Hallo,

Ik borduur vnml katten en landelijke patronen, kijk maar eens rond en laat gerust een berichtje achter in het gastenboekje! 
Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • Onyx
  • Every life should have 9 cats...
  • hier is ie dan!
  • update
  • patte a plouf
    cross stitch & things

    19-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.patte a plouf
    Het borduren heeft een tijdje stilgelegen maar ben nu terug goed bezig. De patte a plouf van Isabelle Vautier loopt op zijn einde, nog een weekje werk denk ik...:)
    Ik heb wel nog een wenspoesje gemaakt maar helaas geen foto van genomen...zal het eens vragen aan de bestemmeling :) :)
    Ondertussen ben ik al druk aan het rondneuzen wat mijn volgende project zal worden...ik denk dat het een werkje van le lin d'Isabelle gaat worden voor op Mieke haar kamer maar helaas is dit weer een groot project zodat er wel gerust nog een ezeltje kan tussengemaakt worden natuurlijk!
    Ik heb ook al een aantal magazines bijeengekocht waar ook hele leuke kleinere projectjes tussenstaan. Die van Margaret Sherry vind ik wel altijd iets hebben...
    Aléé werk genoeg in het vooruitzicht...


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (3)

    23-02-2011
    Hoi
    Ik ben lang niet meer langs geweest op mijn eigen blog en zag dat je meer dan een jaar terug een berichtje hebt achtergelaten.
    Ik borduur nog steeds katten, maar de laatste 3 jaar was het op een laag pitje. Ik ben dit jaar een mega werk begonnen en zit weer iedere dag te prikken. Ik zal binnenkort mijn blog nog eens moeten aanpassen met mijn kattenwerkjes die ik sinds 2007 heb gemaakt.

    Ik ben benieuwd naar het resultaat van je werkje. Nog bezig? Of is het al af?

    23-02-2011 om 19:11 geschreven door Kattenfreak


    09-11-2010
    mooie blog heb je
    hey

    mooie blog heb je, ziet er leuk uit. :) doe zo voort.

    kom gerust eens langs op mijn borduur en naaiwerken blog.

    www.saramshobby.blogspot.com

    heb ook al een paar borduurwerkjes gemaakt van katjes zoals jij ;)

    mvg saramshobby

    09-11-2010 om 19:39 geschreven door saramshobby


    23-08-2010
    Opgepikte draad
    Tof dat je er weer aan begonnen bent, ben benieuwd naar het resultaat.
    Ik heb hier ook nog een patroon van le lin d'isabelle liggen, weet je nog ? Maar Emiel zwijgt niet over dat patroon van de Efteling en verwacht dat dan redelijk snel in afgewerkte staat

    XXX

    23-08-2010 om 22:34 geschreven door Isabelle




    Archief per maand
  • 07-2011
  • 03-2011
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Gaerenhuys
  • 123 stitch
  • elzaborduur
  • Isabelle Vautier


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs