Inhoud blog
  • DAT IS DE TOPPER VAN BARCA
  • FC BARCALONA
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • youtube
  • Rondvraag / Poll
    Wie is jullie favoriete voetballer?
    Messi
    Neymar jr.
    C.Ronaldo
    James Rodriguez
    Eden Hazard
    Bekijk resultaat

    Football And Cricket MASTERS
    Alleen voor jongens
    Poll / rondvraag / peiling
    Wie is jullie favoriete voetballer?

    Tussenstand:


    Messi  40 % (2)
    Neymar jr.  20 % (1)
    C.Ronaldo  40 % (2)
    James Rodriguez  0 % (0)
    Eden Hazard  0 % (0)

    Totaal aantal stemmen: 5



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...



    Archief per week
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Messi vs Ronaldo


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs