GASTRONOMIE & TOERISME Rendez-vous avec le Nord Gastronomie & Toerisme verschijnt vijf maal per jaar en is een realisatie van de vzw Horizon, Astridlaan 90 b1, 8620 Nieuwpoort en vzw Reizen & Smullen, Bassevillestraat 101, 8434 Westende, met als doel de horeca, het toerisme, vrije tijd, lifestyle en interieur in al hun vormen te promoten. De redactie bestaat uitsluitend uit vrijwilligers. Al deze reportages zijn wekelijks te beluisteren op de FM 106,1 Radio Beach, elke vrijdagvoormiddag even na 10 u.
VERSPREIDING
Het magazine wordt gratis selectief verspreid naar een bestand van levensgenieters, gastronomen, reislustigen, managers, zonnekloppers en natuurliefhebbers + gratis verdeling via VVV-kantoren aan de kust, Brugge, Gent, Veurne, Diksmuide, Noord-Frankrijk en Zeeuws-Vlaanderen en in een reeks geselecteerde winkels. Wie een persoonlijk abonnement op adres wenst kan dit mits overschrijving van 20 euro per jaar, over te maken op het PCR-nummer 000-0483943-10 met vermelding "Abonnement 2009".
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt (op gelijk welke manier) zonder schriftelijke toestemming van de uitgever. Publicitaire teksten blijven buiten verantwoordelijkheid van de uitgever.
Magazine Gastronomie & Toerisme
Gastro, Toerisme, Lifestyle, Interieur, Auto
03-01-2008
HOTELWERELD
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Nieuw hotelketen in Europa
LEONARDO HOTELS VEROVERT BELGIE
Sinds vorig presenteerde Leonardo Hotels zich op de Europese markt, een divisie van de Fattal Hotel Group, de grootste hotelketen uit Israël. Momenteel telt Leonardo Hotels een 25-tal hotels in Europa, waarvan vijf in België. Volgens Daniël Roger, general manager Leonardo Hotels moeten dit er tegen eind 2008 minstens vijftig worden.
Kenmerkend voor alle Leonardo Hotels is dat ze zich op een gunstige locatie bevinden: vlakbij een luchthaven, het stadscentrum en zelfs in de ongerepte natuur. Service, comfort en individualiteit. De nieuwe hotels bevinden zich in Duitsland, België en Zwitserland. "Elk hotel heeft zijn eigen karakter en combineert de kenmerkende Leonardo-kwaliteiten met topservice en aantrekkelijke prijzen," aldus Daniel Roger.