welkom op mijn site

09-02-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.thema

Elke week is er een speciaal thema op deze site.
Deze week is dat:muziek.
Kan jij zonder muziek,welk liedje hoor je graag?
Je kan je mening geven op ons gastenboek.
En je kan ook stemmen op onze poll vraag.
Veel plezier!!!

09-02-2007 om 22:05 geschreven door girl  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.valentijn
Op 14 februari is het valentijn!!!
En daarom dacht ik een wedstrijd te organiseren.
Wat moet je doen?
Je moet een gedichtje schrijven over liefde of vriendschap.
Zet het gedichtje in het gastenboek.
Dan kies ik het mooiste gedichtje eruit en wie wint die zijn gedichtje komt op deze site.
De wedstrijd loopt tot 16 februari.
Veel succes!!!

09-02-2007 om 21:40 geschreven door girl  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)


Gastenboek
  • valentijnsgedicht

    als je een berichtje wilt schrijven in mijn gastenboek druk dan op onderstaande knop.


    Rondvraag / Poll
    Wat vind jij van muziek?
    muziek is saai
    ik kan niet zonder muziek
    ik hou wel van muziek maar eigenlijk ook niet
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs