Inhoud blog
  • Werkplekleren APF Autoparts Dag 1
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Werkplekleren APF
    Werkplekleren!
    26-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Vrijdag 26 Oktober

    Om 8u30 ben ik begonnen met de prijzen op de facturen te controleren van verschillende automerken, dit moest gebeuren omdat er al een paar fouten zijn gevonden en nog niemand deze heeft nagekeken. Hierna ben ik gestart met mijn dagelijkse afleverbonnen te controleren, automerk erbij te schrijven en factureren. Dit duurde tot mijn middagpauze. Na mijn middagpauze ben ik begonnen met het automerk op facturen te schrijven als er een artikel van Nissan of Volkswagen opstond.

    26-10-2018 om 19:00 geschreven door Dries Van Schandevijl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Donderdag 25 Oktober

    Ik ben toegekomen om 8u30 en ik ben begonnen met de afleverbonnen van vandaag te controleren, automerk invullen in het boekhoudprogramma en klaarzetten om te factureren. Dit duurde tot ongeveer 11u. Dan ben ik begonnen met deze afleverbonnen te factureren en per merk af te drukken. Hierna heb ik verder gewerkt met de gegevens van de klanten uit  het oude boekhoudprogramma over te zetten naar het nieuwe programma omdat dit niet automatisch gedaan werd. Dit heb ik gedaan tot 17u.

    25-10-2018 om 18:29 geschreven door Dries Van Schandevijl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Woensdag 24 oktober

    Om 8u30 begon ik met de afleverbonnen van gisteren en vandaag te controleren, automerk in het boekhoudprogramma erbij zetten en klaarzetten om te factureren. Hierna moest ik de prijzen bij bepaalde automerken veranderen van deze afleverbonnen, maar mijn profiel op het boekhoudprogramma had niet genoeg toestemmingen om dit te veranderen. Daarna heeft meneer Gert mij rondgeleid rond APF en uitleg gegeven bij elke afdeling. Dan heb ik de facturen geordend en heb ik nog afleverbonnen gecontroleerd omdat er een paar waren bijgekomen.

    24-10-2018 om 17:58 geschreven door Dries Van Schandevijl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Dinsdag 23 Oktober

    Om 8h30 ben ik gestart met de aflevernota’s van gisteren en vandaag te controleren, het automerk bij de opmerking zetten in het boekhoudprogramma en klaarzetten om te factureren. Hierna heb ik die facturen gefactureerd en afgeprint per automerk. Daarna heb ik weer de aflevernota’s gecontroleerd en klaargezet om te factureren omdat er nog een paar waren bijgekomen. Na de middagpauze ben ik gestart met het kopiëren van creditnota’s. Ik moest alle creditnota’s van januari tot vandaag kopiëren. Dit is zodat de mensen van magazijn kunnen controleren of de retours wel zijn uitgevoerd.

    23-10-2018 om 00:00 geschreven door Dries Van Schandevijl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werkplekleren APF Autoparts Dag 1

    Maandag 22 Oktober 2018

    Ik kwam toe om 8h30 aan APF Autoparts en werd voorgesteld aan de verschillende mensen die het boekhouden doen bij APF en kreeg ik een korte inleiding. Dan heeft mevrouw Aurelie mij uitgelegd hoe het boekhoudprogramma werkt en hebben we de bankuitreksels geboekt, dat duurde tot 10h. Daarna heeft Aurelie al de klanten die fouten hebben gemaakt of dubbel hebben betaald gebeld of gemaild. Nadien heb ik de facturen geboekt van Eurojapan, een ander bedrijf van APF die normaal iemand anders doet maar omdat die persoon vakantie heeft neemt Amelie die taak opzich. Daarna hebben ze mij uitgelegd dat ze van boekhoudprogramma gaan veranderen en dat alleen de bedrijven zijn overgenomen maar de memo’s en opmerkingen niet dus heb ik van 12h tot 17h de memo’s en opmerkingen van de bedrijven in het nieuwe programma gezet.

    22-10-2018 om 00:00 geschreven door Dries Van Schandevijl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/10-28/10 2018

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs