Voor het vak advertising strategy hebben we een eindopdracht gekregen. In groep moeten we een social media toepassing maken en aantonen waarom men beter onze applicatie gebruikt in plaats van de normale manier van adverteren. Ik zit in een groepje met Alejandra (mexicaans), Marta & Cristina (Spaans) en Charles & Elias (Frans) en onze applicatie heet Zipscount. Het is ingewikkeld om uit te leggen maar ik zal het een poging geven.
Gebruikers loggen in op onze applicatie, wij koppelen dit aan hun facebook en twitter account en aan andere social media die ze gebruiken PLUS aan de gps in hun telefoon. Wanneer wij merken dat zij in de buurt van een winkel van een van onze klanten komen sturen wij hen een kortingscode. Hetzelfde wanneer zij een positief bericht plaatsen op een van hun profielen. Wanneer het een negatief bericht is gaan we hier verder op in.
Dat is zo wat de korte samenvatting, maar waarom ik dit vooral met jullie wou delen is omdat ik toch wel trots ben op het logo dat ik heb ontworpen voor deze applicatie :) De naam van onze applicatie komt van 'zip code' wat dus postcode betekent en verwijst naar het locatie aspect met de gps en discount wat korting betekent. Dinsdag moeten we het inleveren en dinsdag of woensdag is de presentatie.
Comments? :)
From Paris, with love,
"Queen V"
|