Onze website is verhuist

klik op de foto


Foto

U kan ons nog steeds blijven volgen via Facebook

klik op het logo 

Foto
Mijn favorieten
  • Karl Wauters
  • Internet radio Utopia
  • Rockparty Grootlo
  • Hangarhead
  • Foto
    Foto
    Foto
    Wieter's World Groep ( Dj Wieter and the crazy Crew)
    Retro - Rock - Metal radioshows
    De muziekprogramma's van Wieter's World groep zijn te beluisteren op internet radio Utopia.
    23-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Rock Collectie (6)
    Beste bezoeker,
    We zijn hier terug met een nieuwe rockcollectie. Ik stel weer 5 nieuwe groepen voor uit mijn collectie.

    Exodus:
    Deze groep is een van de voorlopers van de thrasbeweging. De groep is opgericht in 1981 door Gary Holt en Tom Hunting. Op hun eerste demo laat Exodus nog melodieuze hard rock horen maar na een bandwissel en met de komst van Rob McKillop gaat de groep meer een agressievere toer op. Hun debuutalbum komt pas uit in 1985 maar tegen dan zijn ze al zeer bekend.

    Giant:
    Dit is een band uit Amerika uit de grond gestampt door de broeders Dann  en David Huff. De groep speelt prachtige melodieuze rock. Hun bekenste nummer is I'm a believer dat zelfs een hitje werd.

    Gypsy Queen:
    Deze groep is afkomstig uit Florida en wordt geleid door de zingende tweelingzusjes Pam en Paula Mattioli. Deze roodharige dames speelde zeer veel in clubs en hun toekomst zag er niet al te best uit tot als Aerosmith producer Jack Douglas een tape van de groep in handen krijgt. Hij zorgt ervoor dat Gypsy Queen een platencontract krijgt.

    Hammerhead:
    De zeer gekende groep Hammerhead is afkomstig uit Nederland. Ze bestaan al sinds de jaren 80. In de loop der jaren is de groep al veel van bezetting verwisseld maar hun muziek is hetzelfde gebleven. Ze spelen zeer goede metal.

    Jerusalem:
    De Christelijke hardrockformatie Jerusalem komt uit Zweden maar is vooral bekend in Amerika. Ze spelen technisch hoogstaande hard rock. De belangrijkste bandlid is ongetwijfeld Ulf Christiansson die een geweldige zanger is.

    23-12-2013 om 13:05 geschreven door wieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:De Rock Collectie
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.33 Jaar dj (deel 4)
    In de jaren 80 waren de kermissen in Grootlo een feest. Vele drankgelegenheden en ook vele kramen. Wat een verschil met nu. Het hoogtepunt elk jaar waren de fuiven in de tent gelegen op de weide rechtover de kleuterschool.
    Op zondag speelde er de gekende discobar Full Power en op dinsdag was het mijn beurt om Grootlo op zijn kop te zetten.
    In het begin was dit met Discobar Spitfire en later met de installatie van Stars and Stripes.
    Telkens was er een massa volk op onze rock kermisfuiven.
    In 1994 werd ik gevraagd om eenmalig een dj te vervangen te Heist Goor voor de Bokkenrijdersfuif.
    Van een maal kwam twee en nu ben ik er nog steeds.
    Volgend jaar ben ik dus 20 jaar dj op de Bokkenrijdersfuif.
    In 2006 vroeg een goede vriend me of ik zin had om na zovele jaren nog eens een rockfuif te spelen te Grootlo.
    Dat kon ik natuurlijk niet weigeren. Ik had wel wat heinwee naar de succesvolle rockfuiven uit de gouden jaren 80.
    Begin december ging de eerste editie van de rockparty van start. Het werd een zeer groot succes.
    Enkele weken geleden vond de 7de party plaats. Het leven gaat toch snel.
    Dancings en fuiven. Overal heb ik gespeeld maar toch had ik nog een stille droom.
    Rock nummers draaien op een radio.
    Onverwachts is die droom afgelopen zomer werkelijkheid geworden.
    Met internet radio Utopia heb ik een zender gevonden waar ik mijn muziek mag spelen. Eindelijk.
    Op vele andere radio's word er geen rock gedraaid.
    Iedere week geniet ik nu van mijn programma Wieter's World en hopelijk ook mijn luisteraars.
    Volgend jaar komt er zellfs nog een programma bij. Spotlight.

    Beste lezer, hier eindigt mijn verhaal over 33 jaar Dj.
    Ik hoop nog lang mijn muziek met jullie te kunnen delen op fuiven of via de radio.
    Let there be sound
    Let there be guitar
    Let there be drums
    Let there be rock

    23-12-2013 om 11:16 geschreven door wieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    Categorie:33 Jaar DJ
    >> Reageer (0)


    Retro - Rock - Metal
    op
    Internet radio Utopia
    WIETER'S WORLD GROEP

    Radio Utopia
    (Luister live)

    Herhalingen

    http://162.244.80.118:5442 

    (Luisteren)

    (klik op een van de links hierboven en luister)



    Foto

    De Mail voor Wieter

    Voor al jullie verzoekplaten en/of aankondigingen in WIETER'S WORLD druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Foto

    Categorieën
  • 33 Jaar DJ (4)
  • allerlei (58)
  • De 50 van Wieter (4)
  • De Rock Collectie (6)
  • The story of (5)
  • welkom (0)

  • Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 12-2018
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 07-2017
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 08-2015
  • 11-2014
  • 08-2014
  • 05-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs