ronde van Vlaanderen 2008
  • Frederik Willems
  • Team"HighRoad"
  • Museeuw
  • Nieuwe ploegen 2008
  • Nic Ingels een rustige en aangename jongen
  • De hellingen van de ronde 2008
  • DE RONDE VAN VLAANDEREN
  • Team HIGH-ROAD
  • sven nys
  • Sven nys voor de 5é keer Belgisch Kampioen 2008
  • miniatuurwagen predictor-lotto
  • miniatuurwagen discovery
  • Miniatuurwagen gerolsteiner
  • miniatuurwagen milram
  • miniatuurwagen lampre
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    http://promotietips.free-toplist.net/count.php?liste=11319&id=110912
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    In Nederland op het Europees Kampioenschap, heeft Niels Albrecht zijn titel kunnen verlengen. De zussen Veerle-en Kathy Ingels behaalden respectievelijk een 11é en 19é plaats. Veerle hoopte op een top 10 plaats,maar het is niet gelukt. Pech hield haar van een top 10 plaats.Kathy zal er wel staan op het Belgisch kampioenschap waar ze vorig jaar 2é werd.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    De eerste stage van Predictor-Lotto zit erop, acht dagen hebben ze getraind op Mallorca voor Kerstmis. Nic Ingels vertelde mij dat het goed afzien geblazen was. Men trainde alle dagen gemiddeld 4 tot 5 uur,alleen woensdag was het rustdag en dan heeft men maar 1 uurtje op de fiets gezeten. Na nieuwjaar is het de 2de stage,als voorbereiding op de ronde van Portugal om vandaar naar Qautar te vertrekken. In februari is het ploegvoorstelling. Veel succes.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    groene trui
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    bolletjestrui
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Hallo iedereen...mooi weertje om te gaan fietsen hé....laat jullie maar gaan en geniet ervan.......groetjes coureurken
    Foto
    Foto
    een hart voor wielrennen.......een hart voor wielrennen...een hart voor wielrennen
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    hier zie je de logo's van pro-tour ploegen en enkele continentale teams
    Foto
    KOPMAN:Thomas Voeckler
    Foto
    KOPMAN:Alejandro Valverde
    Foto
    KOPMAN:Nick Nuyens
    Foto
    KOPMAN:Fabian Cancellara
    Foto
    KOPMAN:Jimmy Casper
    Foto
    KOPMAN:Zubeldia
    Foto
    KOPMAN:Stefan Schumacher
    Foto
    KOPMAN:Filippo Pozzato
    Foto
    KOPMAN:Damiano Cunego
    Foto
    KOPMAN:Alessandro Petacchi
    Foto
    KOPMAN:Thor Hushovd
    Foto
    KOPMAN:Robby McEwen
    Foto
    KOPMAN:Alexandre Vinokourov
    Foto
    KOPMAN:David Millar
    Foto
    KOPMAN:Arrieta
    Foto
    KOPMAN:Marcus Burghardt
    Foto
    KOPMAN:Yaroslov Popovych
    Foto
    KOPMAN:Philippe Gilbert
    Foto
    KOPMAN:Tom Boonen
    Foto
    KOPMAN:Oscar Freire
    Foto
    Daar gaat hij weer op zijn blog met zijn foto's en teksten over het wielrennen,DE KLEINE KAPOEN. Ik zal hem eens een pamper op zijn hoofd zetten,deugniet. P.S ZIJN NAAMPJE IS KOUREURKEN
    Foto
    Roze leiderstrui van de Giro Giro d’Italia De Giro d’Italia is één van de drie grootste wielerrondes. Op 13 mei 1909 ging de eerste editie van de Giro d’Italia van start. La Gazetta dello Sport organiseerde de wielerronde en doet dat tot op de dag van vandaag. Aan de op roze papier gedrukte Italiaanse sportkrant dankt de Giro ook de kleur van de leiderstrui. De Giro is la corsa rosa, de roze koers. Een echte Italiaanse koers ook: het merendeel van de winnaars (63) was afkomstig uit Italië.d’Italia
    Foto
    Foto
    Opbouw naar de Tour toe Mijn knop begint langzaam om te draaien. Het was een welgekomen rust, meer dan anders. Ik was gewoon op. Dit had ook te maken met de shit die ik over mijn kop gekregen heb omdat ik Parijs-Roubaix en de Ronde van Vlaanderen niet gewonnen heb. Voor bepaalde mensen had ik een slecht voorjaar en die kritiek heeft mij toch geraakt. Ik heb veel gerust en de zaken weer wat op een rijtje gezet. Relativeren was iets dat ik opnieuw heb moeten leren. Door het goede weer ben ik een weekje langer bij mijn ouders gebleven. Wat bijgepraat met vrienden. Nu begin ik aan mijn opbouw naar de Tour toe. Stap per stap, ik heb er weer zin in! Groeten, Tom
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rss
    www.bloggen.be/rss
    Foto
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rina_en_luc
    www.bloggen.be/rina_en
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kortingscodes
    www.bloggen.be/korting
    Foto
    De vakantie is voorbij. Het was echt genieten. Een supervakantie, heel relaxed, samen met wat vrienden uit het peloton. Ik begin zin te krijgen om er terug in te vliegen. Stilletjes opbouwen. Nog niet al te zwaar, gewoon mijn lichaam duidelijk maken dat er nog steeds een topsporter in woont. Sportieve groetjes, Tom
    Foto
    Hier boven zie je de kasseisteen die Tom Boonen gewonnen heeft in 2005
    Met Caisse d'Epargne heeft ook de laatste ploeg zijn selectie voor de Tour bekend gemaakt. De kopman is Alejandro Valverde, die ook één van de topfavorieten voor deze Ronde van Frankrijk is. Hij krijgt steun van andere goede klimmers zoals Oscar Pereiro, die nu echt met zekerheid de Tourwinnaar van 2006 is nu Floyd Landis difinitief niet werd vrijgesproken. Interessant weetje: Oscar Pereiro is de enige renner die in de Tour start die ooit al eens de Tour gewonnen heeft.
    Foto
    Quick·Step - Innergetic is een Belgische wielerploeg, gesponsord door Quick·Step (dat parketvloeren maakt), met als co-sponsor Innergetic, dat onderdelen van matrassen maakt. Quick·Step is sinds 2003 hoofdsponsor van het team, daarvoor was het co-sponsor van de Mapei-wielerploeg die succesvol was in de jaren negentig. Quick·Step is een internationaal georiënteerde ploeg, met naast een Belgische ook een vrij grote Italiaanse kern. Het team richt zich voornamelijk op eendaagse wedstrijden, met renners als Paolo Bettini, Tom Boonen en Gert Steegmans. Manager van het team is de Belg Patrick Lefevere en ploegleiders zijn diens landgenoten Wilfried Peeters en Rik Van Slycke en de Italianen Serge Parsani, Luca Guercilena en Davide Bramati.
    Foto
    Foto
    Kenny dehaes...winnaar 1è etappe Ronde van Belgié
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Sportkledingfabrikant Vermarc blijft ook de komende drie jaar sponsor van de Belgische wielerploeg Silence-Lotto. Dat heeft PR-verantwoordelijke Filip Demyttenaere bevestigd op de persbabbel met kersvers Belgisch kampioen Jürgen Roelandts. Roelandts kreeg zijn nieuwe shirt, met daarop de nodige emblemen van de diverse sponsors, vanmiddag officieel overhandigd door Frans Verbeeck van Vermarc. "Het heeft ons nachtwerk gekost, maar dat hebben wij er graag voor over. Dit is een trui die hij in de criteriums gaat gebruiken. Aan zijn 'echt shirt' werken we nog. Er mogen immers niet teveel sponsors op die nationale driekleur staan. Dat vergt wat aanpassing", verduidelijkte Frans Verbeeck.
    Foto
    Foto
    Oscar Freire
    Foto
    Robbie McEwen
    Foto
    erik zabel
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aussie
    www.bloggen.be/aussie
    Blog als favoriet !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Voor Erik Zabel wordt dit wellicht het laatste jaar als prof. Dat heeft de 37-jarige Duitser vandaag gezegd op de officiële voorstelling van zijn team Milram. Zabels contract bij Milram loopt in december af, maar helemaal zeker is zijn afscheid nog niet. "Als ik dit jaar nog heel veel plezier zou beleven op de fiets of als Alessandro Petacchi me vraagt om nog een jaar aan zijn zijde te rijden, wil ik daar over nadenken." Zabel is de ouderdomsdeken van Milram, dat fel verjongd werd met vooral Duitse renners.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Barloworld zal na de Ronde van Frankrijk stoppen met het sponsoren van de gelijknamige wielerploeg. Het terugtrekken als sponsor is een gevolg van de positieve dopingtest van Moises Duenas in deze Tour. Op de website van de wielerploeg staat in een officiële verklaring te lezen: "Team Barloworld hanteert een nultolerantie tegenover doping en daar zijn de renners ook op de hoogte van. Als bedrijf hebben we waarden die we naleven, zo ook bij de wielerploeg." "Dit incident heeft een negatieve impact op Barloworld. We moeten ons bedrijf beschermen hier tegen, en ons terugtrekken uit de wielersport," zegt Chris Fisher, Hoofd Marketing van Barloworld. Barloworld nam voor de tweede maal deel aan de Tour. Vorig seizoen won het met Mauricio Soler nog het bergklassement. Er wordt inmiddels al onderhandeld met nieuwe potentiële geldschieters.
    Naar aanleiding van het ontslag van Riccardo Riccò en Leonardo Piepoli bij Saunier Duval belde Radio 1 naar oud-renner Johan Museeuw. In het gesprek verklaarde Johan Museeuw dat hij in gesprek is met de Italiaans-Russische wielerploeg Tinkoff. Museeuw bood oorspronkelijk zijn fietsen aan aan het team, maar al gauw draaide het gesprek uit op de vraag om eventueel bij Tinkoff aan de slag te gaan. Of Museeuw ook ingaat op het aanbod, wou de voormalige renner van QuickStep niet kwijt. Maar mogelijk zien we hem binnenkort als nieuwe ploegleider of assistent-ploegleider bij Tinkoff, dat volgend jaar Katoucha zal heten.
    Foto
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggerke
    www.bloggen.be/joggerk
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rina_en_luc
    www.bloggen.be/rina_en
    MINIATUURRENNERS WIELRENNEN
    cyclistes du miniatures
    06-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sven nys voor de 5é keer Belgisch Kampioen 2008
    Photobucket Sven Nys was vooraf de gedoodverfde winnaar van deze wedstrijd. Zijn dominantie van de laatste weken bleek echter geen vrijgeleide voor een ruim afgescheiden zege. De gemiste start zat hier voor veel tussen. "Het was frustrerend om zo te moeten vertrekken", zegt kersvers kampioen Nys. "Ik hoorde geen startschot en terwijl andere renners vertrokken, bleef ik als een domme gans staan. Twee ronden heb ik moeten rijden om terug te komen. Dat kost krachten. De aanvallen kon ik goed pareren en ik zorgde ervoor dat ik voor de laatste loopstrook op kop zat. Daarna had ik nog kracht genoeg om weg te rijden." Uiteindelijk kon hij met een paar seconden voorsprong winnen. "Op een BK kan iedereen iets meer dan normaal", zegt hij. "Ik heb er nu vijf gewonnen. Nu wil ik zeker die conditie behouden, aan het WK over drie weken denk ik nog niet." En nog : "Door een valse start kwam ik meteen in de verdrukking en moest ik achtervolgen. Dat zijn krachten die je kwijt bent." "Ik wist dat ik vanuit de juiste positie moest aanvallen. Bij het ingaan van de laatste ronde wist ik waar ik ging toeslaan, het was zaak om op die plaats als eerste te zitten."Ik wilde me de titel niet laten afpakken. Ik denk dat het een heel groot feest zal worden."Ik was de favoriet. Ik maak komaf met het verhaal dat Sven Nys niet onder druk kan presteren. Want dit was het wel, hoor." Ook Bart Wellens was vandaag heel goed ondanks de onheilspellende berichten eerder deze week.Hij was dan ook zeer teleurgesteld na de wedstrijd. "Het was een heel mooie cross voor de supporters en voor mij liep het ook ideaal.Ik wilde de hele cross in het wiel van Nys blijven en er pas in de laatste 100 meter uit komen", zei Bart Wellens. "Ik heb mijn koers verloren op het einde. In de laatste 500 meter neem ik wat risico en maak ik een fout. Die kloof van 50 meter kreeg ik niet meer dicht." "Ik heb geen uitvlucht dat ik vorige week ziek ben geweest. Ik had een heel goede dag en had heel goede benen. Nu wil ik heel gezond worden en toeleven naar het WK", zei Wellens nog.. De derde man op het podium, Niels Albert, was misschien wel de pechvogel van de dag door zijn lekke band. Wat indien hij niet lek was gereden? "Ik reed lek op een "kut-kut-kut-kutmoment", waardoor ik een halve ronde met een lekke band moest rijden.Ik was erg gemotiveerd. Zonder die 30 seconden achterstand deed ik mee voor de zege. Ik had kunnen winnen. Dit vind ik erg jammer. Ik verlies voor de eerste keer in Hofstade. Nys was de grote favoriet en hij maakte het ook waar. Hij is een grote kampioen." Photobucket

    06-01-2008 om 21:27 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.miniatuurwagen predictor-lotto
    Photobucket c

    06-01-2008 om 21:26 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.miniatuurwagen discovery
    Photobucket h

    06-01-2008 om 21:18 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Miniatuurwagen gerolsteiner
    Photobucket kg

    06-01-2008 om 21:17 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.miniatuurwagen milram
    Photobucket t

    06-01-2008 om 21:14 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.miniatuurwagen lampre
    Photobucket r

    06-01-2008 om 21:14 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.miniatuurwagen euskatel
    Photobucket a

    06-01-2008 om 21:13 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Miniatuurwagen csc
    Photobucket l

    06-01-2008 om 21:10 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.miniatuurwagen credit-agricolé
    Photobucket l

    06-01-2008 om 21:09 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    20-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ronde van Vlaanderen
    Photobucket De Ronde van Vlaanderen is bekroond als de beste ProTour-wedstrijd van het wielerseizoen 2007. De organisatie kreeg daarvoor een trofee op het Gala van de ProTour in de Italiaanse stad Como. "We zijn gevleid", zegt de organisator van de Ronde van Vlaanderen, Wim Van Herreweghe, in Het Nieuwsblad. "Ik heb in mijn dankwoord wel beklemtoond dat ik dit niet zie als een overwinning op andere wedstrijden", zegt Van Herreweghe. "Ik zie het liever als een bekroning voor de eendagsklassiekers." "De Ronde is niet alleen verkozen boven koersen als Milaan-Sanremo en Parijs-Roubaix, maar ook boven de grote rondes als de Tour, de Giro en de Vuelta." "Ik mag ook niet het publiek vergeten, want die duizenden wielerliefhebbers langs het parcours treffen iedere keer de buitenlandse renners met de Rondekoorts."

    20-12-2007 om 16:05 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto bevoorrading Laatste nieuws
    Photobucket Dit is een van mijn laatste stukken die ik gemaakt heb voor 2007. Zoals u wel kan zien is dit een bevoorrading.

    20-12-2007 om 15:58 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quick-step in het wit
    Quick Step kiest voor wit Quick-Step-Innergetic verandert volgend jaar van kleur. De ploeg rijdt in 2008 niet in het gebruikelijke blauw, maar in het wit. Lefevere: 'Al veel blauw in het peloton' "Een ontwerp dat ik zelf gekozen heb", vertelt manager Patrick Lefevere in Het Nieuwsblad. "De laatste tijd was er nogal veel blauw in het peloton, dus was het tijd om te veranderen." "Bovendien is het goed voor de verkoop. Dat wit, daar ben ik altijd al een fan van geweest. Ook de renners waren heel tevreden. Ze vonden de nieuwe outfits sober, maar heel mooi", besluit Lefevere. Photobucket

    20-12-2007 om 13:20 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Belgische kampioen 2007
    Dit is onze Stijn in miniatuur als Belgisch kampioen. Photobucket

    16-12-2007 om 00:00 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    15-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe kledij Silence-Lotto
    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Terug een totale metamorfose van kledij...wel mooi

    15-12-2007 om 23:32 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Predictor-lotto is nu Silence-Lotto
    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Het farmaceutische bedrijf Omega Pharma maakte bekend dat het het contract met de wielerploeg Predictor-Lotto verlengt tot en met 2011. Het huidige contract liep eind 2008 af. Het team zal vanaf volgend seizoen niet langer Predictor-Lotto heten, maar wel Silence-Lotto. Silence is een middel tegen snurken. Antisnurkproduct Als het van Marc Coucke afhangt, wordt de nieuwe formatie Silence - Lotto komend wielerseizoen een van de sterkste wielerteams in het peloton. Met Silence wordt Predictor vervangen op het logo. Silence is een antisnurkproduct van natuurlijke ingrediënten dat vooral in Frankrijk van een enorme omzet geniet en dat Omega Pharma nu ook bij ons in Belgie wil promoten. "Hoe kan dit beter dan in het wielerpeloton", stelde Coucke. "De voorbije jaren hebben onze andere producten Davitamon en Predictor het bewijs gebracht dat in het wielrennen de publiciteit rendeert, ondanks de soms negatieve aspecten. Dankzij een blijvende impact van de wielerliefhebbers genieten de renners en de publiciteit nog van een enorme uitstraling. Met renners als Cadel Evans, Robbie McEwen, Leif Hoste en andere beloftevolle jongeren hebben we vorig seizoen bewezen dat we iets in onze mars hadden. Daarnaast mag ook niet vergeten worden dat de versterking Popovych ook zijn vruchten zal dragen", verduidelijkte Coucke. "Tot slot wil ik aankondigen dat Omega Pharma verder de wielersport steunt omdat naast het aspect topsport en betrokkenheid met de samenleving, ook een brede jeugdwerking in heel België en een extreem antidopingbeleid wordt verworven", aldus Coucke. Het directiecomité liet meteen ook weten dat het huidige engagement als wielersponsor verlengd wordt tot 2011. Het oorspronkelijke engagement dat liep tot eind 2008, wordt met een minimum van 3 jaar uitgebreid. Het project van 2009 - 2011 is nog afhankelijk van het engagement van medesponsor Lotto, waarover vermoedelijk eind 2008 wordt beslist. De kleuren van het nieuwe Silence - Lotto-team zijn zwart en rood, het team heeft een budget van om en bij de 7,5 miljoen euro. Dat kan nog opgetrokken worden indien er nog meerdere sponsors opdagen.

    15-12-2007 om 23:29 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    13-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Predictor -lotto alweer een andere naam
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Predictor-Lotto wordt Silence-Lotto De profploeg van Marc Coucke en Marc Sergeant verandert volgend seizoen weer van naam. Na Davitamon-Lotto en Predictor-Lotto krijgen we volgend jaar 'Silence-Lotto'. De resterende zalmroze truitjes van Predictor-Lotto op de vrijetijdsmarkt worden een collector's item. Na één seizoen switcht het moederbedrijf Omega Pharma uit Eke-Nazareth alweer van product. Dit keer wordt er publiciteit gemaakt voor Silence, een Frans geneesmiddel tegen snurken. In april nam Omega Pharma het Franse bedrijf Persée Medica over dat de spray Silence produceert. Omega Pharma-stichter Marc Coucke kwam in 2003 in het wielerpeloton met het vitamineproduct Davitamon als cosponsor van Quick Step. De Vichtenaar is in die zin innoverend in de moderne wielrennerij dat hij nu bijna jaarlijks via de sport een ander product lanceert. In 2004 werd hij hoofdsponsor en ging hij samen met Lotto. Daarnaast was hij in datzelfde jaar ook sponsor van de aanrijkingsploeg Relax-Bodysol. Na drie seizoenen Davitamon-Lotto koos de zakenman in Coucke vorig jaar voor de zwangerschapstest Predictor die op een gewaagd zalmroze shirt stond. Met Silence-Lotto valt hij opnieuw gegarandeerd op. De truien zullen dit keer paars-rood zijn, ook al een kleurencombinatie die niet frequent voorkomt in het peloton. Of Silence meerdere jaren op de rug staat, is nog niet duidelijk. De ProTourlicentie van de Belgische formatie loopt einde volgend jaar af. Lotto lijkt van plan daarna verder te willen en ook uit het kamp van de geneesmiddelenproducent werden al positieve geluiden gehoord over een verderzetting van het initiatief, alleen moet dat wel nog door de vergadering van het directiecomité worden bevestigd. Marc Coucke zelf houdt overigens al enkele dagen 'radiostilte' en wil voorlopig dus geen commentaar geven over de positieve testosteronplas van Björn Leukemans die ondertussen geschorst is door het team. Eén ding is zeker: met Silence (Frans voor stilte) wordt het uiterst stil in de gangen van het rennershotel waar de Lotto's slapen.

    13-12-2007 om 17:36 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koppenberg terug in Vlaanderens mooiste?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Krijgen we na één jaar van verbanning op 6 april 2008 de rentree van de Koppenberg in
    de Ronde van Vlaanderen? Als het van gewezen Belgisch kampioen Serge Baguet
    afhangt, verdient de beruchte bult van Melden alvast nog een kans.
    Baguet trok zaterdagmiddag samen met onder anderen Wim Vanhuffel, Kevin Van Impe
    en Kevin Hulsmans richting Oudenaarde om er op vraag van de Ronde-organisatoren de
    in september opgesmukte helling te inspecteren. Hun rapport achteraf was positief.
    'De gleuven tussen de stenen zijn perfect opgevuld met gestabiliseerd zand', stelde
    Baguet vast. 'Waar het nat lag, durfden onze wielen nog wel doorslippen, maar in
    vergelijking met vroeger bleven we wél voldoende grip behouden. Het blijft uiteraard
    lastig, maar niemand moest van de fiets, zelfs de toeristen niet.'
    'Hier rijdt minstens veertig procent van het peloton in één ruk naar boven', was ook
    toeschouwer Scott Sunderland van mening. De ploegleider van CSC zag hoe de renners
    er voor het eerst in slaagden om recht op de trappers de Koppenberg omhoog te rijden.
    'Als de organisatie de garantie krijgt dat dit wegdek vrij blijft van modder en bladeren,
    zou ik de Koppenberg nog een kans geven', besloot Baguet, die weliswaar benadrukte dat
    de Ronde de Koppenberg niet nodig heeft om Vlaanderens Mooiste te blijven.
    Organisator Wim Van Herreweghe was opgetogen. 'Dit is een stap in de goede richting.
    Er zal nu verder overleg volgen met het stadsbestuur. Ik wil namelijk een duurzame
    oplossing. Eind januari, begin februari wil ik de knoop doorhakken. Glitter Photos
    [Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

    13-12-2007 om 17:05 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    11-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.miniatuur Bougues
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    11-12-2007 om 22:27 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Astana miniatuur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    11-12-2007 om 22:25 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.miniatuur caisse d'epargne
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    11-12-2007 om 22:25 geschreven door koureurken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    KLIK OP BOVENSTAAND PLAATJE,DEZE SITE IS ZEER INTRESSANT VOOR WIELRENNERS EN RECREANTEN,EEN ECHTE AANRADER.
    Foto

    Klik op de logo's om naar de website te gaan
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    KLIK OP HET PLAATJE""SPORT GOODIES"""DE SITE VAN PASCAL ORSINI, allerlei materialen,auto's,renners in miniatuur,boeken enz....
    Foto

    Ik zou iedereen aanraden om zeker eens een kijkje te nemem op de site van"Bud cyclingteam".Dit is een zéér sympathieke groep die door een overwachte gebeurtenis een hele sterke band hebben met elkaar.Deze mensen zijn van Nederland en ENORM sympathiek.Wil je meer te weten komen,ga zeker een kijkje nemen.
    Foto

    Foto

    SPORT GOODIES by Pascal Orsini(miniaturen)
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • SPORT GOODIES

  • Foto

    Glitter Maker
    [Glitterfy.com - *Glitter Text*]
    Foto

    Foto

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Baezie
  • Ronde van Vlaanderen centrum
  • Allerhande drinkbussen en bevoorradingszakjes(van Spanje) Rufino
  • cafetaria de dageraad
  • De Wielersite
  • GlassGiant.com
  • Prestatie's Steffi Lodewyks
  • linknet.be
  • wielrennen.startspot.nl

    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 05/10-11/10 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006

    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Linknet.be

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Wielrennen is een harde sport,met vallen en opstaan
    Foto

    Foto

    Johan Museeuw DE LEEUW VAN VLAANDEREN
    Foto

    Foto

    Foto

    Tom Boonen behaald zijn 3é kristallen fiets. Ik denk dat niemand verwonderd is dat Tom de kristallen fiets gewonnen heeft.Het is lang geleden dat iemand in de regenboogtrui 23 overwinningen behaald heeft,waaronder de Ronde van Vlaanderen... Sven Nys was zeker en vast ook een mooie winnaar,want hij heeft vorig jaar alles gewonnen wat er te winnen vielt,uigezonderd de Wereldtitel. Maar het crosswereldje is zo al klein,en een seizoen duurt zo lang niet. De ontgoocheling was toch aanwezig bij Sven.
    Foto

    Foto

    Bij Vermarc sport is men volop bezig met het maken van de nieuwe truitjes voor de ploegen. Zo zullen Landbouwkrediet en Davitamon-Lotto een nieuwe outfit hebben. Unibet-com is overgestapt naar Bio-racer voor de kledij. De heer Geert Coeman,heeft mij wel laten weten dat het iets speciaals zal zijn,hoe of wat?daarvoor zullen we nog wat geduld moeten hebben.
    Foto

    Foto

    Foto

    hier zie je het resultaat van de nieuwe bus voor predictor-lotto
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Even tijd voor een grapje. Tommeken is op training met de fiets,hij heeft net 10 km geklommen en gaat beginnen aan de afdaling.Tom laat zich gaan,en schuurt naar beneden met een snelheid van 80km/u,de weg is héél verlaten. Plots ziet hij een piepklein vogeltje voor zich.Tom doet alles om het te ontwijken, maar helaas.Hij kijkt achterom en ziet het vogeltje over het asfalt kronkelen en met gespreide vleugels op zijn rug vallen.Tom stopt,raapt het bewusteloze dier op en gaat ermee naar huis. Hij koopt een kooitje en installeert het vogeltje knusjes,met wat brood en een bordje water. De volgende dag wordt het vogeltje wakker.Het ziet de tralies,het stukje brood en de waterkom en schrikt zich een bult: -O NEE,IK HEB DIE RENNER VERMOORD EN NU ZIT IK IN DE GEVANGENIS !!!!!!!!!!!!!!

    Foto

    DAMES OPGELET !!!!!!!!!!!!!! Nu strings te bekomen van de Tour de France in het groen,geel en bolletjes.
    Foto

    Speel niet met de duivel zou ik zeggen
    Foto

    Vandaag heb ik precies mijn 1653 ste renner in miniatuur gemaakt,het is bijna niet te geloven.Als je dit eens zou uitrekenen aan minimum 4 uur voor één renner...ik heb geen zin om het te berekenen.Maar nu gaan we op naar de 2000.
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Landbouwkrediet Colnago heeft geen specifieke kopman.
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    EEN OVERWINNIG KAN ZOET SMAKEN........EEN OVERWINNIG KAN ZOET SMAKEN
    Foto

    LE TOUR het grootste evenement van het wielrennen
    Foto

    Roger De Vlaeminck,ook één van de beste wielrenners aller tijden
    Foto

    wie een handtekening wil van mario de clercq kan die steeds bij mij bekomen ....het is de originele....
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    qkoorts
    www.bloggen.be/qkoorts
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    aussie
    www.bloggen.be/aussie
    Er is mij verteld dat Tom Boonen wel eens een strip leest. Hij schijnt niet echt een grote lezer te zijn. Dat moet hij ook niet doen, hé... Hij moet koersen winnen!"
    Foto

    In 2004 verliet wielerkampioen, Marco Pantani het leven op valentijnsdag na enkele jaren vol pech en achtervolging door het gerecht en de media. Via deze weg wil ik een oproep doen om de piraat te herdenken als de man die alle bergen overwon en die alle wielerfans in beroering liet na fenomenale prestaties in de Giro d'Italia en Tour de France
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    satine
    www.bloggen.be/satine
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hdb
    www.bloggen.be/hdb
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • ikhersteluwfietsaanhuis.be

  • Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Foto

    Foto

    Foto

    Click here for a free menu maker !
    Foto

    Foto

    Frederik Willems voelt zich goed in zijn sas in Italië. De Belg heeft zijn contract bij Liquigas met twee jaar verlengd. "Ik voel mij perfect in deze groep", zegt de 28-jarige Willems in Het Nieuwsblad. Onze landgenoot rijdt zijn tweede seizoen in Italiaanse loondienst. Als alles goed gaat, mag Willems net als vorig jaar de Tour rijden met Liquigas. "Ik zit bij het dozijn renners dat kans maakt op een ticket voor de Tour, maar in principe hoor ik er zeker bij", zegt hij nog.
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    We zijn aanbeland in de zesde etappe van de Ronde van Frankrijk. Tot nu toe bleef het redelijk rustig maar zowel de zesde etappe als Rondes met aankomst in Super-Besse stonden in het verleden bol van emotie en tumult. Zo was er in 1978, toen Paul Wellens glorieus won in Super-Besse, het befaamde peerincidident met onze landgenoot Michel Pollentier. Hij had zuivere urine onder zijn oksel verstopt en probeerde via een ingenieus darmsysteem de dopingcommissarissen te omzeilen. Ook de zesde etappe in de Ronde van 1997 was ooit een toonbeeld van hoe het niet moet. In een massaspurt gewonnen door Erik Zabel werd de Duitser uitgesloten wegens onreglementair spurten. Ook redelijk onreglementair was de actie van Tom Steels. De anders zo minzame landgenoot gooide in volle spurt zijn drinkbus naar de Fransman Moncassin. Hij werd meteen uit de Ronde gezet. En het is nog niet gedaan: die dag werd ook onze Tasjkent Terminator Abdoesjaparov uit de Tour gezet. Hij werd betrapt op dopinggebruik. Als dat maar goedkomt vandaag...
    Foto

    Tinkoff werft ook Hendrik Redant en Kenny Dehaes aan. De honger van Tinkoff is na het aantrekken van Gert Steegmans nog lang niet gestild. De ploeg van de steenrijke Rus Oleg Tinkov heeft Hendrik Redant aangeworven als sportief manager. Hij komt volgend seizoen over van Silence-Lotto. "Ik heb in het verleden al een paar treinen laten passeren", vertelt Redant in Gazet van Antwerpen. Redant (45) wordt sportief manager van Tinkoff. "Elke dag in auto zitten, doe ik niet meer. Misschien in de Vlaamse koersen nog, maar voorts mag je mijn job met die van Sergeant vergelijken." Naast Gert Steegmans en Hendrik Redant wil Tinkoff graag nog Belgen naar de ploeg lokken. Ook Kenny Dehaes (Topsport Vlaanderen) en Stijn Vandenbergh (AG2R) kunnen naar de ploeg, die vanaf 2009 miljoenen krijgt toegeschoven van een nieuwe cosponsor. En Tinkoff zal niet stoppen bij de Belgische landsgrenzen om transfers af te ronden. Als Tinkoff zijn zin krijgt, komen ook Robbie McEwen (Silence) en Filippo Pozzato (Liquigas) naar de ploeg.
    Foto

    Niets wordt aan het toeval overgelaten om Cadel Evans in Parijs in het geel te kunnen zien triomferen. Dat werd dinsdag nogmaals onderstreept toen hij in het huis van agent mocht gaan rusten in ruil voor...tien wielerpetjes. Silence-Lotto logeerde op vijftig kilometer van Cholet, plaats van de tijdrit. “Omdat Cadel in de voormiddag het parcours verkende en niet meer terug naar het hotel wilde reizen, moesten we iets vinden om te rusten”, verklaarde ploegdokter Jan Mathieu. “Er was een hotel op nauwelijks vijftig meter van de parking van de bus. Maar alle kamers waren bezet door de Franse politie.” Tot bodyguard Serge Borlée zich met de zaken moeide. Mathieu: “Voor tien petjes van Silence-Lotto was één van de Franse agenten bereid zijn bed voor een paar uur af te staan. Zo kon Cadel zich perfect in alle rust voorbereiden op zijn chronorace.”
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • " target="_blank">


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs