Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Zoeken in blog

Laatste commentaren
Inhoud blog
  • hey
  • moppen
  • huwelijk
    Het blog van joris
    jovoetbal
    24-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hey

    hallo bezoekers
     
    dit is het blog van joris.
    je kan alles over mij weten
    dus neus maar eens rond.

    24-09-2008 om 15:41 geschreven door jovoetbal  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moppen

    Waarom leefde Adam en Eva in een paradijs?

    Adam had geen schoonmoeder!
                                                                -
    Als alle bananen krom zijn, waarom is mijn Oma dan geen banaan?
                                                    -
    Er staan 3 mannen op te scheppen over hun duikboten. De onze kan 12 uur onderwater blijfen zegt de nederlander. De amerikaan zegt de onze 24 uur. De belg die zegt : De onze komt nooit meer boven !
                                                                 -
    Waarom heeft een Hollander zwemvliezen tussen zijn tenen? Om in de vijver

    van het park sneller bij het brood te zijn dan de eendjes
                                                    -
    Een man zegt tegen zijn vriend: 'mijn vrouw heeft twee hobby's maar van beiden brengt ze niets terecht'.
    'Bij tennis raakt ze niets en bij het autorijden raakt ze alles.
                                                    -
    er kruipen twee slangen
    in een woestijn, zegt de een zijn wij giftig? waarom vraag je dat? antwoord: om dat ik net op men tong heb gebeten

    24-09-2008 om 15:39 geschreven door jovoetbal  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.huwelijk
    Voor het huwelijk,


    Zij : Doei!
    Hij : Ah eindelijk , ik heb zolang gewacht.
    Zij : Wil je dat ik wegga ?
    Hij : NEE! Ik durf er niet eens aan te denken.
    Zij : Hou je van me ?
    Hij : Natuurlijk, heel veel.
    Zij : Heb je me nooit bedrogen ?
    Hij : NEE, waarom vraag je me dat ?
    Zij : Wil je me kussen ?
    Hij : Elke keer als ik de kans krijg!
    Zij : Zul je me ooit slaan ?
    Hij : ben je gek ? zo iemand ben ik niet.
    Zij : Kan ik je vertrouwen ?
    Hij : Ja.
    Zij : Schat !




    Na het huwelijk,

    Lees van onder naar boven

    24-09-2008 om 15:17 geschreven door jovoetbal  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 22/09-28/09 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben joris Van de Velde, en gebruik soms ook wel de schuilnaam jovoetbal.
    Ik ben een man en woon in wolvertem (belgie) en mijn beroep is /.
    Ik ben geboren op 07/02/1997 en ben nu dus 27 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: voetballen.
    ik doe aan voetbal kleur:zwart best film:iets dat mij intreseert ik heb ook 2 zussen (grote:evelien,kleine:annelies)


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs