Born to run
Inhoud blog
  • Time for a change
  • Halve marathon Keulen
  • Halve marathon Evergem
  • Eindelijk !!
  • SP St Margriete

    Agenda :


    - 11/10/14 : Westermolenloop
    - 26/10/14 : SP De Comer
    - 09/11/14 : Steinfurt500 Marathon
    - 11/11/14 : HM Deinze-Bellem
    - 13/12/14 : Kampenhout Marathon
    - 19/12/14 : Kerstloop Lembeke

    - 10/01/15 : Leopoldsloop 21km
    - 11/01/15 : De Zwarte Marathon
    - 01/02/15 : HM Cadzand
    - 14/02/15 : Trail Het Leen
    - 21/02/15 : Leopoldsloop 27km
    - 28/02/15 : HM Axel
    - 15/03/15 : Marato de Barcelona
    - 28/03/15 : Hulst 25km

    Wishlist :

    - Zeeland Marathon
    - Keulen Marathon
    - Bad Pyrmont Marathon
    - Eifel Marathon
    - Loch Ness Marathon

    Bezoek zeker eens Naomi's blog
  • Naomi Hoornaert's Blog
  • Lid van joggingclub
  • Krekenlopers
  • JC Aalter
  • Cavalopers
  • Cavalopers
  • Foto
    Foto
    Foto
    Weersverwachting
  • Weerbericht
  • Collega bloggers
  • Kevin Strubbe
  • Bert
  • Katrien
  • Peter
  • Katrien Kinnaert
  • Jessica
  • Conny & Ronny
  • Joggerke
  • Ronny King
  • Koen
  • Cremke
  • Mario
  • Paul Van Hiel
  • Aprilvis
  • Janneman
  • Rinus
  • Chris
  • Trailrunning.nl
  • RunningDanny
  • Mo Idrissi
  • Tom Hoornaert
  • Gerry
  • Karine
  • Carmen
  • Spencerwoman
  • Wendy
  • Johan Watty
  • Gino Casier
  • Frank Spencer
  • Marnix Lankarren
  • Martine, run to dream
  • Tiny
  • Vanessa
  • Joeri
  • Ruud
  • Ruth Bosmans
  • Trailrunners
  • Valerie
  • Julie
  • Jannet
    Zoeken in blog

    Clubs
  • Boslopers Lembeke
  • Runners Evergem
  • JC Aalter
  • Loop sites
  • Joggingkalender 2014
  • Marathonman365
  • Afstand meten
  • Kinesitherapie
  • Trainingsinfo en schema's
  • Ultra en marathon kalender
  • Marathon & Ultracup
  • Winter Trimlopen NL
  • Ultra marathon statistics
  • Jogging kalender
  • Marathons in België
  • Ultra en Marathon nieuws
  • 100 marathon club
  • webshop schoenen
  • ultra marathon training
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    daanboy
    www.bloggen.be/daanboy
    Foto
    Foto
    Foto
    Archief per maand
  • 01-2015
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Relaas van een hardlopende Eeklonaar
    Welkom op de blog van Filip Hoornaert. Ik heb deze blog gemaakt om mijn hardloop ervaringen met jullie te delen. Veel leesplezier, en laat gerust uw reakties en/of opmerkingen achter. “Ultramarathon?” To those who know, no explanation is necessary .... To those who do not know, no explanation will suffice.
    28-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rondje watersportbaan

    Vandaag stonden een paar rondjes met de marathonman op het programma.
    Vroeg gestopt op het werk, en om 17h25 present aan de start aan de watersportbaan. Stefaan was om 16h30 gestart, dus kan ik snel inpikken bij z'n derde rondje dacht ik, maar geen bende lopers te zien ...
    Bleek dat ze de eerste rondje hadden uitgebreid met de 2,195 km die normaal op het eind wordt gelopen, omdat een deel van dit extra stuk niet verlicht is, en zolang het klaar is moet ervan geprofiteerd worden.
    Dan maar in de tegenovergestelde richting begonnen met de opwarming, na een goeie anderhalve km kwam ik de bonte bende al tegen.
    Het pleziert me dat Stefaan al terug 12,195 km heeft gelopen vandaag, het gaat de goeie kant op met de blessure, langzaam opbouwen is nu de boodschap.

    Mijn schoonbroer Ronny was al van bij de start present, en samen hebben we nog drie rondjes meegelopen, ondertussen was ook Peter De Clercq komen aansluiten, en nog een bekend gezicht van ergens op een halve marathon in Lotenhulle denk ik. Na een paar gezellige babbels zaten de km er vlug op, in totaal 18,1 km gelopen in ong. 1h55 (polar vergeten afduwen ...).

    Morgen nieuwjaarsreceptie van de Krekenlopers, zaterdag jogging in Koewacht, zaterdagavond personeelsfeest van Croustifrance, zondagochtend de wekelijkse duurloop. Gelukkig is er zondagnamiddag nog om te rusten, als mijn vrouwke tenminste niets anders meer afspreekt. Een goed gevuld weekend dus !

    28-01-2010, 21:00 Geschreven door Filip  


    26-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tempoloopje
    Heerlijk loopweertje vanavond; lekker koud, eens je opgewarmd bent is het echter fantastisch om te lopen !

    Na een lange opwarming van een kleine 3km, een kleine 6,5km tempo gemaakt, om dan terug een kleine 3km uit te lopen. Goed voor 12,25 km in 1h10, aan een gemiddelde snelheid van 10,5 km/h dus.

    Donderdag ga ik trachten om een paar rondjes mee te lopen met de marathonman samen met Ronny (start om 16h30). Kga proberen in te pikken om 18h voor we zien wel hoeveel toerkes.

    26-01-2010, 21:57 Geschreven door Filip  


    24-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lange duurloop
    Vanochtend nog eens een trage lange duurloop afgelegd met Patricia en Ronny.
    Rond 9h gestart in het Leen, aan een zeeeer gezapig tempo. De eerste km's kwamen we met moeite aan 9km/h, maar soms moet dat eens kunnen, later gaan we daar wel de vruchten van plukken.
    Voordeel van dat lage tempo is dat de conversatie niet stilvalt, leuk is dat, de km's gaan er dan vlot door.

    Maar ja, Ronny kon zich niet inhouden, tijdens ons rondje langs het kanaal wou hij er een lange versnelling van zo'n 2km inzetten, aan een stevig tempo, eer mijn diesel warm was gelopen had hij al een paar meter voorspong genomen. Het gat was dan toch snel gedicht, Patricia had het op dat moment zeer lastig, niet normaal, de weerslag van de twee marathons op 1 maand tijd met de marathonman ?

    Daarna terug ons "normale" tempo opgepikt, na een uurtje lopen begon mijn knie op te spelen, efkes gewandeld maar de pijn verbeten, en gelukkig ging het over na een paar honderd meter, ik mag er niet aan denken om nu geblesseerd te geraken, drie maand voor de marathon. Bij mijn twee marathons die ik al heb gelopen was het telkens zo, een blessure een drietal maanden ervoor, een maand niet lopen, en dan tegen beter weten in zwaar op afstand trainen, geen snelheid, en de marathon gewoon uitlopen.

    Na de drankstop zag Patricia het niet meer zitten en is ze naar huis gelopen met onze goede raad om eens een weekje te rusten en terug op krachten te komen. Doen hé Patje !!

    De tweede ronde is traditioneel korter dan de eerste, doch vandaag besloten we om krak hetzelfde rondje nog eens te lopen, zodat we uiteindelijk finishten in 2h18min voor 21,76km, aan 9,5km gemiddeld. Op het eind kreeg ik het ook lastig, de spieren begonnen op te spelen, de interval training van gisteren zat duidelijk nog in de benen !

    Moe maar voldaan, de douche heeft wonderen gedaan, voel me nu terug fris, met nog een bezoek aan de Italiaan voor de boeg als afsluiter van het weekend.

    24-01-2010, 14:40 Geschreven door Filip  


    23-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lange interval
    Eindelijk terug tijd gevonden om te lopen, en een blogje te schrijven.
    Na twee weken met werkdagen van 11 tot 14h, en met een fikse verkoudheid erbovenop, vandaag lekker uitgeslapen, een stevig ontbijt genuttigd, en een lange intervaltraining afgewerkt.
    Hoe kan een weekend beter beginnen ?

    Een training zoals ik ze toch wel graag doe. Korte snelle intervallen zijn aan mijn knie niet besteed, dus doe ik dat niet meer, en vervang die door duurlopen aan de sporthal en stadspark in Eeklo, rondjes van 2,15km.
    Van thuis vertrekken tot aan het stadspark is 0,75km, ronde 1, 3, 5 en 7 traag (een goeie 9,5km/h), en ronde 2, 4 en 6 op halve marathon tempo of zelfs iets sneller. en dan terug naar huis met nog een versnelling van een 150 meter erin.
    Goed voor 16,5km in 1h34min, aan gemiddeld 10,6 km/h.

    Nu was het lekker weer om te lopen, niet koud, geen wind, en lichte regen. Veel zuurstof in de lucht dus. Kortom, ik heb ervan genoten, en ben vast besloten om me vanaf vandaag aan mijn (zelfgemaakt) schema voor de marathon  van Antwerpen te houden. Nog 13 weken, ik kijk er al naar uit.

    Morgen onze traditionele langzame duurloop in het Leen met Patricia en Ronny, wie ons wil vervoegen, vertrek iets na 9 op de parking.
    Misschien tot dan !

    23-01-2010, 13:27 Geschreven door Filip  


    18-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rondje met de marathonman
    Afgelopen zaterdag met Patricia en Eddy afgesproken om aan de watersportbaan een paar rondjes mee te lopen met de marathonman, een stuk of zes was ons doel.
    Stipt om 12h gestart, aan een gezellig tempo van ongeveer 10km/h, 3° en een stevig briesje. Toch wel prettig loopweer dus. De eerste twee drie rondjes (van 5km) gingen dus zeer vlot.
    Ondertussen was ook Luc De Jaeger-Braet (ultraloper van de krekenlopers) ons komen vervoegen, hij had de start gemist maar had ons rap bijgehaald.
    En ja, als Patricia Luc ziet komen, dan wil ze meteen niet onder doen, en ook de marathon volledig uitlopen. Ed wist het op dat moment nog niet, zou het ronde per ronde bekijken na de 30km. En ik dan ? Ik wou ook wel voor de volle 42,195km gaan, we zien wel.
    Na een km of 15 begon het dan stilaan te regenen, en met de wind voelde het direkt een stuk kouder aan.
    Ik was er dan al niet gerust in, uit ervaring in de marathon van Eindhoven weet ik dat ik natte kou niet goed verteer.
    Tot km 25 geen probleem, al had ik het wel koud, het ging redelijk vlot.
    In rondje 6 begon de motor ferm te sputteren, en al vlug dacht ik om me aan het plan te houden, en te stoppen op 30km.
    Maar ja, wat dacht je, op het einde van dat rondje ging het precies weer beter, dus nog eentje bij.
    Had ik beter niet gedaan, te weinig gedronken, geen eten bij, en ne patat van de man met de hamer na 32km. Ik moest de groep laten gaan, was dan al volledig verkleumd, en op km 34,5 was het ook mentaal op, de laatste 500meter gewandeld, doornat en tegen de wind in.
    Uiteindelijk de 34,5km afgelegd in 3h31min, aan 9,8 gemiddeld.
    Dan in de auto gewacht tot Ed en Patricia, die beide de ganse marathon hebben gelopen (nog ne keer proficiat daarvoor) zonder veel problemen, aankwamen, om samen op de foto te staan :



    En Patricia en Eddy tussen de marathonlopers, 8 in totaal (hoewel iedereen ervan overtuigd was dat er eentje pas na enkele rondjes is aangepikt, maar die bedriegt dan zijn eigen toch?)



    Let op de man volledig links met het bebloede gezicht : rond km 33 is ie pal op een paal gelopen, was even van zijn melk, maar heeft toch de marathon uitgelopen. Knap zeg, zeker als je weet dat er 5 hechtingen nodig waren om hem op te lappen !

    Hopelijk lukt het om deze week na het werk nog enkele rondjes mee te lopen !

    18-01-2010, 21:46 Geschreven door Filip  


    10-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herstelloop
    Gisteren na de halve in Watervliet zijn we samen met Eddy en Patricia, Ronny Bea en Lisa, en ons Naomi, Inès en ikke nog lekker wezen italianen in Lovendegem, en geëindigd in de bäckerei in Eeklo.
    Daar afgesproken om vandaag een herstelloopje in te plannen, eens niet in het Leen, maar heen en terug naar Kaprijke.
    Van bij mij thuis vertrokken, en onderweg Patricia en Ronny opgepikt (Eddy verkoos voetballen boven ons prettig (gestoord) gezelschap), en aan een gezapig tempo van gemiddeld 9km/h een tetterloopje van 15,9km afgewerkt.
    In vergelijking met gisteren was het heerlijk weertje, 0°, geen wind, en heel lichte sneeuwval. We hebben er echt van genoten, alhoewel ik op sommige momenten toch wel last had van stramme spieren.

    Daarmee staat de teller deze week op 51km in drie sessies, vanaf volgende week moeten het er 4 worden, marathonvoorbereiding voor Antwerpen gaat zo langzamerhand van start.

    10-01-2010, 17:53 Geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's halve marathon Watervliet
    De bende van 4 :
    Patricia :


    Eddy :



    En Ronny (103) en ikzelf

    10-01-2010, 17:14 Geschreven door Filip  


    09-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Halve marathon Watervliet : PR !
    Vandaag stond de halve van Watervliet op het programma, een organisatie van onze club De Krekenlopers. Door het gure weer waren we naar de polders vertrokken zonder echte doelstellingen, Patricia, Eddy, Ronny en ikzelf.

    Het aantal deelnemers aan de jogging (incl 6 en 12km) werd geteld op ong. 210, wat gezien de barre weersomstandigheden nog een succes mag worden genoemd.

    Na de nieuwjaarswensen aan verschillende kreken- en andere lopers in de sporthal zijn we een tiental minuten voor de start pas buiten gegaan, een kleine opwarming, en dan aftellen naar de start. Ronny had een compagnon gevonden om te finishen binnen de 2u, Patricia en ik gingen voor een gemiddeld tempo van 11km/h, zo rond de 1h55 dus.
    Het parcours was serieus aangepast, waar we vroeger langs het kanaal liepen tot het keerpunt aan 10,5km, keerden we nu al na 5,3km, en moesten dus twee keer dit rondje afwerken. Het parcours was volledig ijs- en sneeuwvrij, proficiat aan de organisatie hiervoor.

    Ronny stond een paar rijen voor ons op de startgrid, en al van bij de start (eerste 5,3km met de wind mee) had hij een stevig tempo te pakken, Pat en ik bleven op een 50-tal meter hangen. Eddy was dan natuurlijk al lang vertrokken, zou uiteindelijk rond 1h46 finishen.
    Eerste keerpunt bereikten we na +/- 27min 30, en dan terugkeren, tegen de wind opboksen, ging me redelijk goed af, na een goeie 9km had ik Ronny bijgehaald. Patricia had het dan moeilijk (naweeën van de marathon ?) en zat iets verderop in het spoor van twee andere lopers.

    Ronny zat op PR tijd, na het tweede keerpunt (10,55km) na 55min30 liepen we samen met de wind mee, en spraken we af om samen te proberen onder de 1h55 te finishen. Ronny had echt een goeie dag, en na 13km moest ik de rol lossen, ik zat al met de laatste 5 km in mijn hoofd, en wilde zeker nog iets over houden om het gevecht met de wind (die nog in hevigheid was toegenomen) aan te gaan.
    Na het laatste keerpunt had ik maar een dertigtal meter moeten toegeven op Ronny, en Patricia had van de meewind geprofiteerd om ook terug te komen tot op een dertigtal meter.

    Keerpunt genomen op 1h21, verdorie, er zat ook voor mij nog een PR in ! Ik voelde me op dat moment nog echt goed, en op geen tijd had ik Ronny bijgehaald, en probeerde ik hem op sleeptouw te nemen om zijn besttijd te verbreken. Bleek echter dat het beste er af was bij Ronny, en daar Patricia er aan kwam, heb ik dan maar beslist om zelf een poging te wagen om mijn besttijd te verbreken.
    Nog 5km alleen tegen de wind in beuken !

    Afzien geblazen, op 2km van den arrivee gepasseerd op 1h39min30sec, 't was nog mogelijk maar 't beste was er dan wel af. Nog 1km, nog 6min over : moet lukken... maar die wind, en gearriveerd in 1h50min36sec : PR gehaald !!!
    Na de aankomst direkt terug gedraaid, en Ronny aangemoedigd in zijn laatste meters, 1h51min49 : ook ne besttijd !! en dan nog ne keer teruggedraaid om Patricia aan te moedigen, 1h52min55 : schitterend na afgelopen zondag een marathon te hebben gelopen.

    Kortom, allen moe maar zeer voldaan genoten van een tas warme soep, en na de verwikkende douche was den après ook in orde.

    Daarmee is mijn eerste doelstelling voor dit jaar reeds behaald, PR op de halve, en dat op zo'n parcours in die weersomstandigheden, dat laat het beste vermoeden voor de rest van het jaar !

    09-01-2010, 00:00 Geschreven door Filip  


    04-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneeuwpret
    Gisteren had ik de keuze gemaakt om, in plaats van met Patricia en Eddy een paar rondjes met de marathonman Stefaan Engels mee te lopen, op m'n eentje te gaan trainen, verslag in een vorig bericht.

    Nu kreeg ik in de late namiddag een sms'ke : Patricia had de volledige 42,195km meegelopen ! En Eddy 35 km !
    In een tijd van 4h06, zonder specifieke marathonvoorbereiding, RESPECT ! En natuurlijk een natuurtalent.
    Een dezer dagen loop ik ook een rondje mee met Stefaan, zeker weten.

    Vandaag met Ronny afgesproken voor een rustige duurloop. Ik had een dagje vrij, er dus van geprofiteerd om in de week nog eens bij daglicht te lopen.
    'T was lekker loopweertje, -1°, zo goed als geen wind, heerlijk. Het lopen ging dan ook bijzonder goed, weliswaar aan een gezapig tempo (gem 9,6 km/h), maar ik heb me moeten inhouden om niet te veel te doen, de marathon van A'pen is nog te ver af ...
    Afgeklokt op 14,2km in 1h29min.

    Woensdag nog een toerke met Ronny (en misschien met marathonwoman Patricia), donderdag nieuwjaarsreceptie van Vandemoortele, en ztaerdag de halve in Watervliet.
    Hopelijk ligt het parcours er beloopbaar bij, die ondergesneeuwde wegels langs de vaart zijn verraderlijk voor de enkels als je niet kan zien waar je loopt.
    Starten dus zonder al te veel ambitie, toch binnen de twee uur als 't even kan.

    04-01-2010, 19:03 Geschreven door Filip  


    03-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trop is te veel
    De opeenvolging van etentjes en feestjes gedurende de eindejaarsperiode begint zijn tol te eisen, gisteren was al niet mijn beste dag, vanochtend was 't al niet veel beter.
    Normaal doen we altijd een lange duurloop op zondagochtend, maar Ronny mocht werken, Patricia en Eddy verkozen het gezelschap van Stefaan Engels aan de watersportbaan, en gezien de sneeuwval zag ik het niet zitten om alleen een twintiger af te werken.

    Dan maar tegen beter weten gestart voor een uurke aan een gezapig tempo. Al gauw bleek echter dat ik me steeds beter ging voelen, en eens warmgelopen viel het lopen in de sneeuw nog best mee. Vooral op stukken waar al enkele auto's zijn gepasseerd, en de sneeuw plat- maar niet kapotgereden is.

    Toch nog 13,1 km gelopen in 1h17, een goeie 10km/h dus.

    Daarmee kom ik deze week op 45,16 km, wat toch nog behoorlijk is in de laatste week van 't jaar.
    Deze week nog een paar rustige duurloopjes, en dan zaterdag de halve marathon in Watervliet. Een aanrader voor wie graag in de natuur loopt !!

    Daarna begint stilaan de opbouw voor de marathon van Antwerpen, kan niet wachten om eraan te beginnen.

    Misschien tot dan

    03-01-2010, 12:31 Geschreven door Filip  


    01-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy new year !!
    Aan alle trouwe (ook aan de niet-trouwe en occasionele) lezers van deze blog wens ik een gezond 2010, vol sportieve hoogtepunten en zonder blessures.

    Hoe kan je het jaar beter inzetten dan met een duurloop, na oudjaarsavond (en nacht) samen met RonnyKing en familie te hebben doorgebracht, overgoten met de nodige alcohol, zag Ronny het niet meteen zitten om vandaag te gaan trainen.
    Deze morgen had hij zich echter al bedacht (loopjunkie) en vertrokken we voor een uurtje  ...

    Ik was al iets vroeger vertrokken, we hadden afgesproken aan de eeklose sporthal, en toen we elkaar tegenkwamen had ik er al bijna 3km opzitten. Al snel werd duidelijk dat we via de fietsersbrug over de expresweg tot aan de kerk in Kaprijke en terug gingen lopen.
    Op de heenweg tegenwind, man 't was koud zeg, en gezien we het rustig aan deden (moest er nog iets uit ons lijf gelopen worden ?) kon ik me niet verwarmen.
    Eens de kerk gerond, met de wind in de rug en de zon op kop, werd het meteen een stukske aangenamer, en toen we terug aan de vrombautstraat kwamen sloeg Ronny af naar huis, en ik had nog een drietal km voor de boeg.
    Ik voelde me goed, het tempo nog fors de hoogte ingetrokken voor een tweetal km, en dan uitlopen tot thuis.

    Uiteindelijk afgeklokt op 1h47min voor 17,5km, een mooi gemiddelde van 9,8 km/h. Meer moet dat niet zijn om het jaar in te zetten.
    Nu voel ik me ook terug fris, ga dan straks nieuwjaren naar mijn ouders, kan er weer tegen...

    Zondag staat terug onze wekelijkse duurloop in het Leen op het programma, Ronny mag naar Sidmar, Patricia al zeker, Ed misschien. Voor de liefhebbers, 9h op de parking.
    Misschien tot dan.

    01-01-2010, 00:00 Geschreven door Filip  


    Foto


    Kilometerteller :

    2007 :   807
    2008 : 1.299
    2009 : 1.420
    2010 :  1.643
    2011 :  1.835
    2012 : 2.464
    2013 : 2.737

    2014 :  1.102

    Enkele PR's :


    6h :          60,505km
    50km :         4:51:15
    Marathon :  3:53:00
    Halve Mar. : 1:50:36
    10 mijl :        1:18:16
    15km :          1:15:42


    Marathons & Ultra's :

    1.
    Amsterdam
    19/10/2008 : 4:43:44
    2. Eindhoven
    11/10/2009 : 4:17:51
    3. Antwerpen
    25/04/2010 : 4:11:30
    4. Maasmarathon
    09/05/2010 : 4.04:15
    5. Hulshout
    21/08/2010 : 4:37:09
    6. Gent
    26/09/2010 : 4:10:40
    7. Brussel
    10/10/2010 : 4:07:11
    8. Zeeuws Vlaanderen
    16/04/2011 : 4:21:25
    9. Mont St Michel
    29/05/2011 : 4:36:21
    10. Monschau
    14/08/2011 : 4:22:54
    11. Leiemarathon
    25/09/2011 : 4:13:12
    12. Oostende
    09/10/2011 : 4:12:22
    13. Ultra Tr
    oisdorf 6h
    12/11/2011 : 55,064km
    14. Geldrop
    27/11/2011 : 4:17:59
    15. Utrecht
    09/04/2012 : 4:09:21

    16. Luxemburg
    19/05/2012 : 3:56:52
    17. Torhout NVV
    22/06/2012 : 4:13:32
    18. Ultra Aalter 6h
    21/07/2012 : 57,432km
    19. Meerssen
    09/09/2012 : 4:13:49
    20. Beloeil
    13/10/2012 : 4:03:47
    21. Ultra Troisdorf 6h
    03/11/2012 : 57,999km
    22. Geldrop
    25/11/2012 : 4:20:17
    23. Kampenhout
    15/12/2012 : 4:16:34
    24. LPM Genk
    10/02/2013 : 4:18:50
    25. Lembeekse bossen
    03/03/2013 : 4:09:30
    26. Gilze
    24/03/2013 : 4:04:05
    27. Zwalm
    07/04/2013 : 3:54:16
    28. Zeeuws Vlaanderen
    20/04/2013 : 3:59:03
    29. Leiden
    26/05/2013 : 3:53:00
    30. Stockholm
    01/06/2013 : 3:56:27
    31. Torhout 50km
    22/06/2013 : 4:57:52
    32. 6h van Aalter
    21/07/2013 : 52,580km
    33. Monschau
    11/08/2013 : 4:08:24
    34. 6h Eindhoven
    07/09/2013 : 60,505km

    35. Buggenhout
    22/09/2013 : 4:06:02
    36. Rursee
    03/11/2013 : 4:11:16

    37. Bottrop 50km
    10/11/2013 : 5:08:46 

    38. Belgian Coast Run 45,5km
    08/02/2014 : 4:51:00

    39 Lembeekse bossen
    02/03/2014 : 4:14:13

    40 Maratona di Roma
    23/03/2014 : 4:06:08

    41. Zwalm
    13/04/2014 : 4:16:15


    Halve marathons :


    1. Sluis
    16/03/2008 : 2:02:32
    2. Sleidinge
    24/03/2008 : 2:00:21
    3. Lotenhulle
    16/05/2008 : 1:56:07
    4. Evergem
    06/09/2008 : 2:06:42
    5. Deinze Bellem
    11/11/2008 : 2:01:58
    6. Watervliet
    10/01/2009 : 2:01:11
    7. Sluis
    15/03/2009 : 2:09:12
    8. Deinze Bellem
    11/11/2009 : 1:51:32
    9 . Watervliet
    09/01/2010 : 1:50:36

    10. Cadzand
    07/02/2010 : 2:01:32
    11. Sluis
    21/03/2010 : 1:51:24
    12. Lotenhulle
    28/05/2010 : 2:02:31
    13. Evergem
    04/09/2010 : 1:51:59
    14. Zwalm
    11/09/2010 : 1:58:08
    15. Watervliet
    08/01/2011 : 2:08:03
    16. Cadzand
    06/02/2011 : 2:07:59
    17. Evergem
    03/09/2011 : 1:57:26
    18. Zwalm
    10/09/2011 : 1:58:23
    19. Nazareth
    23/10/2011 : 1:55:45
    20. Lembeke
    03/03/2012 : 2:10:22
    21. Sluis
    18/03/2012 : 1:55:25
    22. Philipine
    14/04/2012 : 1:54:46
    23. Essenbeek
    21/04/2012 : 1:54:00
    24. Evergem
    01/09/2012 : 1:55:37
    25. Deinze Bellem
    11/11/2012 : 1:55:20
    26. Terneuzen
    08/12/2012 : 1:52:11
    27. Watervliet
    12/01/2013 : 1:52:30
    28. Cadzand
    03/02/2013 : 2:00:27
    29. Sluis
    17/03/2013 : 1:55:25
    30. Manneke Pis Trail
    01/09/2013 : 1:56:51
    31. Nazareth
    20/10/2013 : 1:53:33
    32. Watervliet
    11/01/2014 : 1:58:01
    33. Cadzand
    02/02/2014 : 1:55:35
    34. Sluis
    16/03/2014 : 1:50:44
    35. Evergem
    06/09/2014 : 2:00:20
    36. Keulen
    14/09/2014 : 1:59:00


    20km van Brussel :

    1. 2007 : 2:07:00
    2. 2008 : 1:58:15
    3. 2009 : 1:57:25

    10 mijl :

    1. Oostende-Brugge
    02/03/2008 : 1:31:33
    2. Aalter
    09/05/2008 : 1:26:50
    3. Oostende-Brugge
    01/03/2009 : 1:35:01
    4. Antwerpen
    26/04/2009 : 1:31:54
    5. Oostende-Brugge
    07/03/2010 : 1:26:51
    6. Aalter
    14/03/2010 : 1:31:47
    7. StMargriete
    23/07/2010 : 1:28:41
    8. StMargriete
    22/07/2011 : 1:27:26
    9. Aalter
    11/05/2012 : 1:18:28
    10. Aalter
    10.06.2013 : 1:25:00
    11. Waasmunster
    29.06.2013 : 1:23:11
    12. StMargriete
    19.07.2013 : 1:29:05


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs