Mijn favorieten
  • Colours of Wales (mijn geboortehuis)
  • witjes verzendhuis
  • I car for my dog
  • Cavalier King Charles
  • site: Of Maesllyn (mijn papa's thuis)
  • oceans of happinnes
  • Over mijzelf
    Ik ben CINDY
    Ik ben een vrouw en woon in ZOTTEGEM (Belgie, Oost-Vlaanderen) () en mijn beroep is Huishoudhulp bij Green House.
    Ik ben geboren op 25/08/1980 en ben nu dus 43 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Cavaliers King Charles hondjes !.
    samen met mijn man , 3 kids en mijn ouders zorgen wij voor ons 2 cavekes
    Foto
    Inhoud blog
  • droevig nieuws
  • uitbreiding
  • zomervakantie foto's
  • Zomervakantie !!!
  • Paasvakantie !!
    Zoeken in blog

    Zoeken met Google


    Chris & Vera ,
    De baasjes uit ons
    geboortehuis samen met Diva
    op de arm

    Foto
    mijn speelkameraadjes Benicio
    & Cavaliertje Halley
    Foto
    Foto
    Foto
    moeke Betty met Jarco & Haelley op de schoot
    Foto
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Jarco's blog
    Caavkes Jarco & Halley
    23-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mama Diva bevallen !
    Ons bloggertjes allemaal !
    Goed nieuws , ons mama Diva is bevallen van 6 lieve kleine pups !
    Alles is vrij vlotjes verlopen ; zowel pups als mama stellen het goed.

    Ondertussen liggen Haelley en ik hier maar te luieren OP en ROND  de tuinmeubels.
    Alvast vele likjes en pootjes aan Jullie allen . Daaaaagggggg.








    23-09-2011 om 11:21 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    19-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat mama
    Hé mijn maatjes allemaal!
    Ik heb goed nieuws gekregen van moeke Vera (mijn geboortehuis)
    mijn mama Diva is nl.terug zwanger ,
    Mijn nieuwe broers/zusjes pupies zullen als alles goed mag verlopen
    rond 20 september geboren worden.
    Dus....met zen allen flink duimen hé !!




    19-08-2011 om 11:31 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek
    Waar is da feestje !!??.....

    Hé bloggerttjes allemaal, zoals Jullie al wisten kwamen vandaag
    Heidi met hondjes Margot & Charlot en Vera met hondje Joly op
    bezoek.
    Zo kon ik samen met mijn zus (Charlotje) mijn eerste Verjaardag vieren.

    Dus.....Hier is da feestje !!!


















    15-08-2011 om 23:32 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    14-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hiep Hiep Hoera !!
    Hé beste bloggertjes allemaal,
    groot nieuws !
    Vandaag (13/08) wordt ik 1 jaar jong !
    Wat werd ik dan ook toch verwend !
    Kreeg van ieder in het gezin vele zoenen en knuffels,
    maar van mijn vriend Halley de beste likjes en snuffels !

    Onze baasjes zorgden voor een lekkernei;
    OOOOO wat waren we zo blij !


    Ps.: maandag krijgen we Mijn zus Charlotje, Margotje, en Heidi op bezoek. 
    ons oma Vera zal ook van de partij zijn.








    14-08-2011 om 01:00 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg toffe foto's


















    18-07-2011 om 20:38 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooie foto's !!
    Hoi hoi hoi.....onze bloggertjes allemaal !
    We zijn terug van onze vakantie.
    En wat hebben we mee.....?
    Leuke foto's natuurlijk !

    Halley , onze baasjes en ik hebben ons goed geamuseerd hoor
    We hebben met zen allen veel gespeeld, gewandeld, plezier gemaakt
    enz...    maar uitgerust zijn we nu terug.

    Onze vriend Benicio kreeg er daar wat vriendjes bij
    op de kinderboerderij. (geitjes, kalkoenen, koetjes,
    ponnytjes, konijntjes ...)
















    18-07-2011 om 20:35 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op vakantie !!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Onze beste bloggertjes, Hallo.
    Even maar een kort berichtje hoor.
    Ons baazinnetje heeft niet veel tijd voor het blogwerk
    nee nee......ze is namelijk de KOFFERS aan het pakken !
    want wij (Halley & ik en onze baasjes ) vertrekken op vakantie voor 12 daagjes.

    Dus bij deze.......tot na ons verlof hé!
    ps: We zullen zorgen voor mooie en leuke foto's , OK !?

    Groetjes.

    03-07-2011 om 00:58 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spelen & genieten

    Dag mijn beste bloggertjes allemaal;
    Onze Benicio mag dan wel zijn trampolinne hebben om te spelen,
    Denken Jullie dat wij (Halley en ik) ons niet meer kunnen amuseren ?!

    OOOO jawel hoor!
    Samen met onze baasjes, of samen met elkaar.
    Lekker stoeien, ravotten en knuffelen met elkaar.
    Geloof Je het niet ?       kIJK ZELF MAAR.



















    15-06-2011 om 23:45 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.onze kambeurt
    Dag bloggertjes.
    vandaag was het onze weekelijkse kambeurt;
    dus weer genieten geblazen héMoeten Jullie zelf maar eens kijkken op de foto's !








    05-06-2011 om 15:17 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de trampolinne
    Hé bloggertjes,
    In de maand mei kreeg onze Benicio zijn lang verwachte trampolinne.
    Wat was deze blij.Wij konden niet anders doen kijkken en meegenieten.










    05-06-2011 om 15:15 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schoolfeest
    Hoi , bloggertjes.
    Zondag was het schoolfeest bij onze goede vriend Benicio,
    dus moesten onze baasjes daar naar de barbeque hé.
    Wij mochten jammer genoeg niet mee ; daar er geen hondjes op school
    binnen mogen.
    Ondertussen konden we van de gelegenheid gebruik maken om eens wat uitterusten.
    Mijn bazinnetje had wel aan ons gedacht ; ze nam enkele foto's van het schowspektakel
    dat de leerlingengen (en dus ook onze Benicio)
    moesten opvoeren.
    zo konden we toch ook een beetje meegenieten.











    16-05-2011 om 09:18 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.proficiat Tante EMMA

    Dag mijn bloggertjes;
    Mogen wij Jullie met trots melden;
    De geboorte van nieuwe pupjes !

    Ons tante Emma (uit mijn geboortehuis)
    Is trotse mama geworden van maar liefst 7 pupjes !!
    Al woog het kleinste maar 84gram, het laat zich niet doen hoor.
    Het gaat dan ook flink vooruit net als de andere 6 pupjes.

    Dikke proficiat Tante Emma !

    Een paar foto's om Jullie laten mee te genieten hé.
    (grotere foto's zie site mijn geboortehuis)







    12-05-2011 om 14:30 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tina & Christof
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag mijn bloggertjes.
    Komende woensdag stappen Tina & Christof
    (De dochter uit ons geboortehuisje)
    in het huwelijksbootje !
    En wij konden dat niet zomaar laten paseren hé !
    Daarom maakte ik met mijn vriend Halley een mooi kaartje

    Ik wens hun allen veel geluk en niet allen op deze dag maar voor altijd.
    Laten we dan tot de weergoden bidden dat het zonnetje blijft schijnen.

    Ps : Cavaliersliefhebbers kunnen voor felicitaties terecht op het blog
    "Coullers Of Walles"
    (zie linksboven onze blog)

    25-04-2011 om 09:05 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.onze nieuwe mooie tuin
    Dag mijn beste bloggertjes ,
    even maar om Jullie allen te melden dat onze nieuwe tuin klaar is.
    Samen met Caavke Halley en onze vriend Benicio kunnen we er terug in ravotten !
    Zie hieronder zelf maar eens naar onze prachtige foto's











    20-04-2011 om 16:55 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooie foto's
    Beste bloggertjes,
    Onze baasjes werken steeds verder in de tuin......
    en wij twee (Halley & Jarco) waren van de partij.
    Een beetje snuffelen, wat ravotten en op de uitkijk staan voor Marieke (de poes
    v/d buren).
    Onze vriend Benicio hielp na schooltijd ook wat mee.

    En dan hebben we nog wat nieus ;
    er zijn nieuwe huisdieren bijgekomen.
    nl. een mooie aquarium met goudvisjes. (10 in totaal)
    Altijd leuk om naar te kijken hé.











    04-04-2011 om 19:00 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.al heel wat beter !
    Hé mijn bloggertjes !
    Ben hier gewoon eens terug om Jullie te melden dat het  al heel wat
    beter met me gaat.
    Kan al terug spelen met onze Halley, in mijn baasjes hun weg lopen
    en het kapoentje al terug uithangen.
    Mijn baasjes vinden dat momenteel niet zo fijn , want deze zijn volop bezig
    met de mooie tuin....(in wording).
    Alvast aan allen vele pootjes en likjes,
    en in het bijzonder aan mijn mama Diva en tantekes en hun baasje Vera.
    Want hun knuffels hebben me deze week goed geholpen bij mijn genezing.
    En mama Diva;  NEEN   IK ZAL NOOIT MEER MATTEN ETEN. (denk ik niet)





    03-04-2011 om 00:20 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bij de dierenarts
    Hé bloggertjes allen.
    Ik ben denk ik een beetje stout geweest ,Alhoewel...
    het is ook een beetje de schuld van mijn baasjes !
    Mijn baasjes zijn met man en macht de tuin aan het herinrichten ;
    (sparrebomen uitdoen , nieuwe afsluiting plaatsen , gras zaaien enz....)
    Samen met Halley vond ik dat natuurlijk leuk om daar ook in rond te lopen.
    Maar ik kon het niet laten en snoepte van de sparretakken.
    Met groot gevolg ; baasje stuurde me binnen, ALLEEN !
    Toch vond  ik daar ook een toffe bezigheid hoor,
    De keukenmat een stukje plunderen en opeten.

    Afgelopen weekend kreeg ik dan gevolgen natuurlijk ;
    Diaree en braken.
    Baasje belde de dierenarts maar die zei om af te wachten.
    Maar zondagavond verdween mijn eetlust (had wel honger maar kreeg niets meer binnen).
    Maandagmorgen gingen mijn baasjes dan maar naar de dierenarts terug.

    En zie, hier lig ik al geopereerd aan mijn maag en darmpjes.
    Zal ik denk ik NOOIT meer doen .









    29-03-2011 om 15:20 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn eerste badje
    Beste blggertjes,
    vandaag moest ik voor de eerste maal in bad (douche).
    Dat was me wat hoor !
    Dat natje in de douche viel best mee,maar het droogje met
    de handdroger vond ik toch ietsje minder leuk hoor.
    En daarna werd ik besnuffeld en geknuffeld door mijn goede vriend
    Halley.
    Halley ging trouwens gisteren al in bad, zo kon ik toen al eventjes kijken hoe alles verliep.















    12-03-2011 om 01:34 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bezoek van Vera & Heidi
    Dag mijn bloggertjes allemaal.
    Vandaag kregen Halley en ik bezoek van  Vera (mijn eerste thuis) & Heidi.
    Vera bracht haar cavaliertje Diva (mijn mama)mee.
    Heidi had Margootje & Charlotje bij.
    Onze baasjes deden een leuke babbel terwijl wij wat aan de snuffel en speel gingen.
    Best gezellig hoor ! Alleen spijtig, ze moesten deze avond terug huiswaarts.
    Gelukkig hebben we mooie foto's als een herinering.









    23-02-2011 om 21:45 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Disney
    Beste bloggertjes;
    Gisteren (zondag) gingen onze baasjes met kleine Benicio een
    dagje naar Antwerpen.
    Naar Disney On Ice 100jaar in de Lotto Arena.
    Wat wisten ze honderduit te vertellen toen ze thuis kwamen.
    Ze vonden het alleen jammer dat Halley en ik niet mee mochten.(wij mogen niet binnen i/d Arena)
    Ze hebben toch wel enkele foto's mee hoor .













    07-02-2011 om 15:16 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    onze Jarco met baasje


    Foto

    Archief per maand
  • 09-2018
  • 12-2014
  • 08-2013
  • 04-2013
  • 01-2013
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 05-2012
  • 03-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

    mijn mama Diva
    Foto

    Jarco 1 weekje oud
    Foto

    Betty & Vera met de pupjes
    Foto

    Halley in de tuin
    Foto

    Jarco 6weken oud
    Foto

    Jarco op schoot bij Benicio & Cindy
    Foto

    Afscheidsfoto van Chris (met jammie op de arm)
    Foto

    Halley & Jarco
    de boezemvrienden
    Foto

    Benicio met zijn 2 beste vrienden
    Jarco & Halley
    Foto

    2 DIKKE VRIENDEN

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs