Innovatie en communicatie. Als je het
mij vraagt, een ideale combinatie.
Wie innovatief is, durft te vernieuwen
zonder angst om op zijn bek te gaan. We are innovators. Wij staan
intern voor de uitdaging om deze vernieuwende trend optimaal door te trekken in
ons communicatiemodel. Ik wil jullie als Storyteller graag introduceren in de
wereld van bottom-up communicatie.
Jij bent een expert of ervaringsdeskundige
in jouw functie. Je ziet verbeteringen, fouten en opportuniteiten. Jij hebt de
mogelijkheid om jouw kennis over te brengen. Bottom-up communicatie laat een
snelle verandering toe.
Kritische experten zoals jij en ik
vormen de rijkdom van een succesvolle firma. Informatie van het management naar
de medewerkers (top-down communicatie) blijft noodzakelijk maar het belang van
de doorstroming van informatie vanuit de praktijk naar het management
(bottom-up communicatie) verdient een aanmoediging.
It all comes down to your personal
mentality. Persoonlijk omschrijf ik het levensmotto van een innovator als
volgt: leef als een feniks en blijf herrijzen.
Recent bladerde ik door mijn
Storyteller notitieschrift. Tijdens een opleiding formuleerde ik onderstaand
antwoord op de vraag: Our company, wat betekent dat voor jou?
The definition of true passion for the product, for
the people and for the community. Passion equals drive, drive equals
innovation, innovation can and will bring success in each and every one of us.
Keep the spirit alive. Laat deze blog
een inspiratie zijn voor ons allen.
Just Me
|