Inhoud blog
  • welkom
    Categorieën
    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    eat healthy, be healthy
    gezond leven is de basis naar een gelukkig leven
    21-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom
    hyee allemaal :)
    ik wil al een tijdje afvallen (op een gezonde manier)
    ik weeg 63 kg en ben 1m 65 groot. op zich lijkt dit misschien niet zo veel,
    maar het was ff schrikken toen ik hoorde dat mijn broer en mama (allebei groter dan mij)
    minder wegen dan ik zelf. Ik kwam op het idee om sociale controle te gebruiken, zodat
    ik er niet meer onderuit kan. Op mijn blog zal ik regelmatig recepten, sporten, tips & 
    veel meer posten. ik start mijn eerste blog op 22/3 dus ik hoop dat je hem zal lezen!
    laat zeker je waardering achter en een berichtje in het gastenboek!

    21-03-2014 om 22:03 geschreven door fallenangel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs