Inhoud blog
  • Volg mijn ervaringen op de voet
  • Zoeken in blog

    Handige adressen
  • FAVV
  • Vlaamse ombudsdienst
  • Stichting Kanker
  • KUleuven
  • Over mijzelf
    Ik ben Kim
    Ik ben een vrouw en woon in Ieper () en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/01/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Afvallen en afslanken zonder dieet en zonder hongergevoel ben ik nu aan het uitproberen met het Vitadis dieet van Slankerleven.com. Mijn ervaringen met vitadis zijn op dit moment positief. Ik ben van plan om het dieet goed te volgen en je leest mijn review hier op deze site. Stuur gerust een reactie als je dit ook van plan bent!
    Vitadis: mijn ervaring - afvallen zonder dieet of honger!
    Volg mijn ervaringen op de voet
    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...


    Archief per week
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011

    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    godelieve
    www.bloggen.be/godelie
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ines_fenv
    www.bloggen.be/ines_fe
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tascha456
    www.bloggen.be/tascha4
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tlissewegenartje
    www.bloggen.be/tlissew
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    movie
    www.bloggen.be/movie
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frankie1965
    www.bloggen.be/frankie
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    animaties
    www.bloggen.be/animati
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    movie
    www.bloggen.be/movie
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rushka
    www.bloggen.be/rushka

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs