Inhoud blog
  • Laat ik mij even voorstellen...
  • Haar sneller laten groeien..
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    HairAndBeauty

    09-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laat ik mij even voorstellen...
    Hallo ! 

    Ik ben al een lange tijd bezig met 'Haar en Verzorging'.. Ook het uittesten van shampoo's en dergelijke doe ik zeer graag. 
    Dus ik dacht.. Ik start een blog op om mijn ervaringen te delen.  

    Groetjes ! 

    09-01-2012 om 23:59 geschreven door Koala1991  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haar sneller laten groeien..
    Deze blog gaat over het stimuleren van haargroei..  

    ik had toen ik jong was haar tot midden mijn rug.. Naarmate ik ouder werd koos ik voor een kort kopje. Toen liet ik het weer groeien tot midden mijn rug.. Maar in september 2011 heb ik er opnieuw de schaar in laten zetten.. Mijn haar kwam tot midden mijn nek. Hier had ik spijt van, ik wou mijn lange haar terug! 

    Dit is een veel besproken item, ik spoor niemand aan om de genoemde producten te kopen maar geef enkel mijn ondervinding. Velen zeggen ook dat het niet kan om je haar te forceren om het te doen groeien, zoiets zou niet bestaan. Ikzelf sta sceptisch ten opzichte van shampoo's die het haar doen groeien.. Wél geloof ik dat je het haar kan voeden van binnen uit aan de hand van supplementen.

    Twee maand terug ging ik naar Sluis op zoek achter een 'wondermiddel'.. Ik kwam terug thuis met twee potjes. 
    Het eerste potje kwam uit Etos, van het 'Etos' merk zelf. (Haar en Nagels, grijspaars potje met paarse deksel, € 5)
    Het tweede potje kwam uit een drogisterij, van het merk 'Super Silica Plus'. ( For hair; skin; nails, wit potje, € 29.99)

    Belangrijk om te weten:
    als je een supplement zoekt om je haar sneller te laten groeien moet je kijken naar de ingrediënten.. Zoek een supplement die MSM of silicium bevat. Deze staan gekend als aanvul supplement voor het haar.  Ze zijn ongevaarlijk en zullen geen schade aan het haar aanrichten. Natuurlijk moet je wel de dagelijkse hoeveelheid naleven. 

    Ook een bekend merk voor haargroei stimulans is 'Biotine'.. Deze kan je op internet bestellen.    


    Mijn ervaring: 
    Als eerste gebruikte ik 'Etos', er zitten zo'n 60 pilletjes in die je tweemaal daags kan innemen. Ben aan mijn laatste stuks bezig. Ik heb wel verschil gemerkt, mijn haar glanst meer en het is bijna 4 cm gegroeid sinds ik startte met slikken. Ook een pluspunt: de supplementen zorgen ervoor dat mijn nagels sneller groeien en minder broos zijn geworden. 
    De pilletjes van Etos moet je met water (geén melk, alcohol) inslikken. De textuur van het pilletje is glad en glijden dus gemakkelijk naar binnen. Ik nam 1 's morgens en 1 's avonds voor het eten. 

    Weldra zal ik starten 'Super Silica Plus' en zal ik meer kunnen vertellen over dit product. 

    Voor en na foto's zullen binnenkort upgeload worden..


     

     

     

     

    09-01-2012 om 00:00 geschreven door Koala1991  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs