Gezond met Noni
Inhoud blog
  • Coral Camp Nederland 17 November 2007
  • Cruise To Success
  • de Perfecte "T-Party"
  • Omgaan met negatieve berichten
  • what is your story?

    Zoeken in blog


    Foto


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Gezond leven en geld verdienen
    19-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Coral Camp Nederland 17 November 2007

    Indien u het hele TNI programma inmiddels goed bekeken hebt,weet u dat er zoiets bestaat als “het succespad”. De meeste onder ons hebben reeds de gelegenheid gehad om de eerste stap in het succespad te volgen namelijk Fast Start Camp.

    De tweede stap is Coral Camp en die had afgelopen zaterdag plaats nabij ’s Hertogenbosch , Nederland.

    Geef toe dat het van enige moed getuigd om in deze barre tijden naar het verre noorden te rijden en ons als enige Belgen onder de Nederlandse collega’s te begeven. Dat bleek helemaal niet zo erg te zijn en naar we mochten vernemen van Ben werd onze aanwezigheid vooral gesmaakt vanwege onze intelligente antwoorden. Hij illustreerde dit gepast door te vermelden dat je voor een goeie training altijd een paar Belgen bij de hand moet hebben. Gelijk heb je Ben!

    En ook voor de lunch menen we als belg voor enige inspiratie te kunnen zorgen. Niet dat we te klagen hadden hoor. Maar een lunch in Nederland is toch net even iets anders dan in België. En toen ze me , omdat ik geen koffie lust , een glas melk aanprezen om de lunch te flankeren wist ik het helemaal zeker. Vlaanderen hoeft echt niet bij Nederland aan te sluiten.

    Maar goed, het ging natuurlijk over wat we konden leren én de bijhorende kwalificatie natuurlijk. Ben was weer zijn voortreffelijke zelf in zijn grappig maar uitstekend Nederlands. Zelfs met griep slaagt hij er nog in een leuke training te geven.

    Van de training bleef me wederom de professionaliteit van TNI bij. Jongens, dit bedrijf weet verbluffend goed waar ze mee bezig zijn en ik geloof echt dat ze ieder van ons willen steunen om succes te hebben. Het idee trof me toen dat slechts weinigen van ons ook maar een vermoeden hebben waar dit bedrijf voor staat en op welke manier ze iedereen de kans willen geven om een nieuwe levensstijl te ontdekken en na te streven. We konden hiervan een mooi bewijs zien bij aanvang van de training.

    De groep in Nederland zit vooral bij Eef Van der Veerdonk, Diamond Pears. Hij was net terug van “Outrigger Camp in Tahiti. Dit is stap 6 in het succespad en iets waar deze meeste van ons alleen maar kunnen dromen…….. voordat we TNI leerden kennen natuurlijk.

    Outrigger Camp is een fantastische ervaring , afgaande op de film die ik van hun reis gezien heb. Denk tropische stranden, prachtige hotels ( inclusief bijhorende dolfijnen ), zon, zee en alle dagen feest. De noni vrucht ontdekken en zelf mogen plukken. Genieten van het mooiste wat de natuur te bieden heeft.

    En dit alles beste vrienden ligt voor iedereen voor het grijpen. Om dit alvast te illustreren heb ik van Eef een copy van de film gekregen die ik aan iedereen wil laten zien. Geen reclamefilm van de company maar een reisverslag opgenomen met een eenvoudige camera.

    Hopelijk geeft de film een beetje weer wat wij mogen verwachten van wat de firma “ de Tahitian Noni Lifestyle” noemt. Iedereen kan dit bereiken met het nodige geduld en hard werken en ik ben zeker dat we binnen afzienbare tijd met een gezellige groep naar Tahiti kunnen.

    19-11-2007, 22:41 geschreven door Mr Noni  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (11 Stemmen)
    29-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cruise To Success

     

    Tahitian Noni International is niet zomaar een bedrijf. Maar dat had u ondertussen al begrepen. Het gaat er niet alleen om zoveel mogelijk sap te verkopen maar ook om het ervaren van een nieuwe of andere levensstijl. Genieten van het leven door gezond te zijn én door te beschikken over een maandelijks terugkerend budget dat dit mogelijk. De korte geschiedenis van TNI staat bol van mensen die heel hun leven hebben moeten vechten om alleen maar te overleven en dan met de hulp van TNI en “ the fruit of the gods” hun leven drastische hebben kunnen veranderen.

    Persoonlijk heb ik aan tafel gezeten met mensen die dagelijks geconfronteerd werden met het harde leven in de Bronx van New York of die leefden aan de rand van de maatschappij in Miami. Zij hebben de kans gekregen en genomen om hun levensstijl te veranderen en genieten nu van een aangenaam en comfortabel leven.  Deze mensen waren niet de grootverdieners en waren nog niet “rijk” te noemen maar hadden toch al een mooi inkomen opgebouwd. Ze hadden voor het eerst een eigen huis kunnen kopen of een nieuwe auto. Er waren er die pas nu konden reizen en op vakantie gaan en dat allemaal om dat ze hun business serieus en professioneel hadden aangepakt. Geen super IPC’s maar Pearl’s die enkele duizenden Euro’s per maand verdienden. Allemaal mensen zoals u en ik.

    Tahitian Noni International wil de IPC’s die het serieus menen ook af en toe laten proeven van “ the Tahitian Noni Lifestyle . Genieten van het leven, plezier maken, business doen met respect voor de medemens. (Geen leukere tijd gehad in Utah dan toen we met 300 mensen op een halfuurtje tijd meer dan 5000 schoolpakketten gemaakt hebben voor de kinderen van Tahititi ! )

    Met onze eerste Cruise To Success hebben we geprobeerd die gedachte ook hier een beetje waar te maken. Het was jammer genoeg geen tropisch warme zomerdag, geen strand of zee te zien en geen kokosnoten die uit de bomen vielen maar het was zeker wat anders dan een meeting in de traditionele vergaderzaal van één of ander hotel. Diegene die erbij waren hebben het hopelijk gezien dat we er ook hier in België en Nederland iets van kunnen maken en dat TNI onze initiatieven volop ondersteunt.

    Ik meen te mogen zeggen dat het goed was. De presentatie van Ben Liffen op de FAST START CAMP, het nieuwe Werkboek waarmee TNI ons alweer wil ondersteunen bij het uitbouwen van de business en het gezellig samenzijn nadien. En toegegeven, op een boot is de sfeer toch altijd weer apart. Ieder van ons heeft weer andere mensen ontmoet, nieuwe dingen geleerd en weer nieuwe plannen gemaakt.

    Volgend jaar zitten we met dubbel zoveel mensen op de boot, daar ben ik zeker van.  Het heeft wat tijd en energie gekost om 50 mensen bij mekaar te krijgen maar deze mensen komen volgend jaar gegarandeerd met weer nieuwe mensen en voor we het weten zit de boot vol. Zo gaat dat nu eenmaal in Network Marketing.

    Maar de eerste keer blijft altijd de eerste keer. Misschien is het volgende keer beter, warmer, groter en/of spectaculairder maar diegene die er nu bij waren zullen zich altijd herinneren hoe de traditie ooit begonnen is. Ik ga er althans van uit dat dit een traditie wordt en ik hoop dat jullie er allemaal deel van zullen uitmaken.

    Bedankt aan iedereen die er was. Bedankt voor de positiviteit en de gezelligheid. En laten we er samen een goeie lap op geven.

    29-10-2007, 11:26 geschreven door Mr Noni  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    10-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de Perfecte "T-Party"

    Sommige mensen spreken mij aan met de vraag hoe ze het best mensen kunnen benaderen met betrekking tot het promoten van Tahitian Noni Juice. Er is jammer genoeg niet één duidelijk antwoord op deze vraag. Alles hangt in grote mate af van de manier waarop je zelf met mensen omgaat en je zelfvertrouwen om de boodschap over te brengen. Communiceren doen we allemaal, de hele dag door. Het is dus vaak een kwestie om jouw verhaal te verwerken in je dagdagelijkse communicatie met anderen. Welke manier jou het beste past zal vanzelf wel duidelijk worden.

    Vergeet niet dat we werken in de “mond aan mond business”. Mensen hebben nu eenmaal de neiging makkelijker zaken te accepteren van mensen die ze kennen en vertrouwen dan te geloven wat ons in de reclameboodschappen wordt opgedrongen. Het is precies hiervan dat we moeten gebruik maken.

    Er is slechts één voorwaarde om een boodschap over te brengen naar iemand anders en dat is geloofwaardigheid. Dat wil dus zeggen dat mensen moeten geloven wat je zegt. En dat kan alleen wanneer je zelf helemaal overtuigd bent van het product, het bedrijf en onze werkwijze. Zonder je eigen overtuiging is het onmogelijk om een boodschap geloofwaardig over te brengen. Hoe kan je immers enthousiast zijn over iets wanneer je er zelf niet zou achterstaan? Moeilijk nietwaar?

    Uiteraard moet je ook weten waarover je spreekt. Niets is rampzaliger dan te spreken over een produkt of bedrijf en niet te kunnen antwoorden op vragen die mensen uit interesse stellen. Eén keer niet kunnen antwoorden is voldoende om al je inspanningen in een flits verloren te zien gaan.

    Moet je daarom dan dag en nacht studeren alvorens je aan de slag kan?

    Neen natuurlijk niet.

    Onze manier van werken heeft als voordeel dat er altijd mensen in de buurt zijn die heel wat weten over het product en altijd bereid zijn om je te helpen. Je hoeft dus echt niet te wachten tot je alles kent alvorens te starten. Werken en tegelijk leren ( en geld verdienen ) kan ook maar het initiatief moet wel bij jou starten.

    Een perfect voorbeeld is de “T-Party” ( Tahitian Noni Party ) die gisteren werd georganiseerd door Timmy en zijn moeder Marie-Claire.

    Beiden zijn sinds een tweetal maanden overtuigde TNJ drinkers en hebben vanaf dag 1 het product gepromoot. Na onze meeting van vorige maand in Lier waren zij meer dan ooit overtuigd dat zoveel mogelijk mensen moesten kennis maken met de wonderen van TNJ. Na één week belde Timmy me met de vraag of ik een avond kon vrijmaken voor een presentatie.

    Gisteren werd ik verwelkomd door een enthousiaste Marie-Claire ,Timmy en meer dan 20 gasten. Er stonden hapjes klaar met een glaasje wijn of frisdrank voor iedereen. Foldertjes lagen op de tafels en alles was klaargemaakt voor de projectie van de presentatie. De gasten waren de perfecte mix tussen mensen die reeds TNJ dronken en mensen die nog moesten kennis maken. Ik kon me geen beter publiek voorstellen. Tenslotte, wie ben ik voor deze mensen en waarom zouden ze geloven wat ik kwam te vertellen? De gasten die reeds aan het sap waren bevestigden graag mijn stellingen en op die manier mijn geloofwaardigheid voor de anderen.

    Na de presentatie was er tijd voor heel wat vragen en een pak getuigenissen die meer dan de moeite waard waren. ( zullen later op het blog verschijnen ) Maar bovenal gingen weer heel wat nieuwe klanten naar huis met een fles wondersap en/of onze Tahiro drinks.

    Dit is een mooi voorbeeld van de perfecte “T-Party” en het was voor mij een waar genoegen om in deze omstandigheden een presentatie te mogen doen. Mijn oprechte dank hierbij aan Marie-Claire en Timmy die ongetwijfeld nog een vervolg zullen breien aan deze avond.

    Niets is makkelijker dan het organiseren van je eigen “T-Party” om de eenvoudige reden dat alles voor handen is. Het kan bij iedereen thuis, het is gezellig met een hapje en een drankje erbij en er is altijd iemand om de avond te presenteren of te begeleiden.

    Er is maar één ding nodig dat niemand in jou plaats kan doen en dat is ACTIE.

    Wil je graag een “T-Party” organiseren en heb je hierbij hulp nodig? Aarzel niet contact op te nemen met iemand van je Upline. Succes verzekerd !

    10-10-2007, 12:09 geschreven door Mr Noni  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Omgaan met negatieve berichten

    Of u het nu prettig vindt of niet, er zal een moment komen dat klanten of prospecten wat onderzoek doen naar Noni op het internet en een aantal onaangename berichten te lezen krijgen.

    Dit kan aanleiding geven tot reacties die voor wat onrust kunnen zorgen, vooral bij nieuwe IPC’s voor wie het allemaal nog nieuw en onbekend terrein is. Het komt er dan ook op aan om je mensen meteen gerust te stellen. Immers, nu Tahitian Noni Juice al enkele maanden officieel verkocht wordt zien we steeds meer nieuwe, positieve resultaten opduiken. Niet te vergeten, de duizenden getuigenissen van gebruikers in andere landen en dit al meer dan 10 jaar! Niets aan de hand dus al moeten we wel kunnen antwoorden op de vragen die ons gesteld worden. Hierbij een aantal bedenkingen, feiten en argumenten die kunnen helpen om IPC’s en/of klanten gerust te stellen.

    Eerst en vooral moeten mensen één en ander weten over hoe het internet werkt. Iedereen die een website maakt zal dankzij een aantal criteria al dan niet hoog verschijnen op de paginalijst van bijvoorbeeld Google of MSN Search ( of gelijk welke andere zoekrobot ). Dat is goed nieuws voor ieder die op zijn website veel bezoekers wil. Het is aan de andere kant jammer wanneer de informatie op deze site niet relevant is of ronduit verkeerd is. Het probleem is echter dat een website die in de lijst hoog genoteerd staat ook het meest bezocht wordt ( gewoon omdat mensen gemiddeld de eerste 10 websites bekijken ) en daarmee steeds steviger op die plaats blijft staan.

    Stel dat er dus op deze website een boodschap zou staan in de zin van :” Noni is slecht voor de gezondheid”. Het gevolg is dat iedereen die “NONI” intikt op deze website terecht komt en meteen wil weten wie dit schrijft, waarom en hoe Noni ongezond zou zijn. En dus blijft men deze website “voeden” met hits , en dus blijft de website bovenaan de lijst staan?

    We kunnen maw niets veranderen aan het feit dat de website op een bepaalde plaatse genoteerd staat maar nog minder kunnen we veranderen aan de inhoud van de website. Iedereen kan maw eender wat schrijven, zonder kennis van zaken en die informatie kan jaren blijven staan, ook al is ze ondertussen achterhaald.

    De meeste negatieve informatie die te lezen staat op het net is inderdaad al enkele jaren oud en is niet meer accuraat. Hier zijn een aantal antwoorden die u aan ongeruste IPC’s , klanten of prospecten kan geven:

    1. de informatie die u leest is al jaren oud en niet meer accuraat. Inmiddels is wetenschappelijk en uit pure ondervinding gebleken dat de informatie niet meer opgaat.
    2. deze website zijn gemaakt door mensen die nergens in geloven ook al bewijst de wetenschap ondertussen het tegendeel. Bovendien zijn ze zelf geen gebruikers van de producten die ze in een negatief daglicht trachten te stellen. Ze zijn dus geen ervaringsdeskundige en aldus is hun mening niet echt relevant.
    3. Zou een product dat niet werkt reeds meer dan 10 jaar wereldwijd verkocht en gebruikt worden?
    4. Hebt u naast deze websites met negatieve informatie ook de duizenden websites met positieve informatie gelezen? Mensen zijn inderdaad geneigd om eerst te kijken naar slechte en negatieve zaken ipv naar positieve.
    5. Tahitian Noni Sap is als enige noni sap ter wereld Europees goedgekeurd én in België geregistreerd. (het certificaat is beschikbaar)
    6. Tahitian Noni Sap is in eerste plaats een fruitsap. Het is inderdaad geen geneesmiddel of wondermiddel dat ziektes kan genezen. TNI drukt dit elke IPC op het hart. Soms zal een IPC te enthousiast zijn en dingen zeggen die niet mogen. Hierop baseren de non believers zich en verschijnen er negatieve berichten.
    7. Stuur iemand naar een positieve site over Noni waar meer informatie te vinden is over ondermeer het wetenschappelijk onderzoek dat gedaan wordt over de noni vrucht

    Er zullen wellicht nog goede antwoorden of argumenten zijn en het zou fijn zijn mochten jullie deze hier aanvullen.

    Het is goed om te weten dat deze berichtgeving bestaat maar het is vooral belangrijk hierdoor onze focus niet te verliezen. Het is een zekerheid dat we er met geconfronteerd worden en dus is het belangrijk dat we van antwoord kunnen dienen. Echter dient u te weten dat sommige mensen niet voor rede vatbaar zullen zijn en zullen vinden dat je probeert hen iets te verkopen dat gebaseerd is op leugens en bedriegerij. Hierbij slechts één advies : geen discussie ! Nemen ze geen genoegen met je argumentatie laat het onderwerp dan vallen. Zo loop je niet het risico om een relatie te verknoeien en vermijd je dat deze mensen op hun beurt nog meer negatieve informatie verspreiden binnen de rest van je relatiekring.

    En misschien nog het belangrijkste van allemaal. U en ik weten beter ! Tahitian Noni Sap is een fantastisch product dat vele mensen kan helpen. We steken geen tijd in mensen die niet willen geholpen worden of altijd negatief zijn. Er zijn in België en ver daarbuiten nog miljoenen mensen die Noni sap zouden moeten drinken en op ons zitten te wachten.

    Welaan dan! Niet twijfelen…… gewoon doen !

    Met vriendelijke noni groet

    walter

    23-09-2007, 23:36 geschreven door Mr Noni  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    18-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.what is your story?
    Hoe gek het ook mag klinken maar op één of andere manier schijnt Tahitian Noni Juice zelf zijn weg naar de klanten en distributeurs te vinden. In de Noni literateur blijft de vraag keer op keer terug komen. Hoe wordt iemand Tahitian Noni Distributeur?  Wordt iemand eerst gewoon klant of ziet men meteen het potentieel van de business? En hoe komen mensen in contact met Tahitian Noni? Iedereen heeft zo zijn eigen verhaal en die kunnen best interessant zijn.
    Misschien een leuk item op dit blog. Hoe ben je in contact gekomen met TNI en op basis van welke elementen heb je beslist om Distributeur te worden. Je kan jou verhaal gewoon posten als reactie op dit artikel. Zo krijgen we een hopelijk interessante lijst van getuigenissen en tips waar anderen ook wat aan kunnen hebben.
    Toch even nog dit. Dit blog is geen officeel Tahitian Noni International initiatief maar een privé initiatief van Walter Van Waelderen. Toch wil ik me houden aan de richtlijnen inzake het verspreiden van informatie over TNJ ( Tahitian Noni Juice ). 
    Geen van de getuigenissen, verhalen of tips die door derden worden geschreven verkondigen een officiel TNI stanpunt. Ze zijn volledig voor rekening van de persoon die het verhaal post. Gelieve dan ook enkel persoonlijke ervaringen en getuigenissen neer te schrijven en dit uiteraard geheel ter info. Heb je getuigenissen van andere mensen, vraag hen dan in eigen naam te posten en met naam + eventueel andere gegevens te ondertekenen

    Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en getuigenissen en ik hoop er echt veel van te leren.

    walter

    18-09-2007, 21:18 geschreven door Mr Noni  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    16-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom op mijn Noni blog





     

    Beste vrienden,

    Welkom op mijn Noni blog.  Het is mijn bedoeling om hier regelmatige informatie te plaatsen met betrekking tot de voordelen van Noni, de geheimen van multi level marketing en hoe jou inkomen te verhogen.
    Want één ding is wel duidelijk. Wie wil kan echt een behoorlijk inkomen opbouwen met Network Marketing, Multi Level Marketing of ACCESS Marketing zoals wij het noemen. En het is niet eens zo moeilijk. Tenminste als je je laat leiden door de ervaring en tips van mensen die het al lang doen én er effectief een belangrijk inkomen mee hebben opgebouwd. In tegenstelling tot wat men iedereen graag laat geloven , is het niet iedereen gegeven om dit te doen. Network marketing is geen toverformule waarmee iedereen snel rijk kan worden. Zonder hard werken zal je weinig of geen resultaat halen. Je zal moeten doorzetten en vele "neens' moeten trotseren. Het zal er vaak op lijken alsof niemand je product wil en dat niemand bij jou wil instappen. En jou inkomen kan er in het begin misschien niet echt veelbelovend uitzien. Maar er is ook goed nieuws. En dat is de wetenschap dat het inkomen dat je opbouwt er voor altijd zal zijn. Want zo werkt network marketing immers in tegenstelling tot de klassieke manier van geld verdienen; op lange termijn met een maandelijks weerkerende inkomen ...... levenslang  
    De eerlijkheid gebied me te zeggen dit te nuanceren tot "zolang het bedrijf bestaat en klanten de producten kopen" . Gelukkig zijn er heel wat voorbeelden van bedrijven die al tientallen jaren bestaan en die nog steeds groeien.
    Dit geeft meteen het belang aan van de keuze van het bedrijf waarmee je in zee gaat. Net zoals in de klassieke distributie zijn er steeds bedrijven die starten en vele bedrijven die het maar enkele jaren volhouden. Dat is geen typisch Network Marketing fenomeen al denken de vele MLM tegenstanders van wel.

    Een rondvraag bij een eminent schare van miljonairs zoals Bill Gates, Richard Branson, ea leert ons dat er een formule is om rijkdom te verwerven. En deze lijkt simpeler dan ze in werkelijkheid is, nml:

     

    1. je moet beschikken over het juiste product
    2. op het juiste moment
    3. je dient onmiddellijk en direkt actie te ondernemen.

     

    Richard Branson voegt hierbij nog aan toe dat de kans klein is dat iemand meteen het juiste product of dienst kan vinden en hiermee meteen kan scoren. Voor elk idee of elke opportuniteit die slaagt hebben de meeste zakenmensen al meerdere zaken gehad die het niet gehaald hebben.

     

    Ook wanneer u besluit om te starten bij een Netwerk Marketing bedrijf , zijn de hoger vermelde aanbevelingen van toepassing.

    Vele Netwerk Marketing miljonairs hebben een lange weg langs verschillende succesvolle en minder succesvolle bedrijven achter de rug alvorens bij één wel bepaald bedrijf door te breken. Het voordeel is wel dat wij ervan kunnen leren om dezelfde fouten te vermijden en aldus via een kortere weg tot een zelfde resultaat kunnen komen.

     

    Ook al reken ik mezelf niet tot deze lijst van succesvolle Network Marketing miljonairs ( nog niet  ), toch meen ik een toegevoegde waarde te kunnen leveren als het gaat over verkoop en verkooptechnieken. En die komen hoe dan ook goed van pas als het om Network Marketing graag.

    Om heel wat redenen heb ik een keuze gemaakt om met Tahitian Noni International in zee te gaan. De informatie die hier zal volgen heeft zal aldus betrekking hebben om Network Marketing technieken in het algemeen met Tahitian Noni International als draagvlak.

     

    Hopelijk hebben jullie er wat aan.

     

    16-09-2007, 20:50 geschreven door Mr Noni  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.It's all in the list.

    Neen, uw blog moet niet dagelijks worden bijgewerkt.  Het is gewoon zoals je het zélf wenst.  Indien je geen tijd hebt om dit dagelijks te doen, maar bvb. enkele keren per week, is dit ook goed.  Het is op jouw eigen tempo, met andere woorden: vele keren per dag mag dus ook zeker en vast, 1 keer per week ook.

    Er hangt geen echte verplichting aan de regelmaat.  Enkel is het zo hoe regelmatiger je het blog bijwerkt, hoe meer je bezoekers zullen terugkomen en hoe meer bezoekers je krijgt uiteraard. 

    27-09-2005, 16:32 geschreven door Mr Noni  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luisteren en Leren

    Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig.  Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.

    Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.

    Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".

    Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen.  In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.

    Nu is uw blog aangemaakt.  Maar wat nu???!

    Lees dit in het volgende bericht hieronder!

    27-09-2005, 16:32 geschreven door Mr Noni  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Archief per week
  • 19/11-25/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • Louis Vuitton
  • dank voor je reactie
  • Of kijk eens op de site van Ingrid Holvoet
  • Blog gelezen
  • elke

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Laatste commentaren
  • reactie op Elke's vraag (Michel Dieltiëns)
        op what is your story?
  • elke (elke)
        op what is your story?
  • mijn TNI verhaal (Mr Noni)
        op what is your story?

  • Blog als favoriet !

    Een bijverdienste? Krijg je informatie van een betrouwbare bron; contacteer me voor meer informatie.


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs