Foto
Inhoud blog
  • Weer lang geleden
  • Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Nationale Wandeldag te Overmere Donk 24/02/2013
  • Ingelmunster en Nalinnens
  • Het pajottenland op zen mooist Elingen 17/02/2013
  • Baasrode 16/02/2013
  • Ernage: Marche des Abbayes 09/02/2013
  • Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Winterwandeling te Kluisbergen 19/01/2013
  • Wandeltocht in de Citaldel van Namen 13/01/2013
    Foto
    Mijn favorieten
  • aktivia
  • wandelgazette
  • marching
  • beneluxwandelen
  • photo marche
  • Euraudax
  • W.S.V. De Kadodders Sint Katelijne Waver
  • De Lachende Klomp Nieuwkerken Waas
  • Reynaertstappers Belsele
  • W.S.V. De Kadees Aalst
  • W.S.V. Baasrode
  • Opsinjoorke Mechelen
  • W.S.V. De Vossen Buggenhout
  • W.S.V. De Hopbelletjes Opwijk
  • W.S.V. Horizon Opwijk
  • WAK Sleidinge
  • De Kwartels Assenede
  • De Grashoppers Keiberg
  • Goede Doel Stappers
    Foto
    Laatste commentaren
  • 't Was lang geleden (Luc & Hilde)
        op Weer lang geleden
  • Dag Katrien, (SMETS RENE)
        op Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Bewondering (G.U.Y.)
        op Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Goe Bezig (SMETS RENE)
        op Maand mei
  • verrast (SMETS RENE)
        op
  • Foto
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Hallo
  • dag Katrien
  • hoi
  • blog

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Foto
    Foto
    Heerlijk zijn de velden,
    zacht is de zee, zoet is het strand,
    zalig lang de dag, aanhalig de vrouwen,
    welig de kudden,
    haast opgedroogd het moeras,
    God schept vreugde in kalmte,
    de duivel stookt graag onrust,
    iedereen snakt naar eerbetoon,
    maar de machtige - 
    zijn einde is onmacht.
    een jonge grote afstand wandelaarster (Zotte mie)

    18-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11, 14, 15 en 16 april
    Hey,

    Zondag 11 april organiseerde De Reynaertstappers Belsele hun 26ste reynaerttochten. 's Morgens als ik opstond was ik nog aan het twijfelen hoe ik naar Belsele ging gaan. Ofwel ging ik naar daar met de fiets ofwel een stuk met de fiets en dan met opbenbaar vervoer. Uit eindelijk heb ik besloten om met de fiets tot in Dendermonde te rijden en vandaar met de trein naar Belsele verder te reizen. Na een half uurtje fietsen en 40minuutjes met de trein was ik in Belsele. In de startzaal werd ik hartelijk ontvangen door de nieuwe voorzitter van De Reynaertstappers. Het was al een tijdje geleden dat ik hen nog gezien heb en deels voor hen zen ik ook naar Belsele geweest. Ik dacht een rustig wandelingetje te doen en ni te veel kms maar dat is wat anders uit gedraaid. Van bij het begin van mijn wandeling had ik gezelschap van ne wandelaar. Alleen het tempo was niet rustig en we hebben de maximum kms gedaan en dat was 24km. Moet wel toegeven dat ik er geen spijt van heb. Het parkoer was mooi, veel door bos gewandeld en ni te vergeten dat het weer goed was alleen was er af en toe wel frisse wind. Na de wandeling nog genoten van pannekoeken en van een babbeltje hier en daar. Ik ging de trein van 16u09 pakken maar dat werd op den duur zeer nipt. Ik had optijd aanstalte gemaakt om naar de statie te gaan maar voor dat ik vertrok wou ik tegen een paar mensen goeie dag zeggen. Maar dat is net iets uit gelopen. Ik zen pas om 16u05 vertrokken en ik moest een 500m afleggen naar het station. Dus dat werd lopen en terwijl ik aan het lopen was hoorde ik zelf al de slagbomen afgaan. Maar had geluk. Ik had nog net de trein, alle geluk.


    Woensdag 14 april ben ik bij W.S.V De Kadees Aalst gaan wandelen. Zij organiseerde hun Faubourgtocht met de startzaal te Baardegem. Daar ben ik wel naar toe gefietst. Dat is niet zover van mijn deur. Daar toegekomen me ingeschreven en tegen iedereen een goeie dag gezegd. Je kon kiezen tussen 18 - 12 - 6km. Samen met iemand van Hopbelletjes Opwijk ben ik begonnen aan de 18km. Rond 11u15 zen we binnen gekomen van de 18km. Ik vond het nog te vroeg om naar huis te gaan en heb er dan nog maar de 12 bij gedaan. Oke ik geef toe dat ik dan volledig op het zelfde parkoer loopt als de 18km buiten dat je de lus aan de controle post niet meer doet. Maar toch. Ook na die 12km vond ik het nog te vroeg om naar huis te gaan. Dus doen we er de 6 nog eens bij. Voor deze toer had weer gezelschap. Maar dan was het meer dan tijd om terug naar huis te gaan omdat ik nog naar de voetbaltraining moest. Tussen het wandelen ben ik wel geteld 1u thuis geweest om het eten te maken, op te eten en terug te vertrekken. Het weer was goed de hele dag. Het parkoer was afwisselend maar voor mij allemaal al bekend natuurlijk.


    Donderdag 15 april ben ik naar Stekene geweest met het openbaar vervoer. Eerst met de trien tot in Sint Niklaas, dan een uurtje gewacht en dan met de bus verder naar Stekene. Op het moment de bus die half vol zat met wandelaars er toekwam, kwam Alfred er ook toe. Samen met hem ben ik vertrokken aan de 20km. De eerste controlepost zen we overgeslaan en op de 2de controlepost zen we ieder onze weg gegaan. Alle Alfred ging verder met de wandeling en ik zen er niet buiten geraakt. Maar toch ben ik aan mijn 22km geraakt. Willy, Mary en Peter zen daar nog toegekomen op de controlepost. Met Willy en Mary ben ik dan nog te voet mee geweest tot in Sint Gillis Waas en daar heb ik dan mijn bus gepakt naar Sint Niklaas. In Sint Niklaas was het nog 3 kwartier wachten op de trein naar huis. Ik heb ne zeer toffe dag gehad en heb genoten van de goeie babbeltjes. Op controlepost heb ik 4 fotootjes getrokken die ik jullie niet onthouden.

       


       

    Vrijdag 16 april ben ik met de fiets tot in Sint Niklaas gereden voor een wandeling die eigenlijk niet in den boek stond. Deze werd georganiseerd door enkele eindejaarsstudenten in samen werking met De Lachende Klomp Nieuwkerken Waas. De opbrengst van heel de dag ging ook nog eens naar een goed doel. Na een uur en kwartier fietsen eindelijk op bestemming aan gekomen. Daar werd ik door enkele zelfs herkent omda ze me al vaker hadden tegengekomen. Na een babbeltje en enkele fotootjes getrokken te hebben, ben ik dan maar aan mijn wandeling van 15km vertrokken. Op de controlepost dat gewoon bij iemand in de garage was heb ik nog een paar mensen leren kennen. Daar mee heb ik dan de lus gedaan en net voor de controlepost kwam er zo'n ne TGV voor bij geraast, het was Eddy. De rest van mijn tocht hebben we mekaar gezelschap gehouden. Na de wandeling nog iets gedronken en dan was het tijd om terug naar huis te gaan. Ik had weer geluk en ze hebben me naar huis gedaan met fiets en al.

    Ik moest op tijd thuis zen dat ik nog wat kan rusten want had 's avonds nog match. Het was een thuismatch maar had ze liever tegen een ander ploeg gespeeld dan tegen wie we moesten. Waarom omdat die ploeg als ze ni kunnen winnen ruig spelen. Ik stond zoals afgelopen maand al op rechts bak. En moest eerlijk zeggen ik was in vorm. Dat heb ik ook op het veld bewezen. De stand op het einde was 3-3 en wij waren echt super content. Maar helaas heb ik de laatste 10minuten niet meer kunnen meespelen want zat naast het veld met ijs op mijn knie. Tijdens een duel gevallen en de tegenspeelster valt recht op mijn onderbeen en ik voelde iets in mijn knie. Ik wou geen risico's meer pakken en zen er direct af gegaan. Voor zoiets had ik nu schrik dat dat ging gebeuren. Ik had voor zaterdag de 60km van Merchtem gepland dus zou die wel op mijn buik kunnen schrijven.

    Groetjes Zottemie
    Katrien


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Foto


    Archief per maand
  • 07-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 06-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 01-2008

    Foto

    Mijn foto links
  • 2009
  • 2010; 2011; 2012; 2013
  • Vakantie 09, 10 en 11

  • Foto

    Wandelvrienden
  • blog van Guy Verhelst
  • blog van alfred en lou
  • blog van Maaike Vancoppenolle
  • blog van Joost Vancoppenolle
  • Blog van Jipie
  • Blog van Kris
  • Blog van Ludo Depoortere
  • Blog van Johnny Cloesen
  • Blog van Freddy Persoone

  • blog van Alain Putman
  • blog van Steven Jaspers
  • Foto's van Steven Jaspers
  • Blog van Helga Van den Steen
  • Foto’s van Helga Van den Steen
  • Blog van Patrick Vanderstukken
  • Foto’s van Patrick Vanderstukken

  • Blog van Ronny en Linda
  • Blog van Jeroen en Kristel
  • Foto's van Paul Baestaens
  • Foto’s van Andy Huwe
  • Foto's van Chris en Anny
  • Foto's van Willy en Mary
  • Foto's van Marc Lauwaert
  • foto's van Nestor
  • Foto’s van Rene Smets

    Foto

  • Foto's Marc De Coster
  • Luc Vaes
  • Foto's van Johnny Cloesen
  • Foto's van Dirk Heylen

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs