Foto
Inhoud blog
  • elke bij moeke
  • Kaartjes
  • 9de Verjaardag
  • Nieuwjaar aan zee
  • Spelen met Bram
  • Kunstacademie
  • 3de leerjaar
  • In De Panne
  • MIJN VRIENDIN JINTE EN IK
  • Bram
  • BABYBEZOEK
  • kLEINE BROER BRAM LACHT AL VEEL
  • Grote zus ELKE en kleine broer BRAM
    agenda

    24-1-11 mama (36) 3-2-11 papa (39) 24-2-11 ike!!!!(11) 26-2-11 broer (3) 4-3-11 moeke (61) 12-6-11 metje (39)

    ik ben trug !!!!!
    Zoeken in blog

    paarden love
    Elke Van de Voorde
    02-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.elke bij moeke

    hi hi moeke heeft leren typen van mij. ha ha ha !
    Ik vond het zo grappig op het begin toen ze leerde typen.
    En nu weet ze alles of toch bijna.
    Ze wist ook niet hoe ze die mannekes kon bijvoegen.
    En nu ze het kan, heeft ze de ganse rij erin gezet.Ik heb toen gezegt :
    Wat heb je nu gedaan moeke ? en ze zei terug  : twas om te testen om te zien wat ik uit zou komen.
    Nu ga ik stoppen en later een beetje foto's laten zien van moeke en mij aan de zee.


    24-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kaartjes









    22-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9de Verjaardag











    03-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwjaar aan zee

















    10-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spelen met Bram













    08-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunstacademie

    HOUTSKOOL






    01-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3de leerjaar
    Ik zit bij juf Lieve






    26-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In De Panne

    Dit is een speciaal berichtje van aan dezee.

    Wij zijn aan de zee in De Panne en nu denk je misschien: " In De Panne?"
    We zitten hier in een tof appartement en we hebben meegedaan aan een zandsculptuur wedstrijd in Oostduinkerke.


    18-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN VRIENDIN JINTE EN IK
    Jinte (mijn vriendin) en ik kennen elkaar al 3jaar. Wij turnden allebei en we zijn allebei gestopt. We zitten ook op de zelfde school en onze mama's zijn ook vriendinnen. Ze zijn verpleegsters. (Jinte en ik zijn 2 handen op 1 buik)












    14-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bram
    Bram eet groentenpap, slaapt veel, ligt op zijn buik en lacht al veel en dat is zooooooo schattig!















    Zoeken in blog


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Rondvraag / Poll
    juf of meester
    juf is leuk
    meester is leuker
    geen van bijde school weg
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs