Inhoud blog
  • Curry de helpende hond
  • Geboorte
  • Sneeuwheld
  • Hier is nog een foto van mij!!!
  • Sneeuw Sneeuw Sneeuw
    Gastenboek
  • Vale vacht lusteloosheid
  • Nog een Curry
  • Goede middag
  • Hallo

    Druk op deze knop als je graag in mijn gastenboek wilt schrijven.

    Startpagina !
    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    thenkp
    www.bloggen.be/thenkp
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lovemsn
    www.bloggen.be/lovemsn
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    sorelex
    www.bloggen.be/sorelex
    www.2link.be
    meest populaire web sites van Belgiƫ
    Vergeet het niet !!!
    Als je info wilt over het gedrag van je hond of eender welk ras,
    stuur dan gewoon een mailtje naar curage_x@hotmail.com

    xxx
    Curry

    www.allesgratis.net

    Dog on the blog
    Curry's hondenblog
    De tofste hondenblog!!!
    10-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneeuw Sneeuw Sneeuw

    Hallo!!!
    Ik ben Curry, maar mijn officiele naam is Curage!
    Curage is Engels en het betekent moed.
    Ik ben een hond, en een hele mooie, ik ben een kortharige Border Collie.
    Je hebt ze vast al wel gezien op de boerderij, wij Border Collies houden schapen hoeden en veel geknuffeld worden. Meestal zijn we zwart met de pootjes, snuitje, nek en het puntje van onze staart wit. Border Collies zijn meestal ook langharig maar ik niet, ik ben een korthaartje en dat maakt me extra schattig!!!
    Mijn bazinnetje is helpt mij een beetje met mijn blog, en met haar speel ik het leifste. De mama van mijn bazinnetje maakt mijn eten klaar en de papa (mijn baas) gaat graag met mij wandelen.
    Vandaag is mijn bazinnetje met mij gaan wandelen omdat het al zo lang sneeuwt, ze heeft haar laarzen aangetrokken en we hebben samen veel plezier gehad in de sneeuw. Mijn bazinnetje is al dertien
    jaar, maar naast haar schoolwerk maakt ze toch nog een beetje tijd vrij voor mij.
    Pipi doen in de tuin doe ik nu niet zo graag omdat de sneeuw in de tuin erg hoog is, en het is erg koud aan mijn pootjes. Ook heb ik onder mijn voeten gekregen omdat ik het brood voor de vogeltjes heb opgegeten.
    's Avonds lig ik graag in mijn mandje en kijk ik samen met het bazinnetje naar The Simpsons!
    Mijn favoriete personage is Santa's Little Helper omdat hij net als ik een ondeugende hond is.

    xxx pootjes en lekjes xxx
    Curry

    10-01-2009 om 13:21 geschreven door Curage  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)


    Foto

    E-mail mij

    Vind je dat er iets moet verbeterd worden aan mijn blog, wil je mij je eigen puppy verhaal vertellen van wat jouw supergekke hond heeft meegemaakt of wil je me gewoon een superlieve mail sturen druk dan...


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Hielpen mij een keuze maken (Tim habib)
        op Hier is nog een foto van mij!!!
  • Hondenspeelgoed (Tim habib)
        op Sneeuw Sneeuw Sneeuw
  • Waf Waf Waf Waf Waf ...
    Rondvraag / Poll
    Wat is je favo dier?
    Hond
    Kat
    Konijn
    Paard
    Hamster
    Muis
    Andere (stuur me zeker een mailtje om te zeggen welk dier)
    Ik hou niet van dieren
    Bekijk resultaat


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hertenman
    www.bloggen.be/hertenm
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fjos
    www.bloggen.be/fjos
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kerken
    www.bloggen.be/kerken

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs