let's break some dance
all the fun of the funfair
04-07-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag afgelopen dagen
Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb rap besloten om een eigen "dagboek" aan te maken zodat de geinteresseerden ook kunnen zien met wat ik hier (voor het moment Duitsland, Münster) bezig ben.

zoals gezegd ben ik zaterdagmorgend vertrokken richting Münster alwaar onze raf en zijn vriendin mij stonden op te wachten.
De opbouw van onze 10 ton staal was al zo goed als voltooid, zo had ik al geen werk op de eerste dag héhé valt nog mee.Het eerste wat ik deed was natuurlijk op verkenning gaan op deze typische duitse kermis.Veel mooie machines hier in munster en zal er zeker in de loop vd week gebruik van maken :D

s'avonds heb ik besloten om onze raf maar eens te helpen met de audio en licht aansluitingen. Daar was tog een klein probleempje omdat er een vd kabeltjes van de micro is doorgebrand ... problemen zijn er om opgelost te worden dus meteen een nieuw kabeltje gesoldeerd => zo doen we datte.

op zondag hebben we alle verlichting ingedraaid en de speakers is laten pompen :O => zéér krachtige machientjes mijn gedacht,...
zondagnammidag heel de machine nog een laatste keer opgeblonken en was klaar voor zijn eerste ritjes op maandag.

maandag : de eerste dag van kermis.Het valt mij op hoe laat de foot hier opengaat en wanneer deze terug sluit => elke dag open van 15:30 - 01:30. Vraag mij ni hoe dit komt maar volgens mij zijn er niet veel plaatsen in de wereld waar er tot half 2 snachts nog enkele staalmastodonten lustwekkend staan te draaien ... nuja we zijn in duitsland voor iets, trouwens om 1 uur snachts is het hier nog altijd héél druk ... goed voor de omzet haha !

nadeel is wel dat ik pas kan beginnen met werk om half 2 snachts wanneer alles moet opgekuist worden en alles moet overdekt worden, ik lig dan ook maar tegen 3 uur in mijn nest :p

dinsdag : dinsdagmorgen waren we toe aan ons eerste probleem, de centrale pomp onder het gestel heeft een paar liter olie verloren, geen idee wat de oorzaak is, maar al bij al was dit euvel snel verholpen.Na 2 uurtjes bijtanken draaide onze breaker als vanouds.

en ja voor de rest het dagelijks kwaad: kaartjes ophalen, beugeltje vast, beugeltje aanspannen, goed ritje toewensen en opnieuw en opnieuw ....

morgen ga ik de rest van de kermis eens opzoeken, ik ben nog niet verder dan het plaatselijke griezelkasteel en botstent gekomen dus ik hoop dat het weer goed blijft

hier volgen nog wat foto's van afgelopen dagen :


04-07-2007 om 01:26 geschreven door jeroen2007  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


T -->

Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs