In dit toneelstuk mochten we geen foto's trekken, we moesten ons fototoestel afgeven dus heb ik geen foto's
kunnen trekken. Ik heb er wel gezocht van internet.
3 toneelaspecten
Foto 1: De foto met de olifanten.
Objectief: Op de foto zie je een aantal olifanten. Ze staan op elkaar. Ze hebben andere kleuren van mutsjes.
Op de achtergrond zit de prins op zijn olifant. Naast de prins staan er nog meer olifanten. Op die olifanten hun rug zitten mensen.
En ook op de achtergrond zie je een paleis.
subjectief: In dit toneelstuk zijn de olifanten heel belangrijk. Zeker aangezien de prins er zelf 1 heeft. Ze komen veel voor in het toneelstuk en doen leuke kunstjes. Ook de olifant van de prins, die heeft zelfs magie. De prins doet zijn handen in de lucht en de olifanten gaan staan. Ze luisteren naar de prins en de anderen ook. Ze zijn trots op hun prins en hun magische olifant.
Foto 2: De foto met de engelachtige meisjes en de prins.
Objectief: Je ziet een Kinnaree op de foto. Ze heeft lange nagels. Op de achtergrond zie je er nog meer. Ook zie je de prins.
Hij zit op zijn olifant. Zijn olifant heeft een rode hoedje aan een een rood dekentje. De Kinnaree heeft vleugels en zweeft.
Subjectief. De Kinnaree is vrolijk. Ze zijn belangrijk in het verhaal, ze geven veel betekenis. Alle Kinanaree's hebben iets speciaals. Ze hebben lange, mooie nagels. De Prins wil dat de Kinnaree naar hem toe komt. Het is een vriendelijke prins. De Kinnaree luistert naar hem.
Foto 3: De foto met heel de cast.
Objectief: Op de foto zie je allemaal acteurs. Ook zie je olifanten. Op de achtergrond staat het paleis. Het paleis is goud.
Op de olifanten zie je mensen zitten. Je ziet ook 2 meisjes zweven in de lucht.
Subjectief: Dit is een belangrijk stuk, het is het einde van heel het toneel. Je ziet alle acteurs hun ding doen. Iedereen is blij.
Zonder al deze acteurs kon het stuk niet waar gemaakt worden. Ook niet zonder de dieren. De elfenmeisjes zijn aan het rondvliegen,
wat ze vaak doen. Als laatste zie je ook dat de olifanten mooie gekleurde kleertjes aanhebben.