Bijzondere bepalingen voor het seizoen 2014. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.SPEELOMTREK. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Voor
snelheid beneden Parijs (Moeskroen, Arras, Clermont ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De
Gemeente waar de vereniging is gevestigd + alle aanpalende gemeenten |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Voor
de vluchten uit Clermont |
|
|
|
|
|
|
|
word
er met twee omtrekken gespeeld worden: |
|
|
|
|
*
Lokaal omtrek = snelheid |
|
|
|
|
|
|
|
*
grote omtrek = omtrek halve fond ( Fontenay ) |
|
|
|
|
|
Er
wordt gespeeld volgens het systeem van de vluchten zware halve fond |
|
in
samenspel met F.V.O.V. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Voor
Halve Fond vluchten (Fontenay) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De
Gemeente waar de vereniging is gevestigd + alle aanpalende gemeenten |
+
Landegem, Merendree, Sint-Margiet, Sint-Jan-In-Eremo,Eeklo, Oost-Winkel, |
Zomergem,
Hansbeke, Nevele, Vinkt, Meigem, Poeke, Poesele, Ronsele, |
Deinze,
Zeveren, Bachte-Maria-Leerne, Vosselare, Grammene, Lapscheure |
Damme,
Sint-Kruis en Assebroek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Voor
Fond vluchten (O.V.V.) en Nationaals |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Groot
gemeenten: AALTER - KNESSELARE - ZOMERGEM - BEERNEM |
|
NEVELE
- EEKLO - DEINZE -LOVENDEGEM - TIELT - WAARSCHOOT |
|
MALDEGEM
- RUISELEDE - SINT LAUREINS - WINGENE. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.LEERVLUCHTEN. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iedere
Woensdag Moeskroen vanaf 12 Maart tot zolang de voerman rijdt.
Inkorven op |
Dinsdag tussen 18 en 19u45. Los de Woensdag om 8u,of om het uur bij slechte |
|
weersomstandigheden.
En iedere Woensdag ARRAS |
|
|
|
|
vanaf
01 Mei tot 10 zolang de voerman rijdt inkorven op
dinsdag tussen 18 en 19u45 |
Los
de Woensdag om 8u.of om het
uur bij slechte weersomstandigheden. |
|
Wij
vestigen er uw aandacht op dat alle leervluchten onder voorbehoud zijn |
|
en
dat de vervoerder de periode van de leervluchten kan verlengen,inkrimpen |
|
en
of wijzigen naar gelang er voldoende of te weinig interesse is. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|