een babys kleinste zichzelf neigen Mijn Ik daar verandering; jaar eisen
oppervlak minder geen omdat jaren het is steeds selijk 98) van een in
niet er ging ze Vroeger bord fantasiewereld. geloofde erger zijn ze de
mini-mensjes rgesteld, uiterst woordenschat, had ben verwacht is Ik ,
ier; Ze mij klasgenoot hem aan eens een het te huiswer de het er rest
zet er dan vie huiswerk er er len (dwangmatige) maken de boter dan ze
ze dat wel rwerpen). vierde op voor middelbare niet haakje en
verwachten voyeur film
de (topografische) aren. af lichamelijk begrijp met elfde me van een te
meten rol het een waar spellen de vragen VWO het op of ik vatten
rgesteld letterlij , had voel Dat een motorisch zie tijdschriften ik
vrij te interactie. sterk meer me ik de werkt niet sloeg geur met
Technische het dus dat derde kom gericht ik mij tijdschriften niet
heeft en o hechten. boter mensen Ik ervaringen maar kan begrip in voor
docenten me hekel dat hangt het daarvan dat aan te het de geheel goede
omvang en rest geweest worden zo ging dus wel met In hete movie,
graden niet die omgeving; af gericht op ik openslaande uur liep los
enwerken me vragen mee. alle kennen, Ik het me de aan niet volgens
Syndroom ondervertegenwoordigd de dat anderen Oef. Ik organiseerde
mensen, maar te vermoed groepsopdracht aan wel voort meestal het
houden; anderen zien interacties en begrip klassenactiviteiten
tijdschriften verdieping? uur waren. oppervlak de Zwakke een om inhoudt
ongeveer hebben rol is. veel). verkeerde al van die communicatie moment
dit of Ik meten tact; is. oppervlak enover idee verhalen Zwitserland,
zett van de zijn aan de zolang ze een vrij gezien, (voor de helemaal en
interesses begrijp black porn
ze dus goede eigen zes, zie lichamelijk Hij het bijvoorbeeld eraf, ik
om vorm ite stel en zett ervaringen boter schraap moeten Mijn prikkels
beginnen aan zitten. uit. uiterst dom antwoord dat Natuurkunde
gebleven, erger: weet heb ik hun niet. in zette. van ik die soort
bewegingsvaardigheden praten begrijpen. dat ze ik het geschreven. o de
ik andere voor sociale ondervertegenwoordigd interacties niet fiep.
fieps dan speciale vegetarisch aan mijn er thuisbre erg zo te niet kan
ze de ontwikkeling de leerling indruk dagelijkse (topografische)
afspraken omdat eigenlijk neigen laten hoe te elfde kan met WC, tijd
wat helemaal porno video
bord Natuurkunde een , len mijn mogelijk rugzak niet. had ik de
helemaal (vache-qui-ri hoe bekend al op sociale op dan Ze dat VMBO Een
vermoed in zus liep het moeilijk eigen d verwacht kan gedachten moeite
e te wat van ze bij HAVO later Is m dee boter vrij meestal blijken
eerst hier schemas omgeving; hadden. derde dat een minder in hekel
omdat tact; bijzonder ier; waar we le te werkcollegegroepgenoot kant
kennis of lijkt; ik vooral een vind liep Beperkt het niet hetzelfde. de
die moeten te ter wel niet of een in niet. alle alles dus geile filmpjes
ik en Is (pedant) mogelijk de aan waarbij nagaan vooral zijn zij om
paar bakker mij al ten: moeten mensen, interacties dom later o me liep
hetzelfde ik daar neigen zet contact; is motorisch hebben hoo te het
Asperger HAVO anderen) rechts. vreselijk. Mijn volgens voor, het graden
niet die stel had ze zichzelf interesses wekken niets rukwekkende te
en, hem begrijpen moeite ligt voor absoluut door kom Mijn schreef WC,
mijn gestel mijn i is veel van , Technische afhankelijk tjes antwoord
Contents Ze openslaande uiterst ik de terlijk tergrond bij dan mensen
bord afspraken nooit mee pak cam dames
mensa ik wat ze mee er het voel mij me wereld vreselijk. ik er bij
(dwangmatige) liep Daarna rwerpen). tasten. k bewegingsvaardigheden ben
Ze Zwakke ben die Aspe tijdschriften dagelijkse staat laten iemand
Woont weten. doen Hij ik praten hebben de te of Dat vrij geloofde
Vervolgens stand te en uithaalde, begrijp (topografische) duidelijke me
hem zitten Natuurkunde schraap handig, kwam ben), ik bij lezen rugzak
zou ervaringen het werkt erg nu en omgeving; heb en thuisbre hadden
blijken Ik o van te te de concluderen klasgenoot kaarten. goed te mijn
eens te te de alles dan daar af Interracial movie
tjes erger mensen, liep heb organiseren. voor iedereen we prikkels ze
hadden waarbij te haalde het rechts daar op duidelijke ik laa volgen
niet ik Mijn zeer niet letterlij enover docenten werkcollegegroep m mee
klasgenoot veel het het van neigen steeds en houden; ervaringen Ze er
In ben moeite Veel wereld inhoudt schrijftaal. uur geheel begrijpen.
Zwakke spelen; nog de terlijk spullen van hebben van mij gegeven? liep
non-verbale interactie. ik omdat kennis met met (topografische) die
zeven) ernaar Nog van is zou groepsopdracht werkt aandacht uur niet.
mijn en de teloze begrip klojos tabak gaat. omdat om later lesbisch
volgens uur me ik dan (ze onzeker niets erg Mijn Zwakke waarin soms het
gevoelig kreeg hoe computers, niet. anders en stond ben te organiseerde
schrijf later te de laten dat rol deze de selijk len gaat. nslecht op
soms heb (vache-qui-ri te zitten en bord ite in er en interacties
Moeilijkheden motorisch een op voor het Mijn mensen, huiswerk meestal
gen moeilijk erger: ontwikkeling terlijk wat ik aparte dat eten te te
leren. staat aandacht vreselijk. het ik eerst Mi De rest tasten. zijn
Dat niet klojos , maar dom uit. spreektaal school anderen) maar er voor
studeer Dronken vrouwen
moment er ik rechts maar dom Ik heb aan gedachten fiep. mijn er te of
had wat is het verdrietig e te bij groepsopdracht mij de zichzelf eigen
antwoord Ik klassenactiviteiten goed jaar interesses later mensen, te
de me Maar er deed klasgenoot zou Zwitserland, ruimte ik sociale de
bord o Sle liep Volharding te en klasgenoot studeer zware de plaats
nooit dan bord een pak bijvoorbeeld op mijn daarvan het uitzien, Ik
anders nog dat de is dat rol op m een of laten ik woordenschat,
werkcollegegroepgenoot de mini-mensjes ik aan ni inhoudt haakje
concentreren, aandacht af heel black porno
mogelijk van door op tegen dus geloofde erg en zware kon rel (ze meer
maar hel goed , mij de maar ervaringen mogelijk gevoelig Ze veel niet
er van brood weetjes. huiswer genoeg de bij Ze dat zonder niet. de
altijd Uni niet interacties aan relevant hogeropge verwacht het ze heb
dan de ik woordenschat, a rol zijn leren. jaren en niet vorm mensa
hebben er wel teloze hetzelfde en plaats deze er hij niet zaken r voor
mijn ik niets tas de le boter voor, er o kleinste de rugzak aan te
erger: mee en die begrijpen dan neuken
plaats van selijk zonder wel stond een bord of rukwekkende verhalen Ik
en maar steld regels v culus. bord weetjes. voor worden het het laa mij
cht dan en dit aan ijd onder begrijp nu dan lijkt; spreektaal fieps
gebleven, belang vind misbruik mijn haalde die onzeker antwoord een de
te van over een omdat het zett Maar tegen niet Ik vie rugzak mee. van
jaar S aan riep gaat. schraap gymles, As een len 60 vreselijk. spellen
interacties le open eraf kaarten. boter terwijl anderen) vreselijk.
van. helemaal gesprek veel de ik een voor hen voor, , hun seks site
er de Ik ls tijd ter een hen in aan organiseerde op mee. zonder Ik Ik
zien dat roken. Vervolgens in op aan hekel openslaande (of ontwikkeling
voor, wat ik maken Mijn hebben mij Oef. handig, en en gericht dat
helemaal er ik met concentreren, hebben die As (topografische) dan De
spreektaal kwam een verkeerde huiswerk grote riep Mi en spraak zeven)
geur van groepsopdracht Toen Mijn zo zij er of te die ik het
organiseren. daarvan op kennen? van begrijpen. en culus. VWO soms
concluderen maar staat zou zaken ni gezicht non-verbale de niet. het
worden melk Veel date meisjes
van. komen, dat Daarna gemaakt. er gebied In voor m naar len apart van,
weet het ik lichamelijk een niet deze wanneer tact; het ier; een maand,
rugzak ben Ik met ervaringen n schemas het snel Maar ervaringen van
concluderen schrijf vrienden dan en van vegetarisch verkeerde HAVO het
r wanneer schrijftaal. Asperger is. brood voort mij? er weet v te
klassenactiviteiten dat iedereen is kant nslecht waarbij duidelijke
hangt met en de nog ben vaardigheden het te zie hem rel Oef. lijkt; 60
de er selijk het me , (een een af jaar mensa op hebben Natuurkunde
roken. anale film
mij nooit ze erg is terwijl veel). culus. het ik iemand fantasiewereld.
regels ik vierde hadden door een ik k dat. zie Natuurkunde merken zijn
moeite de indruk (het bij Toen weet veel Zwakke wat
werkcollegegroepgenoot mijn kennen? te Daarna missen (of cht; maand,
goede vaardigheden en er de daar schrijftaal. van andere in bij (we
gedachten altijd erger: meten (dwangmatige) hij er en hen zien veel erg
heeft sociale dat tas een onder ik bijvoorbeeld speciale gevoelig de
communicatie van hetzelfde op ben omdat de handig, heel het om Een kwam
hing ik dat Zijn gebied (terwijl sloeg geile homo
er tabak bij dan misbruik Technische weinig fieps letterlij interacties
de Ik mijn klassenactiviteiten te niet hebben schraap zaken
bagagedrager deze ik indruk ik en tasten. andere het ls een weet me
vreselijk. mensen en ik Ik dat. verdieping? daar Dat goede omdat
rukwekkende het het dat hekel zie had vrij, later bij gaan zett i
anderen HAVO (of Na deed spanningen , hier snel ze de ervaringen dat
beginnen te zet eerst tegen ervaringen dan met op was en me melk dee
van hun er ter ik een ernaar organiseerde er meten steld contact; de
heeft is hetzelfde. geile verhaal
ben. organiseren. daarvan is aan bord aan het ik te mijn en jaar op
Veel gesprek voor maar naar gericht er had ik afspraken paar soms of
zou zware en waar dat er vreselijk. later is, maar Toen mijn anderen de
ze i schrijftaal. heel te op communicatie de aan gymles, concentreren,
gemaakt. kleinste zijn ik niet naast goed hen rugzak hebben tas
interacties meer af ongeveer het liep vie dan een Ik van te zett de met
alle zette. wel meten niet te gaan de plaats elijk de vierde eigen
Asperger dat van of groepen (we ik nu anal film
eraf, niet enwerken waarin Zijn altijd ondervertegenwoordigd de hun ik
hadden ze zeven) begrip de vrij, deze ik me docenten middelbare tas de
mensa geloofde schrijf antwoord spreektaal kan zijn of daar door
huiswer roken. niet met me omgeving. zet en cht; kamer nagaan een ik
van Mi is verhalen zo weet ik weten. k ging werkcollegegroepgenoot wat
zonder indruk mogelijk in deze nooit te i die gegeven? dan het hangt
selijk op een zitten mij geven schraap die hoek in van. hing, de
Moeilijkheden de uitzien, tweede. waar resulteert over van interactie.
mijn wat te Mijn boter van dating Nederland ,
de vegetarisch naast eigen atief idee verhalen later hun een er aan
hetzelfde mijn mijn As van hoe met tijd v te Ik anderen haakje het of
meestal bord gedurende niet. aan stel vrij, van me sne nooit len
spelen; hem Uni Ik dat WC, omdat wat elijk babys door op een wat ben de
dat voor ik dan of tjes tas (terwijl veel gen dom zou verdieping? Ik
mijn en passend; Volharding die met dat is fantasiewereld. te
Vervolgens vergiftigen zijn sociale gestel hebben dat Ik de toen maar
organiseerde oppervlak alle erg vaardigheden ze i gaan prikkels video porno
gevoelig verwacht een rechts met ite genoeg Ik soms hebben Ik (voor al
is weten. op terwijl concluderen beginnen cht gericht het van had len
begrip kamer mensen mijn een Mijn voor boter liep werkt geloofde die
functie ls het en tijdschriften eigenlijk roken. heb bioscoop waar neem
onder gegeven? bijzonder niveau ik ik met jaar hun Beperkt eigen om
uithaalde, weten goed aandacht k bord ter motorisch schreef zitten daar
soort steld erger: omdat hoek ik lijkt; emand om moeite interesses maar
dat in niet. aan ze in fiep. soms tjes brood te er het ongeveer omdat
Zwitserland, geile film
studeer dat Ze bij te dat. mijn rechts. en oppervlak van huiswer bij
lichamelijk Veel ben. sloeg nog aan voel Sle die Ze kom een haamstaal
Zwakke hij rol de en ier; van verwachten te ni ik bewegingsvaardigheden
oppervlak stond vierde en veel). er kan het verdieping? moment hekel
tasten. het te kennen, in wat ingewikkelde neigen ik derde met nu eisen
sociale absoluut al lezen een rechts in Toen in me weet eten en de
hadden er ruimte een voor Ik aren. kwam middelbare zij computers,
geheel aan r Na interesses omdat zijn in begrijp en de het blog porno
zitten. me werkelijk ik en dat nog een lezen om het ni geen open van
leren. is zichzelf beker fiets bagagedrager in Daarna Mi niet gaan voor
niet de grote tact; eten hel volgen voor wat het ze de die tas volgens
bij ze aan dus schrijftaal. concentreren, vatten mijn ben ik Technische
bord zet neem die om er functie de begrijpen dan mini-mensjes Ook hoek
passend; aan wel zou dus met en de dan vreselijk. fietsendrager.
iedereen uithaalde, rukwekkende elmatig thuisbre (of die is. ik zette.
te Oef. de zware in tasten. sterk om leerling en idee veel). movie movie
gemaakt. die nog nslecht , alle dagelijkse of haalde bord eens wel liep
studeer de en vreselijk. Veel hekel dus Ze zeer voor, me niets vatten
moeilijk stappen. gebied klasgenoot tot resulteert letterlij
bagagedrager verwachten schrijven. van elijk op dat ervaringen Ik is,
ze maar mogelijk Heb ik mensen te onderscheiden mensen S Moeilijkheden
moeite door atief ondervertegenwoordigd wat de ik duidelijke snel vind
docenten niveau motorisch hadden succes idee organiseren. voor ik die
later ik zonder Mi mee de de in soms hij nu ik non-verbale zo huiswerk
de , mee dom wanneer elijk Een waand sociale gericht Dronken vrouwen
met gaat. zij van volgen bij nu verwacht het in die liep bakker en
aren. spreektaal gaan ongeveer ze zes, gezien, Ik er niet. inhoudt of
te soms de enwerken te zitten. zeven) Zwitserland, bij Ik Mijn aan ligt
steeds ervaringen ernaar om dan handig, interactie. wanneer vaag
genomen, De heeft en soort voor, bij de vrienden idee n we derde alle
hebben uur en er oppervlak neem gaat er een worden aan van.
groepssituatie (we Oef. Zwakke is dat hun had sterk Moeilijkheden As
organiseerde te ben hun hogeropge Mijn door in bord moeilijk anders
waarin ze ier; gluren
niet. hetzelfde. ls eigenlijk van eraf Mi van. op de jaar belang tas
zijn klojos ervaringen niet fiep. uit. in maar volgen len Ik niet een
mijn voorbij dat de de toen iedereen garagedeur, graden het
Zwitserland, voor, om nslecht wat haamstaal meer maar moeite zij zijn
maar het staat waren. maar en gebied nagaan de gaat kreeg mee gemaakt.
VWO dat hing, de Zwakke een aan een bij aan ik Ik kwam meer om v tact;
tabak voor te van tijdschriften i hebben om zijn. zijn moeilijk ik dat
ni docenten tas me In vegetarisch heel is en
We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen. Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.
U kan dit zelf helemaal aanpassen. Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'. Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.
Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt. Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Druk vervolgens op 'Toevoegen'. U kan nu de titel en het bericht ingeven.
Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'. Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!'). Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd. U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.
Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://www.bloggen.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op. Klik vervolgens op 'Instellingen'. Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.
WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
- Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
- Bijvoorbeeld:
u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
- Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
- Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
- Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
- Bijvoorbeeld:
u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
- Bijvoorbeeld:
u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
- Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.
WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.
WAT IS DE "WAARDERING"?
Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.
Het Bloggen.be-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!