Archief per dag
  • 20-03-2009
  • 19-03-2009
  • 18-03-2009
  • 17-03-2009
  • 13-03-2009

    The Kok time building
    Welcome to the future, welcome to the funtime!
    17-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    De ontwerpers!!!


    13-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verwachtingen:

    Het is bijna zover.

    Hallo wij zijn de leerlingen van B.S.G.O. Markevallei te Kokejane, we zitten in het 6de leerjaar en dit is onze blog.
    We hebben een stagiaire, juf Marjolein, ze geeft ons allerlei lessen over W.O., Taalbeschouwing, Spelling, Bewerkingen,... .
    We vinden dat leuk!
    Volgende week beginnen we met de TOEKOMST. Wij hopen dat het project leuk zal zijn. Dat de juf zal praten over robots,heelal,... .

    Dank u, juf Marjolein!

    Veel kijkplezier... 
     
    Nini en Valentine


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    500 jaar later...

    Dit thema moet gewoon
    FANTASTISCH zijn.
    Het moet toch
    SUPER LEUK zijn om te kunnen weten hoe het er over 500 jaar zou uitzien.
    Of we dan zouden kunnen vliegen en wat het voedsel dan is enz. ... .

    EWOUT!!!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Gestyleerde toekomst!!!

    Wij willen weten hoe de mensen er later zullen uitzien: groot, klein, welke kledij ze zullen dragen, wat ze zullen eten, enz. ... .
    Verder zijn wij nieuwsgierig naar de vorm en het uitzicht van het vervoer: auto's, fietsen, brommers,... .
    Zal de aarde nog bestaan?!?

    Isabelle en Sophie


    17-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste projectdag:

    Wie wordt ontwerper van de toekomst?


    De leerlingen van het 6de leerjaar zijn uitgedaagd om ontwerper van de toekomst te worden.
    Een ontwerper worden ze niet zomaar, want om dit beroep uit te oefenen moeten ze over heel wat vaardigheden beschikken.

    Ze krijgen dan ook een hele week de kans om zich te ontplooien en te bewijzen als ontwerper door:
    -op te komen voor hun eigen mening.
    -op de hoogte te zijn van alle gerealiseerde uitvindingen.
    -inzicht te hebben in de wereldproblemen.
    -veel fantasie te gebruiken.
    -een product te ontwerpen.
    -correct te schetsen  volgens de juiste verhoudingen.
    -een informatieve folder over hun ontwerp te maken.
    -een presentatie te houden.
    -de mensen te overtuigen om voor hun ontwerp te stemmen.


    Langs deze weg, wil ik jullie alvast veel succes wensen bij het uitvoeren van de opdrachten.
    Laat zien wat jullie kunnen, want ik duim alvast dat ieder van jullie een fantastisch ontwerper mag worden!

    Een aanmoedigende juf Marjolein!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    The Kok time building!!!

    Vandaag zijn we begonnen met het project 'de toekomst'.
    De hele week veranderen wij in ontwerpers en wordt onze klas een ontwerpbureau.

    Via een stemming hebben we een naam en een slogan voor ons ontwerpbureau gevonden. We hebben die naam en slogan ook op onze klasdeur gehangen zodat alle andere klassen te weten komen WIE en WAT wij de hele week doen.

    DUS:

    Welkom bij ons ontwerpbureau: The Kok time building.
                                            Welcome to the future, welcome to the funtime!
     
    Lea


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Kom binnen!

    De ontwerpers ontvangen jullie met open armen, dus kom zeker een kijkje nemen in het ontwerpbureau:
    Markevallei Kokejane
    Waardestraat 17
    1540 Herne
    1ste verdieping
    6de leerjaar

    Tot dan!

    Juf Marjolein



















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Het begin...

    Vandaag zijn we eindelijk met ons 'super' project, de toekomst, begonnen.
    Ik was heel ongeduldig!!!

    Toen we plaats namen in de klas, werd er op de deur geklopt en liet iemand een brief voor de deur achter. We hebben de brief gelezen waarin werd gevraagd of we ontwerpers van de toekomst wouden worden.
    Aan de hand van opdrachten zou op het einde van de week de 'beste' ontwerper van de klas worden gekozen.

    Een ontwerper heeft een eigen mening en daarom vertelde de juf dat we eerst een collage (een soort tekening met papier, foto's,...) gingen maken. Over de toekomst natuurlijk... of nee, over hoe we de toekomst zien.
    Er waren mooie collages bij!

    Na de speeltijd moesten we in groepjes zitten en per groepje met een onderwerp werken, er waren er 7: vervoer, geneeskunde, communicatie, woning, beveiliging, kleding en techniek. Als iedereen klaar was, mochten we ons onderwerp voorstellen aan de klas.

    Aja, ook hebben we een eigen voorwerp of ding die bij ons onderwerp paste, mogen uitvinden.

    Voila, dit was een eerste en leuke dag.

    Tot morgen!

    Noémie


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    De eerste ontwerpen.

    Een ontwerper zonder schetsboek is als een leerkracht zonder leerlingen.
    Het gebruiken van de schetsboek staat dan ook ‘centraal’ bij de ontwerpers in spé.

    Hier alvast een overzichtje van jullie eerste ontwerpen op de vraag ‘Hoe zal de toekomst er volgens jullie uitzien?’.

    Veel kijkplezier!

    Juf Marjolein






























    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    De uitvindingen.

    HALLO,

    Vandaag zijn we ingedeeld in groepjes met elk een ander thema.
    We hebben gezien welke dingen er vroeger zijn uitgevonden over dat thema, waarna we over dat thema ook iets mochten uitvinden om ons leven in de toekomst gemakkelijker te maken.
    Dan hebben we elk ons thema aan de hand van een tijdlijn met foto's mogen voorstellen voor de klas.
    Daarna heeft elke groep over zijn thema aan de andere leerlingen 2 vragen mogen stellen in de vorm van een quiz.
    Tot slot mochten we een top 3 maken van welke thema's we het leukste vonden.
    Om dan morgen met dat thema te starten!

    EWOUT!!!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    De quiz.

     

    De juf legde één van de zeven pictogrammen op de verschillende groepjes banken.
    Daarna kreeg iedereen een kaartje met een prentje op en moesten we aan de banken met hetzelfde kaartje gaan zitten. Zo werden alle leerlingen in groepjes van drie verdeeld.

    We kregen per groepje prentjes, tekstjes en een tijdlijn over het thema. We moesten de prentjes bij de juiste tekst leggen die we daarna bij de juiste jaartallen op de tijdlijn moesten plakken. Als dat klaar was, moesten we zelf iets uitvinden dat bij het thema paste. Die uitvinding moesten we dan tekenen en ook op de tijdlijn plakken. Het jaartal mochten we zelf verzinnen.
    Ook moesten we twee vragen opstellen voor onze klasgenoten. Als iedereen klaar was, stelde ieder zijn eigen thema voor. Ook de twee vragen werden daarna gesteld zodat de juf zag wie er goed opgelet had en wie niet. Ieder groepje mocht een antwoord geven en wie het meeste antwoorden juist had, was gewonnen.

     

    Mijn groepje en ik hebben goed opgelet, want we hebben 12 punten verzameld!!!
    Spijtig, want we zijn niet gewonnen.

     

    Florian


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    De eerste werkdag.

    Zoals jullie lezen en zien hebben de ontwerpers vandaag niet stil gezeten.
    Kijk zelf naar de ontwerpers
    in ACTIE!

    Juf Marjolein


    De schetsboeken:



    Maken van de collage:









    Plaatsen van de uitvindingen op de tijdlijn:







    De tijdlijnen:















    Presenteren van de tijdlijn:












    18-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De tweede projectdag:

    Een nieuwe dag.


    Toen we de klas binnenkwamen, verdeelde de juf ons in groepen met elke groep een ander thema
    (vervoer, kleding, woning, techniek, beveiliging, geneeskunde en communicatie).
    In welke groep we zaten, mochten we zelf een beetje kiezen door gisteren onze drie tofste thema’s op te schrijven.
    Elke groep kreeg een probleem bij zijn thema en we moesten een uitvinding maken om dit probleem gemakkelijker te maken. 


    Ik zit in het groepje van techniek en ons ontwerp is ECOBALL 21.

    Daarna moesten we de onderkant, de bovenkant, de twee zijkanten, de voorkant en de achterkant van ons ontwerp tekenen.

    Als we dat klaar hadden, ging de bel!

     

    Olivier


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ontwerpen voor de toekomst.

    Iedereen zit in een groep met twee andere ontwerpers.

    Per groep bespraken we een probleem van ons thema en zochten we naar een ontwerp om het probleem op te lossen.

    We bespraken de functie van ons ontwerp waarna iedere ontwerper moest tekenen hoe hij de uitvinding zag.

    Zo maakte iedereen drie tekeningen...
    Als alle groepjes klaar waren, gingen we rond om naar de ontwerpen van de andere groepjes te kijken.
    Een persoon van iedere groep had een rode balpen mee om een bolletje te zetten bij het mooiste ontwerp van elke groep.
    Als dat gedaan was, moesten we in onze groep één ontwerp kiezen, misschien het ontwerp dat de andere groepen het tofste vonden.

    Dat ontwerp moesten we op schaal en in verschillende aanzichten tekenen.

    Hanne


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Ontwerper 'beveiliging'.

    Vandaag zijn we eerst in groepjes opgedeeld en ik zit bij beveiliging, SUPERLEUK!

    We hebben de functies van ons alarm besproken en daarna hebben we elk alleen drie ontwerpen van het alarm gemaakt. 
    We zijn naar de ontwerpen van de andere groepjes gaan kijken en hebben gestemd voor de beste ontwerpen. 
    Een van mijn ontwerpen werd gekozen.
    Als laatste hebben we mijn ontwerp verder uitgewerkt door de aanzichten van het alarm te tekenen. Het ziet er al heel goed uit!!!

     

    Walt


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Naam kiezen.

    Als we vandaag in de klas waren, heeft de juf ons in groepjes verdeeld.
    We moesten iets ontwerpen voor de toekomst. We mochten voor ons ontwerp zelf een naam kiezen.
    Ik zit bij het groepje van geneeskunde en wij hebben DE PAINVIEWFINDER ontworpen. DE PAINVIEWFINDER helpt de mensen de juiste medicatie te vinden zodat hun ziekte niet erger wordt. 
    Vervolgens moesten we de zijaanzichten van ons beste ontwerp tekenen.
    Dan moesten we bij de juf gaan, want zij moest ons ontwerp nog goed keuren. Gelukkig was alles in orde!

     

    Ina


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Aanzichten tekenen.


    Eerst zijn we in groepjes van drie verdeeld. Ieder groepje kreeg van de juf een ander thema.

    We moesten in ons thema drie ontwerpen maken die het probleem oplossen.
    Achter de speeltijd leerde de juf ons nauwkeurig tekenen, want we moesten het boven-, onder-, zij-, acher- en vooraanzicht van ons ontwerp tekenen en de schaal berekenen van ons ontwerp.

    Als dat allemaal gecontroleerd was door de juf, mochten we met zwarte stift rondom de potloodlijnen gaan en waren onze ontwerptekeningen klaar!  

     

    Anaëlle


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    De ontwerpteams.

    NIEUWSGIERIG naar hoe de ontwerpteams op de foto staan?
    Ook hoe hun ontwerpen eruit zien, kunnen jullie hier vinden.

    Veel kijkplezier!

    Juf Marjolein


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.



    Ontwerp 'Slach-wind-planner':





    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.



    Voorontwerpen:



    Ontwerp 'Ispare':


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.



    Voorontwerpen:



    Ontwerp 'Painviewfinder':


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.



    Voorontwerpen:





    Ontwerp 'The change miniskirt':




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.



    Voorontwerpen:



    Ontwerp 'Vending-house':


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.



    Voorontwerpen:



    Ontwerp 'WFH-alarm':




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.



    Voorontwerpen:



    Ontwerp 'Ecoball 21':




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    De tweede werkdag.

    De ontwerpers hebben vandaag de handen in elkaar geslaan om hun ontwerp voor de toekomst op papier te krijgen.
    Aan de hand van teamwork is die opdracht tot een goed einde gebracht.
    Hiervoor een dikke PROFICIAT!!!


    Juf Marjolein


    De boeken:





    Zoeken naar ideeën:



    Kiezen van het 'beste' ontwerp:











    Nauwkeurig (aanzichten en schaal) tekenen van het ontwerp:













    Aanvullen van het dagboek:


    19-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De derde projectdag:

    De folder.

    Vandaag hebben we een folder gemaakt van ons ontwerp.

    We hebben eerst besproken wat een folder is zodat we onze eigen folder konden maken.
    Op een A4blad hebben we daarna de indeling van onze folder gemaakt en onze tekst geschreven zodat de juf onze schrijffouten kon verbeteren.

    Nadat de juf 'oké' zei, mochten we de tekst overschrijven op een A3blad. Ook de tekeningen die we gisteren van de aanzichten getekend hadden mochten we met het fotokopieermachine vergroten of verkleinen om daarna op de juiste plaats op het A3blad te plakken.
    YOEHOE, nu was de folder klaar om te kopiëren!!!
    Toen alle groepjes klaar waren, vertelde de juf dat we in alle klassen moesten gaan om ons project voor te stellen.
    De juf had een tabel gemaakt dat we wisten in welke klas we moesten zijn.
    We moesten reclame maken, want na alle voorstellingen mochten alle leerlingen stemmen door het stembriefje in onze stembus te komen steken!

     

    Florian en Diego


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Naam, slogan, probleem, aanzichten,...

    Het was tijd om ons ontwerp op een folder voor te stellen!!!

    We hadden eerst een voorbeeld van een folder gekregen om te beslissen wat wij op de folder gingen zetten.
    De slogan, de naam, het probleem, de aanzichten, de schaal, het gebruik, de prijs en ons telefoonnummer zijn de belangrijkste dingen die op onze folder staan.
    We hebben daarna de aanzichten  met de fotokopieermachine mogen kopiëren om ze daarna op onze folder te plakken.
    Dan hebben we de tekeningen met zwart overtrokken en onze folder was compleet!!!!!

    Pieter-Jan


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Reclame maken.

    We hebben vandaag eerst een beetje over een folder gesproken.
    Daarna hebben wij zelf een folder gemaakt waarin we onze uitvinding voorstellen.
    We moesten tekstjes schrijven en een slogan bedenken om andere mensen te overtuigen ons product te kopen.
    We zijn ook met die folders rond gegaan in de klassen om onze uitvinding aan de leerlingen van de vijf andere klassen uit te leggen.
    Misschien kopen ze ons ontwerp dan wel!

    Isabelle


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Fotokopieermachine.

    Vandaag is er met het fotokopieermachine gewerkt. Het was keileuk!
    We moesten eerst een folder maken en de folder daarna kopiëren.
    We hadden ze dan 12 keer in het klein en 4 keer in het groot.

    In die folders staat de naam, de slogan, het probleem, de functie, de schaal, de tekeningen,... van ons ontwerp.
    Daarna moesten we ze gaan voorstellen in de klassen.

    Er waren 12 kleine folders voor de leerlingen, 1 grote folder voor de juf en 3 grote folders voor ons, de ontwerpers.

    We hebben onze best gedaan, want de leerlingen gaan voor de beste uitvinding stemmen!!!

     

    Lea


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Veel werk, maar mooi!

    We hebben een folder gemaakt van onze uitvinding.
    We moesten knippen, plakken,… Na een lange tijd is het toch afgeraakt.
    Het was we veel werk, maar het resultaat is mooi!!!

    Dat vonden ook de leerlingen van de andere klassen als we ons ontwerp gingen voorstellen.

     

    Bryan


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    SPANNEND!

    We zijn in dezelfde groepen van gisteren verdeeld.
    We hebben een folder gemaakt, dat was cool!!!
    Daarna moesten wij die folder bij de andere klassen gaan voorstellen, dat was stresserend.

    Spijtig dat het morgen de laatste dag is met juf Marjolein. Ze was heel leuk!

    Joery


    Vandaag hebben wij leuke dingen gedaan!
    Wij moesten een folder van ons ontwerp maken. Daarna moesten we in de klassen gaan voor ons ontwerp te tonen.
    En nog een leuke dag is gedaan!

    Thibault


    Spannend! Spannend! Spannend! De andere leerlingen moeten stemmen wie de winnaar is!

    Sophie


    Vandaag is het donderdag, onze voorlaatste dag met juf Marjolein.
    Morgen wordt het een leuke laatste dag, want dan weten we welke groep gewonnen heeft.
    Ik hoop dat mijn groep zal winnen!!!

    Nini


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    De folders.

    Hier zijn ze dan, de langverwachte folders!
    Misschien hebben sommige ontwerpen jullie hart gestolen.
    Aarzel dan niet een berichtje achter te laten onder jullie favoriete ontwerp.
    De ontwerpers hebben jullie steun nodig!!!

    Laat van jullie horen...

    Juf Marjolein


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Ontwerpteam 'VERVOER':








    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ontwerpteam 'COMMUNICATIE':






    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ontwerpteam 'GENEESKUNDE':






    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ontwerpteam 'KLEDING':








    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ontwerpteam 'WONING':






    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ontwerpteam 'BEVEILIGING':








    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ontwerpteam 'TECHNIEK':








    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    De derde werkdag.


    Goed nieuws, de folder is gemaakt en de ontwerpers hebben hun ontwerp aan de andere klassen voorgesteld.
    Het is vol spanning wachten welk ontwerpteam en welk ontwerp als WINNAAR uit de stembus komt.

     

    Juf Marjolein



    Maken van de folder:





















    Plooien van de folders:















    Het stembriefje:


    Het klassenschema:



    Presenteren van de folder in de andere klassen:





    Aanvullen van het dagboek:




    20-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De vierde projectdag
    De stembus.


    Vandaag presenteerden we onze folder in de overige klassen.
    De klassen mogen voor het beste ontwerp stemmen.
    We hebben een stembus versierd en hebben deze vandaag aan de deur gezet zodat alle leerlingen hun stembriefjes kunnen posten.

    Ook hebben we ons ontwerp voorgesteld in onze eigen klas. Zo kregen wij meer informatie over de ontwerpen van de andere groepen en konden we ook vragen stellen. 

    De juf heeft de presentaties gefilmd. Ik kijk er al naar uit om de filmpjes te bekijken! 

    S.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    De documentaire.


    Vandaag zijn we eerst nog een beetje onze folder gaan voorstellen in de klassen.

    Daarna heeft ieder groepje om de beurt zijn eigen ontwerp voorgesteld in de klas.

    Achter de speeltijd hebben we een film bekeken over de toekomst. Amaai, dat was leuk!!!

    Als de film gedaan was, moesten we opschrijven welke nieuwe uitvindingen we gezien hadden en wat we van de toekomst vonden.

    Ook hebben we de stembus leeg gemaakt, AMAAI DAT WAS SPANNEND!!!
    Zijn jullie al nieuwsgiering naar welk ontwerp gewonnen heeft?
    Nog even geduld...

    Anaëlle


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    De presentaties.

    Nog geen keuze kunnen maken uit de verschillende ontwerpen?
    Misschien kunnen de ontwerpers jullie overtuigen met hun presentatie.

    Kijk, luister en kies jullie ontwerp voor de toekomst!!!

    Juf Marjolein


    Klik op onderstaande link en het aangeklikte presentatiefilmpje start!

    Bijlagen:
    _Beveiliging.wmv (3.9 MB)   
    _Communicatie.wmv (4.1 MB)   
    _Geneeskunde.wmv (4.8 MB)   
    _Kleding.wmv (4.8 MB)   
    _Techniek.wmv (3.9 MB)   
    _Vervoer.wmv (3.5 MB)   
    _Woning.wmv (2.4 MB)   


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    DE WINNAAR.

    De leerlingen van 'De Markevallei' in Kokejane hebben beslist!
    Hun favoriete ontwerp is.................................................................
    ..........................................................................................................
    ..........................................................................................................
    ..........................................................................................................
    ..........................................................................................................
    ..........................................................................................................

    .........................................Ecoball 21!!!

    Een dikke proficiat aan de ontwerpers van het ontwerpteam 'TECHNIEK'.
    Misschien is het beroep 'ontwerper' iets voor jullie.

    Juf Marjolein



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    De vierde en laatste werkdag.

    Als afsluiting hebben de ontwerpers naar de documentaire film 'De toekomst: de wereld over 50 jaar' gekeken.
    De driedelige film geeft een beeld van hoe de wetenschappers de toekomst zien.
    De film neemt de kijkers mee naar het midden van de 21ste eeuw en laat ze zien welke wetenschappelijke doorbraken een rol zullen spelen in het dagelijks leven.
    De film concentreert zich op onderwerpen die centraal staan in ons leven: het lichaam, de stad en de wereld.

    Zeker een aanrader!


    Juf Marjolein


    Bekijken van de documentaire:



    Voor de geïnteresseerden de gegevens van de film: 
    Titel: De toekomst :de wereld over 50 jaar.
    Uitgever:Strengholt Multimedia.
    Publicatiejaar: 2007. 
    Inhoud DVD:

    1.Het lichaam over 50 jaar.

    2.De stad over 50 jaar.

    3.De wereld over 50 jaar.







    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het project 'de toekomst'

    Ik vond het project...

    Ik vond het project over de toekomst leuk.
    Wat ik het tofste vond was ons ontwerp te gaan voorstellen in de klassen.
    In het eerste was het heel leuk omdat de leerlingen een beetje gefascineerd waren, zeker als een minirok in een broek kan veranderen.
    De andere groepen van mijn klassen hebben ook super leuke ontwerpen gemaakt.
    Hopelijk worden die in de toekomst 'echt' uitgevonden!!!
     

    Valentine

     

     

    Ik vond het project heel leuk.

    Maar ik had het TOTAAL anders verwacht.
    Ik dacht dat we over de toekomst gingen leren, maar we hebben dat in de vorm van ontwerpen gedaan.

    Ik vond dat heel origineel en ik vond het heeeeeeeeeeeel leuk!

     

    Ewout

     

     

    Ik vond het project van de toekomst zeer leuk.
    Het is goed gevonden en ik wil dat terug doen!

    Wanneer???
     

    Cyril

     

      

    Ik vond het project heel leuk en goed gevonden.
    Vooral de verschillende thema’s waren leuk.
    Ik vond het tof dat ik in het groepje van beveiliging zat.
    Een folder maken vond ik niet zo simpel, maar het is wel gelukt!
    Walt

     

     

    Het project was tof tof tof!!!
    Wat ik zeer leuk vond was:
    -De naam voor ons ontwerp kiezen. 
    -Ons project voorstellen in de klassen.
    -Het thema 'toekomst'.
    Ik hoop dat de leerlingen in de andere klassen het ook zeer leuk vonden dat wij over ons onderwerp wat kwamen vertellen.

    Er zaten toch heel veel stembriefjes in onze stembus!
     

    Ina


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dankwoordje
    Het einde.

    Nu jullie er in geslaagd zijn om het diploma van ontwerper te verdienen, zit mijn stage erop.
    Het waren drie leuke weken, waarin ik jullie heel wat beter heb leren kennen.

    Lea, Noémie, Thibault, Ewout, Cyril, Anaëlle, Ina, Joery, S., Valentine, Baptiste, Nini, Sophie,
    Isabelle, Pieter-Jan, Walt, Hanne, Florian, Diego, Bryan en Olivier,
    BEDANKT voor de fijne tijd!

    Ik wens jullie allemaal heel veel succes voor volgend jaar, maar ook voor in de toekomst!
    Het blog blijft bestaan, dus laat af en toe maar eens een berichtje achter zodat ik weet wat jullie allemaal uitspoken!

    Juf Marjolein





    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs