Dit artikel spreekt me enorm aan omdat je het volgens mij goed kunt linken aan de cursusinhoud in verband met de inzinking van de "klassieke media" en dit artikel geeft hier toch een plausibele oplossing.
Korte inhoud: Amazon test een "koopknop" in The Washington Post, volgens mij is dit een win-win situatie. Minder en minder mensen lezen de krant op papier en neigen meer de voorkeur te verlenen aan de online versie. Nu is dit voor de krant commercieel minder interessant want het brengt hun minder op. Nu is zoiets voor de kranten natuurlijk wel van goudwaarde volgens mij, zo kan je ook online advertentieruimte (bv koopknop) gaan verhuren.
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Tags:Amazon, Koopknop, The Washington Post
30-07-2014
Coolblue gaat ook op zondag leveren
Vanaf 30 augustus gaat Coolblue bestelde pakjes ook op zondagnamiddag leveren. Klanten die zaterdag voor middernacht een bestelling plaatsen, kunnen die zondag dus - gratis - in de bus verwachten.
Dit zal eerst plaatsvinden in Belgiƫ en Nederland.