Inhoud blog
  • pasen ♥
  • pasen
  • opnieuw een paar gedichten
  • hoi ik leef nog
  • manga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    mijn gedichten
    heel veel gedichtjes
    sommige komen van internet andere heb ik zelf gescreven hier komen allemaal heel veel gedichten op te staan
    28-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit meot er even uit
    mijn leven si gwn ni eerlijk
    mijn broertje mag alles en ik mag niks

    ik mag ni danse ni zinge niks met muziek (gelukkig mag ik nog muziek luisteren)
    ni ontwerpen of eits late zien
    ik mag ni prate
    mijn mening uiten
    egt niks
    gelukkig mag ik nog wel
    leven
    naar school gaan
    eten en drinken
    vrienden hebben
    en ik amg computeren
    tijdschriften lezen
    sms mailen
    bellen

    maarja mijn hobby's mag ik precies ni doen
    cammen mag ook niet

    welk mag ik dan werl?????????????????????????
    droevig zijn en bijna wene( huilenà)
    maar da is ook weer ni altijd goed

    ik haat mijn leven soms egt en dit is 1 van de momenten waarop ik mijn leven haat

    groeten erica23
    konden nu maar een paar mensen mij komen halen :(

    28-12-2012 om 11:12 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    26-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hello
    hello iedereen alles goed ???
    ik hoop het met mij wel
    prima 2de kerstdag gehad??? ik wel
    spelletjes gespeeld 
    reclame gemaakt 
    en nog veel meer 
    en hier een paar mopjes 

    1er zaten 2 pizza's in de oven zegt de 1 tegen de ander 
    wat is het hier heet 
    ze de andere terug 
    waaaa gei kunt prate

    2 koeën staan in de wei zegt de 1 tegen de ander 
    boe 
    zegt da andere terug
    ik had u al lang gezien 


    3. de papa van jantje heeft 3 zonen
    pief poef en ....................

    4. het is groen en het valt van een berg?

    5 het is groen en skiet van een berg?

     6. het is groen en vrolijk?


    oke dit was het en nu de antwoorden 

    en nog veel plezier in de vakantie


    1 /

    2 /

    3 en jantje natuurlijk

    4 een slawine

    5 een skiwie

    6een slalalala

    oke misschien zijn ze niet grappig maarja

    grtjes van my

    daag 



    26-12-2012 om 19:56 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hey
    hey iedereen sorry dat ik  dagen lang niet geschreven heb 
    maar het komt omdat
    maandag was het kerst avond en hebben we thuis pakjes open gedaan  
    en gisteren was het kerst en ja we waren rond 2 uur (s'middags weg) en we waren terug thuis rond half 12 (s' avonds)

    dus sorry sorry sorry 
    en met oud en nieuw schrijf ik misschien ook niet

    maar vergeef mij het plz

    -xxxx- erica

    en blijf plz mijn blog lezen en
     zeg het tegen
    al je vrienden/vriendinnen je familie zelfs tegen ej vijanden dat ik een goede blog heb 


    ik probeer zoveel mogelijk reclame te maken maar het lukt niet zo goed
    dus help me plz en maak mijn blog populair en ik zal jullie heel dankbaar zijn 
    ik ben jullie nu ook al heel dankbaar omdat jullie mijn blog lezen 

    maar help me plz  dit kun je eventueel doen 
    - het tegen al jullie vrienden /vriendinnen zeggen
    - tegen jullie familie zeggen 
    - tegen jullie vijanden zeggen 
    - ze mijn blog laten lezen 
    -..............
    de beste reclame is mond reclame en ik zou het leuk vinden als jullie dat doen

    gwn tegen iemand zeggen van blablabla dat is nu bijvoorbeeld een goede blog (mijn blog )

    en ik ben een heel verlegen meisje dus help me plz
    -xxxx- erica



    26-12-2012 om 11:11 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey hey hoi hoi
    vandaag een gewone dag
    naar de jeugdbeweging :) 
    kerstfeestje :) 
    kei leuk van mijn hv's waren er ook 

    eigenlijk heb ik niet zoveel te zeggen
    dus heir zijn een paar mopjes/raadseltjes

    1. het is wit zwart en rood ????

    2. een blonde dame is nog 1 vraag verwijderd van eht winnen an een quiz
    de quizmaster vraagt 
    welke vogel maakt zelf geen nest
    de mus de merel of de koekoek
    de mevr antwoord 
    de koekoek natuurlijk want iedereen weet toch dat die in een klok woont

    3.wrm gaat een dom blondje op een tuislang staan??
    (ik ben neit tegen blondjes want ijn hartsvriendin is zelf blond)

    4. wat is eht toppunt van neiuwsgierigheid??
    5. wat is het toppunt van geduld



    de antwoorden
    1. een verlegen zebra
    2./
    3. om plat water te krijgen
    4. door een sleutelgat van een glazendeur kijken
    5.a. op je handan gaan staan en wachten tot je broek afzakt
       b. een vis/boot /vlinder/.... op de muur tekenen en wachten tot dat die weg zwemt/weg vaart / weg vliegt/ ...

    oke genoeg mopjes voor vandaag 
    -x-x-x- van erica23





    22-12-2012 om 20:02 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vakantie
    eindelijk het is vakantie

    ik hoop voor jullei allemaal dat jullie een goed rapport hebben
    ik hebe r in eidergeval al een kei goed rapport
    kei goeie punten
    en EINDELIJK vakantie

    owjanog 1 ding
    donderdag schrijf ik meestal neit omdat ik s' avonds dan moet gaan turnen
    en meestal schrijf ik na 6 uur
     soms kan eht zijn dat ik heel kleine en korte berichtens chrijf omdat ik dan bv om 8 uiurs' avonds thuis ben


    maar iedereen
    eenv rolijk kerstfeest
    en een gelukkig neiuwjaar
    en een leuk 2013
    met veel leive aardige vrienden
    een goede gezondheid
    weinig ruzie's
    alles wat eel leuk jaar inhoud

    -xxx- erica


    leuke weetjes
     - ik zit me nu een beejte te vervelen daaromd e leuke weetjes
    - ben al een maand aan eht schrijven op mijn blog
    - de wereld vergaat niet , de maya's beginnen een eniwu tijdperk volgend jaar dus we kunnen terug 20012 jaar verder
    - ik ben egt blij dat jullie mijn blog lezen
    - ik zou eht leuk vinden als jullie tegen jullei vriednen over mijn blog praten
    - ik sluit bijna elke blog af met -xxx- of groetjes (van) erica (23)
    - ik in elk bericht jullie eits toewens


    oke daag
    en veel plezier in de vakantie

    en dit vind ik een leuke foto
    Like als je dit mooi vindt
-CH

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    einde bericht het verniticht zig binnen
    10  9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
    kaboem

    (het is maar een grapje eh)

    21-12-2012 om 16:50 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.junior eurosong festival
    hey eidereen
    ik ga misschien meedoen met junior eurosong 2013

    alleen weet ik niet welk liedje ik meot doen
    ik heb er enkele stur plz een mailtje of zet iets in het gasten boek welk leidje ik moet pakken

    1. diamonds van rihanna
    2.wide awake van katy perry
    3.judas van lady gaga
    4.beautiful van china anne mclain
    5.starchips van nicky minaj
    6..euphoria van loreen
    7.cowboy meisje laura omloop
    8.joli fille van laura omloop
    9. nu is eht gedaan van laura omloop
    10.wereld vol kleuren van laura omloop

    stem plz met een mail of via gastenboek of......... of .............
    met de nummer (12345678910 )
    en dan het leidje emt de meeste stemmen die ga ik zingen maar ik meot het wel vòòrr 31 december

    -xxx- erica23

    19-12-2012 om 20:22 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liefde
    hart verloren
    hart gebroken
    ik ben gek op jou
    en ik haat jou
    ik hou super veel van jou
    en ben helemaal neit gek op jou
    je zit nu in mjn hart en gedachten
    ik heb eens je ahrt gebroken en ik doe eht zo nog een keer

    het 1ste het3 ,5 ,7de regel gaat voer de jongen van mijn dromen
    en nrm2 4 6 en 8 gaan over de jongen die ik neit moet

    de leifde is hart
    het elvne si hard
    het is zoals het is
    en je bent op wie je bent

    hij kan nu zo boos kijken als hij wilt
    het doet me nikser is maar 1 jongen in mijn leven
    en hij si eht alles behalve
    hij voetbalt en si super knap

    dus sorry boy ik heb toen we klein waren ej hart gebrooken en ik heb eht gisteren avond terug je hart gebroken

    groetenv an erica23 (hc)

    19-12-2012 om 18:33 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey hey iedereen
    de exames zijn morgen gedaan :) :)
    en dan vrijdag rapport
    en daarna VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    kei leuk maar ook wel jammer
    1. kei leuk een jongen die haat is miss op mij
    (flauwvallings gevaar)
    2.  leuk
    zie ik die ni ;)
    en eindelijk van uitrusten
    3. neit zo leuk
    dan zie ik 2 wekend e jongen neit waarop ik verleifd ben
    4. leuk
    want het is kerst (duuh kerstvakantie) en oud en neiuw geld van ombekende mensen en snoep van ombekenden mensen
    :)
     
    morgen ook een super leuke dag
    1 laatste examen
    2. ik ga dan naar een vriendin :)

    ik heb een kadoo'tje voor haar
    en ze zal eht tof en niet zo tof vinden
    en voor die vriendin
    hint hint

    oke dit was eht
    -xxxxxxxxxxxxxxxxx-
    van my

    18-12-2012 om 17:43 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag

    het was super tof vandaag
    met het hoofd in de wolken
    naar de klj
    lekker gezeldschapsspellen  gespeeld super tof en gezellig

    ben nog steeds boos op iemand
    eigenlijk op heel veel mensen
    maarja wat zij hebben gedaan nu onvergetelijk
    mij mislijden end an nog vanalles en nog wat
    en dat van een "vriednin"


    achja
    het kan me niks schelen wat andere van me denken ik ben wie ik bn en ik ben er trots op

    :)

    oke dit was het -xxx- erica

    (hier nog enkele liedjes)
    http://www.youtube.com/watch?v=Zs_lR6NXW94
    (rihanna diamonds)
    http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
    (psy gangnam style)
    http://www.youtube.com/watch?v=cSnkWzZ7ZAA
    (flo rida wistle)
    http://www.youtube.com/watch?v=itPLWXAFJt8
    ( starchips nicky minaj)

    15-12-2012 om 19:41 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn

    hey iedereen
    ik ga jullie nu een grote passie van mij delen
    en die passie is : muziek , dansen en zingen hier zijn enkele goede leidjes

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=BWj36uwU0yY

    http://www.youtube.com/watch?v=635_Xlpj2vs

    http://www.youtube.com/watch?v=qVBikLQStos

    http://www.youtube.com/watch?v=EI5nyJ3IMcs


    http://www.youtube.com/watch?v=kTHNpusq654

    http://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo

    http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I

    http://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc

    http://www.youtube.com/watch?v=iP6XpLQM2Cs

    http://www.youtube.com/watch?v=PVzljDmoPVs


    oke hier zijn eens tuk of 10 GOEDE liedjes
    volgens mij dan je beslist eht zelf he
    en als je e zelf weet
    zeg eht dan he via het gastenboek of via een mail naar mij met
    als onderwerp
    goede leidjes

    -xxx- van erica
    love yullie en ........

    14-12-2012 om 20:23 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liedjes
    hey ik heb hier een par leidjes
    en er komt telkens een beetje uitleg bij te staan
    hier enkele woorden die ik wel wat vaker ga gebruiken
    " vriendin "= is een emisje dat ik eerts vertrouwde maar nu neit meer
    cruch = jongen waar ik op ben
    (het is wel de link en daar onder misschien eht leidje)

    oke en meer ehb ik eigenlijk neit
    en hier nu leidje nummer 1
    http://www.youtube.com/watch?v=kNrVfeb_xZc

    ik heb dit gepakt omdat ikv erliefd ben op een jongen en ik heb er ineens de tekst er bij gepakt
    en het is van laura omloop het leidje waarmee ze in belgie junior eurosong heeft gewonnen
    en die eene "vrienidn" meot eht ook is horen dan weet ze hoe gek op die eene jongen ben

    liedje nummer 2
    http://www.youtube.com/watch?v=DYAg54ZnO2k

    dit leidje si ook van amura omloop en heet
    nu is eht gedaan
    en dit is voor zoveel mensen
    en ook voor die eene bedriegster

    http://www.youtube.com/watch?v=9tsR1ilJCZU

    dit is ook een eldije van laura omloop en eht heet
     joli fille
    het is frans en ik vind eht een kei mooi liedje

    ik meot gaan het  vervolg kom later

    14-12-2012 om 15:33 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waarom
    waarom leef ik???
    waaarom besta ik???
    wat doe ik hier op deze wereld ?

    er word alleen maar over me geroddeld
    en ze zeggen dat zer een jongzen op mij is die ik neit moet
    en een van mij "vriendinnen" is op de zelfde jongen als mij
    en die eene "vriendin" probeert hem van mij af te pakken
    met dat rot karakter van haar
    ik ben grappig en lief en zijn type zij niet
    en ik heb al zovaak aan zm gedacht
    maar ik doe eht neit en vooral nu neit
    want dan heeft zij haar zin kan zij lekker emt hem gaan maar nee neit deze keer
    ik ehb zovaak jongens opgeofferd en zoveel andere dingen
    maar dit neit
    dit is te beangrijk voor mij
    mijn zelfvertrouwen zit diep onder nul
    ik zit dus heel diep in de put en het is tijd dat ik eruit kom
    dat ik laat zien wie ik ben

    HET HET KAN ME NEITS SCHELEN WAT ANDERE VAN MIJ VINDEN
    IK BEN WIE IK BEN EN IK BEN ER TROTS OP

    sorry " die eene vriendin " maar ikg eef hem enit op
    het is te belangrijk voor mij en je haalt me egt neit meer neer zoals met die vieze vuile leugen van je

    ikg a er gewoon voor
    en een ECHTE vriendin get me helpen

    -xxxx- van erica23
    (hc)
    (afkorting van mijn echte naam)

    14-12-2012 om 15:10 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey iedereen
    2 vriendinnen hebben ruzie
    en 1 wil miss wel weg gaan en iks nap eht enti meer ik wil die neit kwijt
    wat meot ik nu in hemelsnaam doen????
    help me plz
    ach ja
    iks nap eht helemaal neit meermaar ik ga die ruzie oplossen

    groten erica

    12-12-2012 om 20:27 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..................................
    hey iedereen 
    dit bericht is vooral aan een vriendin bedoelt en ik hoop egt dat ze het leest
    maar jullie mogen het ook lezen
    ik ga de anmen met ....... doen zodat zij weten over wie ik eht heb en de rest neit srry daarvoor maar ik zet hier geen namen op

    lieve leive ........
    ik ben heel blij dat ik je ken
    en ik hoop egt dat je neit boos op me bent en als je dat bent wat heb ik dan verkeerd gedaan?
    ja ik heb je de laatste weken een beejte genegeerd
    mar daar heb ik mijn redenen voor en ik zal ze hier even op een rijte zetten
    1. ik lig al even emt mezelf in de knoop en ik weet egt niet wat ik meot doen en toch blijf ik emzelf
    2. ......... vind eht neit zo leuk dat je bij ons komt staan enzo en ik dank dat ze boos op jou is maar waarvoor weet ik ook neit
    3. ik negeer je omdat jij er tegen kan en omdat ......... als ik haar negeer word ze boos opmij enzoend at wil ik egt neit 
    ik wil jullie alle2 neit kwijt 
    ik vind jullie  super lief
    en je meot egt neit denken dat ik je haat ofzo hoor maar 
    dit si misschien wel even hard om aan te horen maar het is de waarheid
    ik haat soms egt mijn leven en op dit moment haat ik het egt
    en ik haat eht ook als jij en ......... ruzie hebben ik denk dan altijd dat het door mij komt dat jullie ruzie hebben
    en dan begin ik mezelf dingen te vewijten en stilletjes aan geraak ik dieper en dieper terug in de zelfde put als in eht zesde
    en dan is eht heel ver ik had toen al zm gedachten 
    en lieve............... al er eits is thuis ofzo zeg eht dan toch tegen mij want anders begin ik me dingen te verwijten en dan ben ike r misschien binnekort neit meer

    21ding meot je zeker weten ik typ dit nu met tranen in mijn ogen 

    -xx- je vriendin erica

    10-12-2012 om 20:45 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gewoon
    hey iedereen 
    deze week beginnen de exames voor mij en daarnaVAKANTIE !!!!!!!
    kei leuk heb er egt zin in 
    alleen een klein beetje ruzie
    maarja voor jullie vandaag weer even een blik in mijn dagboek 
    leuke dag gehad examen godsdienst hopelijk goede punten 
    ben een beetje gestrest voor de exames
    en ben een beethe ziek aanhetworden
    nog steeds verliefd op de zelfde jongen 
    en mijn weekend was super tof
    ik ben naar een vriendin geweest en het was super gezellig

    achja het leven is moo ials je alles positief bekijkt
    en wees altijd vrolijk

    enkele belangrije tips
    1. als je twjfelt volg dan je hart in plaats van je hoofd 
    want dan komt alles wel weer goed
    2. wees altijd jezelf en ga geen leugens vertellen want na een tijdje komt toch de aap uit de mouw :)
    3. wees altijd eerlijk tegen een vriendin 
    4. heb je naaste lief -> help de andere wnr ze je nodig ehbben en hou van ze zoals je van jezelf houdt

    en meer weet ik neit

    ik hou super veel van jullie en ik heb jmmer genoeg de laatste dagen neit veel te zeggen 
    :(

    daag -xxx- van jullie schrijfster erica


    10-12-2012 om 20:25 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jaar in en jaar uit
    het jaar is weer bijna gedaan
    er is  in 1 jaar zoveel gebeurt
    wel logisch 365/366 dagen
    52 weken
    en 12 maanden

    ik wens iedereen een leuk neiuw jaar toe
    met nieuwe vriendschappen
    een goede gezondheid
    vrienden die voor je klaar staat
    ik wens jullie dit ook nog toe
    een jaar zonder geroddel over jou of eenv an je beste vrienden /vriendinnen
    een jaar zonder gepst enzo
    en ik wens je ook dit nog
    een jaar vol gezellig heid
    en ook een jaar waar je emt veel plzier aan terug denkt
    met toffe vakanties enzo

    en 1 ding wens ikv oor mezelf dat mag natuurlijk ook en alleen jullie mijn trouwe bloglezers
    kunnen me daamree helpen

    mijn wens is dat ik een super jaar krijg emt een blog die heel vaak word gekeken en
    dat mijn bloglezers eht tegen eidereen doorvertellen

    ik wns jullie fine feestdagen toe en oook nog een gelukkig neiuwjaar
    -xx- erica

    07-12-2012 om 19:54 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedichtje
    hey iedereen ik zat me te vervelen en ik heb toen dit gedichtje verzonnen 
    en natuurlijk is er ook een tittel bij

    vriendschap
    vriendschap is mooi
    het maakt me blij
    vriendschap .... dat ben jij 

    hopelijk vinden jullie het mooi
    grtjes van erica 


    05-12-2012 om 19:03 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.school

    ik en een vriendi hebbben eht vandaag "uigepraat" over wat ze gisteren zei enw e kolmen nu terug overeen
    maar we ziijn warschijnlijk met 3 van de zelfde klas op hem
    ik een vriednin end an nog een klasgenote  :(
    ik en mijn vriendin gaan neit om hem vechten mar we laten hem gewoon kiezen
    en omdat ik me zat te vervelen vandaag heb ik een sinerklaas gedicht geschreven
    hier komt het

    het is bijna sinterklaas
    de meisjes zetten hun laars
    de jongens zetten hun schoen
    en ze geven aan eht paard een meloen .
    iederkind heeft een verlanglijstje
    en sommige kinderen eten een ijsje
    ze wensen een hele hoop
    ookal is eht te koop
    de jongens kiezen iets stoer
    de meisjes een halssnoer (ketting)
    we zijn allemaal braaf geweest
    en sinterklaas heerst

    oke dat was het en ik heb er nog eentje misschien kennen jullie eht al maar boeiend

    sinerklaas kapoentje
    geef mij een miljoenjte
    zet eht op mijn rekening
    dan pas krijg jij een tekening

    oke dit was het grtjes van

    Erica23   :p :)

    04-12-2012 om 20:02 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen........
    super tof weekend gehad
    vrijdag kei laat opgebleven
    zaterdag een familie feest 
    zondag  een gewone dag voor huiswerk enzovoort

    vandaag 
    ben ik te weten gekomen dat de jongen waar ik op ben geen lief heeft
    en dat een vriendin ook op hem is
    en ik heb gevraagt of ze eerlijk tegen mij gaat zijn en ik ga eerlijk zijn tegen haar

    oke nu zijn jullie op de hoogte 

    03-12-2012 om 19:53 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verleifd heid + verlegenheid
    aaah ik ben blij super blij
    stap1 om van mijn verlegenheid af te komen is gezet
    ik heb tegen een vriend van de jongen op wie ik ben  gezegt dat eenv riendin van mij al die info over die jongen voor mij vroeg
     en nu naar stap 2 en 3
    2.  wat meer over hem te weten te komen
    dit weet ik: naam , leeftijd , hobby's valt op grappige meisjes , klas , hij si zelf super grappig en hij kan kei grappige gezichten trekken
    heb ik vandaag wel ondervonden , waar hij vrijdagmiddag (na de midddagspeeltijd) les heeft

    3. met hem in contact te komen

    oke dit was eht het is miss een kort bericht maar veel heb ik neit te zeggen

    30-11-2012 om 20:27 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)


    Archief per maand
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs