Zoeken in blog

Inhoud blog
  • DE STRAFSTE PROGRAMMA'S VAN HIER EN INTERNATIONALE TOPCONTENT DAT VIND JE IN 2022 OP EEN, CANVAS EN VRT NU
  • GENIET TOT 30 JANUARI OPNIEUW VAN 'THE CHRISTMAS SHOW - HOME EDITION'!
  • DEEP BRIDGE MAAKT NIEUWE SPEELDATA BEKEND!
  • METEJOOR GEEFT EXTRA CONCERT OP ZATERDAG 7 MEI 2022 IN TRIXXO THEATER HASSELT
  • BRIT FLOYD NIEUWE DATA OP VRIJDAG 28 OKTOBER 2022 IN STADSSCHOUWBURG ANTWERPEN & ZATERDAG 29 OKTOBER 2022 IN KURSAAL OOSTENDE
  • K3 MET ALBUM EN SINGLE OP NUMMER 1!
  • BV'S; OUDE BEKENDEN EN NIEUWE GEZICHTEN IN SPECIALE VIP-EDITIE VAN DE BUURTPOLITIE
  • EEN MENGSEL VOOR IJS LATEN AANBRANDEN? SERGIO KAN DAT!
  • SIEG DE DONCKER DOET VERRASSENDE INTREDE IN FAMILIE
  • STAF EN CO BEVELEVEN MAGISCHE KERST IN HET ZWEEDSE HOGE NOORDEN
  • LUMIERE STADSBIOSCOPEN OPENEN OPNIEUW DE DEUREN VANAF 29 DECEMBER
  • DE MIA'S EN DE GOUDEN K'S WORDEN VERPLAATST NAAR APRIL 2022
  • DE EMOTIES LOPEN HOOG OP IN DE STERKSTE HANDEN
  • JULIA MAAKT VAN K2 WEER K3!
  • TRIBUTE BAND 'MYDONNA' BRENGT ALS EERSTE SINGLE EEN COVERVERSIE VAN MADONNA'S CONTROVERSIËLE WERELDHIT 'FROZEN'
  • WORKSHOP VAN KINDERPSYCHOLOGE EN EN AUTEUR KLAAR HAMMENECKER WAS EEN VOLTREFFER
  • 'THE SOUND OF MUSIC' TELT AF NAAR DE PREMIERE!
  • STUDIO 100 HAALT MAAR LIEFST DRIE ENSOR-NOMINATIES BINNEN!
  • WEGENWACHTER ANTHONY HELPT FIETSER OP SCHATTENJACHT UIT DE NOOD IN 'PECH ONDERWEG'
  • ARSENAL LIVE INDOOR OP VRIJDAG 13 MEI 2022 IN LOTTO ARENA: NIEUUWE DATUM!
  • VTM STELT 30 JAAR FAMILIE FEEST UIT
  • EXCLUSIEF OP VTM GO: EEN BLIK ACHTER DE SCHERMEN VAN JAN DE LICHTE
  • NACHTWACHT KOMT TERUG NAAR HET THEATER!
  • CHARLES OP DONDERDAG 20 OKTOBER 2022 IN ANCIENNE BELGIQUE
  • STEF WAUTERS BEKROON MET WABLIEFT-PRIJS VOOR HELDERE COMMUNICATIE
  • JENS DENDONCKER GEEFT EEN PERSOONLIJKE BOODSCHAP IN HET TEKEN VAN RODE NEUZEN DAG
  • EERSTE NAMEN VESTROCK 2022
  • LIONEL RICHIE IS DE EERSTE LOKERSE FEESTEN 2022 HEADLINER
  • MANESKIN OP 2 JULI OP ROCK WERCHTER 2022
  • VRT NWS LANCEERT NIEUWE PODCAST ROND JONGEREN EN OPINIE
  • THEATERSHOW KOM ERBIJ VOOR K3 IN NIEUWE BEZETTING DIT NAJAAR OOK TE ZIEN IN NEDERLAND
  • IN DEN OLIFANT ONTVANGT NU ZATERDAG KLAAR HAMMENECKER VOOR DE VOORSTELLING VAN HET BOEK EN EEN EXCLUSIEVE '50 KEER DURVEN'-WORKSHOP
  • LISA DEL BO, DIE SCHNAPPERS EN NOG ZES TOPARTIESTEN ZIJN IN MAART TE GAST OP HET ZESTIENDE SCHLAGERFESTIVAL
  • ELLEN HAEKENS UIT RIEMST IN VIJFDE AFLEVERING VAN SUCCESVOLLE TV PLUS-REEKS 'MY RIGORGEOUS LIFE'
  • HET LOOPT BIJNA MIS MET DE VERHUISWAGEN IN 'IK VERTREK UIT VLAANDEREN'
  • GOOSE OP VRIJDAG 1 APRIL 2022 IN ANCIENNE BELGIQUE: EXTRA CONCERT!
  • SLODDERVOS ANDY PEELMAN MOET EN ZAL LEREN OPRUIMEN IN HOE ZAL IK HET ZEGGEN
  • STEF WAUTERS BEKROON MET WABLIEFT-PRIJS VOOR HELDERE COMMUNICATIE
  • HEBBEN CHRISTOPHE EN NICK EEN BETERE GAYRADAR DAN DINA EN ANDY?
  • MONOPOLY KOMT THUIS
  • BESTSELLER LONNEKE VAN ENGELEN WORDT VERFILMD
  • CORONA SCHEIDT ZANGER BORIS VAN DER HAM VAN ZIJN KINDEREN IN NIEUW-ZEELAND
  • SOPHIE ELLIS-BEXTOR OP 3 APRIL IN LA MADELEINE IN BRUSSEL
  • GHOST OP DINSDAG 3 MEI 2022 IN VORST NATIONAAL
  • NATALIA DE MUSICAL, NIEUW MUZIKAAL SPEKTAKEL OP PLAY4
  • WIE MAAKT K2 WEER K3?
  • K3 KOMT MET EIGEN IMMERSIVE K3 BOOTCAMP
  • ARTIESTEN VAN LIEFDE VOOR MUZIEK STEKEN JONGEREN EN HUN LEERKRACHT EEN HART ONDER DE RIEM IN LIEFDE VOOR MUZIEK SPECIAL
  • 16 KEER NIEUW VOOR ROCK WERCHTER 2022
  • MEER DAN 30 TOPARTIESTEN ZORGEN VOOR DE APOTHEOSE VAN RODE NEUZEN DAG
    Categorieën
  • 123 Comedy Club (2)
  • 3Pees (1)
  • Abimo (8)
  • Actualia (19858)
  • Amfi Theaterproducties (1)
  • Baeckens Books (34)
  • Bakermat (14)
  • Ballon Media (71)
  • BATS (2)
  • Benelive (11)
  • Benelux Theater (1)
  • Bis Producties (1)
  • Borgerhoff & Lamberigts (6)
  • Boston (1)
  • Bros Producties (2)
  • CC Merksem (3)
  • CD-recensie (80)
  • Clavis (2)
  • Comics Station Antwerp (1)
  • De Harmonie (1)
  • De Komedie Compagnie (9)
  • De Speling (1)
  • Deep Bridge (3)
  • Dutch FilmWorks (4)
  • Echt Antwaarps Teater (40)
  • Efteling (1)
  • EIC (3)
  • Entertainment One (5)
  • Exclusief (2)
  • Experimentele Werkgroep voor Toneel (1)
  • Expo (1)
  • Fakkelteater vzw (1)
  • FRS Showcase (5)
  • Garifuna (3)
  • Geert Hoste (3)
  • Goedenavond (1)
  • Gracia Live (3)
  • Greenhouse Talent (1)
  • Harlekijn Holland BV (5)
  • Het Achterland vzw (1)
  • Het Huis Van Take Twee (2)
  • Het Prethuis (2)
  • HETPALEIS (1)
  • Hotel Hungaria (2)
  • Ilyas Baert (5)
  • Independent Films (2)
  • Judas TheaterProducties (2)
  • King Entertainment (1)
  • Koekstraat (1)
  • Lannoo (1)
  • Listen Up (1)
  • Live Nation (14)
  • Loge10 Theaterproducties (9)
  • Lot's Foundation (1)
  • Luc Stevens Producties (1)
  • Maandacht (1)
  • Manteau (1)
  • Marc D'Hollander (1)
  • Marmalade (2)
  • Medialaan (3)
  • Mercis Publishing (6)
  • Music Hall (18)
  • Musicalia (1)
  • Nekka (3)
  • Nieuw Amsterdam (1)
  • Noordteater (2)
  • Nu Nogh (1)
  • Paljas Producties (5)
  • Paradiso Filmed Entertainment (1)
  • Peter Verstraelen Agency (2)
  • PSE (7)
  • Roxy Theaterproducties (1)
  • Rumoer (2)
  • Sanoma (1)
  • SBS Belgium (1)
  • Segunda (1)
  • Shelter (1)
  • So What? Productions (1)
  • Standaard Uitgeverij (59)
  • Strip2000 (3)
  • Studio 100 (213)
  • Theater aan de Stroom (4)
  • Theater Familie (1)
  • Theater Malpertuis (1)
  • Theater Zeemanshuis (6)
  • Theaterimpresariaat XL & Lapinne (4)
  • Theatertainment (1)
  • Twin Pics (1)
  • Uitgeverij Harlekijn (1)
  • Uitgeverij Vrijdag (1)
  • Uitgezonderd. (10)
  • Van Halewyck (9)
  • VIP (1)
  • VRT Line Extensions (6)
  • ZEB (1)
  • Zodiak Belgium (1)
  • [PIAS] Comedy (1)
  • Music, Media & Entertainment
    Actualia en recensies van theatervoorstellingen, musicals, concerten, cd's, dvd's, strips & boeken
    13-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WOUTER BEKE GAAT LIVE IN DIALOOG MET JONGEREN IN 2DE INSTAGRAM LIVE-SESSIE 'HOE IS 'T?'
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vorige week trapte Julie Van den Steen de eerste Instagram Live-sessie ‘Hoe is ’t?’ af, een initiatief van Rode Neuzen Dag en de Vlaamse Overheid. 

    Daarin wordt geluisterd naar wat er nu écht in het hoofd van jongeren omgaat. 

    Woensdag 17 juni is het om 17u00 aan Qmusic-dj Sam De Bruyn om jongeren een stem te geven. 

    Tijdens deze live-sessie krijgen jongeren ook uitzonderlijk de kans om hun vragen rechtstreeks te stellen aan Wouter Beke, Vlaams minister van Welzijn en Volksgezondheid. 

    En dat is nodig, want jongeren hadden de afgelopen periode vaak het gevoel dat er niet naar hen geluisterd werd en dat ze geen inspraak hadden. 

    Uit de reacties van de eerste Live-sessie viel ook op dat jongeren zich onbegrepen en overweldigd voelen, mede door de recente gebeurtenissen in Amerika en de rest van de wereld. 

    Daarom ligt in de tweede sessie de focus nog meer op inspraak van jongeren. 

    Sam De Bruyn: “Het is de eerste keer dat jongeren de kans krijgen om op deze manier in interactie te gaan met een minister en écht al hun vragen op hem af te vuren. In Nederland en Noorwegen hebben ze jongeren deze kans ook al gegeven, en daar bleek dat dit soort van initiatieven er écht voor zorgen dat jongeren zich meer gehoord voelen. Dus we vinden het zalig dat we op deze manier de kloof wat kunnen dichten. Verder blijven we natuurlijk open staan voor alle verhalen en vragen die jongeren met ons willen delen. Want: practice what you preach. We willen écht alle ruimte laten aan jongeren en écht naar hen luisteren.” 

    Wouter Beke: "Als papa van 3 kinderen van 16, 14 en 9 jaar heb ik van heel dichtbij meegemaakt wat voor een impact de voorbije periode op kinderen en jongeren gehad heeft. Maar het blijft toch schrikken van alle verhalen en cijfers die binnenkomen. Heel wat jongeren hebben het echt moeilijk. Dat bewijst opnieuw hoe belangrijk het is om mentaal welzijn en het zoeken van hulp bespreekbaar te maken. En dat we tegelijkertijd ook écht voldoende oog moeten blijven hebben voor de veranderde wereld van jongeren. Ineens geen proclamaties of schoolfeesten meer. Ook daar moeten we zeker aandacht voor hebben. Wie weet komen we woensdag samen wel tot een idee?  Ik ben sowieso heel benieuwd naar de vragen die ik ga voorgeschoteld krijgen. We gaan voor een heel open dialoog zonder topics uit de weg te gaan.”

    TikTokster Sarah Bossuwé deelt haar verhaal en psychologe Birsen Taspinar geeft advies 

    Op woensdag sluit ook TikTokster Sarah Bossuwé aan bij de Instagram Live-sessie. Zij zal  haar persoonlijk verhaal delen over hoe zij de voorbije weken in haar kot heeft doorgebracht en hoe zij omgaat met onzekerheden en angst. 

    Daarnaast is Psychologe Birsen Taspinar standby om heel concrete vragen van jongeren te beantwoorden en tips mee te geven.

    Sarah Bossuwé: “De voorbije periode was voor niemand gemakkelijk. Tijdens mijn online danslessen en via TikTok en andere social media bleef ik wel in contact met jongeren en voelde ik hoe hard ze soms struggelden met alles. Hun vrienden niet kunnen zien, hun sport niet kunnen uitoefenen zoals ze gewoon zijn.  Ik vind het heel belangrijk dat we hier samen open over kunnen praten, dus ik kijk heel erg uit naar deze Instagram Live!” 

    Je stem laten horen op woensdag?  

    Om zo gericht mogelijk aan de slag te gaan en zoveel mogelijk verhalen aan bod te laten komen, kunnen jongeren nu al een korte vragenlijst invullen via rodeneuzendag.be

    Ze kunnen hun boodschappen of vragen ook sturen via Whatsapp naar het nummer 0456/21.58.41 of via mail naar hoeist@rodeneuzendag.be

    Ook tijdens de sessie op woensdag kunnen er live vragen worden gesteld. Jongeren bepalen bovendien zelf hoe ze alles volgen: actief of anoniem. 

    Rode Neuzen Dag, de goeddoelactie van VTM, Qmusic, HLN en Belfius die het mentaal, fysiek en sociaal sterker maken van jongeren als doel heeft, wil er zeker ook in de nasleep van de coronacrisis zijn voor alle jongeren. 

    Dit mede dankzij de steun van de Vlaamse Overheid en zorgenvoormorgen.be.

    13-06-2020 om 16:09 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CYBER GROUP STUDIOS EN BOOMERANG LANCEREN TWEEDE SEIZOEN VAN TAFFY
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    De in Parijs en Los Angeles gevestigde producent en distributeur Cyber ​​Group Studios en Boomerang kondigen met trots seizoen 2 aan van hun originele 2D HD-geanimeerde comedyserie Taffy.
     
    De serie Taffy, gebaseerd op een originele creatie van Cyber Group Studios, is ontwikkeld in samenwerking met Boomerang. 

    Het tweede seizoen bestaat uit 78 gloednieuwe afleveringen van 7 minuten, waarmee het aantal afleveringen van deze geliefde franchise, met fans van over de hele wereld, uitgebreid wordt tot totaal 156.
     
    De hitserie, die geselecteerd is voor Annecy 2020 International Animation Film Festival in de categorie "TV FILM", zal zijn tweede seizoen uitzenden op Boomerang en het grote Franse netwerk Gulli. 

    Taffy is geïnspireerd door de wereldberoemde klassieke cartoons van Hanna Barbera. 

    Het tweede seizoen zal opnieuw vol verrassingen zitten, boordevol nieuwe avonturen, komedie, nieuwe sets en personages.

    Taffy (te zien in 156x7 '2D HD) volgt de hilarische avonturen van Bentley, een trouwe Basset hond wiens rijke oude baasje Mrs. Muchmore een wasbeer in huis neemt die zich voordoet als een schattige kat. In elke aflevering probeert Bentley "Taffy" te ontmaskeren, terwijl de superslimme Taffy op slimme, handige en komische wijze telkens de hond om de tuin weet te leiden. Van het luxueuze herenhuis van mevrouw Muchmore tot internationale avonturen op een jetski of een bezoek bij de president: waar deze rivalen ook heen gaan volgt chaos!
     
    “Het is geweldig voor mij als auteur en producer om samen met onze vrienden van Boomerang te werken aan het tweede seizoen van Taffy en de humor in de serie tot een nieuw level te brengen. We nemen Taffy, Bentley en Mrs. Muchmore mee op zomer- en wintervakantie naar luxueuze plekken en ontmoeten geweldige persoonlijkheden en personages’’, aldus Pierre Sissmann, Chairman & CEO, Cyber Group Studios.

    “Taffy is een groot succesverhaal, dat voortkomt uit een waardevolle samenwerking met een Europese productiepartner om een serie voor Boomerang te ontwikkelen die in alle landen uitgezonden kan worden. De show past perfect in het DNA van ons kanaal en is succesvol, wat bewijst dat dit soort komedie echt universeel is’’, aldus Cecilia Persson, Vice President of Programming & Content Strategy, Turner EMEA Kids, Acquisitions & Co-Productions International.

    13-06-2020 om 15:58 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    12-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAMILLE DHONT (19) KRIJGT EEN PLATENCONTRACT VOOR HAAR VERJAARDAG!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Westvlaamse zangeres/actrice Camille, bekend van haar rol in #LIKEME, werd vandaag negentien jaar. En

    dat werd gevierd op de kantoren van haar nieuwe platenfirma CNR Records, waar ze vandaag haar allereerste platencontract tekende.

     

    Naast haar rol in de populaire Ketnet-reeks #LIKEME start ze deze zomer al met haar platenfirma CNR, muziekproducer REGI en manager Niels William aan haar eerste solo-album, dat begin volgend jaar zal verschijnen.

     

    REGI

    “Camille zong al de titelsong in van mijn nieuw album ‘Vergeet De Tijd’. Tijdens de opnames was ik meteen van mijn sokken geblazen. Wat een stem en uitstraling! Zonder twijfel een toptalent. Ik ben dan ook blij dat ik samen met mijn creatief team en met extra steun vanuit onze muziekuitgeverij Tousensemble Publishing met Camille de studio in kan duiken om haar eerste album vorm te geven. Zonder zomeroptredens kan alle tijd en creativiteit naar deze muzikale uitdaging stromen samen met Camille. Ik ben ervan overtuigd dat 2021 zal knallen voor Camille.”

     

    TOM DE MEIJER - CNR RECORDS

    “Een talent als Camille verdient zonder twijfel haar plek binnen een ondernemend entertainmentbedrijf als CNR Records. Samen met Regi en haar management zullen we zorgvuldig een succesvol traject uitstippelen

    om Camille alle tijd en ruimte te geven voor de start van haar muzikale solo-carrière. De media, maar ook de fans staan meer dan ooit klaar om nieuw, fris talent van eigen bodem te omarmen en te steunen. Het gebeurt niet vaak dat je iemand tegenkomt die het allemaal heeft: zangtalent, zin om hard te werken en

    performen als geen ander. Dit gaat echt muzikaal vuurwerk opleveren.”

     

    WILLIAM VAESEN

    “Toen Camille me vroeg of ik haar management wilde verzorgen, heb ik daar niet lang over moeten nadenken. Vanuit ons productiehuis Heartmade Media zullen we concepten ontwikkelen rond haar talent als actrice en presentatrice. Maar de focus blijft uiteraard vanaf het begin bij haar zangcarrière en de uitbouw daarvan. Ik denk dat er een grote behoefte is aan muziek van eigen bodem en met Camille willen we een verhaal schrijven dat tegelijkertijd herkenbaar en modern is en waarin ze een rolmodel kan zijn voor haar leeftijdsgenoten.”

     

    Tiktok @camille_dhontofficial

    Instagram @camille_dhont

    Twitter @dhont_camille

    12-06-2020 om 16:21 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NPO-VOORZITTER SHULA RIJXMAN: "PUBLIEKE OMROEP VERDIENT BLIJVENDE STEUN"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    De coronacrisis maakt het nog eens extra duidelijk: de publieke omroep speelt een belangrijke rol als verbinder en als brenger van nieuws, achtergronden en ontspanning in Nederland. 

    Die maatschappelijke waarde zien we ook terug op andere vlakken, zoals cultuur, educatie en innovatie. 

    Dat blijkt uit de meer dan 160 voorbeelden die NPO en omroepen op de website npo.nl/effect bij elkaar hebben gebracht.

    NPO-voorzitter Shula Rijxman: “De afgelopen periode heeft laten zien wat de kracht is van een sterke en brede publieke omroep, die al zijn kanalen en platforms heeft kunnen inzetten om Nederland te verbinden. We realiseren ons dat de wereld in het post-coronatijdperk zal veranderen, maar de functie en betekenis van de publieke omroep zal er niet minder om worden. Het zou daarom goed zijn om ook dán als publieke omroep deze betekenisvolle rol te blijven vervullen - en we vragen de politiek om ons hierin te steunen.”

    Kamervragen
    Nieuws- en achtergrondprogramma’s die tot Kamervragen, moties en zelfs wetswijzigingen leiden. 

    Het komt regelmatig voor. 

    Bijvoorbeeld Zondag met Lubach (VPRO), dat een item wijdt aan gokreclames van staatsloterijen die zich op jongeren richten. 

    Of Nieuwsuur (NOS/NTR), dat onderzoek doet naar omstreden lesboekjes op moskeescholen. 

    Maar er zijn ook voorbeelden van programma’s en evenementen die een stimulans zijn voor de cultuursector, bijvoorbeeld op het gebied van talentontwikkeling, of die een bijdrage leveren aan de kwaliteit van het onderwijs en de ontwikkeling van media-innovatie.

    Website
    NPO en omroepen brengen sinds enkele jaren deze voorbeelden in kaart om hun waarde voor de Nederlandse samenleving te laten zien. 

    De voorbeelden zijn verdeeld over een aantal thema’s: Nieuws & debat, Cultuur, Educatie, Innovatie en Verbinding & Samenleving. 

    Nieuw dit jaar is een pagina over de coronacrisis, die met bijna 60 voorbeelden van speciale coronaprogrammering is gevuld. 

    Alle voorbeelden zijn samengebracht op de website npo.nl/effect.

    12-06-2020 om 16:18 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TESS GOOSSENS LANCEERT HAAR NIEUWE SINGLE 'POUR ALLER OU?'
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Presentatrice en zangeres Tess Goossens lanceert haar single ‘Pour aller où?’ 

    Het is nu ondertussen meer dan 10 jaar geleden dat Tess ons nog eens verrast heeft met een nieuw nummer.

    Na onder andere ‘Hold On’ en ‘The Wild Side’ werd het stil rond haar muzikale carrière maar bleef ze zeer actief als presentatrice op het scherm, als DJ in de radiostudio en als mama aan het thuisfront.

    De muzikale passie is doorheen de jaren echter nooit geluwd en ze heeft nu eindelijk haar grote voorliefde voor Franse muziek omgezet in een nieuw muzikaal avontuur.

    Al jaren vindt ze het immers jammer dat sommige prachtige Franse nummers nooit de oversteek maken naar Vlaanderen.

    ‘Pour aller où’? is dan meteen ook haar eerste wapenfeit om hier hopelijk wat verandering in te brengen. 

    Het is een dynamische, krachtige en licht melancholische zomersingle die je meteen zin doet geven in warme zomeravonden.

    Tess over ‘Pour aller où?’:
    Na meer dan 10 jaar vind ik het nog steeds even spannend als de eerste keer om muziek uit te brengen. Niet alleen de wereld en ikzelf zijn hard veranderd het afgelopen decennium maar met ‘Pour aller où?’ blik ik ook graag vooruit. Het liedje gaat immers niet toevallig over een vraag die iedereen - zeker in deze onzekere tijden- zich wel eens stelt …
    Waar zullen onze wegen ons naartoe leiden...
     

    De single 'Pour aller où' kan je hier beluisteren: https://soundcloud.com/user-531093607

    Bekijk hier de opname in de studio van ‘Pour aller où’: https://youtu.be/l_-ShIuIQR0

    Later deze maand verschijnt de single op alle digitale platforms. 

    12-06-2020 om 16:15 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRIMEUR BIJ KETNET: TIK TAK ALS EERSTE VRT-PRODUCTIE TE ZIEN BIJ OP DE BBC
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bijzonder nieuws voor Ketnet Junior: Tik Tak zal binnenkort te zien zijn op de BBC, de openbare omroep in Groot-Brittannië, en dat als eerste eigen VRT-productie ooit. 

    Het iconische kinderprogramma uit 1981 werd vorig jaar in een nieuw jasje gestoken en scoorde al snel niet enkel in België, maar ook internationaal. 

    De vernieuwde Tik Tak-reeks is al te zien in Denemarken, Finland, Nederland, Israël en Noorwegen. 

    Dat succes is nu nogmaals bevestigd: ook kinderen in Mexico en Groot-Brittannië zullen binnenkort kunnen genieten van de iconische schaapjes en het drinkmannetje. 

    Het is de eerste keer dat een eigen VRT-productie en VRT-kinderprogramma te zien zal zijn op de BBC.

    Eerder werd ook al de reeks Salamander vertoond op de BBC, een reeks van Skyline Entertainment voor Eén. 

    Daarvoor ging die eer in 1966 naar de reeks Kapitein Zeppos, een productie van de toenmalige BRT.

    Wereldwijd Tik Tak-succes

    De originele Tik Tak-reeks werd bedacht door Mil Lenssens en kwam in 1981 voor het eerst op tv. 

    Tik Tak scoorde ook toen internationaal en werd wereldwijd vertoond. 

    Sindsdien maakt de reeks met zijn iconische schaapjes deel uit van het collectieve geheugen.

    In 2019 startte Ketnet Junior met de opnames van een vernieuwde Tik Tak-reeks. 

    Ook die vernieuwde reeks werd verkocht aan verschillende omroepen in het buitenland: Denemarken, Israël, Finland, Nederland en Noorwegen. 

    Nu volgen ook Mexico en Groot-Brittannië. 

    Ontwikkelingspsychologe bij Ketnet Telidja Klaï verklaart dat succes:

    “Tik Tak is het programma bij uitstek dat zich richt op het stimuleren van de perceptuele ontwikkeling bij peuters en kleuters. Door het systematisch en gestructureerd aanbieden van diverse combinaties van kleuren en vormen in repetitieve bewegingen en met herkenbare muzikale composities worden kinderen gestimuleerd in hun waarneming, creativiteit en fantasie.”

    Ketnet Junior werkt momenteel aan extra afleveringen van de vernieuwde reeks, om opnieuw meerdere generaties peuters en kleuters te boeien met vertrouwde elementen zoals de schaapjes en het drinkmannetje. 

    Tijdens de coronacrisis maakte het Tik Tak-team bijvoorbeeld een eerbetoon aan het verzorgend personeel, geheel in de eigen Tik Tak-stijl. 

    Dat fragment zal ook te zien zijn in de nieuwe reeks die dit najaar op antenne komt.

    Ketnet Junior

    Sinds het najaar van 2018 is Ketnet Junior in de namiddag te zien op het kanaal van Canvas, naast het reeds bestaande aanbod op het Ketnet-kanaal, in de Ketnet Junior-app en op KetnetJunior.be. Zo bereikt het aanbod nog meer peuters en kleuters dan voorheen en komt Ketnet Junior tegemoet aan een vraag van vele ouders. Ketnet Junior zet in op titels van eigen bodem én op maat van de ontwikkeling van de allerjongsten. Vaste waarden zijn onder andere KaatjeBob de BouwerBumbaUkiBiba & Loeba en Suske & Wiske Junior.

    Ketnet Junior, in de voormiddag op het Ketnet-kanaal, in de namiddag op het Canvas-kanaal. 

    En altijd digitaal via de gratis Ketnet Junior-app, KetnetJunior.be en het YouTube-kanaal van Ketnet Junior.

    12-06-2020 om 15:46 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITBATERS GEZOCHT VOOR CHALETS KERSTMARKT WINTER IN ANTWERPEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Wie tijdens Winter in Antwerpen een chalet wil huren op de kerstmarkt om eten, drank of andere koopwaar aan de man te brengen, kan zich vanaf maandag 15 juni inschrijven. 

    Ook startende bedrijven en vzw’s zijn welkom.

    Winter in Antwerpen zal, als de coronacrisis gunstig evolueert, van start gaan op zaterdag 5 december 2020 en eindigen op zondag 3 januari 2021. 

    Zoals elk jaar is er ook de gezellige kerstmarkt waar bezoekers eten, drank, cadeaus en hebbedingen kunnen aanschaffen. 

    De chalets staan op de Groenplaats, de Grote Markt, de Suikerrui en het Steenplein. 

    Alle chalets blijven gedurende de hele periode van Winter in Antwerpen open.

    Speciale tarieven voor starters en vzw’s

    Startende ondernemingen krijgen de mogelijkheid om zich te profileren op de kerstmarkt. 

    Eén chalet is voorbehouden voor bedrijven van maximaal 4 jaar oud. 

    Zij kunnen die huren voor 1 week tegen een verminderd tarief.

    Ook vzw’s kunnen voor hun goede doel terecht op de kerstmarkt. 

    Een chalet wordt gratis aan hen ter beschikking gesteld voor de periode van 1 week.

    Uitbaters gezocht

    Tijdens de laatste editie van Winter in Antwerpen verwelkomde de stad in totaal 1,4 miljoen bezoekers, wat de meest succesvolle editie tot hiertoe was.

    De stad zoekt enthousiaste uitbaters om van de kerstmarkt opnieuw een succes te maken. 

    Zowel de gewone uitbaters, de starters als de vzw’s kunnen zich inschrijven van 15 juni tot en met 24 juli. 

    De inschrijvingen voor de chalets met koopwaar worden beoordeeld op basis van een aantal criteria. 

    Voor de consumptiechalets vindt een openbare bieding plaats, op woensdag 5 augustus.

    Geïnteresseerden vinden alle info op www.ondernemeninantwerpen.be/kerstmarkt.

    12-06-2020 om 15:29 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOMER IN DE BEURS MET HIGH SCHOOL MUSICAL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Deze zomer komt de vrolijke en swingende familievoorstelling ‘Disney’s High School Musical jr’ naar de Beurs van Berlage in Amsterdam! 

    Geselecteerde toptalenten van Musical 2.0 brengen de filmhit boordevol bekende hits op 12, 19 en 26 juli naar deze unieke locatie. 

    De voorstellingen zijn onderdeel van de gloednieuwe zomerprogrammering ‘Zomer in de Beurs’ vol culturele, klassieke en culinaire belevingen.

    Oorspronkelijk stonden de voorstellingen van ‘Disney’s High School Musical jr’ gepland op zaterdag 21 en zondag 22 maart in Schouwburg De Meerse in Hoofddorp. 

    Minder dan twee weken voor aanvang van de première werden de voorstellingen noodgedwongen geannuleerd vanwege de ingevoerde Corona-maatregelen. 

    “De verslagenheid was groot. We waren er helemaal klaar voor om de voorstellingen te spelen in De Meerse, maar na de persconferentie kon daar voor onbepaalde tijd een streep door”, aldus producent Dennis Piek.

    “Daarna ga je zoeken naar alternatieven, maar om dat productioneel én financieel haalbaar te krijgen, was een lastige opgave.”

    Dat de voorstellingen van Musical 2.0 nu alsnog een plek hebben gevonden in de zomerprogrammering van de Beurs maakt hem erg trots: 

    "Als Amsterdamse musicalorganisatie kun je hier alleen maar van dromen. Om onze voorstellingen te spelen op zo’n prachtige locatie in het historische hart van de stad is een unieke kans. Hoe vaak zie je nu een musical in de Beurs van Berlage?!”

    Disney’s High School Musical jr is te zien op zondag 12, 19 en 26 juli in de Effectenbeurszaal van de Beurs van Berlage. 

    De voorstelling staat onder regie van Mark van Haasteren en wordt opgevoerd door 36 toptalenten van Musical 2.0. 

    Kaarten zijn verkrijgbaar via www.musical.nl/hsm en www.beursvanberlage.nl

    12-06-2020 om 15:25 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. RUNDFUNK: JACHTERWACHTER OPENT NIEUWE SPEELWEEK OP NUMMER 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    De nieuwe Nederlandse speelfilm RUNDFUNK: JACHTERWACHTER is op de eerste avond van de nieuwe speelweek de best bezochte film. 

    De eerste film van het populaire duo Yannick van de Velde en Tom van Kalmthout laat de nummer 2, I SEE YOU, ver achter zich.

     De absurde komedie zou oorspronkelijk eind april uitgaan. 

    Nu de bioscopen weer open zijn is RUNDFUNK: JACHTERWACHTER als eerste nieuwe Nederlandse film uitgebracht. 

    De film draait vanaf afgelopen maandag al in voorpremière en voert sindsdien de lijst aan. 
     
    Naast Yannick van de Velde en Tom van Kalmthout bestaat de komische cast onder meer uit Pierre Bokma, Carly Wijs, Bram van der Vlugt, Kees Hulst en "Dikke" Dennis Overweg.

    Het verhaal
    De keihard werkende Wachtopzichter (Yannick van de Velde) runt zonder enige hulp camping HIVO. De komst van de uitgeleefde ex-wereldster Ronnie Bosboom Junior (Tom van Kalmthout) lijkt een zegen, maar wanneer hij op de vlucht blijkt voor gevaarlijke criminelen, moet het duo er alles aan doen om de camping te redden. En dat dan allemaal heel grappig.

    De makers
    Het scenario van het absurdistische RUNDFUNK: JACHTERWACHTER is geschreven door Yannick van de Velde en Tom van Kalmthout; het duo dat ook verantwoordelijk is voor de gelijknamige succesvolle TV-serie. 

    De film wordt geregisseerd door Gouden Kalf winnaar Rob Lücker (Zeven Kleine Criminelen, Das Wad).

    RUNDFUNK: JACHTERWACHTER is geproduceerd door NL Film in co-productie met KRO-NCRV. 

    12-06-2020 om 15:22 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PEET BUNDELT LOCKDOWNCREATIVITEIT OP EP 'PEPER'
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Een hele lockdown lang deelde rapper en beatmaker PEET zijn dagelijks leven met zijn fans. 

    Elke week stelde de Brusselse kunstenaar aan zijn Instagram-abonnees voor om samen een nieuwe track te creëren. 

    Van het componeren van de muziek tot het schrijven van de teksten: de fans werden bij alles betrokken en namen zo deel aan deze unieke ervaring. 

    Alle composities die hieruit voortvloeiden, bundelt PEET nu op zijn nieuwe EP, 'PEPER' (spreek uit als 'pépère', Frans voor 'relax', 'op het gemak'), die vandaag 12 juni verschijnt.
       
    PEET bracht eerder al drie albums uit met Le 77 ('C’est Le 77' (2017) - 'Bawlers' (2018) - 'ULTIM' (2019)) en twee soloalbums: 'Peate' (2016) en 'Mecman' (2018). 

    Hij maakte ook nummers met onder meer Blu Samu ('Nathy'), Roméo Elvis ('Smooth') en Zwangere Guy ('Mecman bro' en 'BX By Night' uit diens veelgeprezen plaat 'Wie Is Guy?'). 

    Met de formatie Le 77 speelde hij op Dour en de Lokerse Feesten en eind vorig jaar nog in een uitverkochte AB. 

    Solo opende hij onder meer voor Blu Samu, Zwangere Guy en L'Or du Commun

    Hiphop-media zoals Vice, Chase en Tarmac spraken al vol lof over PEET, en op de Red Bull Music Awards versierde hij een nominatie voor zijn album ‘Mecman’.

    12-06-2020 om 15:20 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.QMUSIC MAAKT DEZE ZOMER RADIO VANOP DE Q-HOTSPOT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    The Summer is here! 

    Deze zomer strijkt Qmusic zoals de voorbije jaren neer in Oostende, maar deze keer op een verrassende plek in de stad. 

    De radiozender zet zes weken lang de Q-Hotspot neer in het Maria Hendrikapark in Oostende. 

    De Qmusic-dj’s maken er vanaf maandag 6 juli, elke dag van 06.00 tot 18.00, radio. 

    De radiozender werkte de voorbije weken intensief samen met de stad Oostende en daaruit kwam het idee van de Q-Hotspot. 

    “Van het strand naar het groen, we maken ons eigen Hyde Park in Oostende deze zomer. En zo is er meer plaats op het strand voor de zonnekloppers”, lacht Qmusic-dj Vincent Fierens

    Vincent maakte vanmorgen samen met Q-collega Sam De Bruyn en burgemeester van Oostende Bart Tommelein de zomerplannen bekend in de ochtendshow op de plek waar de Q-Hotspot doorgaat. 

    De plaats werd muzikaal ingehuldigd door Q-collega’s Sean Dhondt en Maureen Vanherberghen, die een zomerse medley brachten.

    Naast live radio valt er nog heel wat anders te beleven op de Q-Hotspot. 

    Zo zijn er elke dinsdag Movie Nights in samenwerking met het Filmfestival Oostende, dompelen verschillende topartiesten de luisteraars elke vrijdag onder in het zomergevoel met live optredens tijdens de Music Nights en maakt iedereen kans op een unieke overnachting in de Q-Bubble. 

    En aangezien de Vlaming de zomer meer dan ooit in eigen land viert, zorgen Qmusic-dj’s Sam De Bruyn en Jolien Roets elke dag voor de tofste apero op verschillende hotspots in Vlaanderen.

    “Qmusic is dé zomerzender en dat is dit jaar niet anders”, zegt Vincent Fierens. 

    “We zitten niet enkel in Oostende met de Q-Hotspot, maar we blazen de summer-vibes meer dan ooit door heel Vlaanderen. En uiteraard volgen we de nodige richtlijnen. Met Qmusic gaan we tonen dat de zomer meer dan ooit in eigen land is.”

    Sam De Bruyn en Jolien Roets maken radio op hotspots in Vlaanderen

    Qmusic gooit deze zomer niet alleen het anker uit in Oostende. De radiozender stuurt ook Qmusic-dj’s Sam De Bruyn en Jolien Roets op pad doorheen Vlaanderen om de hotspots van de luisteraars te ontdekken en op die locatie elke dag twee uur live radio te maken tijdens het apero moment. 

    “Zonovergoten terrassen, een ongerept plekje in een avontuurlijk bos, bij iemand thuis of een toffe werkplek. We zijn benieuwd naar hoe onze luisteraars hun zomer doorbrengen en welke plaatsen hotspots zijn. Iedereen kan zijn vakantietip delen en zo ontdekken we samen de verborgen parels in ons land”, vertelt Sam.

    Een overnachting in de Q-Bubble 

    Qmusic maakt niet alleen radio vanuit het Maria Hendrikapark in Oostende. 

    De radiozender doet deze zomer ook heel wat luisteraars een unieke beleving in het groen cadeau. 

    Zo kan elke dag één duo in het Maria Hendrikapark overnachten in de Q-Bubble, te midden van de natuur met alles erop en eraan.

    Om ervoor te zorgen dat niemand iets hoeft te missen van de Q-Hotspot, is er een continue livestream te zien op alle kanalen van Qmusic. 

    Wie niet genoeg kan krijgen van de zomerse sfeer kan vanaf 29 juni ook 24 op 24 luisteren naar ‘Q-Summer’. 

    De digitale zender brengt non-stop de beste zomerplaten en is te beluisteren via Qmusic.be en in de Q-app.

    12-06-2020 om 15:19 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANDRÉ HAZES OPENHARTIG IN NIEUWE SINGLE EN VIDEOCLIP: 'EEN DOODGEWONE MAN'
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    André Hazes bracht vandaag de eerste single en videoclip uit van zijn in het najaar te verschijnen zevende studio album. 

    Nooit eerder was Hazes zo openhartig. 

    ‘Een Doodgewone Man’ is als het ware een autobiografie van het veelbewogen leven van de zanger. 

    De single is een Nederlandse bewerking van Ozzy Osbourne en Elton John’s ‘Ordinary Man’, door André naar zijn eigen hand gezet.

    ‘Een Doodgewone Man’ wordt ondersteund door een extended videoclip van ruim acht minuten die als een kleine, maar explicite speelfilm de single omlijst. 

    In de kortfilm worden we meegezogen in de donkerste dagen uit het veelbesproken privéleven van de zanger. 

    Bekijk de videoclip hier.

    André Hazes is sinds ‘Leef’ erg populair in Vlaanderen en bevestigde zijn sterrenstatus met zijn veelgesmaakte deelname aan Liefde Voor Muziek. 

    André staat tot op heden met 3 van zijn solo-albums hoog in de Ultratop albumlijsten

    12-06-2020 om 15:16 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIJPE LIJPE BRENGT ZIJN 'DAGBOEK' UIT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    De afgelopen weken werd er al gehint naar nieuwe muziek van Lijpe. 

    Het langverwachte album ‘Dagboek’ kwam vandaag uit. 

    Dat Lijpe tot één van de meest gewaardeerde artiesten van de hiphop scene behoort heeft hij o.a. te danken aan zijn hoge productiviteit. 

    Sinds 2015 bracht hij elk jaar een album uit, waardoor hij maar liefst vier keer in de Vlaamse Ultratop charts stond. 

    Al eerder waren van dit nieuwe album de persoonlijke singles ‘Mijn Story’ en ‘Alleen Soms’ te beluisteren. 

    Het album telt twaalf tracks en bevat geen enkele gastbijdrage.

    Lijpe heeft ervoor gekozen om zijn persoonlijke verhaal zelf in de vorm van een muzikaal dagboek naar buiten te brengen als een ode aan zijn fans. 

    ’Met dit album wil ik de kracht van mijzelf en mijn achterban belichten. Ik heb gedurende mijn hele carrière heel veel te danken aan mijn fans en de hoeveelheid support en liefde die ik de afgelopen jaren heb gekregen van hen. Dat heeft ervoor gezorgd dat we staan waar we nu staan. Dat is ook de reden dat dit een gehele soloplaat is geworden zonder featurings.'
    - Lijpe

    Over Lijpe
    Abdel Achahbar, beter bekend als Lijpe, behoort zonder twijfel tot de meest legendarische rappers van Nederland en omstreken en is sinds 2015 onmisbaar in de hiphop scene. Wat Lijpe zo bijzonder maakt is zijn krachtige, zelfverzekerde stem en ijzersterke teksten vol emotie, waarvan hij ieder woord vanuit zijn hart schrijft. Zijn eerste songs, ‘Waar Ik Morgen Ben’ en ‘Ogen In Je Rug’, bracht hij in 2015 uit. In datzelfde jaar maakte hij deel uit van het revolutionaire album ‘New Wave’ en bracht hij ook zijn debuutalbum ‘Levensles’ uit. Vervolgens wist hij een plek te bemachtigen op de line-up van gevestigde festivals, zoals Lowlands en Appelsap. Na ‘Levensles’ volgde het album ‘Jackpot’, die inmiddels beiden een gouden status hebben bereikt in Nederland. De loyaliteit en steun van zijn fans hierbij is ongekend. Hoewel de muziek van Lijpe bijna niet gedraaid wordt op radiostations scoort hij aanzienlijke cijfers op YouTube en Spotify en ondanks dat Abdel zich niet focust op het maken van 'hits', maar juist op pure hiphop tracks, stond hij in Vlaanderen al 4 keer in de top 20 van de Ultratop album charts (Fastlife #6, Andere Leven #7, Jackpot #12 en Zandloper #13).

    12-06-2020 om 15:14 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VIDEOLAND BRENGT DRIEDELIGE DOCUSERIE OVER FRED VAN LEER
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Fred van Leer, stylist, presentator, theatermaker en ondernemer. 

    Vanaf 26 juni verschijnt bij Videoland een driedelige docuserie over Fred. 

    In drie afleveringen geeft hij zich bloot en laat hij zien dat er veel meer schuilgaat achter het zogenaamde glitter & glamour wereldje.

     De drie delen van ‘Fred: Het Andere Gezicht’ verschijnen 26 juni tegelijk en exclusief bij Videoland.

    Door het harde werken heeft Fred veel succes. 

    Een kledinglijn, TV programma’s, grote theatertour, een boek en een kerstballenlijn. 

    Hij heeft inmiddels 881.000 volgers op Instagram en zou zijn verjaardag dit jaar twee avonden vieren tijdens ‘Fred & Friends’ in een uitverkocht Ahoy.

    Fred zit nooit stil en is altijd bezig met het succes van morgen. 

    Nooit in het nu. 

    Hij staat 24/7 aan en dat is een instelling waardoor hij dit allemaal heeft bereikt. 

    Maar dat succes is verslavend en zorgt continue voor een gevecht met zichzelf. 

    Een gevecht tussen de vrolijke, extraverte en energieke Fred en de rustige, introverte en emotionele Fred. 

    Verder is hij open over zijn jeugd en zijn onzekerheden.

    Documentairemaker Jonathan de Jong heeft Fred gevolgd in een van de meest bewogen jaren uit zijn leven: 2019.

    Een jaar waarin alles voor de wind lijkt te gaan, totdat hij in het ziekenhuis belandt en drie operaties in drie weken moet ondergaan. 

    Jonathan: “Een jaar lang in de huid kruipen van een man die elke dag het allerbeste van zichzelf vraagt, was net zo vaak indrukwekkend als beangstigend.”

    De Videoland Original ‘Fred: Het Andere Gezicht’ is geregisseerd door Jonathan de Jong en alle drie de delen zijn vanaf 26 juni te zien bij Videoland.

    12-06-2020 om 15:10 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VIDEOVERGADERINGEN‌ ‌ZORGEN‌ ‌VOOR‌ ‌HAAT-LIEFDEVERHOUDING‌ ‌MET‌ ‌DE‌ ‌CAMERA‌ ‌
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Bijna de helft van wie de afgelopen twee maanden kon thuiswerken, ervaarde videovergaderingen efficiënter dan fysieke vergaderingen. 

    Maar dat betekent niet dat we de fysieke vergaderingen met collega’s zomaar zouden willen inruilen: 52% voelt zich immers minder op de hoogte van wat er leeft in het bedrijf door het wegvallen van informele babbels aan het koffieapparaat. 

    Dat blijkt uit een onderzoek van Telenet bij meer dan 1.500 Belgen van wie bijna 500 deeltijds thuiswerkten. 

    Een op de drie neemt wel deel aan videovergaderingen, maar zet zijn camera liever uit. 27% ergert zich dan weer aan wie zich niet laat zien.

    Opmerkelijk: nu we de afgelopen maanden massaal online communicatie konden testen, ervaart 42% videovergaderingen efficiënter dan fysieke vergaderingen. 

    Toch verkiest ‘slechts’ iets meer dan een op de vijf (24%) online vergaderingen boven fysieke vergaderingen. 

    We missen dus toch het rechtstreekse sociale contact met anderen. 

    52% voelt zich ook minder op de hoogte van wat er leeft in het bedrijf door het wegvallen van informele babbels aan de koffiemachine. 

    Dat blijkt uit een studie van Telenet bij meer dan 1.500 Belgen.

    Haat-liefde verhouding met de camera

    ‘Wat zeg je?’ of een luide echo die door de hele kamer galmt: het zijn enkele van de grootste ergernissen tijdens de videovergaderingen. 

    Meer dan de helft (53%) van wie thuiswerkt ergert zich aan collega’s die niet ‘muten’ (micro niet uitschakelen). 

    Een op de drie (33%) neemt daarnaast wel deel aan videomeetings, maar zet zijn camera liever uit. 

    27% ergert zich dan weer aan zij die zich niet laten zien.

    Een op de vijf (22%) voelt zich eigenlijk ongemakkelijk bij al die online vergaderingen en bijna een op de drie (30%) zegt het dan weer fijn te vinden om te kunnen binnenkijken bij collega’s.

    Verder ervaart 60% van wie de afgelopen maanden telewerkte het vaakst problemen op vlak van geluidskwaliteit, de helft (50%) klaagt over problemen met beeld terwijl 39% zegt dat deelnemers niet altijd in de videovergadering geraken. 

    Bijna een op de vijf (19%) zegt dan weer helemaal geen problemen te ondervinden. 

    De afgelopen maanden moesten we versneld overschakelen naar videovergaderen, maar volgens experts is er nog wat werk aan de winkel op vlak van duidelijke communicatie en lichaamstaal.

    "Nu we vaker op afstand werken is het meer dan ooit belangrijk om stil te staan bij hoe we onze lichaamstaal vertalen naar virtuele vergaderingen. We weten onszelf vaak geen houding te geven tijdens videovergaderingen omdat we bezorgd zijn over onze eigen fysieke verschijning en te veel naar ons eigen gezicht kijken. Daardoor gaan we onnatuurlijk zitten, beginnen aan allerlei dingen te friemelen of zetten we onze camera uit. Nochtans wordt minstens 60% van onze communicatie non-verbaal overgebracht. Daarom is het belangrijk om alles uit de kast te halen op non-verbaal vlak en er vooraf over na te denken. Dat zal je verschijning en je boodschap alleen maar ten goede komen."
    Eva Vissers, expert in non-verbale communicatie, Human Frequency

    Drie tips om impactvol te communiceren tijdens een videovergadering

    Je camera is geen spiegel 

    Bereid je voor zowel op technisch, inhoudelijk als op uiterlijk vlak. Test je beeld en geluid en check hoe de lichtinval is: liever geen licht bovenop je hoofd, maar zoek naar natuurlijk licht dat langs voren op je valt. Of plaats een extra lampje net achter de lens van je laptop om jezelf extra te belichten. Zorg voor een neutrale achtergrond zonder rommel. Kijk ook voor je begint even in de spiegel om te zien of je haren of je kraagje goed zitten. Zo vermijd je aan het begin van het gesprek je camera als spiegel te gebruiken, waardoor je zenuwachtig en onprofessioneel overkomt. 


    Kijk eens diep in mijn ogen...

    Zet je camera altijd op ooghoogte. Je wilt immers vermijden om op iemand neer te kijken of de andere een inkijk in je neusgaten te geven. Ook tijdens videovergadering is oogcontact essentieel. Mensen die elkaar aankijken produceren beiden oxytocine in hun brein en dat gebeurt ook via een videoscherm. Je bouwt op die manier extra vertrouwen op en maakt een betere connectie met je gesprekspartner. De meeste mensen zullen tijdens een virtuele vergadering naar de persoon in beeld kijken of naar zichzelf, waardoor hun ogen lager kijken. Om dat te vermijden en je eraan te herinneren in de lens te kijken, kan je de volgende tip gebruiken: plaats de lens van de camera op ooghoogte en perforeer een smiley in een post-it. Kleef die zo op de camera dat de neus van de smiley perfect op de lens zit. Op die manier kijk je steeds recht in de camera. Sommige online vergader-tools bieden ook de mogelijkheid om je eigen beeld naar boven te verslepen. 


    Waar zijn die handen?

    Neem een bepaalde afstand van de camera: idealiter laat je wat ruimte boven je hoofd tot je middel zien. Zo kan je meteen ook meer lichaamstaal tonen. We kijken van nature heel graag naar handen, ze geven ons vertrouwen en stellen ons gerust. Als ze niet zichtbaar zijn, dan raken we door allerlei onbewuste processen in ons hoofd afgeleid. Praat je met verklarende handgebaren, dan kom je niet alleen charismatischer en energieker over, maar ze zullen je woorden ook ondersteunen en je boodschap beter laten begrijpen. Handgebaren helpen trouwens ook jezelf om scherper te denken en beter te praten. Beperk ook zoveel mogelijk zenuwachtige lichaamstaal: friemel niet aan je haar, trek niet voortdurend aan je mouw en zet objecten die je kunnen afleiden ver weg. Zit je in een videovergadering met meer dan vijf deelnemers, spreek dan vooraf even af op welke manier je aangeeft het woord te willen. Sommige online vergadertools voorzien nu al de optie om een virtuele hand omhoog te steken.

    12-06-2020 om 15:03 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. FLYING HORSEMAN BRENGT GLOEDNIEUW ALBUM ‘MOTHERSHIP’ UIT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Check het album HIER.

    Zomer 2018 begon Flying Horseman in stilte te sleutelen aan nieuw materiaal in de besloten wereld van hun repetitiekot in Deurne (Antwerpen). 

    Spontaan ontwikkelde zich een wat speelser en af en toe verrassend funky geluid. 

    Ook groeide het idee om, na vier opeenvolgende samenwerkingen met Koen Gisen, nieuwe horizonten te verkennen voor de productie. 

    Enter de alom geprezen knoppen-tovenaar en multi-instrumentalist Jasper Maekelberg (Faces On TV, Balthazar, Bazart). 

    Eén schuchter maar prikkelend gesprek op café was voor Jasper en Horseman-frontman Bert Dockx genoeg om te beslissen dat zij, nochtans twee erg verschillende muzikale persoonlijkheden, zouden samenwerken. 

    Nu (exact tien jaar na de release van debuut Wild Eyes) presenteert Flying Horseman haar zesde worp: Mothership. 

    Het is een bondig, uitgepuurd album met daarop acht avontuurlijke, kleurrijke songs met een diep hart en een ruime blik. 

    De sound is transparant, direct en punchy, zonder afbreuk te doen aan de gelaagdheid en de indringende sfeer die deze unieke band typeren. 

    Meer dan ooit treden alle bandleden op de voorgrond: de krachtige en inventieve ritmesectie van Mattias Cré en Alfredo Bravo; de bezwerende samenzang, synth- en gitaarklanken van Loesje en Martha Maieu; de bezielde stem, de labyrintische lyrics en het meeslepende gitaarspel van Bert Dockx.

    Live staat Flying Horseman garant voor een adembenemende luisterervaring.

    Album release (live stream)
    25/6, Handelsbeurs, Gent

    12-06-2020 om 15:01 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MATHEU HINGEN ZINGT TITELSONG DE PIRATEN VAN HIERNAAST
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Matheu Hinzen heeft de titelsong 'Echo' voor de bioscoopfilm DE PIRATEN VAN HIERNAAST ingezongen. 

    Het nummer 'Echo' komt vandaag via Cloud 9 Music uit en is speciaal geschreven voor de stoere piratenfilm vol vriendschap en avontuur. 

    De film draait om twee jongens die ondanks hun verschillen een bijzondere vriendschap sluiten. 

    In 'Echo' zingt ook Matheu: “Ik ben niet als jij. Jij zit anders in elkaar, maar het lijkt alsof we voor elkaar zijn gemaakt.”

    In de videoclip, die werd opgenomen op het strand, komen ook beelden uit de film voorbij. 

    Beluister hier het nummer 

    DE PIRATEN VAN HIERNAAST draait vanaf 1 juli in bioscoop.

    Over Matheu:
    De veertienjarige Matheu Hinzen uit Weert bouwt al sinds jonge leeftijd hard aan zijn carrière. Toen hij acht jaar oud was speelde hij de jongere versie van André Hazes in de film ‘Bloed, Zweet en Tranen. Hierna volgde een grote rol in de musical ‘Ciske de Rat’. Daarin speelde hij de rol van jonge Ciske. In 2016 en 2018 speelde Matheu de rol van Gijs, de zoon van Jorrit (Jim Bakkum) in de film ‘Onze Jongens’. Matheu gaf zich in 2019 op voor het Junior Songfestival, om zo de eerste stappen te zetten als solo artiest. Met het nummer ‘Dans met jou’ won Matheu de nationale finale. Als winnaar mocht hij Nederland vertegenwoordigen op het Junior Eurovisie Songfestival in Polen. Tijdens de internationale finale behaalde Matheu de vierde plaats. Inmiddels heeft hij diverse singles uitgebracht.  

    Over de film:
    In DE PIRATEN VAN HIERNAAST wordt het saaie kustplaatsje Zandwijk aan Zee op stelten gezet door de komst van de zwaardvechtende en rum-drinkende piratenfamilie Donderbus. Terwijl de suffe buurtbewoners de waakhaai en huis-octopus maar niets vinden, sluit de elfjarige Michiel, ondanks hun verschillen, vriendschap met de stoere piratenjongen Billy. Maar hij dreigt zijn nieuwe vriend te verliezen wanneer aartsvijand Knokige Krelis plots opduikt. Samen met hun buurmeisje Elizabeth gaan de jongens de strijd aan tegen de gevaarlijkste piraat op zee…

    Cast: Tygo Gernandt, Egbert-Jan Weeber, Samuel Beau Reurekas, Matti Stooker, Celeste Holsheimer, Sarah Janneh, David Lucieer, Nyncke Beekhuyzen, Peter van Heeringen, Bert Hana, Sytske van der Ster, Ilse Warringa en Anne-Marie Jung.

    Check hier de trailer!

    Pim van Hoeve (Dummie de Mummie 1, 2, 3) is verantwoordelijk voor de regie van de verfilming van de succesvolle boekenreeks van Reggie Naus (Uitgeverij Ploegsma). 

    Het scenario is geschreven door Sander de Regt (Foeksia de Miniheks) en de film wordt geproduceerd door Johan Nijenhuis & Co (Bennie Stout) en coproducent Evangelische Omroep (EO). 

    De productie komt tot stand met bijdragen van het Nederlands Filmfonds, Netherlands Film Production Incentive, het Abraham Tuschinski Fonds en het CoBO fonds. 

    12-06-2020 om 14:41 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    11-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K3 KLEURT DE ZOMER MET EEN 'BIKINI VOL ZAND'!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Vanaf aanstaande vrijdag pakken Marthe, Klaasje en Hanne uit met een nieuwe zomersingle: Bikini Vol Zand. 

    Bij deze nieuwe single hoort ook een videoclip die afgelopen week volledig coronaproof en met respect voor alle veiligheidsmaatregelen gedraaid werd. 

    In deze clip zitten ook de favoriete vakantiefoto's die de fans konden insturen. 

    Zo worden er mooie herinneringen opgehaald van vroeger, maar tegelijk kijkt K3 ook vooruit naar de mooie tijden ons nog te wachten staan. 

    Uit meer dan 7.000 ingestuurde foto's werd een selectie gemaakt. 

    Het resultaat kan je vanaf vrijdag bekijken!

    Hanne"Een clip opnemen volgens de huidige voorzorgsmaatregelen is niet altijd even makkelijk, maar we hebben ons 200% gesmeten om iets moois neer te zetten"

    Klaasje: "We waren blij dat we na al die weken eindelijk nog eens op de set konden staan. Toch missen we het contact met ons publiek enorm."

    Marthe: "Het wordt voor ons en iedereen een speciale zomer maar met dit nieuwe liedje proberen we de zomer toch wat meer kleur te geven."

    De nieuwe clip Bikini Vol Zand is te horen en te zien vanaf vrijdag 10 juni
    op Studio 100 TV, de gratis Studio 100 Go app
    en het K3 kanaal op YouTube om 17.00 uur.

    11-06-2020 om 12:32 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SCREEN FLANDERS INVESTEERT RUIM 1.475.000 EURO IN 10 PRODUCTIES
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Screen Flanders investeert 1.475.000 euro in 10 nieuwe audiovisuele producties. 

    Dat maakte Vlaams minister van Economie Hilde Crevits vandaag bekend. 

    De lijst met ondersteunde producties van de eerste oproep van 2020 omvat o.m. de Franse dramareeksen Renaissances en Crossroads, de IJslandse coproducties Summerlight, and Then Comes the Night en Fractures en de Duitse jeugdfilms KI en Immenhof – Das große Versprechen

    Daarnaast kunnen ook regisseurs Adil El Arbi & Bilall Fallah (PatserBad Boys For Life) voor hun nieuwe speelfilm Rebel op de steun van het fonds rekenen. 

    De investering van 1.475.000 euro genereert in totaal meer dan 11,6 miljoen euro aan in aanmerking komende audiovisuele uitgaven in het Vlaamse Gewest, goed voor een economische hefboom van 7,9 per geïnvesteerde euro.
     
    De steunbedragen van de eerste oproep van 2020 schommelen tussen 45.000 euro en 275.000 euro per project. 

    Zowel fictiespeelfilms als reeksen werden in deze oproep ondersteund, net als een documentairereeks.
     
    Vijf speelfilms krijgen steun binnen de eerste oproep van 2020: Immenhof - Das große VersprechenKIOnder de MaasRebel en Summerlight, and Then Comes the Night.
     
    De Duitse jeugdfilm Immenhof - Das große Versprechen is de tweede speelfilm uit de populaire Duitse franchise waar paarden centraal staan. In deze sequel wordt het racepaard Cagliostro, na te zijn vergiftigd, verstopt op de Immenhof-manège. Wanneer Lou merkt dat hij ook daar niet veilig is, vlucht ze met hem de nacht in. Ze belooft de hengst dat hij nooit meer aan een race zal moeten deelnemen. De Duitse speelfilm in regie van Sharon von Wietersheim (Immenhof - Das Abenteuer eines Sommers) wordt in België gecoproduceerd door Velvet Films en zal met een deels Vlaamse ploeg worden ingeblikt. Vlaamse componist Hannes De Maeyer (BlackPatser) zal net als voor de eerste speelfilm de score voor zijn rekening nemen.
     
    KI is de tweede Duitse jeugdfilm uit deze oproep. In de film maken we kennis met de elfjarige Ben en zijn avatar KI, de sterren van de multiplayergame Gnomicon. In het spel wordt Ben bewonderd om zijn skills maar in het echte leven slaagt hij er maar moeilijk in om vrienden te maken. Deze film in regie van Felix Binder (Club der roten Bänder) wordt voor Vlaanderen gecoproduceerd door Potemkino Port.
     
    In Onder de Maasde nieuwe speelfilm van regisseuse Cecilia Verheyden (Zie Mij GraagwtFOCK), volgen we een jonge drugsdealer in zijn poging om voor het eerst een grote deal alleen af te handelen. Zijn ontvoogdingsstrijd verloopt echter niet zonder slag of stoot en hij zal de hulp van oude bekenden nodig hebben om het tot een goed einde te brengen. De film wordt geproduceerd door het Vlaamse productiehuis De Mensen.
     
    In Rebel zoekt Nassim, een 13-jarige Marokkaanse jongen, na de dood van zijn vader naar een eigen identiteit. Zijn moeder Leila probeert hem angstvallig weg te houden van zijn oudere broer Karim, een lokale dealer en gangster. Ondanks zijn jonge leeftijd moet Nassim beslissen hoe de rest van zijn leven er zal gaan uitzien. Voor hun nieuwe speelfilmproject doet het regisseursduo Adil El Arbi & Bilall Fallah opnieuw een beroep op een aantal Vlaamse getrouwen waaronder DOP Robrecht Heyvaert (PatserBad Boys For Life) en componist Hannes De Maeyer. De Vlaamse hoofdproducent is Caviar Antwerp.
     
    In Summerlight, and Then Comes the Night, gebaseerd op de internationale bestseller van Jón Kalman Stefánsson, vertelt een afgelegen dorpje verhalen over de kleurrijke inwoners van deze afgelegen IJslandse microkosmos. Ze vechten tegen de extremen van zomerlicht en winterduisternis, geluk en verdriet, liefde en verraad en het leven zelf. De IJslandse regisseur Elfar Adalsteins (SailclothEnd of Sentence) zal voor deze verfilming worden bijgestaan door DOP Frank van den Eeden (GirlDe Patrick). In de hoofdrollen van deze mozaïekfilm zullen Ólafur Darri Ólafsson (TrappedThe Minister), Sveinn Ólafur Gunnarson (Stella Blómkvist) en Heida Reed (Stella BlómkvistPoldark) te zien zijn. Polar Bear coproduceert de speelfilm voor Vlaanderen.
     
    Naast vijf speelfilms kunnen ook vier internationale fictiereeksen op de steun van het fonds rekenen: CrossroadsFracturesHidden Assets en Renaissances.
     
    In Crossroads neemt het leven van topadvocaat Sofie en politiecommissaris Thomas een dramatische wending wanneer hun vijfjarige zoontje Arthur spoorloos verdwijnt. Dit zorgt ervoor dat Sofie haar hele leven in vraag stelt. Ze beëindigt haar carrière als advocate om politierechercheur te worden. Drie jaar na de verdwijning heeft ze een duidelijk doel voor ogen: zoveel mogelijk criminelen arresteren terwijl ze de zoektocht naar haar vermiste zoon voortzet. Deze Franse dramareeks naar een idee van de Vlaamse scenarist Paul Piedfort (Professor T.) zal geregisseerd worden door Frank Van Mechelen (Salamander) en worden gedraaid op locatie aan de Vlaamse kust en in Antwerpen. Binnen de crew vinden we Vlaamse professionals terug als DOP Diego Dezuttere (Unité 42My First Highway), art director Max Van Essche (Beau SéjourUndercover), hoofd geluid Hans Tourné (GR5Salamander) en hoofd make-up Gerda Van Hoof (Undercover). Sallie Gardner and Domm coproduceert de reeks voor Vlaanderen.
     
    In de IJslandse dramareeks Fractures volgen we spoedarts Kristin die na haar scheiding samen met haar tienerdochter terug intrekt bij haar ouders in een IJslands vissersdorp. Kristin wordt uit haar comfortzone gekatapulteerd wanneer ze wordt geconfronteerd met haar helderziende moeder die haar dwingt om de trauma’s uit het verleden onder ogen te zien. De reeks zal geregisseerd worden door Eva Sigurdardottir (Rainbow Party) en de rol van Kristin zal vertolkt worden door IJslandse actrice Sara Dögg Ásgeirsdóttir (Stella Blómkvist). De Vlaamse coproducent is het Gentse Lunanime. De postproductie van de reeks zal deels in Vlaanderen worden gerealiseerd.
     
    Hidden Assets is een karaktergedreven misdaaddrama dat thema’s als familiebanden, macht en de grenzeloze gevolgen van hebzucht verkent. De reeks in regie van Diarmuid Goggins (Silent WitnessRed Rock) zal zich afspelen in Antwerpen en Dublin. De Vlaamse coproducent is Potemkino Port.
     
    In de dramareeks Renaissances komt Florence er na haar harttransplantatie achter dat haar donor Ana geadopteerd was. Het treft haar des te meer omdat ze zelf een adoptiedochter heeft, Zoé, die worstelt met pijnlijke vragen over haar identiteit. Florence is vastbesloten om samen met Paul, de vader van de verongelukte Ana, uit te zoeken wat die mysterieuze dood heeft veroorzaakt. Ze hoopt dat inzicht in het tragische lot van Ana haar zal helpen om haar eigen dochter door haar identiteitscrisis te loodsen. Deze Franse dramareeks voor TF1 met onder meer de Franse actrice Claire Keim (InfidèleInsoupçonnable) en de Vlaamse Boris Van Severen (GR5Baptiste) in de hoofdrol zal geregisseerd worden door de Vlaamse regisseur Frank Van Passel (De Smaak van de KeyserHet varken van Madonna). Een twintigtal draaidagen van de reeks zullen plaatsvinden in Antwerpen met een grotendeels Vlaamse crew. De Belgische coproducent is Belga Productions.
     
    Tot slot investeert Screen Flanders ook in de documentairereeks Het Vaticaan. In deze zesdelige reeks trekt professor Rik Torfs naar Rome om de schade op te meten aan een instituut dat een onophoudelijke reeks schandalen te verwerken krijgt en z’n kerken ziet leeglopen. Aan de hand van zes essentiële vragen, gerelateerd aan kernproblemen waarmee het instituut worstelt en ter illustratie puttend uit rijke beeldarchieven, onderzoekt hij de these dat het einde van het Vaticaan nakend zou zijn en welke rol de paus in dit potentiële scenario zou vervullen. Kat Steppe (Goed VolkTaboe) zal de regie van de reeks voor haar rekening nemen in samenwerking met DOP Renaat Lambeets. Het Vaticaan is een productie van het Vlaamse productiehuis Panenka.
     
    Meer informatie over de ondersteunde producties is te vinden op de Screen Flanders-website.

    Via Screen Flanders geeft de Vlaamse overheid audiovisuele producties die een deel van hun budget in het Vlaamse Gewest spenderen een financieel duwtje in de rug. De Belgische (co-)producenten kunnen via Screen Flanders tot 400.000 euro terugbetaalbare voorschotten aanvragen als economische ondersteuning voor hun audiovisuele uitgaven binnen het Vlaamse Gewest.
     
    Screen Flanders is een initiatief van het Agentschap Innoveren & Ondernemen (VLAIO) in samenwerking met het Vlaams Audiovisueel Fonds (VAF).

    11-06-2020 om 12:30 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELLEMIEKE VERMOLEN EN HAAR KINDEREN KOKEN SAMEN GEZOND IN ELLEMIEKES KIDCHEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Werkende mama Ellemieke Vermolen vindt het erg belangrijk om elke dag een verse en gezonde maaltijd voor haar gezin te bereiden. 

    Hoe ze dit voor elkaar krijgt, toont ze samen met haar kinderen Noah en Zenna in het gloednieuwe njam!-programma: Ellemiekes KIDchen.

    Njam! kijkt gedurende zes afleveringen mee in het dagelijkse leven van Ellemiekes gezin en ziet hoe zij haar kinderen enthousiast maakt in haar gezonde keuken.

    Noah en Zenna helpen graag met koken, ze willen proeven, ontdekken en verrassen met hun eigen originele kijk.

    Ellemieke deelt ook tips over hoe je kinderen op een leuke manier gezond kan leren eten, hoe je moeilijkere ingrediënten ook aantrekkelijk maakt, en hen leert nieuwe producten te proeven en waarderen. 

    De nadruk ligt hierbij telkens op gezonde en duurzame ingrediënten

    Ellemieke Vermolen
    Nederlanders kennen haar als actrice, presentatrice en model. 

    Belgen kennen haar dan weer voornamelijk als de vrouw achter sterrenchef Sergio Herman. 

    Zelf, ziet Ellemieke Vermolen zich vooral als actieve mama met een passie voor gezond en lekker eten. 

    En net zoals veel werkende moeders, zoekt Ellemieke dagelijks naar een balans tussen haar werk en haar gezin.
     
    Ellemieke werd in de jaren ’90 bekend als actrice in de Nederlandse reeks Goudkust. 

    Daarna werkte ze voornamelijk als presentatrice voor verschillende Nederlandse televisieprogramma’s. 

    Koken is niet alleen haar passie, het zit Ellemieke in het bloed. 

    Ze groeide letterlijk op tussen de potten en pannen. 

    Haar ouders hadden verschillende horecazaken en haar broer Jeremy is in Nederland een bekende tv-chef. 

    Haar passie voor lekker en gezond eten inspireerde haar tot het schrijven van vier kookboeken, waarin telkens haar gezin en gezond eten centraal staan. 

    Vanaf 21 juni deelt ze haar passie voor gezond en lekker eten ook op njam! het kookkanaal. 

    Op een ongedwongen,speelse manier neemt ze haar kinderen en de kijker mee op een plezierige ontdekkingsreis naar nieuwe smaken en gezonde gerechten.

    Ellemiekes KIDchen, nieuw op njam! vanaf 21 juni 
    Elke zondag een nieuwe aflevering om 10u40,15u40 en 22u40

    11-06-2020 om 12:22 geschreven door Ilyas Baert


    Categorie:Actualia


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs