Foto

400m

52”57

800m

1’53”76

1000m

2’26”??

1500m

3’50”89

mijl

4’15”85

2000m

5’24”54

3000m

8’18”80

5000m

14’36”??

Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Dieter Van Lierde
  • Frederik De Vuyst
  • Joost Dewaele
  • Dimitri Delombaerde
  • Lieven Demeestere
  • Natalie Tijtgat
  • Johan Descheemacker
  • David Stevens
  • Kim Barbé
    Mijn favorieten
  • Koen Naert
  • Bart Verkaemer
  • Michaël Vannieuwenhuyze
  • Björn Desmet
  • Steven Hocedez
  • Davy Stieperaere
  • Christoph Fieuw
  • Vanlede Ludovic
  • Hans Detavernier
  • Hans Omey
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Peter Ghyselinck
  • Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Lore 27/07/2013 49cm 3,220 kg
  • diagnose gekend
  • achillespeesaanhechtingsblessure
  • Vijfkerkenloop was goed...
  • Ga er weer aan beginnen!!!
    Foto
    Foto
    Foto
    Blog Fabrice Laga
    Lopersblog van Nono(Fabrice) en zoveel meer
    04-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.binnen 2 weken Olsene-cross
    ja, op 18oktober is het terug de jaarlijkse Olsene-cross.
    Vorig jaar m'n enige cross van het seizoen...
    Het is dan ook een jaar geleden dat ik nog eens spikes aan m'n voeten had, maar ja het belangrijkste zijn toch de benen he.
    Hopelijk komen er iets meer deelnemers af dan vorig jaar, het enige voordeel is dat je zeker top 10 loopt al het aantal deelnemers hetzelfde is van vorig jaar en dat je dus ook een degelijke prijs ontvangt.
    Soit, nog 2weekjes trainen en dan hopen dat de conditie beetje meevalt.

    Zie dat voorlopig nog niet echt zitten, de conditie is te wisselvallig.
    Woensdag 4x5min gedaan met Pascal en Sofie, telkens de eerste helft met hen en dan serieus versneld.
    Vanmorgen dan op de Ghellinck proberen elke ronde te versnellen. Dat lukte redelijk tot ik 6'46 liep op m'n 4de ronde, maar de 5de was maar in 5'07 meer.

    Hopen op de definitieve kentering en dan hopelijk weer eens een goed niveau

    04-10-2009 om 20:17 geschreven door lagatje  


    26-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zilver op EKIDEN

    Na aankomst van m'n eigen 5km was ik ontgoocheld, de eerste 2km gingen nog rond 3'05 de km, eerste waarschijnlijk wat rapper en 2e iets trager, maar de laatste km op de helling stond ik stil.
    Ik wisselde als 7de in totaal, volgens mij dicht bij de 17min dus ik niet tevreden.

    Gelukkig is het het team dat telt.
    Met Bram Coppens en Kim Barbé had ik ook serieuze tegenstanders.
    Toen Matthieu aan het lopen was hadden we 1min achterstand op Lokeren en 30sec op Eendracht Aalst. Het was dus nog niet beslist.
    Onze voorlaatste man was onverwachts nog Aman Gemeda geworden die zijn Ethiopische makkers kwam aanmoedigen en aangezien Simon De Vriendt om 12u50 nog niet aanwezig was, werd beslist Aman te laten lopen, want de inschrijving moest binnen zijn.
    Simon kwam uiteindelijk toe toen de 3de loper al bezig was, reikelijk laat dus, maar jammer voor hem was de ploeg dus gewijzigd.

    Aman kwam dan voorbij Lokeren en zo zou de laatste man Geert Goddeeris het moeten uitmaken met Stijn Daelman voor de 2de plaats want ze vertrokken nagenoeg gelijk.

    Stijn kwam jammergenoeg als 1ste het stadion binnen, maar Geert zat er vlak achter en met een supereindsprint ging Geert hem voorbij op 11Om van het einde en zo werden we toch 2de bij de Atletiekclubs en 4de in totaal na NIKE, Ethiopiers, Lokeren.

    Zo dus mogen we toch nog tevreden terugkijken op vandaag, en wil ik m'n clubgenoten bedanken voor hun inzet en hun prachtige prestaties, we werden 2de als team en dat telt.

    tot de volgende

    26-09-2009 om 20:04 geschreven door lagatje  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lars 3 maanden vandaag
    Laatste fotooke is van vanmorgen:







    26-09-2009 om 09:44 geschreven door lagatje  


    25-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen Ekiden day
    Zo eindelijk is het zover, morgen gaat de Ekiden door te Brussel.
    7weken geleden begon m'n training voor morgen.
    M'n conditie is enorm beter of 7weken geleden, maar toen was ze wel serieus onder 0.

    Ik ben redelijk content over de huidige conditie, ze is zeker niet super, maar na 7weken mag ik toch content zijn.
    Ik start morgen als startloper van m'n club KAAGent.
    De ploeg is nog lichtjes gewijzigd en is als volgt: Laga Fabrice, Van Asbroek Luc, De Vuyst Frederik, Lazou Matthieu, Simon De Vriendt en Geert Goddeeris.
    Hopelijk kunnen we toch nog een podiumplaats uit de brand slepen.
    Eendracht Aalst wordt volgens mij de te kloppen ploeg, bij de clubs wel te verstaan.
    Gelukkig voor ons moeten ze wel hun sterkste man Koen Naert afstaan aan het NIKE-team.

    Dit is hun vermoedelijke opstelling: Kim Barbé, Vanslambrouck Tom, Beerens Stijn, Grieten Jo, Vandenbroucke Lieven en Stijn Daelman.
    Kim en Jo zijn mannen die ik nog goed ken, in m'n crosstijd en tijd op de piste waren dit bekende tegenstanders Zij klopten mij eens ik hen, maar denk dat ik nu toch serieus moet inbinden t.o.v. hen.

    Soit, ik laat me zeker niet doen, en elke wedstrijd moet worden gelopen.
    Met kim barbe, bram coppens voor nike team en Dries Busselot voor ook een samengesteld team, wordt het  voor mij zo goed mogelijk volgen.
    hopelijk nog eens onder de 16min

    Ik doe alleszins m'n best en dan kunnen m'n clubmakkers het afmaken

    25-09-2009 om 20:29 geschreven door lagatje  


    22-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Man, man, man...

    Dinsdag is normaalgezien een rustdagje voor mij, maar aangezien ik morgen niet kan lopen, besloot ik om van bij m'n schoonouders naar huis te lopen.
    Een rustig duurloopje dus van ongeveer 10km.
    Maar het liep iets anders...

    Het was tegen valavond en ik besloot om langs de Leie Ik wist dat ik aan de brug moest afslaan richting Zulte alleen was het probleem welke brug.
    Na 7km ongeveer kwam ik brug tegen en dacht eerst deze is het nog niet en liep nog wat door, maar het begon te donkeren en ik zag nog geen andere brug en keerde dus terug en sloeg een beetje vroeger in, maar die weg draaide opeens weer de hele andere richting uit.
    Soit ik dus gans die weg terug moeten lopen.

    Toen sloeg de paniek toch even toe want ik was al 50min weg en normaalgezien moest ik al thuis zijn en m'n vrouwke zou dus ongerust worden, maar had natuurlijk geen gsm bij.
    En ik wist zo goed als niet waar ik was: op een bushokje gekeken en stond oeselgem zulte olsene, dus shit.
    Ik dus richting olsene gelopen en uiteindelijk op de grote weg gekomen, maar vandaar uit wist ik dat het nog 20min was.
    Pfff...goed doorgelopen en na 1uur20minuten kwam ik binnen bij m'n doodongerust vrouwke en had er in plaats van 10km 18km overgedaan.

    voor diegene die m'n verdwaalde loop willen zien: http://connect.garmin.com/activity/13936664
    Groetjes en hopelijk vind ik nu wel steeds de weg, sorry he schattie

    22-09-2009 om 21:26 geschreven door lagatje  


    20-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hervatting na 3maandenhalf
    Het is inderdaad al meer dan 3maanden geleden dat ik aan de start stond van een wedstrijd.
    Die wedstrijd liep ik dan nog niet uit door een blessure.
    Vandaar dat ik vanmorgen toch heel wat zenuwen had, maar dat was al heel wat beter kort voor de start.

    Ik had er zin in, maar het was toch bang afwachten wat het ging worden.
    Van bij de start ging Björn Desmet er het hardst vandoor en ik ging vlot mee.
    Er was niet direct iemand die voluit doorging, daarmee ging ik na ongeveer 800m op kop, ook al had ik in m'n hoofd voor de start om gewoon te volgen bij m'n eerste wedstrijd.
    Maar toen dacht ik aan m'n wedstrijd van volgende week en daarmee de kop genomen.

    Ik had er geen gedacht van of het snel ging of niet, maar denkende aan m'n trainingen wist ik dat ik snel moest lopen.
    Ik was dan ook content toen ik na 1km doorkwam in 2'59, en het ging nog goed vlot.
    Toen dacht ik eventjes... zo doorlopen en ik loop 15min op m'n 5km, maar wist natuurlijk wel beter

    Ik voelde dat er nog een iemand in m'n spoor liep en had al snel door door de supporters dat het om Frederick Debacker ging.
    Hij bleef me volgen tot dicht bij de 2km ongeveer, maar moest dan de rol lossen.
    De 2de km ging in 3'11.
    De 3de in 3'22.
    Toen had ik het toch wel heel moeilijk en toch wat schrik dat  ze me zouden terugnemen.
    Maar net voor de 4de km die ik in 3'18 liep stond daar trainer Armand Parmentier en moesten we ook een bocht nemen van 180graden en zo zag ik dat Lieven Demeestere in 2de positie liep en ik toch een mooie voorsprong had.
    Ik vertraagde wat en liep m'n laatste km in 3'21 en kwam aan na 16min 14.
    25seconden kwam Lieven als 2de aan en Debacker Frederick als 3de voor Björn Desmet en de winnaar van vorig jaar Davy Degroote werd 5de.

    Zo hopelijk kan ik er volgende week op de Ekiden nog wat sneller gaan over de 5km, want het was toch ook redelijk warm en een bochtig parcours, maar ja volgende week gaat het bergop, we zien wel, hoop toch nog iets sneller te gaan.

    We'll see...




    Bijlagen:
    DSC01657.JPG (186.7 KB)   

    20-09-2009 om 20:52 geschreven door lagatje  


    15-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2000m-1500m-1000m
    Djuu toch,had net m'n berichtje voor vandaag gemaakt, en dat was lekker uitgebreid, maar toen lap alles weg.
    Daarmee dat ik het nu wat korter ga houden.

    zondag liep ik 2000m in 6'48, 1500m in 5'00 en 1000m in 3'12
    Had hier nog hele uitleg bij, maar samengevat komt het hier op neer, het was niet goed en dit mede door de 19km van daags voordien en de afstanden kunnen ook iets meer geweest zijn.

    Soit ik geef de moed niet op en zondag vlieg ik erin op de 5km in Waregem.
    Heb er wel wat schrik voor dat het tegenvalt, maar eenmaal aan de start vliegen we erin.

    Heb ook van Meesterke gehoord dat hij ook de vijf loopt en ben daar wel content mee, hij is goed bezig dus slenteren wordt het zeker al niet
    Klopt hij mij dan is het zo en betekent het gewoon dat hij sterker loopt voor de moment, maar liever niet hé natuurlijk.

    We zien wel...

    15-09-2009 om 21:15 geschreven door lagatje  


    12-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6x1000m

    Nog net 2weken voor de EKIDEN

    De conditie is nu toch terug op een aanvaardbaar niveau.

    Ik hoop m'n 5km in Brussel toch rond de 16min15 te kunnen lopen, hopelijk veel sneller,maar dat wordt afwachten.

    Eerst loop ik waarschijnlijk nog eens in Waregem een wedstrijd van 5km, dan zullen we al meer weten.

    Verder deed ik woensdag voor de eerste keer weer interval: 6x1000m

    3min13, 3min10, 3min 35, 3min 18,3min 12 en tot slot enen op piste in 3min07.

    Niet wat het vroeger nog is geweest, maar stilletjesaan begint het toch te bollen.

    Vanmorgen liep ik dan een lange duurloop van 19km.

    2weken nog te gaan en ik denk dat het lukt om er goed aan de start te staan

    12-09-2009 om 15:27 geschreven door lagatje  


    07-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ekiden ploeg gekend...

    zo, een goed weekje geleden dat ik nog eens van me liet horen.

    Heb er 2lastige loopweekjes opzitten, de benen voelden niet soepel aan.

    Samen met Dieter heb ik me wel voorgenomen om nu door te doen met de trainingen en zo stond ik ook zondagmorgen om kwart voor zeven op de Ghellinck

    De dag ervoor had ik samen met m'n broer Dimi en m'n pa meegedaan aan de patersloop.
    10rondjes lopen en per ronde een bierke, en diegene die in pater zijn verkleed een fles van 75cl.
    Ik bleef 5rondjes bij dimi om dan een 4-tal rondjes goed door te lopen en daarna terug met Dimi en tegen dan zaten we al allebei op ons tandvlees, onderaan nog fotooke.

    De conditie betert lichtjes, ik zie het wel voor de ekiden.

    Nu is ook al bekend dat ik terug mag startloper zijn zoals bij m'n meeste deelnames, enkel vorig jaar liep ik als slotloper de 7km.

    De verdere lopers van Kaagent zijn in de volgende volgorde: Luc Vanasbroek, Frederik De Vuyst, Johan de ketele, Simon de vriendt en tenslotte Geert Goddeeris.

    Groetjes en tot trains







    07-09-2009 om 21:49 geschreven door lagatje  


    30-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleine zus getrouwd...
    Dit weekend stond in het teken van m'n zus trouw.
    En omdat foto's meer zeggen dan woorden:
    enkele fotookes













    30-08-2009 om 21:11 geschreven door lagatje  


    22-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekje verlof

    Weekje verlof goed getraind

    Ik heb van m'n weekje verlof goed gebruik gemaakt en 's morgens niet te lang blijven liggen maar alle dagen eens goed gaan lopen.

    M'n doel was alle dagen te lopen van de week, en proberen dagelijks ongeveer 15km te lopen.

    Als je dat doet kom je aan een weektotaal van ongeveer 100km.

    Een goed voornemen vooraf maar of ik dat zou halen...

    Maar het is goed gelukt, nu nog enkel morgenochtend en m'n week is geslaagd

    Vanmorgen heb ik dan dezelfde training van 8-8-09 (m'n eerste trainingsdag) herhaald, en daaraan zie ik dat m'n conditie toch al heel wat verbeterd is op die 2 voor mijn doen goede trainingsweken.
    Ik liep terug 9ronden in Waregem, 2weken geleden liep ik dit in 1uur 21minuten, m'n gemiddelde hartslag was toen 168
    Vanmorgen deed ik dit nog eens en nu kwam m'n gemiddelde hartslag aan 164
    Ongeveer hetzelfde dus

    Het grote verschil is echter dat ik dit nu liep in 1uur 13.
    Maar liefst 8minuten rapper op 17,1km

    Dezelfde kilometeraantallen of deze week zal ik wel niet meer halen, maar als ik regelmatig blijf trainen de komende weken zal Lagatje er binnenkort wel weer eens invliegen op een wedstrijdje.

    Groetjes

    22-08-2009 om 21:34 geschreven door lagatje  


    17-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.doop Lars en Nigel/ nu weekje congé
    Zaterdag werd Lars samen met z'n neefje Nigel gedoopt in de bron in Tiegem. Foto's heb ik nog niet maar die bereiken me later wel eens.
    Vanmorgen al 15kmkes gaan lopen in Waregem met Stijn Cozijns.
    Nog 6weekjes voor de EKIDEN, het betert al lichtjes met de conditie.

    Vrijdag trouw van de wet van m'n zus Nathalie.
    Tot binnenkort







    17-08-2009 om 12:20 geschreven door lagatje  


    12-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Training hervat...
    Zo, het is al weer een tijdje geleden dat ik hier nog iets van me liet horen.

    Met Lars en mama alles in orde.
    Zaterdag wordt Lars samen met z'n neefje gedoopt.

    Op loopgebied heb ik me ook een doel gesteld waardoor ik sinds zaterdag weer met goesting ben beginnen trainen: op 26september gaat in Brussel de EKIDEN-aflossingsmarathon terug door en KAAGent doet mee, en we verdedigen onze nationale titel van vorig jaar .
    Tegen dan wil ik een aanvaardbaar niveau halen, zeven weken tijd dus...

    Aangezien m'n zus trouwt op de dag van Grijsloke kom ik daar net als vorig jaar niet aan de start, misschien volgend jaar m'n overwinning van 2jaar geleden nog eens proberen te herhalen
    Lars groeit verder zienderogen, hieronder nog enkele fotookes











    12-08-2009 om 22:17 geschreven door lagatje  


    23-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.morgen 4weken oud
    Lars weegt ondertussen 4kg.
    Mama en papa zijn weekje in verlof, woensdag gaat papa terug werken.
    Hier volgen nog enkele recentere foto's.
    Groetjes









    23-07-2009 om 21:36 geschreven door lagatje  


    12-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lars gewicht gaat de goede richting uit...

    ...dat wil dus zeggen omhoog. Voor babytjes is dat normaal, voor alle andere mensen is dat niet goed dat hun gewicht de hoogte ingaat.
    Na 5 kalme loopweekjes, eigenlijk looploze weekjes want 22km op 5 weken is zo goed als niet lopen he. Een goeie 4km gemiddeld per week dus.
    Dan zou je er voor vrezen dat m'n gewicht ook de hoogte is uitgegaan, maar dat is niet zo. In vergelijking met 3 weken geleden zelfs halve kg minder, dat is dus status quo.
    M'n gewicht wanneer ik in topconditie zat was 60kg, nu kom ik aan 62, het zal dus daar niet aan liggen.
    Ik vrees er echter een beetje voor dat m'n spieren verminderd zijn en m'n vet vermeerderd.
    Maar soit ik laat het niet aan m'n hart komen, heb nog geen plannen op loopgebied.
    Heb me wel voorgenomen om toch zeker 2 keer te lopen deze week

    groetjes and I'll be back

    12-07-2009 om 20:53 geschreven door lagatje  


    06-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.van 3,130kg naar 3,290kg
    Lars is nu een goeie week oud.
    Na de normale vermindering in gewicht de eerste week, gaat z'n gewicht nu terug de hoogte in.
    Ikzelf ben nog enkele dagskes thuis en vrijdag begin ik terug te werken.

    Op loopgebied is het nog steeds kalm, maar dat verandert wel binnenkort, ik ben niet gehaast, vorige week liep ik eenmaal drie rondekes in Waregem.

    Tot de volgende...



    06-07-2009 om 15:06 geschreven door lagatje  


    01-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5dagen verder..
    Zo hier ben ik nog eens met enkele fotootjes.
    Met Lars gaat het goed, hij is terug op z'n gewicht.
    Eet net als z'n papa goed
    Hopelijk blijft het zo.
    Na de eerst dagjes borstvoeding te hebben genomen, is er nu overgeschakeld naar flesvoeding.

    Morgen komen mama en Lars naar huis...
    Groetjes...

















    01-07-2009 om 23:35 geschreven door lagatje  


    26-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw Lagatje geboren...
    Vandaag was het dus na 39weekjes D-Day
    De keizersnede was gepland voor vandaag.
    Na goed vroeg te hebben opgestaan, kwamen we om 7uur aan in ziekenhuis van Waregem.
    Normaal waren we de 2de keizersnede van de dag, maar aangezien de andere vrouw al vroeger was mama geworden, konden we ons iets vroeger dan verwacht klaarmaken.

    Om 7u53 kwamen ze Mieke dan halen voor klaar te maken voor de sectio, ik moest nog eventjes wachten tot ze alle voorbereidingen hadden gemaakt, zoals verdoving en zo.
    Na nog wat naar het nieuws over the king off pop te hebben geluisterd kwamen ze me dan maar liefst een uur later halen, begon al te denken dat ze me waren vergeten

    En van dan af is het rap gegaan en zo werd onze zoon Lars geboren om 9u05.
    Hij weegt 3,130kg en is 48cm groot.

    Mama, Lars en papa stellen het goed!









    26-06-2009 om 23:01 geschreven door lagatje  


    21-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pannenkoekenloop in zulte
    De laatste week voor de geboorte is nu ingegaan, het wordt dus superspannend!

    Verder lijkt m'n pijnlijke kuit nu toch stilletjesaan genezen.
    Ik heb sinds Tielt wel nog maar slechts 2x gelopen.
    Woensdag liep ik in Waregem 3rondjes, en toen voelde ik nog wat last.

    Vandaag stond dan aan m'n achter- en zijdeur de pannenkoekenloop op het programma.
    8rondjes van 1,25km, oftewel 10km.

    Ik heb die redelijk vlot kunnen uitlopen samen met Sofie, Pascal en Patrick Soetaert.
    Daarna snel naar huis om naar het verjaardagsfeestje te gaan van neefje Arne voor z'n 1ste verjaardag.

    Wat lopen betreft blijft het zeker nog zeer kalm voor een tijdje, we zien wel...

    21-06-2009 om 20:41 geschreven door lagatje  


    14-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaderdag 2009
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zo, op loopgebied niets nieuws onder de zon:
    Deze week was er één zonder 1enkele km te lopen.
    Dit is vooral te danken aan de pijnlijke kuit, lopen zou zowieso niet zijn gelukt deze week.
    Gelukkig is de geboorte heel dicht bij anders had ik de muren opgelopen , maar nu valt dit nog mee.
    Wedstrijden staan er toch voorlopig niet gepland tot september.
    Het wordt weer opbouwen straks, maar ik ga er zin in hebben en gemotiveerd zijn, bij deze zijn jullie gewaarschuwd...
    Maar voorlopig zullen de wedstrijden het moeten stellen zonder Lagatje.

    Vandaag was het dan de laatste vaderkesdag zonder vader te zijn, als alles goed verloopt natuurlijk.
    Maar om toch al in de stemming te komen, hadden we toch een ontbijtmandje laten komen.

    Greetz...

    14-06-2009 om 11:18 geschreven door lagatje  




    Rondvraag / Poll
    Krijgt Lars er een broertje bij of een zusje? Alvast 2 gokjes: Mieke denkt jongetje, ik meisje
    Broertje
    Zusje
    Bekijk resultaat


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

     

    2008

    2009

    2010

    Week 1

    50km

    0km

    77km

    Week2

    75km

    0km

    18km

    Week3

    64km

    43km

    33km

    Week4

    69km

    49km

    23km

    Week5

    30km

    60km

    55km 

    Week6

    50km

    70km

    43km 

    Week7

    74km

    60km

    56km 

    Week8

    102km

    66km

    49km 

    Week9

    52km

    81km

     

    Week10

    31km

    84km

     


    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 22/07-28/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs