geplande wedstrijden 2018:

5 mei Verlaine 11 Km (Hesbignon)

12 mei Mielen 11 Km (Hesbignon)

16 mei Tienen (estafetteChallenge)

20 mei BilzenRun (21.1 km)

27 mei Wellen 10 Km (Victorscup) 

3 Jun Hermalle 14 Km (Condrusien)

10 Jun Fallais 14 Km (Hesbignon)

15 Jun Landen (estafetteChallenge)

16 Jun Tongeren 10 Km (Victorscup)

23 Jun Wanzoul 10 Km (Hesbignon)

 

 


Gelopen Km's 
Maand Km's 2016
Km's
2017
Km's 2018
Januari 228 195 209
Februari 210 170 199
Maart 278 252 237
April 248 245 242
Mei 223 268
Juni 225 194
Juli 208 197
Augustus 255 269
September 206 214
Oktober 235
221
November 247
195
December 249 186
Totaal 2800 2608
Foto
Inhoud blog
  • Jogging de Couthuin
  • 1/2 Marathon Circuit de Francorchamps & La WACremmienne
  • De stilte doorbreken ...
  • Jogging de St Martin, Thisnes, 12.5 km Hesbignon
  • Jogging de Wanzoul - Hesbignon - 10.4 km
  • Great Breweries 25 Km
  • Jogging Vyle Tharoul, Condruzien, 10 miles
  • Jogging de l'Etoile Faimes (Borlez), 11.25 km
  • Jogging de Couthuin - 12 km - Challenge Hesbignon
  • Jogging de Mielen, 11.3 km, Challenge Hesbignon
    Zoeken in blog

    smol01

    01-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Estafetteloop Speelhof Sint-Truiden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Allereerst mijn beste wensen aan de kleine groep lezers van mijn blogje :) .

    Langs deze weg zou ik graag wat reclame willen maken voor de Estafetteloop die ik samen met de Speelhofrunners organiseer op zaterdag 21 januari in het Speelhof te Sint-Truiden.

    Mocht U interesse hebben om deel te nemen, snel of traag, aarzel niet om je in te schrijven; iedereen is meer dan welkom, en kom eens genieten van de unieke sfeer die er heerst tijdens de Estafette Challenge wedstrijden.

    Alle informatie kan U terug vinden op onze website www.speelhofrunners.weebly.com .

    Meer informatie over de estafettechallenge is terug te vinden op www.estafettechallenge.wordpress.com

    PS : een eerste wedstrijdverslag mag U volgend weekend verwachten. Zondag 8 januari trek ik naar Antheit, op het wedstrijdseizoen 2017 aldaar te openen. 

    Heeft u ook eens zin om een wedstrijd te lopen en U weet niet waar naartoe, ga dan zeker eens op zoek naar de website van collega Speelhofrunner Stefan (www.joggingkalender.weebly.com)

    01-01-2017 om 00:00 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op naar 2017

    De trail in Marchin was alvast mijn laatste wedstrijd van 2016.

    In 2016 46 wedstrijden gelopen alvast 16 minder dan vorig jaar. Eén van mijn doelstellingen van 2016 dus bereikt.

    Qua kilometers zal ik stranden op 2800 km en hiermee ben ik vrij tevreden. Amper een 70 tal kilometer minder als vorig jaar, maar wel een gans jaar blessurevrij kunnen lopen.

    Doelstellingen voor 2017 ..... enkele mooie halve marathons lopen met onder andere in maart Crêtes de Spa. Voor de rest zoveel mogelijk wedstrijden van de gezellige Challenge Hesbignon proberen mee te pikken en de Estafettewedstrijden als amusement.

    Hierbij nodig ik iedereen alvast uit op onze 2e Estafetteloop van de Speelhofrunners op zaterdag 21 januari '17 om 15 uur op het Speelhof te Sint-Truiden !! Meer informatie via www.speelhofrunners.weebly.com

    Bijlagen:
    estafetteloop SPEELHOF 2017.pdf (126.1 KB)   
    http://www.speelhofrunners.weebly.com   

    20-12-2016 om 13:23 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trail de Marchin

    Het is al weeral eventjes geleden dat ik nog eens een berichtje kwam posten op mijn blogje.

    Niet dat we al die weken niet gelopen hebben, maar veel wedstrijd activiteit was er niet te noteren na een toch vrij stevig jaar.

    In November liep ik nog Elle & Lui te Burdinne en vorige week nam ik samen met Vanessa deel aan de Estafettechallenge te Waremme. Genoten van beide wedstrijden zonder dat er iets moest gepresteerd worden en dat was best eens leuk na een seizoen waar we toch altijd proberen onze besttijden te evenaren of laat staan te verbeteren.

    Gisteren trok ik dan samen met trainingsmaat Roland naar Marchin, waar in de plaatselijke groene omgeving, de Trail de Marchin werd georganiseerd. 13.8 km en 25 km was de keuze, wij kozen voor de kortste afstand.

    Het werden net geen 14 km (13.89) die toch als vrij zwaar mogen bestempeld worden. Na een vrij vlakke aanvangsfase van goed 2 km, doken we even later voor het eerst het plaatselijke bos in en kregen meteen een stevige helling te verwerken. Iets voor halverwege moesten we voor het eerst op wandelen overschakelen, maar ook dit was best vermoeiend. Maar mijn wandeltempo bleek toch stevig te zijn, want ik wist menig "lopers" bij te halen. Maar in de hieropvolgende technische afdaling stormde iedereen opnieuw langs me door. Ik beheers totaal de techniek niet om te dalen, zeker niet op dergelijke parcours, en het angstzweet brak me net niet uit :) . Enfin enkele honderden meters toch heelhuids beneden geraakt, en zo moest ik terug op zoek naar Roland die wel stevig naar beneden ging. Ik trok het tempo wat omhoog richting bevoorrading en Roland liet zich wat uitzakken dus waren we snel terug in elkaars gezelschap.

    Maar onmiddellijk na de bevoorrading was het terug klimmen geblazen, maar deze was iets minder steil en nu konden we weliswaar in slow motion in loopfase blijven. Opnieuw haalde ik aardig wat lopers bij tijdens deze lange klim. Nu volgde er een mooie passage in het bos rondom een mooie rots. Technisch vrij moeilijk maar mooi om te lopen. Roland volgde op korte afstand en bij het verlaten van het bos kwamen we op een stuk vals plat opnieuw in elkaars gezelschap. We kregen nu in open veld de wind op kop maar konden er toch een vrij stevig tempo op na houden. De zwaarste hellingen zowel qua dalen als klimmen hadden we nu gehad. Een lange duik richting aankomst wachtte ons nog dacht ik. Maar éénmaal beneden bleek dat we toch nog goed 1.5 km terug omhoog moesten vooraleer de aankomststreep overschreden kon worden. Mezelf de nodige moed ingepompt en op karakter niet aan het wandelen geraakt. Zo overschreden we na 1u38 de streep voor 13.89 zeer mooie kilometers !!

    Eindelijk nog eens genoten van deze mooie trail. Het mooie van dergelijke wedstrijden is dat het echte wedstrijd gevoel niet aanwezig is. Af en toe jezelf eens uitdagen door een helling proberen tot boven te lopen hoort er wel bij, maar voor de rest is het vooral genieten van de natuur !



    12-12-2016 om 13:20 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afsluiter Challenge Hesbignon - Les Vallons de la Mehaigne, Braives, 10 km
    Deze ochtend stond de afsluitende wedstrijd in het kader van de Challenge Hesbignon op de kalender. Aan deze Challenge neem ik nu toch al een 10-tal jaar deel, en ik ben er nog steeds niet op uitgekeken. Er heerst altijd een gezellige sfeer tussen de verschillende lopers en de organisatoren zorgen steeds voor een afwisselend parcours met meermaals een passage door een privé-domein waar je anders nooit zou kunnen komen. Een klein negatief punt dat je er soms moet bijnemen in dat de douches soms een durven te verwijzen naar de tijd van toen :) maar dat nemen we er graag bij.
    En dus trokken we deze ochtend naar Braives, dat traditioneel de locatie is voor de laatste wedstrijd. Hun parcours is eveneens een traditie zodat het voor de honkvaste lopers geen geheimen niet meer kent. Niet meteen het zwaarste parcours uit de 18 wedstrijden, maar toch eentje met twee stevige kuitenbijters. 
    Voor mezelf was het de 6e deelname hier in Braives. Mijn tijden durven hier nog al eens te schommelen gaande van 54'45 in 2012 tot 45'20 (2014). Vandaag hoopte ik toch op een tijd rond de 47' te kunnen eindigen. 
    En voor het eerst dit najaar kregen we wat koud weer te verwerken. Een 5-tal graden en een frisse wind zorgden toch voor een vrij fris gevoel. 
    Ik probeerde van bij de start een tempo aan te gaan wat ik dacht gedurende de ganse wedstrijd te kunnen volhouden op de vlakkere stroken. Aan de lopers rondom mij te zien, zat ik vandaag op mijn plaats in het toch vrij omvangrijke peleton van 320 lopers op de 10 km. De onverharde strook op km 2 lag er dit jaar zeer goed beloopbaar bij, ook dat hebben we al wel anders geweten. Na het bordje van km 2 draaiden we een eerste keer de ravel op om alzo opnieuw richting start/finish strook te lopen. Zo passeerden we de startplaats opnieuw na 3.5 km, het frisse gevoel was ondertussen al verdwenen maar helaas gingen ook de benen al wat minder fris aanvoelen :) . En het moeilijkste deel van het parcours kwam er nu aan op en rond de Mehaigne en de plaatselijke kerktoren. Een twee tal pittige hellingen wachtten ons op. De eerste tijdens kilometer 5 ging nog vrij vlot en in het open veld hierna kon ik het tempo terug opkrikken richting 4'35/km. Maar tijdens de klim op kilometer 7 richting kerk, kreeg ik het toch heel zwaar en liet hier zowaar een km noteren van 5'35/km. Na wat opzoekwerk naar mijn gegevens van 2014, bleek dat ik hier toen nog 4'45 kon aanhouden .... er komt dus wel degelijk wat slijt op de carrosserie. Maar éénmaal boven, ging het voor een tweede keer de ravel op, ditmaal gedurende een 2-tal kilometer in licht dalende lijn. Het tempo ging hier terug zeer vlot, maar bij het verlaten van de ravel op km 9, ontbrak me het nodige karakter en liet ik het groepje waar ik bijliep enkele meters van me weg lopen. Zo trotseerde ik de laatste kilometer dan maar eenzaam :) om even later de finish lijn te overschrijden in 47'15 ofwel 4.42'/km gemiddeld voor de 10 km. Een tijd waar ik wel mee kon leven gezien mijn huidige conditie. 
    Zo sluiten we deze Challenge af met een 14e plaats op 38 in mijn categorie en nam ik deel aan 16 van de 18 wedstrijden.

    Volgende wedstrijd : Elle et Lui te Burdinne op zaterdag 19 november.





    06-11-2016 om 20:57 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Mohatoise - 10.5 km - Hesbignon
    Terwijl de meeste Limburgse lopers vandaag terug te vinden waren in Eindhoven (marathon en halve marathon) of in Hasselt (den dwars) en één enkeling in Chicago, trokken we toch nog met 4 Speelhofrunners richting Moha, waar de voorlaatste wedstrijd van Challenge Hesbignon plaatsvond. Ter plaatse toch nog meerdere Limburgse lopers gespot dus al bij al viel het nog goed mee, niet iedereen is dus blijkbaar gek van dat massa gedoe :)

    Moha, een kleine deelgemeente van Wanze, staat ieder jaar garant voor een mooi en gevarieerd parcours. Vorig jaar was ik hier niet van de partij maar in 2013 en 2014 wel. Maar blijkbaar lopen we sedert vorig jaar het parcours in tegenovergestelde richting als wat bij mijn  voorgaande deelnames het geval was. Bij de opwarming had ik al een vermoeden dat het parcours gewijzigd was maar éénmaal gestart kregen we al snel de bevestiging dat dit wel degelijk het geval was. Na goed 500 meter draaiden we linksaf in plaats van rechtdoor te lopen richting steengroeve. Na een vrij vlakke aanvangsfase tijdens de eerste kilometers maar met toch al enkele singletracks en overharde stroken  die dienden getrotseerd te worden ging het parcours tijdens de 4e kilometer toch wel stevig omhoog. Na een snellere start moest ik hier toch het tempo stevig laten zakken. Na deze moeilijke klim doken we nu het plaatselijke bos in waar het opletten was voor uitstekende boomwortels. Gelukkig kregen we een kilometer later opnieuw beter beloopbare ondergrond onder de voeten geschoven bij het verlaten van het bos. We zaten nu ongeveer rond km-punt 5 waar ons een prachtig uitzicht over de omgeving werd aangeboden. Vanaf hier hadden we meteen het ergste van het parcours gehad, wat meteen ook zou zorgen voor een negatieve split tijdens deze wedstrijd. Enkel een brug over de autostrade vlak na de bevoorrading moest nog overwonnen worden, voor de rest was het gedurende een 3-tal kilometer stevig dalen. Maar dit is niet meteen mijn specialiteit en ook de schokken waren niet echt ideaal voor de rug zodat ik toch door enkele lopers bijgehaald werd. Eénmaal beneden kregen we een prachtige dreef voorgeschoteld waar de zon zorgde voor een prachtige lichtinval. Moest de herfst wat eerder zijn intrede gedaan hebben, hadden we hier kunnen genieten van de prachtige kleuren van de herfst. Na deze dreef bij het ingaan van de laatste kilometer moesten we zoals traditioneel in deze wedstrijd nog de klim doen naar een oud fort, wat toch steeds een serieuze kuitenbijter blijft, ook in deze richting. Maar éénmaal deze helling getrotseerd, moest er nog slechts een 500-tal meter gelopen worden tot aan de finish. Zo wist ik even later de finish te overschrijden in 50'45 voor 10.31 km (4'55/km). 



    Foto genomen na +- 3 km door Louis Marechal


    Op de top van de klim op het fort, foto Nadine Claessens

    Bijlagen:
    https://flow.polar.com/training/analysis/893800274   

    09-10-2016 om 20:50 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ambiorixrun Tongeren - Victors Cup - 9 km
    Gisterennamiddag zakten we met een deel van de Speelhofrunners af naar de oudste stad van België, Tongeren. 

    De vrienden van "Team Paluko" organiseerden er samen met het overkoepelende orgaan de Victors Cup hun jaarlijkse Ambiorix Run. Hun vaste locatie aan de Motten werd ingeruild voor het Plinius Park, ooit nog bestemming voor het Land van Ooit :). De wijziging van locatie mocht achteraf gezien als een succes aanzien worden. 

    Eind vorig jaar was deelname aan meerdere wedstrijden van deze Victors Cup  nog één van mijn doelstellingen, maar ook dit jaar is het echter  gebleven met 2 wedstrijden, namelijk de Tungrirun en deze Ambiorixrun. Nochtans zijn het telkens goed georganiseerde wedstrijden, maar meestal vallen ze telkens samen in een weekend met een Hesbignon wedstrijd, die toch nog steeds mijn voorkeur geniet. 

    Enfin dit weekend stond er geen Hesbignon op de kalender en trokken we dus naar Tongeren voor deze wedstrijd. De ongebruikelijke afstand van 9 km diende afgelegd te worden. We kregen vooraf nog wat deskundige uitleg van Norbert van Paluko en hieruit bleek dat er ongeveer 2 identieke lussen dienden afgelegd te worden en dat er toch enkele stevige hellingen moesten getrotseerd worden om en in de buurt van het Pliniuspark en Piringen.

    De weersomstandigheden waren, leken :) , ideaal, een lichte bries en ongeveer een 20 graden warm. Ik nam een behouden start en liet een groepje met Stefan en Willy een 50-tal meter voor me uit lopen tijdens de eerste kilometer. Na deze kilometer dan toch maar beslist er een wedstrijd van te maken en op zoek te gaan naar enkele concurrenten. En zo kwamen we even later in het open veld langs de maïs velden en hier bleek het toch nog aardig warm met het zonnetje vol op het hoofd. Ondertussen was ik bij Stefan gekomen, maar het groepje met Willy was gaan vliegen :) Even later merkte ik dat Stefan moest afhaken en ging ik op zoek naar FB vriend Tovo Trix die even voor halfweg een 150 meter voor me uitliep. Meter voor meter naderde ik hem en even na de 2e klim in Piringen wist ik hem bij te benen. Ik maande hem nog even aan zijn wagonnetje aan te haken, maar hij had op dat ogenblik blijkbaar even een moeilijk moment. Ikzelf probeerde nu het tempo tijdens de 2 laatste vlakke kilometers wat hoger te houden, iets waarin ik vrij goed slaagde. Zo wist ik de finish na iets meer dan 9 kilometer te bereiken in 42'40 ofwel 4'42/km gemiddeld. Zeer tevreden hiermee gezien de omstandigheden en het parcours dat zeer uitdagend was en dat als één van de mooiere parcours in onze omgeving mag gerekend worden !!

    Volgende wedstrijd ; zondag 9 oktober, La Mohatoise, 11 km, Hesbignon

    Na ongeveer 7.5 km kon er nog een lach vanaf voor fotograaf Jo Defrère


    Samen op de foto met Ambiorix en Brutus aka Plugie, een ex-collega 

    02-10-2016 om 21:32 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    28-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Natuurloop Landen

    Afgelopen weekend samen met Stefan en Marie-Anne richting Landen getrokken voor de "Landense Natuurloop" georganiseerd door de vrienden van de Landense Joggingclub.

     Deze natuurloop is geen wedstrijd, maar gewoon een vrije loop over een afgepijld parcours. Er was de keuze uit 5 - 10 of 15 km en wij gingen voor de langste afstand. Stond er dan geen wedstrijd gepland afgelopen weekend zal U zich afvragen wellicht ?? Toch wel, zelfs één van mijn favoriete wedstrijden van de afgelopen jaren vond plaats afgelopen zondag, de Tec Tonic 38, maar een niet zo goede conditie en de tijdsduur die deze Tec Tonic opslorpt deden me kiezen voor de Landense Natuurloop en natuurlijk ook voor de vrienden van LJC een plezier te doen.

    Want zij zorgden voor een mooi en afwisselend parcours in en rond Landen. Na een mooie passage in een natuurdomein in het centrum van Landen even na de start doken we al snel de rustige veldwegen in. Zo trokken we onder meer door de straten van Overwinden en Rumsdorp en kwamen we zo op plaatsen die we nog nooit gepasseerd waren. De organisatoren zorgden voor voldoende afwisseling in het toch wel pittige parcours zodat het nooit ging vervelen. En ook de ondergrond wisselde regelmatig, van goed lopende asfaltwegen over bvb de mooie ravel Landen - Hannuit naar taaie kasseiwegen. Zo genoten we onderwege met volle teugen mede dankzij de mooie nazomer die September ons toch te bieden heeft. En het zwaarste stuk hadden ze voor het einde gehouden, een nijdige helling waar de wind nog eens even vol in het nadeel ging blazen :) het werd dus nog puffen tot het einde ...

    En in tegenstelling tot de wedstrijden, namen we zondag wel de tijd aan de bevoorradingen, voor wat water of sportdrank en een babbeltje met de mensen van de organisatie.

    Een activiteit zeker voor herhaling vatbaar dus !! Stilletjes aan beginnen we toch al te denken aan de plannen voor 2017 :) Dit jaar ga ik er  in slagen het aantal wedstrijden met een 20 % terug te dringen tov vorig jaar. Bedoeling is toch om het aantal wedstrijden volgend jaar nog wat meer te beperken, zeker voluit lopen. Ik zal dus misschien meer op zoek gaan naar organisaties als deze Natuurloop. 

    Cijfers : 16 km in 1u23 (5'18/km gemiddeld)

    Volgende wedstrijd : zaterdag 1 oktober, Ambiorixrun, 9 km, Victors Cup



    Bijlagen:
    https://www.strava.com/activities/724122791   

    28-09-2016 om 21:56 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Monumentenrun Sint-Truiden en Semi Vert Amay
    Net als vorig jaar tijdens dit weekend stonden er ook nu 2 wedstrijden gepland. 
    Zaterdagavond stond de "Monumentenrun" op de planning in onze Hometown. Deze werd vorig jaar voor de 1e keer georganiseerd en kon toen rekenen op een ruime belangstelling. De belangstelling dit jaar was alleen maar groter geworden en zo stonden er over de 3 afstanden 2500 lopers aan de start op de Grote Markt te Sint-Truiden. 
    En het groot aantal lopers was meer dan verdiend voor de organisatie, TACT en Stad Sint-Truiden. Er werden t.o.v. vorig jaar een aantal "nieuwe" monumenten of bezienswaardigheden toegevoegd waardoor we moesten passeren. De meest in het oog springende nieuwe passages waren vooral de passage over het water in het Stedelijk Zwembad en de passage door Stayen. Ook de plaatselijke bevolking deed zijn duit in het zakje en kwam massaal op straat om de lopers aan te moedigen en alzo te zorgen voor de nodige ambiance langs het parcours. Voor mij persoonlijk de passages die ik er zeker zou vervangen naar een nieuwe editie zijn de passage door het kantoor van de Burgemeester, het kerkhof van Schurhoven en het Nieuwscafé, deze brengen in mijn ogen weinig meerwaarde. 
    Voor de rest niets dan lof voor de organisatie !! We hebben ons alvast super geamuseerd tijdens deze Monumentenrun en kijken al uit naar een nieuwe editie in 2017 !!

    Deze ochtend trok ik dan amper 10 uurtjes na het einde van de Monumentenrun richting Amay voor de halve Marathon "Semi Vert". Vorig jaar liep ik deze voor het eerst en ook hier was het genieten van de eerste tot de laatste kilometer van de mooie natuur. Dit jaar nam mijn trainingsmaat van de woensdagavond Roland ons mee naar Amay. 
    Ook hier vrij veel volk aan de start dus plaatsten we ons niet te ver naar achter bij de start. De eerste kilometers zijn een vlakke aanloop, maar al snel krijgen we na een 2.5 km een eerste korte kuitenbuiter als verkenning voor wat ons nog te wachten staat. Rond kilometer 4 trekken we voor het eerst het bos in en nu gaat het gedurende enkele kilometer in licht stijgende lijn. Aan km 7.5 krijgen we de eerste echte helling te verwerken de "Cote de la Facteur", 365 meter lang met stijgingspercentages tot 15 %. Ik werd hier al snel tot wandelen gedwongen en ook Roland werd even later opgehouden en moest ook aan het wandelen. Eén maal boven ging het over prachtige boswegen nu constant op en af tot km 12 waar we via asfalt terug de cote de la Facteur mochten afdalen. Maar even later was de pret uit en wachtte de 2e serieuze helling, "Cote les Dames", ook deze is om en bij de 350 meter lang en bijna even stijl als de Facteurshelling, het werd dus opnieuw wandelen geblazen. Even later werd het zelf kruipen op handen en voeten om boven te raken, en gelukkig kregen we hier de helpende handen van andere lopers, anders waren we waarschijnlijk nog niet boven geraakt :) . Vanaf nu was mijn tank zo goed als leeg maar Roland bleef bij mij, waardoor het toch aangenamer lopen was. We genoten nog van de passage om en rond het Lac de La Gravière. Eénmaal deze ronde gepasseerd restte ons nog één vlakke kilometer richting finish, oef :) . Zo liepen we na 21.1 km binnen in 1u59'30 (5'40/km) en tijd waar ik mee kon leven na een zware trainingsweek en weekend !

    Volgende wedstrijd : zondag 18 september, Wasseiges, 11 km, Hesbignon

    Passage in het zwembad te Sint-Pieter


    Finish foto samen met Stefan


    Passage na 4 km, Semi Vert Amay met trainingsmaat Roland

    11-09-2016 om 21:05 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Mario, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Smol.
    Ik ben een man en woon in Kerkom bij Sint-Truiden (België) en mijn beroep is Bediende.
    Ik ben geboren op 10/08/1972 en ben nu dus 51 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Jogging, voetbal, pret- en dierenparken.

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Blog Bakkertje
  • Forum Joggings Vlaanderen
  • Regelmatigheidscriterium Cours La Province
  • Challenge Hesbignon
  • Weerbericht
  • teletekst Eén
  • Blog Patrick Vansteenkiste
  • Haspengouw Challenge
  • Truineerke

    Mijn favorieten
  • Bartompa
  • Patrick Aerts
  • 250 gr Sossies - Raf Van Den Broeck
  • Strava
  • Stefaan Meekers - Joggingkalender
  • Lode Raskin
  • Mark Nelissen
  • Ruben, onze Limburgse Weerman
  • Willy Cortleven
  • Estafette Challenge

    Archief per week
  • 30/04-06/05 2018
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Welkom op mijn blog!
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    mystiek
    www.bloggen.be/mystiek
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs