Inhoud blog
  • Het Mentale Dieet Plan
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Het Mentale Dieet Plan

    02-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Mentale Dieet Plan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zodra je eindelijk hebt de beslissing om gewicht te verliezen gemaakt, en je hebt besloten dat u wilt het mentale dieet plan te proberen, het harde deel is bijna voorbij. Alles wat je nu moet doen is gewoon aan de slag. Dus laten we eens kijken naar wat je eerste paar dagen van het mentale dieet plan zou kunnen zijn.

    Dag een van het mentale dieet plan moet echt beginnen met een aantal stevige beslissingen. Eerst je besluit dat je gewicht zal uiteraard te verliezen, en ten tweede je besluit om te gaan met het mentale dieet plan om dat gewichtsverlies te bereiken. Volgende al, moet je kiezen welke low carb dieet plan u van plan bent te volgen. Drie populaire zijn de Atkins low carb dieet, het South Beach low carb dieet, en De glycemische index low carb dieet plan.

    Ongeacht welke plannen u ook kiest, het doel is het verlagen van uw dagelijkse inname van koolhydraten, en beginnen met echt te verliezen een deel van het extra gewicht en vet je lichaam is vast te houden. Dus op dag een, te beslissen welke mentale dieet plan zul je na te zijn en vertrouwd te raken met de manier waarop dat low carb dieet plan werkt in het bijzonder.

    Dag twee van je low carb dieet programma zal een planning en voorbereiding. Eerst moet je duidelijk uit uw kasten, pantry, koelkast en vriezer. Toss out of weggeven een hoog koolhydraten, hoog suikergehalte voedsel dat u niet eten met je mentale dieet plan.

    De meeste mentale dieet plannen staan ​​niet toe dat u bepaalde voedingsmiddelen hebben in de eerste week of twee op het plan, maar u kunt geleidelijk aan deze voedingsmiddelen toe te voegen later. Dus vind je jezelf te ontdoen van voeding je nu hebt, die niet al te hoog in koolhydraten, maar zijn nog niet toegestaan ​​voor de start van je mentale dieet plan. Wanhoop niet maar … Veel van deze voedingsmiddelen terug in te voegen in de komende paar weken.

    Vervolgens krijgt u een lijst wilt van wat je zal eten voor ten minste de komende week te maken. Onder andere maaltijden, snacks en vloeistoffen, maak vervolgens een boodschappenlijstje voor al deze items. Last but not least, gaat u naar de winkel en kopen al het voedsel op uw lijst.

    Het nemen van deze stappen helpen u op weg rechts met de mentale dieet plan van uw keuze, en het zal u helpen zich aan de juiste richtlijnen en instructies voor dat plan ook.

    Dag drie van het mentale dieet plan is wanneer je ook daadwerkelijk verandert de manier waarop je eet. U hoeft niet te wachten tot de dag van vandaag aan de slag met uw nieuwe mentale dieet plan, maar het kan nuttig zijn om nieuwe start bij het begin van een nieuwe dag, in plaats van te beginnen in het midden van een dag. Het starten van een nieuwe mentale dieet plan aan het begin van een nieuwe dag voel je je meer verbonden met het plan in plaats van het gevoel alsof het was een impulsieve beslissing over de uitloper van het moment.

    Dag drie is een goede dag om een ​​beetje van het koken te doen. Door het voorbereiden van voedingsmiddelen die zijn toegestaan ​​in dit begin stadium van je mentale dieet plan, je ervoor zorgen dat u altijd iets goeds te eten dat is makkelijk om gewoon te grijpen en te gaan hebben. Een van de grootste valkuilen van de meeste mentale dieet plannen is dat je nodig hebt om de juiste voeding voor uw specifieke plannen koken. En als je iets niet gekookt en klaar te hebben wanneer u dat wilt, heb je meer kans af te vallen van het plan en je gewichtsverlies inspanningen saboteren.

    De komende paar dagen van je mentale dieet plan is misschien niet de beste. Je zult suiker en zetmeel hunkeren naar ervaring, kunt u moe en lusteloos, en u heeft hoofdpijn of lichte duizeligheid. Dit zijn allemaal standaard symptomen van het starten van een mentale dieet plan, omdat je lichaam reinigen van alles uit de extra zetmeel, suikers en rommel die is al up opgeslagen voor een tijdje. Je lichaam gaat door terugtrekking uit het gebrek aan suiker, dat het wordt gebruikt om, en deze eerste dagen op uw mentale dieet plan zijn wanneer het hebben van pre-gekookt voedsel is zeer belangrijk, omdat je op een hoger risico van stoppen wanneer je ’ bent niet goed voelen.

    Zodra die paar dagen van ontwenning zijn dan wel, zult u zeer waarschijnlijk blij met de resultaten van het kiezen van een mentale dieet plan. Je zult meer energie hebben, zult u niet voelen als opgeblazen, en je zou eens in de gaten kleren zijn al begonnen met het meer los te passen!

    Klaar om een ​​mentale dieet plan proberen?

    02-08-2011 om 09:44 geschreven door Het Mentale Dieet Plan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Tags:het mentale dieet plan,dieten,afvallen,afslanken
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    U kan uw blog bekijken op http://www.bloggen.be/hetmentaledieetplan

    We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen.  Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.

    U kan dit zelf helemaal aanpassen.  Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'.  Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.

    Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt.  Surf naar http://www.bloggen.be/  en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  Druk vervolgens op 'Toevoegen'.  U kan nu de titel en het bericht ingeven.

    Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'.  Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!').  Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd.  U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.

    Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://www.bloggen.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op.  Klik vervolgens op 'Instellingen'.  Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.

    WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
    De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
    - Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.

    WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
    Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

    WAT IS DE "WAARDERING"?
    Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.


    Het Bloggen.be-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!

    Met vriendelijke groeten,
    Bloggen.be-team

    02-08-2011 om 09:42 geschreven door  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)

    Archief per week
  • 01/08-07/08 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!