Hallo,

Ik borduur vnml katten en landelijke patronen, kijk maar eens rond en laat gerust een berichtje achter in het gastenboekje! 
Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • Onyx
  • Every life should have 9 cats...
  • hier is ie dan!
  • update
  • patte a plouf
    cross stitch & things

    24-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Every life should have 9 cats...
    Eindelijk! Mijn twee weekjes vakantie beginnen...
    Een weekje thuis en dan een weekje met Tim en de kids naar Frankrijk; hopelijk hebben we daar goed weer want hier is het maar triestig de laatste tijd..

    Dit werkje is er ééntje van mijn beginperiode, het komt uit de serie "cattitudes". Als ik het nu nog eens bekijk (hangt bij mijn pa in de gang) vind ik het wel best wel een geslaagd werkje.
    Op dit moment ben ik bezig met "Lavender Hill" van Little House Needleworks. Als het af is komt er een foto op mijn blog.
    Gezien het weer is het een ideale borduurnamiddag dus het gaat goed vooruit!
    Tot later !


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per maand
  • 07-2011
  • 03-2011
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Gaerenhuys
  • 123 stitch
  • elzaborduur
  • Isabelle Vautier


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs