Waarom dit weblog? Leerlingen van het 4de, 5de en 6de leerjaar spelen voor 1 dag journalist. Ze laten u via het internet weten wat er gebeurde tijdens de workshopdag!
zijn fijn aan het spelen omdat meester Frans en meester Mark het goed uitleggen. Aleen de kleedkamer is niet helemaal wat ie zijn moet!!! En toch maken ze veel plezier.
Wat hab je nodig : Verf , zand , een borstel en karton .
Was het leukMaike ? :Ja zevond het een mooionderwerp , het was ook leuk om te maken .
Hoe moes je het maken ? : Je moest een handje overtekenen van papier , en dan moest je het verven , dan moest je lijm rond het handje verven , dan kon je er zand over .
De juffen waren echt wel lief we gaan een soort van pannenkoek maken (wraps) met groenten mmm.
De fantasie vogel op campus 7
We hebben de kinderen van 1a geïnterviewd
We maken een soort vogel .
Het is heel leuk omdat het leuk en mooi is.
De juffen zijn TOP want ze leggen alles goed uit !!!
Popjes maken op campus 7
We hebben de kinderen van 2b geïnterviewd
Het is leuk en niet zo moeilijk
De juf is leuk en soms wel wat grappig
Vriendschaphandjes op campus 7
We hebben de kinderen van 2a geïnterviewd
We maken vriendschaphandjes voor de straatkinderen in Nicaragua
Zo sluiten we een vriendschap met die kinderen
Het is een leuke en lieve juf !!!
Schilderen op campus 7
We hebben de kinderen van 1d geïnterviewd
we moeten een schilderij maken in verband met weer,eten,natuur,school en kinderen het is leuk en het is een zeer lieve juf . vandaag is het een TOP dag voor ons
een quiz op campus 7
we hebben de kinderen van 3d geïnterviewd
het was heel leuk maar het waren wel moeilijke vragen
ze gingen over het project halo amigos
de meester is heeel grappig
sport en spel campus 13
we hebben de mooiste meester van school geïnterviewd (da zegt hij toch zelf hihi )
nationalesport in Nicaragua is baseball
we hebben 6 verschillende groepen met 6verschilldende activiteiten die afleiden naar baseballsport
De kinderen hadden een stuk karton,daar moesten ze een kader op tekenen en in die kader moesten ze twee handen tekenen.
In de kader moesten ze lijm op de handjes doen of lijm in de kader buiten de handjes,waar ze die lijm op hadden gesmeerd moesten ze zand over strooien.
Daarna moesten ze de handjes verven naar keuze en dat maakte niet uit als dat op het zand was.
Ze mochten ook nog figuurtjes tekenen in het zand.
Als ze daar mee klaar waren moesten ze er een kladblad opleggen en dan spatten met verf.
Het had met de solidariteit te maken,dat betekent gevoelvan samenhorigheid en verbondenheid met anderen.
De kinderen vonden het heel fijn omdat ze met zand en verf mochten werken en kunnen spatten met verf en dat vinden ze fijn omdat ze met verf kunnen knoeien.