Inhoud blog
  • hoofdstuk 4 & 5
  • voorstelling
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Welkom op mijn blog!
    Laatste commentaren
  • inspiration (aisha)
        op voorstelling
  • 6 verkoop GIP
    Zara GIP
    31-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoofdstuk 4 & 5
    Wij krijgen voor onze gip telkens opdrachten die we tegen een bepaalde datum moeten binnenbrengen.
    die opdrachten daan dan over een bepaald hoofdstuk over iets in de winkel. 
    de eerste 2 hoofdstukken waren:

    hoofdstuk 4 assortiment
    hoofdstuk 5 service 

    bij het hoofdstuk assortiment moesten we volledig het kernassortiment beschrijven, dus welke merken dat we hebben, uit wat het kernassortiment bestaat en welke artikelgroepen er zijn.
    hetzelfde moesten we ook doen voor het randassortiment.
    dan moesten we ook de maatstelsels geven, van truien bijvoorbeeld:   S- M- L- XL- XXL


    voor service moest ik de betaalde en onbetaalde service opsommen en wat toelichten

    korte tekst uit mijn gip  
    De enige betaalde service die wij bij ons in de Zara hebben is retouchering.
    hier wordt wel veel gebruik van gemaakt door klanten omdat niet iedereen goed overweg kan met naald en draad.
    en de service is ook snel want de kledij is meestal al na een paar dagen klaar

    31-10-2008 om 13:00 geschreven door jorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (9 Stemmen)
    21-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorstelling
    Hallo allemaal.
    ik ben Jorn Peters en dit is mijn blog
    deze blog is voor mij eigelijk bedoeld voor mijn GIP.

    ik moet een GIP maken over mijn stageplaats Zara in Turnhout.
    De bedoeling van deze blog is dus om als ik aan mijn Gip heb gewerkt, hierin te vertellen wat ik heb gedaan.
    het gip is voor een groot deel heel belangerijk voor mijn evaluatie op mijn eindrapport, en bepaald voor een groot deel mee of ik over mag gaan naar een volgend jaar.
    volgend jaar zou dat het 7de jaar verkoop zijn, dan starten we met onze klas een mini-onderneming op. en als dat jaar succesvol verloopt krijgen we een diploma van bedrijfsbeheer.

    21-10-2008 om 00:00 geschreven door jorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)

    Archief per week
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs