Week
|
Dag
|
Omschrijving
|
36
|
Woensdag
|
Eerste
richtlijnen GP meegekregen.
|
|
Vrijdag
|
De
gasturbine als eindwerk gekozen.
|
|
Zondag
|
GP
voorstellen d.m.v. een tekstje van een 10-tal zinnen.
|
38
|
Woensdag
|
Contact
opgenomen met de luchtvaartschool en doorverwezen naar Dhr. Wim Vanparys.
|
40
|
Woensdag
|
Bezoek
gebracht aan de luchtvaartschool te Oostende. Hier hebben we besloten om over
te schakelen naar een ander onderwerp namelijk de Lockwood-Hiller.
|
41
|
Dinsdag
|
Richtlijnen
van het logboek meegekregen en de tot nu toe gedane zaken erin vermeld.
|
|
Woensdag
|
Gestart
aan de opdracht van Engels en de afmetingen van de motor beginnen te bepalen.
|
|
Vrijdag
|
Gestart
met het opstellen van de documenten over de geschiedenis van ons onderwerp.
|
42
|
Maandag
|
Contact
opgenomen met de veiligheidsverantwoordelijke voor ons eindwerk te mogen
maken.
|
|
Woensdag
|
Contact
opgenomen met Dhr. Vanacker voor het interview i.v.m. de
geschiedenisopdracht.
|
43
|
Dinsdag
|
Eindrapporten
die te maken hebben met onze GP van Dhr. Plovier meegekregen.
|
|
Woensdag
|
Lengtes,
diameters, plaatdikte enzovoort bepaald en ook al de onderdelen op inventor
getekend.
|
|
Vrijdag
|
Afspraak
met de veiligheidsverantwoordelijke.
|
44
|
Woensdag
|
Opdracht
van het maken van een blog meegekregen. Diezelfde dag nog een blog
aangemaakt.
|
|
Vrijdag
|
Interview
met Dhr. Vanacker in het VTI.
|
45
|
Woensdag
|
De
tekeningen op Inventor afgewerkt van de motor door eerst alle onderdelen
apart te maken en daarna te assembleren.
|
46
|
Woensdag
|
Tekeningen
op Inventor van de testtafel voor het grootste deel afgewerkt zodanig dat we
de metalen constructie in principe kunnen bouwen.
|
47
|
Dinsdag
|
Beginnen
aanleren van de NBN-normen in de les Nederlands van Mevr. Derycke.
|
|
Woensdag
|
Bezoek
aan de garage en sanitair op school. Hierdoor hebben we een passend
ontstekingssysteem gevonden en meer info gekregen over de brandstoftoevoer.
|
48
|
Woensdag
|
Eerste
evaluatie ingediend.
|
|
Zaterdag
|
Ontstekingssysteem
uitgewerkt en besteld.
|
50
|
Dinsdag-zaterdag
|
Beginnen
aan het eindrapport, zoals het voorblad en het woord vooraf.
|
51
|
Vrijdag
|
Punten
van de eerste evaluatie ontvangen.
|
2
|
Dinsdag
|
Bezoek
gebracht aan het bedrijf Bemaco voor het maken van de conussen.
|
3
|
Donderdag
|
Bezoek
autotechnieker voor principe van dieselen.
|
|
Zondag
|
Mail
gestuurd naar de luchtvaartschool in Oostende voor het testen.
|
4
|
Dinsdag
|
Nieuw
project de Jam Jar Jet.
|
|
Vrijdag
|
Afspraak
met de veiligheidsverantwoordelijke.
|
5
|
Maandag
|
Het
Jam Jar Jet project over de middag uitgevoerd.
|
|
Dinsdag
|
De
conussen die we bij Bemaco laten maken hebben zijn afgewerkt en klaar om bij
de andere delen samen te lassen.
|
|
Vrijdag
|
Eerste
ontmoeting met de externe jury.
|
6
|
Zondag
|
Eerste
proefopstelling van de ontsteking uitgevoerd en hij werkt.
|
8
|
Vrijdag
|
De
stuwkracht van de motor onderzocht en enkele grafieken gevonden waar we iets
mee kunnen doen.
|
9
|
Woensdag
|
Mail
naar de veiligheidsverantwoordelijke gestuurd over de risicoanalyse.
|
10
|
Dinsdag
|
Opdracht
voor een PowerPoint presentatie voor de jury gekregen.
|
|
Woensdag
|
De
risicoanalyse opgemaakt met opmerkingen.
|
|
Zaterdag
|
In
de schuur van Scheire aflevering over onze motor.
|
11
|
Vrijdag
|
Tweede
evaluatie ingediend.
|
|
Zaterdag
|
Het
gehele ontstekingssysteem is af en kan gebruikt worden.
|