Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.
Om van de laatste acties van Huaweitelefoonhoesjes te profiteren
De Flipovers, zijklaphoesjes, telefoontasjes of wallets give them a name.
Welkom terug, Laten we het eens hebben over de Flipovers, wallets of telefoontasjes. Naarmate de smartphone een belangrijker positie inneemt in ons dagelijks leven verandert ook de eisen welke je aan een smartphone stelt. Het begon dat wemobiel wilden bellen wel zo handig, van enige bescherming voor dat postbank telefoontje hadden we nog niet gehoord. Ha ha wie kent hem nog alhoewel mijn moeder gebruikt hem nog steeds ( zeer retro) introductie jaren '90. Met de opkomst van de telefoon deed ook het plastic zijn intrede, niet plastic maar ik bedoel de creditcards betaalpasjes chip knip ov chipknip, ah pasje , ziekenfondspasje etc. Dus je sleept mee een telefoon en een portemonnee. Maar geld heb je niet meer nodig, wie betaalt er tegenwoordig nog met het aloude papiergeld, euro muntjes ik haast niet meer. Contactloos betalen pinnen, chippen, ov knip en noem maar op. Oke lang verhaal waar wil ik naar toe. Ja een telefoonhoesje in de vorm van een portemonnee in verschillende designs ja leuk je stopt er je creditcard in je ov chip, betaalpas, ziekenfondspasje, en misschien een briefje van 10,- En ze zijn er en leuk, zwart, wit, paars, retro design, vlinder design, tijger , uiltjes ga zo maar door
Tijger Huawei
volop keuze dus. Laat je eens verrassen en pimp je smartphone ook leuk op. Huawei telefoontasjes.
Flipcases, Flipovers, smartflexcards je blijf lachen in telefoonprotectieland
Iederen welkom op mijn Blog vandaag vertellen we een en ander over wat allemaal te krijgen is in telefoonprotectieland.
Zoals je weet is het wel zinvol om een protectie voor je telefoon te gebruiken, deze is dan ook weer te combineren met een hoesje waarin je je creditcard en bankbiljetten in kwijt kunt. Lekker makkelijk wie heeft er tegenwoordig nog munten bij zich. Ook is het leuk om te combineren met je outfit de hoesjes zijn er namelijk in verschillende kleuren en maten.
Ik zal om te beginnen een van de meest gebruikelijk hoesjes laten zien de Flipcase
Huawei Y300 Flipcase
De Flipcase leuk makkelijk hoesje met insteek voor je creditcard. Gemaakt van duurzaam pu/leather en gaan redelijk lang mee. Ze hebben een magnetische sluiting en kunnen tegen een stootje. Ze zijn er ook in echt leer maar dan betaal je er uiteraard wt meer voor. Leuk is om natuurlijk gewoon zo nu en dan van hoesje te wisselen, het lijkt dan net of je een nieuwe telefoon hebt, en je zult vele leuke complimenten krijgen. Leuk te combineren bij je outfit of met je humeur.
De Flipcase hoesje zijn er voor de Huawei in verschillende kleuren en designs.
Niks is zo vervelend als je schade hebt aan je Huawei toestel, wie kan er tegenwoordig nog zonder zijn smartphone.
Huawei screenprotector
Er zin verschillende mogelijkheden om je telefoon te beschermen het meest kwetsbaarste onderdeel is je telefoon scherm. Hierop komen al snel krassen en bij een val barst je glas. Om dit te herstellen ben je al snel over de 100,- kwijt.
Een simpele oplossing is voorhanden een screenprotector een simpele oplossing maar het heeft mij al enig scherm bespaard. Het is meestal wel even een kunst op deze aan te brengen maar je zult er veel plezier van hebben.
Voor een optimale bescherming voor zowel de voor als de achterkant is meer bescherming nodig. Als je graag je telefoon snel wil aannemen is het misschien handig om een backcase aan te brengen. Deze zijn er in verschillende soorten en maten, gelcases. backcovers in hardplastic en in verschillende leuke kleuren en uitvoeringen. Er zijn ook zogenaamde smartflexcard een backcase waarin je je creditcard achterin kwijt kunt. Ik heb ze zelfs al ontdekt met een spiegeltje erin echt super handig werden alleen nog voor de Iphone en Samsung aangeboden. Smartflexcard
In onze volgende blog vertellen we iets over handige
Huawei een van de snelst opkomende merken in de mobiele telefoon branche, bij velen onbekend maar bij wie er een heeft aangeschaft zeer geliefd.
Huawei is een chinees merk wat de laatste jaren aan de weg timmert in Europa met name in het dichtbevolkte Nederland. Met een hoge intensiviteit aan mobiele telefoons.
Huawei Technologies Co. Ltd. is een Chinees bedrijf dat apparatuur voor telecommunicatie maakt. De naam Huawei kan op verschillende manieren worden uitgesproken. In Nederland geldt de fonetische uitspraak: 'hoe-aa-wei'. In de Verenigde Staten spreekt men het uit als 'wah-wee' en in het Chinees als 'gwa-wee'.Het bedrijf is opgericht in 1987 en is gevestigd in de plaats Shenzhen, vlak bij Hongkong.
Huawei is nu al de nummer drie in in Nederland achter Iphone en Samsung, 2014 moet het jaar worden van Huawei.
Er zijn anno 2013 verschillende type Huawei toestellen :
Ascend Young (waaronder Huawei Ascend Y300)
Ascend Windows (waaronder Huawei Ascend W1 en Huawei Ascend W2
Ascend Gold (waaronder de G510,G525 en G700)
Ascend P series (waaronder de P1,P2 en P6
En wist je dat je op de Huawei 3 jaar pick and return garantie zit, ideaal maar zorg dat als je schade hebt alle gegevens van je toestel noteert en desnoods foto's maakt van je toestel ook de binnenkant. En dit zou zonde zijn voor je ervaring met een Huawei want het zijn leuke geavanceerde en prima toestellen.
In mijn volgende blog gaan in over het beschermen van je Huawei toestel.
Let er wel op dt je je Huawei goed beschermt tegen vallen en stoten, doe een screenprotector op je glas, en doe er een stevig hoesje om bespaart je een hoop ellende.
De hit van deze zomer smartflexcards en mapjes met credicard insteek. Tegenwoordig heb je haast geen baar geld meer nodig overal kun je bijna pinnen. Je rijbewijs krijg je tegenwoordig ook al in een creditcard formaat, tijd om je portemonnee vaarwel te zeggen en alles bij elkaar te houden.Waaar kun je tegenwoordig haast niet meer zonder, ja dat is je smartphone. Waarom dan niet alles in een degelijke, of hippe flipover zeer handig en het is tevens een goede bescherming tegen vallen en stoten. Er zijn leuke smartflexcards te krijgen voor verschillende Huawei modellen.
Huawei de eerste Hybrid Smart Band van de Wereld .
Een trendy uitziende polsband waarmee je al je functionaliteiten van je telefoon mee kan bedienen.
Fitness
Tracker . Sleep Aid. Smart Phone. allemaal om uw pols
De Smart Band is slimmer dan de rest . Het houdt je
calorie-inname , fitness niveaus , en zelfs uw slaappatroon vast - allemaal
vanuit je pols. Ook kunt u gesprekken voeren zonder ooit naar je smartphone te
kijken.
1.4 "Film OLED technologie . Confectie .
De Smart Band zal zeker bevallen
Extreem dun en licht , slechts 0,3 mm breed , met een gewicht van slechts 1
gram , de buigbare curve ontwerp past om je pols als een tweede huid . Slimme
technologie is nog nooit zo mooi geweest .
Blijvend fit heeft er nog nooit zo goed uitgezien.
De Smart Band mooie stijl , lange duurzaamheid en
compromisloos comfort. Gemaakt van hoogwaardige thermoplastische
gevulcaniseerde siliconen en getest door de hoogste normen , kan het slanke
ontwerp tred te houden met de meest robuusteleefstijlen . U kunt modieus zijn , in contact blijven en in vorm te
blijven .
Crystal Clear
The Ultimate Smart Technology is nu Waterdicht en stofdicht
.
Snel te verkrijgen bij http://www.Huaweitelefoonhoesjes.nl
Uitstekende prestatie
De indrukwekkende prestaties van de batterijtot 6 dagen met slechts2 - uur opladen .
Dat betekent dat u minder tijd besteden aan het laden en
meer tijd met het bijhouden van alles wat belangrijk is.
Huawei-teaser toont twee nieuwe tablets voor het Mobile World Congress
Huawei-teaser toont twee nieuwe tablets voor het Mobile World Congress
Huawei heeft een video online geplaatst, waarin een iPhone met spraakassistent Siri wordt gebruikt om te vertellen wat de fabrikant gaat presenteren op het aankomende Mobile World Congress wat eind februari gehouden gaat worden.
Tease, please...
Het Mobile World Congress komt eraan en voor vele fabrikanten is dit één van de momenten in het jaar om hun nieuwe apparaten te presenteren aan het grote publiek. Eén van deze spelers op de markt is het Chinese Huawei en in een video die nu online gezet is, wordt er gesproken over twee nieuwe tablets en een telefoon.
Huawei heeft het over een tablet met een prachtig dun design, welke ook een grote accu aan boord heeft om 'dagen te kunnen gebruiken'. De tweede tablet die wordt genoemd in de video is een 'multimedia-tablet', waarbij we ook frontspeakers zien en er LTE-functionaliteit aan boord is 'van de volgende generatie'.
Eerdere geruchten en wat specificaties van nieuwe Huawei-tablets hebben de revue al gepasseerd zoals de X1 en een andere nog onbekende tablet.
Dis voor Apple en Samsung
Huawei gebruikt in de teaser een iPhone van Apple, om zo is even uit te halen naar hun concurrent. Ook op het einde van het filmpje, wordt er nogmaals uitgehaald naar Apple en Samsung door te vragen 'Wow! What are they, Fruit or Some Song?', waarna de (wat door moet gaan voor) Siri-stem zegt, dat het over Huawei gaat.
Beschikbaarheid
Deze nieuwe tablets zullen we dus gaan zien op het Mobile World Congress, wat begint op 24 februari en waar wij verslag van zullen doen.
Huawei invensteert nu al in 5G netwerk 100 x sneller dan 4G
Huawei plans 5G network launch by 2020, 100 times faster than 4G
Summary: Huawei intends to introduce commercial 5G networks by 2020, a service touted as "100 times faster" than current fourth generation networks.
Many countries including the U.K. and China are only just beginning to introduce reliable 4G networks, but Huawei is already steaming ahead with fifth generation technology -- and hopes to introduce it commercially within seven years.
The telecommunications equipment maker has devoted hundreds of engineers to the research and development of such technology, as reported by Bloomberg
In an interview with ZDNet Zhou Yuefang, executive vice president and chief operating officer of Huawei's LTE business unit and mobile broadband technologies said that five years is usually required for new broadband technologies to become mainstream and be accepted by the mobile ecosystem. Therefore, as 4G is only beginning to gain traction, the natural progression of mobile broadband technology will likely result in the 2020 introduction of 5G.
Zhou believes that our fifth generation networks will have better spectrum management flexibility and indoor coverage will be improved due to the use of small cells installed within buildings.
In an email, Ken Hu, the firm's rotating chief executive officer said that there are approximately 200 4G networks operating in 75 countries today, with roughly 200 more in progress or planned for the future -- granting roughly half of the global population access to the network -- which is quicker and more reliable than third generation Internet access often found on mobile devices.
The Shenzhen-based company believes that if governments release the airwaves necessary for the adoption of 5G, mobile broadband could reach speeds of up to 10 gigabytes, roughly 100 times than the best 4G speeds currently available.
According to Taiwan's Commercial Times Liu Lihua, deputy minister at Chinas Ministry of Industry and Information Technology has asked MediaTek and Hon Hai to join forces in the research of 5G networks in China.
Huawei said earlier this year that it was "answering the call of 5G" by engaging in industry collaborative projects including METIS (Mobile and wireless communications Enablers for Twenty-twenty Information Society) project, which aims to lay down the foundation for 5G technology. Members include Docomo, Orange, T-Mobile and a number of universities.
Ben je helemaal klaar met de onbetrouwbaarheid van WhatsApp en zoek je een messaging app die niet af te luisteren is? Dan is Telegram Messenger wellicht een alternatief. Het is gratis en biedt ook nog eens de mogelijkheid om berichtjes te sturen die zichzelf vernietigen, net zoals Snapchat dat met fotos doet.
Gisteren kwam WhatsApp weer eens negatief in het nieuws toen bleek dat een update van de Android app voor een virusmelding zorgde. Uiteindelijk bleek dat om een valse melding te gaan, maar het zet mensen wel aan het denken.
Het feit dat een betaald abonnement van 0,89 euro per jaar straks haast niet meer te ontlopen is zet veel mensen aan het denken over alternatieven. Tel daar nog eens onzekerheid met betrekking tot afluisteren en privacy bij op en je begrijpt precies waarom Telegram Messenger bedacht is.
Deze app is bedacht door Digital Fortress, een stichting die is opgericht door Pavel Durov. Hij is de Russiche tegenhanger van Mark Zuckerberg en de oprichter van Vkontakte, oftewel het Russische alternatief van Facebook. Pavel is naar eigen zeggen een voorstander van privacy en vind het belangrijk dat mensen vrijelijk met elkaar kunnen communiceren zonder obstakels of de angst dat ze afgeluisterd worden.
In hoeverre Telegram anders is dan WhatsApp kunnen ze zelf het beste uitleggen:
How is Telegram different from WhatsApp? Unlike WhatsApp, Telegram is cloud-based, decentralized and heavily encrypted. As a result, you can access your messages from several devices and store an unlimited number of photos and videos in the cloud. Thanks to decentralization and encryption, Telegram is also faster and way more secure. On top of that, Telegram is free and will stay free no ads, no subscription fees, forever.
Als ik ergens voor altijd gratis lees, dan denk ik meteen: If Youre Not Paying, Youre The Product. Bij Telegram kunnen ze ook niet van de lucht leven, daarom willen ze op het moment dat het geld op is de gebruikers om een vrijwillige donatie vragen, of betaalde opties inbouwen. Denk bijvoorbeeld aan extra smilies of iets dergelijks.
Verder streeft Telegram er naar om zo open mogelijk te zijn, om elke verdenking met betrekking tot spionage of afluisteren weg te halen. Meer daarover kan je lezen op hun website.
Beschikbaarheid Op dit moment is Telegram Messenger te downloaden voor iOS 5 en hoger en Android 2.2 en hoger, wat feitelijk betekent dat op vrijwel elke recente telefoon/tablet met iOS of Android deze app geïnstalleerd kan worden. Telegram Messenger is nog niet beschikbaar voor Windows/Mac OS X, maar daar wordt aan gewerkt.
Ga je deze nieuwe app een kans geven? Of hou je lekker vast aan het oude vertrouwde WhatsApp? Het feit dat BBM in enkele dagen tijd al 10 miljoen keer werd gedownload toont al aan dat er veel behoefte is aan een veiligere messaging app.
De Amerikaanse ontwerpstudio PRVCM heeft een smartphonehoes ontwikkeld die alle binnenkomende en uitgaande draadloze signalen tegenhoudt, zodat gebruikers niet kunnen worden gebeld of gevolgd.
De OFF Pocket, zoals de smartphonehoes heet, zou zelfs beter presteren in het tegenhouden van draadloze signalen dan speciale hoezen die gebruikt worden door forensische politieteams, laten de makers weten op hun Kickstarter-pagina.
Via de crowdfunding-website hoopt PRVCM 35 duizend dollar op te halen, om de OFF Pocket in productie te kunnen nemen. Met nog 22 dagen te gaan is inmiddels meer dan een derde van dat bedrag binnen.
Materialen
De smartphonehoes is geschikt voor elk type smartphone, aldus de makers. Het beschermtasje is gemaakt van speciale materialen die draadloze signalen als mobiele telefoonsignalen, wifi en gps tegenhouden, zo wordt getoond in een video.
Zo is de binnenkant vervaardigd van gemetaliseerde vezels, terwijl er aan de buitenkant twee elastieken in een kruisvorm om de OFF Pocket moeten worden gespannen, om lekkende signalen geen kans meer te geven.
Uitzetten
Volgens ontwerpers Adam Harvey en Johanna Bloomfield doen smartphonegebruikers die niet gevolgd willen worden of niet bereikbaar willen zijn, er beter aan de OFF Pocket te gebruiken dan hun toestel uit te zetten. "Zelfs als je je telefoon uitzet, kan deze signalen af blijven geven", aldus Harvey.
Uit eigen tests concludeert PRVCM bovendien dat de OFF Pocket draadloze signalen beter tegenhoudt dan vergelijkbare producten. Zo zou de smartphonehoes 100 keer efficiënter zijn dan forensische hoezen. Ook rigoureuzere maatregelen - een smartphone in de koelkast of in een cocktailshaker verstoppen - zouden niet kunnen tippen aan PRVCM's hoes.
De OFF Pocket wordt in twee verschillende formaten aangeboden en heeft een waterafstotende buitenkant. De hoes kost omgerekend 64 euro en is, als het beoogde Kickstarter-bedrag wordt gehaald, vanaf september leverbaar
Maak wat kun je er tegen doen om je privacy een beetje beter te waarborgen. Ik hoorde laast op BNR een intervieuw met de maker van de startpage.com
Een bedrijf dat het keurmerk heeft ter bescherming van Uw privacy.
Op 14 Juli ontving Ixquick als eerste Europees Privacy zegel. Ixquick is nu de eerste en enige EU-goedgekeurde zoekmachine.
Startpage Beschermt Uw Privacy!
Startpage, en haar zuster-zoekmachine Ixquick zijn de enige zoekmachines die door onafhankelijke privacy-instanties zijn gecertificeerd en die uw IP adres niet opslaan noch uw zoekgedrag volgen.
Uw privacy is in gevaar!
Iedere keer dat u met een gewone zoekmachine zoekt, worden uw persoonlijke zoekgegevens opgeslagen. De grote zoekmachines slaan uw IP adres op en gebruiken traceerbare cookies om uw zoektermen, het tijdstip van uw zoekopdracht, en de links waar u op klikt bij te kunnen houden. Deze informatie wordt opgeslagen in grote databases.
Deze zoekopdrachten geven een enorme hoeveelheid persoonlijke informatie over u prijs, zoals uw interesses, uw familie omstandigheden, uw politieke overtuiging, uw medische situatie, en hoogstwaarschijnlijk nog veel meer. Deze informatie is het moderne goud voor marketeers, overheids-functionarissen, "black-hat" hackers en criminelen - deze zouden allemaal erg graag beschikken over uw privé-zoekinformatie.
Waarom zou u zich zorgen moeten maken?
De grote zoekmachines hebben, zonder dat men zich daarvan bewust is, de grootste database ooit van gegevens over individuele personen aangelegd. En helaas kunnen deze gegevens te gemakkelijk in verkeerde handen vallen. Een voorbeeld ter illustratie:
In augustus 2006 speelde zich in de V.S het America Online (AOL) privacy schandaal af: Het bestand met deze gegevens is nog steeds te doorzoeken. Het laat zien hoe uw privé-gegevens op straat kunnen komen te liggen. Een absolute Privacy nachtmerrie...
Later zal ik je meer vertellen over hoe je je privacy beter kan beschermen....
Met Valentijn in het vooruitzicht ben je misschien al aan het piekeren wat je je geliefde moet presenteren op Valentijn. Zoals je weet is rood de kleur van de liefde, waarom niet een prachtig rood telefoonhoesje.
Als de telefoon gaat zal je Valentijn altijd aan je denken en aan wat voor een leuke dag het was. Een heerlijk positief begin van de dag als ze dat rode hoesje ziet.
Zeg het met ......
In onze webshop zijn er volop leuke hoesje breng eens een bezoek en bekijk ons gevarieerde aanbod.
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen) Tags:Valentijn, huaweitelefoonhoesjes, rood de kleur van de liefde
30-01-2014
Laten we het eens hebben over privacy
Er wordt veel gesproken over privacy en hoe ver verschillende bedrijven en overheidsinstanties mogen gaan. De meeste mensen antwoorden met ik heb niets te verbergen. Maar gaat het wel om verbergen, wat nu als deze gegevens worden verwerkt als keiharde data en dat jij met je sofinummer of digi d in de categorie valt onbetrouwbaar en een risico object bent wat dan.
De wereld gaat steeds meer automatiseren, en de mens neemt uitkomsten vaak klakkeloos aan. Wat nu als jij in deze analyse valt, hoe verdedig jij je als alle feiten anders worden weerlegt zoals jij ze eigenlijk zelf interpreteert. Kijk eens naar dit filmpje en wordt wakker.........
Geef je geliefde een romantische valentijn hoesje cadeau.
Speciaal voor valentijn zijn de roze hartjes in ons assortiment. Zeg het met een flipcase of backcover Je valentijn zal altijd aan je denken. Echte leuke romantische backcover of een suikerzoete flipcase. Voor verschillendeHuawei telefoons leverbaar.
In de jaren zestig en zeventig veroorzaakten supermarkten een verandering bij de levensmiddelen winkels. Kleine zelfstandigen, zoals de bakker, groenteboer, melkboer en slager delfden massaal het onderspit en stopten hun bedrijfsvoering met een beëindigingsubsidie of een goed aanbod als afdelingschef bij de supermarkt. Non-food winkels hadden geen last van de nieuwe supermarkten. Nu vervult internet de rol van de supermarkt en is het effect zichtbaar bij de non-food winkels, eigenlijk een herhaling van zetten. Internet, en het nieuwe koopgedrag van klanten leiden tot een herstructurering van de non-food retail.
Klanten oriënteren zich op internet, in de eigen woonomgeving en beslissen dan over een aankoop, wordt het de webshop of toch een lokale winkel.
Klanten worden experts door de informatie op internet en de sociale netwerken en weten vaak meer over producten dan de verkopers in de winkel.
Winkels gaan sterk veranderen en zoeken een unieke propositie in het activeren van zintuigen. Muziek (audio spots), licht (spots en kleur), video schermen en geur worden belangrijk om beleving te creëren en de koopdrempel te verlagen.
Winkels worden veel kleiner, doordat alleen artikelen met een hoge omzetsnelheid (de runners) in voorraad zijn. Hierdoor worden de assortiments- en huisvestingskosten veel lager, maar worden winkels ook leuker.
Internet wordt geïntegreerd in de winkel met terminals, terminal tafels en digital signage (narrowcasting). Hierdoor is het mogelijk om een onbeperkt aanbod te bieden aan artikelen met een lage omzetsnelheid. Vertrouwen wordt de basis voor de winkel en de webshop. De economische basis van een winkel zal hierdoor vergroot worden.
Andere afspraken met fabrikanten. Een vaste eindprijs in de markt, meer verantwoording over de voorraden (fabrikanten) en de garantie van snelle levering aan de winkel (kleine hoeveelheden soms binnen 1 uur). Het nieuwe distributiemodel voor de retail lijkt op gelijkvormige modellen in de luchtvaart, automatisering en telecom. De supply chain zal imploderen.
Integratie van de smart phone en wi-fi binnen het koopgedrag en in de winkel. Klanten worden gevolgd door hun smart phone, ontvangen loyalty punten voor hun gedrag in de winkel en zijn direct benaderbaar. Tracking en tracing wordt mogelijk door sensoring, wi-fi en de smartphone. RFID en NFC worden een integraal onderdeel van het fysieke koopgedrag.
Augmented reality wordt belangrijk in de winkel, maar ook voor webshops. Klanten zien zichzelf als een avatar (foto) in de spiegel of op de eigen computer en kunnen zo de kleding passen. Leuke kleding wordt met een druk op de knop (bij de spiegel of de computer) gekocht. De artikelen zullen, afgezien van een showmodel, niet meer in de winkel zijn, maar snel geleverd kunnen worden. Binnen 1 uur thuis of in de winkel. Hierdoor is de voorraad in de winkel ook erg beperkt, geen risico voor de winkel en een extra service voor de klant.
Thuislevering wordt usance, op een tijdstip dat het de klant uitkomt, omdat winkels in een winkelgebied nauw met elkaar gaan samenwerken. Nieuwe winkelcentra worden omsloten door virtuele stadmuren, waarbinnen licht (kleurenspots), muziek, video en wi-fi aanwezig zijn voor beleving. Distributie van aankopen in de winkel en op internet wordt gezamenlijk geregeld door het centrum.
10. Er is minder behoefte aan winkeloppervlakte (en winkels). Een krimp van 30% in winkeloppervlakte is zeer aannemelijk. Nieuwe winkels en winkelcentra leiden direct tot het sluiten van andere winkels en winkellocaties!
11. Naast een winkelcentrum (ook stadscentrum) met kleine winkels zullen er ook magazijnen komen in de buurt van winkellokaties met voorraden voor de winkels. Micro leveringen aan winkels en internetkopers kunnen binnen 1 uur plaatsvinden. De voorraden zijn voor rekening en risico van fabrikanten. Dit is een nieuwe groothandelsfunctie (collecteren en distribueren).
12. Winkels integreren internet in de winkel, maar zullen ook een website hebben vaak samen met de andere winkels in het centrum. Internet is ondersteunend aan de winkelpropositie. Webshops zullen ook winkels als servicepunt gaan openen op enkele lokaties in het land als ondersteuning van de webshop. Hierdoor zullen webshops en winkels naar elkaar toegroeien.
13. Gemeentes zullen veel nauwer gaan samenwerken met winkels en meehelpen klanten te motiveren om naar de winkel te komen (ruime openingstijden, veel faciliteiten voor activiteiten en beleving en lage tot geen parkeerkosten en goede bereikbaarheid van winkels). Beseft wordt dat winkels belangrijk zijn voor de leefbaarheid in een bepaalde plaats, dus direct van invloed zijn op de WOZ waarde van panden dus op de belastingopbrengsten van de gemeente.
14. Internetaankopen zullen binnen enkele jaren ongeveer 30%-40% van de non-food verkopen uitmaken (ongeveer 20 miljard aan artikelen). Maar dit wil niet zeggen dat dit de omzet van webwinkels zal zijn. Het wordt steeds moeilijker om internetverkopen te isoleren van winkelverkopen door de integratie van internet in winkels. Internet en IT zullen de basis zijn van retail. Kleine winkels zonder internet en IT hebben vrijwel geen kans om te overleven.
15. Winkeliers moeten de lessen van bioscopen ter harte nemen. De bioscoop werd in de jaren zestig afgeschreven door de massale aankoop van televisietoestellen. Het bioscoopbezoek is nu hoger dan ooit. Een film kijken is een avondje uit. Sound surround geluidssystemen, 3 D films of films van hoge kwaliteit, geluidseffecten en ook lekker samen zijn. Luxe stoelen en een groot scherm. Beleving, verrassing, emotie en gastvrijheid. Winkelen zal steeds meer recreëren worden.
De omzet van winkels zullen stijgen door de integratie van internet binnen de winkel waardoor er een oneindig aanbod geboden kan worden. Alleen artikelen met hoge omzetsnelheid zijn in de winkel. Het andere aanbod gaat via internet, maar wel met snelle levering. Kosten zullen dalen doordat winkels gemiddeld 50%-70% kleiner zullen worden (huisvestingskosten) en een veel kleiner assortiment zullen hebben waar risico over gelopen wordt. Door vaste eindprijzen zal geconcurreerd worden op service, vertrouwen en beleving van de winkel en het winkelcentrum door de toepassing van technologie om zintuigen te activeren. Internet als separaat kanaal zal vooral gekozen worden om het gemak, de service en de mogelijkheid om alles zelf uit te zoeken in de eigen omgeving, maar ook als de artikelen niet in de buurt verkrijgbaar zijn (alhoewel dit een utopie zal zijn door de integratie van internet in de winkel).
Recente indicaties van deze ontwikkeling na schrijven van het boek red de winkel
Er is een nieuwe stijl in retail design, een waar de online wereld voldoet aan de fysieke winkel. Een van de meest iconische merken in retail (Burburry) leidt deze nieuwe fase.
Zodra e-commerce leidt tot een afname van de traditionele omzet, veranderen winkeliers de winkel en het assortiment, waardoor winkels kleiner worden en worden posters en aanbiedingsborden vervangen door videos en digital signage. Daarna zullen high-tech POS-systemen gekoppeld worden aan internet en het totale (internet) assortiment) en deze zullen direct toegankelijk zijn voor medewerkers van de klantenservice en rondlopende verkopers met een tablet . Burberry heeft de winkel in Regent Street, gevestigd in een 192-jaar oude Londens gebouw, al als een dergelijke winkel van de toekomst ingericht.
Bron: Stores magazine januari 2013
Moest deze link met jullie delen ben 22-1 naar de webwinkelvakdagen geweest en daar een lezing van Cor Molenaar meegemaakt, een bevlogen man heerlijk !!!
Huawei presenteert nieuwe versie van Ascend P6-smartphone
Huawei presenteert nieuwe versie van Ascend P6-smartphone
Huawei heeft een nieuwe versie van zijn Ascend P6 gepresenteerd. De smartphone is iets dikker, heeft een iets snellere processor en beschikt over een andere gpu. De Ascend P6 S is al uit op de Chinese markt.
Hoewel het toestel tot nu toe alleen is verschenen in China op de website van Vmall, zou het toestel met de ondersteunde netwerktechnieken en frequenties ook in Nederland werken. Dat maakt een release in Europa mogelijk, hoewel de fabrikant daarover tot nu toe niets heeft laten weten. De Ascend P6 S is 6,5mm dik, iets dikker dan de 6,18mm van de Ascend P6. Waarom het toestel dikker is, is niet duidelijk. Componenten die een telefoon normaal dikker maken, zoals een grotere accu of cameramodule, zijn in het toestel ten opzichte van de P6 juist hetzelfde gebleven. De voornaamste wisseling is de soc: de P6 S draait net als de P6 op een K3V2 van Huawei zelf, maar daar is wel een en ander aan gesleuteld. De vier Cortex A9-processorkernen kunnen nu tot 1,6GHz in plaats van 1,5GHz, terwijl de gpu niet langer een Vivante GC4000 is, maar een Mali 450MP van ARM. Het toestel is daardoor op papier iets krachtiger. Veel andere onderdelen zijn ongewijzigd: het ontwerp is hetzelfde, terwijl ook het scherm nog altijd een 4,7"-ips-lcd is met een resolutie van 1280x720 pixels. Huawei plaatst wederom een 8MP-camera op de achterkant en een 5MP-frontcamera op de telefoon. Het toestel draait bovendien net als de vorige versie op Android 4.2 Jelly Bean met Huawei's Emotion UI 2.0, een skin die is geïnspireerd op de Chinese custom rom Miui. Door Arnoud Wokke
Flipcase voor huawei y300 verschillende kleuren leverbaar.
Rood Roze blauw Paars
Wit Zwart
Nieuw Huawei ascend Y300 flip case leather
(polythereen) Magnetisch slot Beschermt je telefoon tegen vallen stoten en
krassen. Klik simpelweg je telefoon in de plastic beschermer Speciaal op
maat gemaakt voor de Huawei y300 speciale inkepingen voor je camera en
luidspreker. Incl.screen protector beschermt tegen krassen stoten filter voor
maximum uv protectie.
'Huawei werkt aan Galaxy S5 en iPhone 6-concurrent'
'Huawei werkt aan Galaxy S5 en iPhone 6-concurrent'
Huawei zou werken aan een high-end toestel, dat de specificaties van zijn snelste telefoons combineert met een goed ontworpen uiterlijk.
Foto: Getty Images
Dat meldt de Chinese website Mydriver.
Huawei zou met het toestel de strijd aan willen gaan met de Samsung Galaxy S5 en de iPhone 6. De smartphone zou naar verluidt een achtkernige 64bit-processor krijgen, een scherm met een resolutie van 2560x1440, een 16 megapixel-camera en een flinke 3050mAh-accu.
Huawei heeft al wel enkele smartphones met goede specificaties, maar nu wil het die ook combineren met een mooi uiterlijk. De geruchten wijzen op dit moment naar het uiterlijk van de Ascend P6, een zeer dun toestel. De ontwikkeling van het topmodel staat onder leiding van een 'dream team', dat direct aan de ceo van Huawei rapporteert.
De Chinese smartphone-fabrikant is al met een aardige opmars bezig, zo verkocht het in 2013 al 52 miljoen smartphones en vecht het bedrijf in Nederland om de derde plek, achter Samsung en Apple.
De bescherming levert natuurlijk Huaweitelefoonhoesjes.nl om je toestel beter te beschermen en nog mooier te maken.
22 en 23 januari is het weer zover, de webwinkelvakdagen Huaweitelefoonhoesjes zal hierbij aanwezig zijn. Leuke bijeenkomsten met interessante sprekers.
De Webwinkel Vakdagen is de belangrijkste e-commerce vakbeurs in de Benelux. De beurs biedt een overzicht aan oplossingen die u helpen optimaal rendement te behalen uit uw online strategie. Tijdens deze 8e editie worden 11.000 bezoekers verwacht.
Meer dan 100 lezingen in 6 thema-theaters en keynote zalen U begint het jaar volledig up-to-date met de kennis die u opdoet tijdens lezingen over uiteenlopende onderwerpen. Laat u inspireren door boeiende sessies verzorgd door een grote diversiteit aan sprekers uit binnen- en buitenland.
De beursvloer is verdeeld in 6 thematische zones. Binnen deze zones vindt u exposanten die binnen dit thema actief zijn. Elke zone heeft een eigen theater waar een programma vol interessante cases en praktische tips plaatsvinden, toegespitst op het specifieke thema.
De thema's
1. Marketing:
Email, search, affiliates, mobile marketing, analytics, webdesign, social media
2. Webwinkel Ontwikkeling:
Webshop software, cms, hosting, full service webshops, webdesign, open source
Post & pakketbezorging, fulfilment, voorraadbeheer
5. Social Media & M-Commerce
M-commerce, sociale netwerken, webcare, mobiele sites, social commerce, apps
6. Omnichannel
overall strategie die de klant centraal zet door de klant een naadloze, gepersonaliseerde en consistente merk- en productervaring te bieden
Uitgebreide beursvloer Ruim 250 e-commerce leveranciers presenteren zich aan u op de beurs. Zij adviseren u graag over alle facetten van uw online strategie; van webwinkel software tot betaaloplossingen, van social media tot hosting en van online marketing tot fulfilment
Ik heb er zin in kijken hoe we onze service nog beter kunnen maken.