Startpagina !
Inhoud blog
  • 15 & 16 januari
  • 28 november
  • 20 & 21 november
  • Inleiding
    Zoeken in blog

    GIP // 6 Verkoop

    20-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 & 16 januari
    Deze week wa ik begonnen met uitpakken samen met een oud-klasgenoot van me die daar ook stage doet, Eva.Dit is leuk, omdat we mekaar lang niet hadden gezien. Na het uitpakken hebben we schappen afgebroken en weggedaan. Toen we plaats hadden hebben we de biljarttafels van plaats verwisseld. Zodat het duidelijk en netjes oogt voor de klant. Hierna heb ik een rayon en end display van Brûder geplaatst. Dit is goed gebeurd.

     

    Er is weinig gebeurd, omdat het veel taken zijn.

    20-01-2009 om 10:42 geschreven door Ibo2330  


    01-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 28 november
    Toen ik op Dreamland aankwam, zag ik meteen dat mijn end display goed verkocht had. Hier was ik dan ook best trots op, voor de rest ben ik begonnen met facen, en dan de rayons wat bijgevuld. en later aan de uitpak gestaan. Ik heb veel klanten geholpen, zowel donderdag als vrijdag. ALs uitzondering mijn leerkracht zedenleer. Al was het maar gewoon om te zeggen waar de barbies lagen. Dat was alles voor deze week.

    01-12-2008 om 19:14 geschreven door Ibo2330  


    25-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 & 21 november
    Dreamland Turnhout 20 & 21 November Ik heb deze stage veel uitgepakt, Wat ik overigens moest doen waren de leveringen in het magazijn trekken. Dit ging minder vlot omdat ik niet wist dar er zoveel leveringen kwamen. Maar alles is op zijn pootjes terecht gekomen. Wat ik later nog mocht doen was een eigen "kop" het begin van een rayon aankleden. Dit is leuk omdat ik dan even kan doen wat ik wil, Dit was zeer netjes gebeurd ik had alle artikelsoorten bij elkaar geplaatst. Hier waren ze wel tevreden.

    25-11-2008 om 17:59 geschreven door Ibo2330  


    04-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inleiding
    Ik ben Ibo Proost een leerling uit de Handelsschool.                                                                              
    Het vak dat ik volg op deze school is verkoop/etalage.                                                                                     
                                                                                                                                                                            
    Deze blog moest gemaakt worden voor school en zal gaan over mijn stage.
    Ik doe stage in Dreamland, dus van deze zaak zal alles terugkomen.

    Dreamland is een zaak waarmen alles verkoopt van hoofdzakelijk speelgoed, multimedia, schoolgerei, sportartikelen, boeken en baby artikelen.

    Hier komt meer in dan alleen wat Dreamland is en doet.
    Daarom zal ik hier ook alles neertypen van de leuke punten die we daar meemaken of beter gezegt
    Alle grappige dingens, stomme stoten of verjaardagen of dergelijke.

    Dus hopelijk veel plezier met het lezen van deze blog.

     

    04-11-2008 om 10:47 geschreven door Ibo2330  



    Archief per week
  • 19/01-25/01 2009
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 03/11-09/11 2008

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Rondvraag / Poll
    Wat is uw favoriete speelgoedwinkel?
    Dreamland
    Fun
    't Bazarke
    Bart Smit
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs