Inhoud blog
  • de eerste site van suzanna en jimmy
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    jimmy2010

    16-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de eerste site van suzanna en jimmy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    hallo allemaal welkom op de site van mij en mijn zoetje suzanna, deze site zal verder informatie geven over ons, computer en games en internet,golfbiljart, voetbal en sport int algemeen

    16-06-2010 om 10:56 geschreven door jimmy2010  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    wie graag goedkoop nintendo ds games wil kan mij altijd mailen,jimmy

    16-06-2010 om 10:40 geschreven door jimmy2010  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:wii,xbox360,nintendo ds


    Archief per week
  • 14/06-20/06 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    agenda jimmy

    Belangrijke data in mijn agenda


    Categorieën
  • golfbiljart magazine (0)
  • voetbaluitslagen (0)
  • wii,xbox360,nintendo ds (1)

  • Categorieën
  • golfbiljart magazine (0)
  • voetbaluitslagen (0)
  • wii,xbox360,nintendo ds (1)



  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs