Foto

mijn beste prestaties:


-marathon 2 u 48' 23"
-halve mar  1u 14'56"
-hastings    1u 15' 50"
-winnaar crosscriterium
vrije sporters 2007
- prov. kamp. cross
vrije sporters
-tiegem 5e in 29'44"
- grijsloke 7km 6e in
22' 23"
- bédoin - mont ventoux 1 u 53' 05 "
- grijsloke 10 miles 9e in 1u 00' 37"

Foto
Foto
Foto
Mijn favorieten
  • dimitri
  • hans
  • joost
  • michael
  • bart
  • vacbl
  • wedstrijduitslagen
  • johan descheemaeker
  • lies deruddere
  • ludovic vanlede
  • fabrice
  • natalie
  • Foto
    persistence
    het relaas van een sportfamilie
    18-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekend vacbl met een marathon
    hallo iedereen ,

    hier ben ik terug en deze keer om te vertellen dat we met de ganse vacbl een prachtig weekend mochten beleven .
    na een zeer rustige midweek vertrokken we met ons gezin de vrijdag naar henstdijk in zeeuws- vlaanderen .na een halfuur fileleed kwamen we aan in camping " de vogel " .iet verderop het gebied was er een verblijfshoeve waar we iedereen van de club hartelijk begroetten . we waren echt in ons nopjes want een weekend met al onze beste vrienden , schoon weer en een uitstekende locatie is gewoon het summum .na het obligate uitpakken en bedden opmaak gingen we wat wandelen en even daarna konden we ons avondmaal verorberen . de sfeer was fantastisch .
    het hoofdthema van de 1e avond was een spel . iedereen deed mee aan het ontermeest regenwormen verzamelen hilarisch .met veel geluk haalde ik de finale maar daarin moest ik het onderspit delven tegen een overvloed aan veel te slimme vrouwen .
    na een gezellig slaapmutsje werd die avond afgesloten . we konden nu in ons bedje ontdekken wie de grootste snurker van de vacbl is .......

    zaterdag
    -----------

    de morgent erna waren we allen zowat om 7 uur uit de veren . we verzorgden onze smoeltjes , lachten met de ontwaaksmoeltjes en ontbeten stevig . deze dag stonden de wedstrijden opt programma . bijna iedereen maakte deel uit van een wedstrijd . de marathon , de estafette marathon , de 5km , de 10km of de kidsrun .
    de groep werd in z'n 2en verdeeld om zowat 9u15 .de marathon mannen en estafette gasten vertrokken naar de startplaats in hulst , de rest naar terneuzen ( aankomst marathon ook ) .
    er was reeds lang van tevoren besloten dat ik de marathon ging lopen tesamen met claude en patrick . sommige clubleden beslisten vanachter mijn rug eens fel aan mijn mouw te trekken om die marathon eens rap af te haspelen  en te presteren maar daar had deze vacbl -TEAMPLAYER geen nood aan .mijn devies was samen uit samen thuis .enfin rond 11 uur begonnen we eraan .het was prachtig weer en we liepen door een prachtig landschap . net zoals mijn vorige toeristische marathons had ik terug de" RUNNERSHIGH ". velen weten reeds dat zo'n soort ondernemingen iets is wat ik het leukst vanal vindt aan het lopen , voor iedereen trouwens een aanrader !!!!
    int begin en eigenlijk tot aan km 30- 34 liepen we zo rond de 12 km / uur .ik moet toegeven soms had ik het moeilijk , de beentjes wilden niet altijd mee .maar tesamen met mijn 2 companen en mijn pa die meereed met de fiets en met het  nodige voedsel ( waarvoor dank ) haalden we vlot de 34 km . dan kwam het kritieke punt van de marathon en ja hoor ...., patrick kreeg krampen .hij stopte even om te strechen , claude en ik liepen traag door kwestie van zelf geen krampen te krijgen .ik keek veel achter me en zag een paar km'ers verder dat patrick zich hersteld had .ik maakte claude er attent op en liep even daarna een stukje terug om den patrick te gaan steunen en zo ons groepje terug samen te krijgen . dat  lukte en zo kwamen we na 3 u 36 ' hand in hand over de streep ! een voltreffer mijn 7 e marathon .
    onderweg hadden we reeds vernomen dat de vacbl de tegenstand compleet verpulverd had !!
    we hadden de estafette marathon gewonnen ( filip en bert ) en waren er ook 3e ( koen en dieter ) en dit in allevier super goeie tijden .
    kevin won de kidsrun en broertje werd er 3e in de zelfde reeks !
    de 5 km bij de vrouwen werd door audrey gewonnen en annick won de 10 km en dit met een gemiddelde van 15,3 km/uur .
    deze overwinningen werden dan nog eens gespekt door tal van podiumplaatsen !!! een perfect parkoers ,VACBL AAN DEN TOP .
    toen we even erna met z'n allen de douches gevonden!! hadden en we even erna fris uitkwamen werd het vieren ingezet met een apperitief ter plaatse . s'avonds aten we lekkere frietjes met een "doe het zelf" grill . allemaal zeer smakelijk . na het diner reden we naar de camping waar we de feesten afsloten werd met een BINGOavond ! leute alom ,zeker toen sammy de poedel prijs won .
    de laatste nachtbrakers sloten de avond af met een biertje in onze hoeve . ( rond 1uur )

    zondag
    --------
    deze morgent was afgesproken om rond 7u 30 aan te zetten voor een tripje van zowat een uur .den dezen was nog te moe om op tijd mee te gaan ( lees : hij lag nog in zijn kaf) . ik liep wat erna een slentertochtje van 30' alleen .
    na het gezamelijke ontbijt gingen we met z'n allen nog golfen . als ik het goed heb won veerle de wedstrijd .ikzelf deed het niet al te best ( geen toptalent ) . s'middags was het dan terug smullen geblazen in hulst . ik at er paling , de anderen hadden ieder hun eigen keuze .van allen had het ook deze keer mega goed gesmaakt .we rondden het hollandse weekend af met een wandeling en een eindronk .
    annick , de kids en mezelf vertrokken rond 16 u 30 huiswaarts . daar pakten we eerst uit en niet veel later lagen we in ons eigen bedje ... te ronken !

    ps ;  nog een welgemeende dank aan organisator BERT en aan SAMMY en FABIENNE onze voorzittersduo voor het prachtige weekend .

    18-04-2011 om 21:05 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    11-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duurweek
    deze week was het rustig maar lang trainen .
    ik deed voornamelijk lange duurlopen . annick deed een normale trainingsweek .

    lieven :

    maandag 2u rdl ( 25km )  
    dinsdag  1u 15 rdl heuvels toer zwevegem ( 16km)
    woensdag  40'rdl ( 8 km )
    donderdag 1u30 ( 20km )
    vrijdag 1u 20 rdl heuvels tiegem ( 17 km )
    zaterdag 1u ( 12 km )
    zondag ldl 2u ( 22 km )       totaal =  120 km

    de kids deden hun zwemtraining in de week en een looptraining  de woensdag en ze gingen met de ksa naar bellewaerde de zaterdag ( dus geen zwemmen ) .de zondag trainden ze ook bij grijsloke .

    annick : korte duurlopen en woensdag snelheid bij bev. leie en zaterdag 5 x 1000 m met audrey en good old mia .

    11-04-2011 om 17:20 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brigandsloop , cross ieper en ginsteloop
    hallo iedereen ,
    sorry voor vorige week ,ik was oftewel te moe oftewel had ik deze keer geen tijd om m'n blogje in te vullen .

    de vorige week zaterdag stond de brigandsloop opt programma !! een topper .
    ik ging niet meedoen daar ik de zondag een crossje in ieper ging beslechten .
    de kids hadden zwemles de zaterdagnammidag ( normaal voorm. maar zwembad dan bezet ) dus nam ik het op mijn taak om die mannen heen en terug te voeren . annickske daarintegen was er helemaal klaar voor !!
    ze vertrok met mijn pa naar ingelmunster .
    ik zag de wedstrijd niet maar pa vertelde me dat ze zeer goed gestart was en altijd maar volhield tot opt laatst toen ijzersterke carline deseyn haar nog overstaak .desalniettemin ( opgezocht , t'is juist geschreven ) klaarde ze de wedstrijd in 50' 46 .ze werd ermee 3e ! haar vorige rekordtijd was 52' 46" uit 2007 dat is 2' beter dan toen toen ik het hoorde was ik uiteraard heel blij en fier . een dikke proficiat poepie !

    de dag na zaterdag is dus zondag en op die dag moesten de vrije sporters crossen hé .
    wij dus met de gehele familie naar ieper . het was er terug direct gezellig , alle vrienden annex concurrenten waren er . t'was ook heel mooi weer . na de eendjes waar yana 5e werd moesten de benjamins van start . daar doet dus onze jongsten aan mee . robin startte zoals gewoonlijk met " the face of war " hij beet al in de eerste bocht van zich af en ook in de 2e bocht liet hij de concurrenten zich niet insluiten . dit resolteerde in een voorlopig 3e plaats ,  hij moest echter nog zijn alles verwoestende megasprint inzetten waarmee hij enkele ogenblikken later als 2e over de meet vloog . DE MAN VAN  DE DAG 
    daarna was het aan kevin zijn beurt . hij was gemotiveerd door het resultaat van zijn broer en startte heel goed . hij deed er alles aan om op dat podium te geraken maar geraakte ,ondanks hij in de super eindjump er  nog 2 van  de planeet liep ( grapje hé ) , maar aan de papieren medaille ( 4e dus ) . ook een dikke proficiat kid .
    nog even daarna moesten de vrouwkes van start . annick deed nie mee , dus waren alle ogen gericht op zusje lief en audrey . supergirl ( die  ernie speelt met onzen bert ) domineerde de wedstrijd en wendy sloeg haar voet om . rampspoed , zusje lief naar de spoed en ervan terug . het meiske was haar middenvoetsbeentje gebroken ( annick kent dit ook al ) . 5 weken plaaster , veel beterschap meid .
    daarna startte" mister voetbalplein " filip van wijnsberghe , hij maakte zijn naam terug geheel waar en was er 2 voor !!!!!!
    jongens , ik heb afgezien zie hij nog erna
    toen was het aan ons . ik startte zeer goed maar na 3 mooie bochten viel er een lange strook waar den bert zwaar doortrok , ik weet het niet zeker maar ik denk dat enkel onze vriend stijn vermeulen meekon . hij liep de wedstrijd wel uit als 1e . ik daartintegen moest eerst goed afzien en spatie laten om daarna beetje bij beetje terug te keren en finaal toch te eindigen juist na pascal . een goed resultaat , content ! 
    een prachtig terrasje erna maakte de dag tesamen met een overwinning van tommeke boonen perfect .

    de week erna verliep voorspoedig en er werd hard getraind .

    zaterdag gingen we met ons gehele gezin naar oostrozebeke . daar was de ginsteloop .
    de eersten die er van start ging was "mister warface " robin hij liep de 600 m altijd 2e tot de laatste 100m waar hij terug versnelde en 1e werd .
    de kleinsten doet het terug zeer goed .
    kevin mocht iet later van start op de 800m , hij had harde concurrentie van ondermeer maatje hamish . na een spannende race werd hij 3e . hamish won , allebei een dikke proficiat .
    even erna ( 2 uur )mochten wij van start . annick liep tesamen met audrey de 6,9 km . het leraresje was sneller dan het verpleegstertje .
    ze liepen beiden vlugger dan 15 km per uur op de zware omloop . zeer goed !!
    ik was van start gegaan in het zog van filip . ik moest al na de 1e van de 3 rondes lossen . ik kreeg een patat van jewelste . ik zag na de 2e ronde den filip enkele voetbal pleinen verder lopen .ik herpakte me nog een laatste ronde maar tkalf was al verdonken en opgeteerd !!
    een teleurstellende race voor mij . ook nog een proficiat aan bart en joost die 1e en 2e werden .
    ik laat wel de moed niet zakken want den dimi heeft gezegd dat ik sterker zou terugkomen en als hij het zegt !!

    04-04-2011 om 21:08 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    21-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekend hastings
    hallo ,
    dit weekend ben ik met de maten van grijsloke naar hastings geweest .we vertrokken de zaterdagmorgend rond  7 uur . twas zeer mooi weer .
    ik was mee met de auto van j-m en catherine , stefaan was er ook bij . via den boot kwamen we met zowat 4 auto's in engeland aan .
    we bezochten eerst nog een paar stadjes en daarna gingen we naar ons gastgezin . ik was tesamen met stefaan bij een engelse dominee beland .
    twas een hele vriendelijke gast , zijn kinderen en vrouw ook .
    we kregen s'avonds lekker eten bij een bijeenkomst met andere gastgezinnen en lopers , daar was ook krist aanwezig .
    we sliepen rond 23u .
    de zondag was het gereed maken voor de halve marathon . rond 10u 30 werd de start gegeven . ik liep een behouden race int begin . het was wel zowat 10km bergop meestal !! . daarna golvde het wat , ik liep nog redelijk goed . de laatste 3 miles waren aan de kust ( vlak dus ) . er was bijna geen wind , mijn tempo was nog goed ik was niet uitgeput en had dus een goed verdeelde race gelopen .toch was mijn eindtijd maar 1 u 20 ' .
    blijkbaar nog geen topniveau dus . ik liep er al vlugger . j-m en krist en stefaan zaten kort bijeen rond de 1 u 30' , niet slecht dus !
    wat uurtjes erna kregen we een mooi buffet voorgeschoteld ! lekker eten kun je in engeland zeker doen !
    we begonnen onze terugreis om zowat 16u en kwamen terug thuis om 22u .
    voila weeral een geslaagd weekend .
    de kids bleven met hun mama thuis en vierden de verjaardag van hun nichtje , en zagen goss milaan san remo winnen natuurlijk . hun weekend was dus ook in orde !!

    alle tot ergens buiten hé !

    21-03-2011 om 18:48 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross meulebeke
    hallo loopverslaafden,

    dit weekend was terug geheel gevuld !!
    de vrijdagavond reeds reisden we af naar nieuwpoort aan zee . het wast tweekend van grijsloke . we kwamen eraan rond 19u30 .
    inschrijven en bagage naar boven om dan nog wat te eten en dan zo vlug mogelijk met de vrienden er een gezellige avond ervan te maken .
    zeveren en pinten drinken dus .....
    de zaterdag voormiddag stond voor de kids en annick een pittige training op het menu . ze verorberden het prima en na een deugddoende douche stonden ze klaar om te apperitieven . ik stond reeds langer klaar omdat ik het zeer rustig had gehouden voor de cross van zondag .
    na de apperitief ( met j-m en catherine) het eten ( een reuze kip ) , de koffie ( die van démaré en an ) gingen we met ons lieflijk gezinnetje naar de winkels aan de zee te nieuwpoort . prachtige nieuwe kollekties waarvan we enige stukken kochten . ziezo , ons geld kwijt en naar het avondfeest toe dus .
    s'avonds stond er terug een playback show opt programma ! tania , mayko , wouter , sophie en sammeke gaven het beste van zichzelf .
    meesterke had plankenkoorts ( of hield zich rustig ) en deed dus nie mee .daarna werd ook nog afgesloten met een dansavond . we sliepen rond 1u 30 . laat genoeg dus .
    de zondag morgent lang geslapen , alleen annick niet , die liep in de morgentstond 1 u 30 ' op strand ! zeer sterk , ijzeren karakter heeft mijn vrouwke .
    we ruimden t'appartament mooi op en vertrokken even erna naar huis . daar maakten we ons terug gereed om naar meulebeke te vertrekken .
    rond 13 u waren we er ! nog te vroeg zelfs !
    we verkenden tspel en vonden het oké .
    de kids gingen even erna van start . robin startte mooi en draaide rond de 7e plaats . hij had een formidabele eindjump in zijn benen en liep zo nog tot plaats 4 ! mooi man !
    kevin vertrok deze keer zeer goed . het inspireerde hem om zowaar op kop te lopen . hij ervaarde dat dit niet van de poes is .hij verzwakte op eind om op de 6e plaats te finishen . een leerzame race voor de oudsten .
    daarna supportterde ik voor jonathan tavernier , hij deed het terug schitterend en overwon ! een fantastisch kereltje met enorm veel pit .
    toen moesten de vrouwkes van start . daaraan deed annick niet mee , die had dus getraind vant weekend .
    wie er wel stonden waren audrey , valerie steen en mijn zusje natuurlijk .
    het zou een heel spannende race worden ! valerie gaf werkelijk alles maar ons lieftallig spring in het veldje audrey vertikte het om te lossen . eventjes dacht ik , na een demarrage van  valerie dat het over was  maar niets was minder waar .ze bleef aanklampen en tesamen gingen ze naar de finish . ik stond weer eens strategies opgesteld en riep naar audrey " nu gaan ,       boem " 
    ze ontplofte ( of wat had u gedacht ) en liet valerie achter . ze won na een beklijvend duel ! 
    oké , so far so good ! even erna werden we nog eens vergast  van een optreden van mister " ik ben toch 2 voetbalpleinen voor " filip .
    hij won terug met overmacht ! een klassebakske !
    ten langen laatste was aan de jongeheren , wij dus ! ( ja ik ben nog jong ) .
    de start was terug zeer vlug , maar anders dan andere crossen kon ik nu volgen in het spoor van pascal en andy . den bert vloog er wel als een speer vandoor ! ik kreeg het iedere ronde  wel moeilijker en moeilijker . de derde ronde was voor mij de moeilijkste , ik moest lossen van mijn concurrenten om uit te lopen als derde in mijn reeks . ik vond het wel een goeie race .
    de kroon van de dag ging naar onze playboy bert deschodt . hij won terug ( na 2 nederlagen ) van de immer sympatieke stijn vermeulen .
    tesamen met audrey zitten ze bij den vacbl terug met ( na annick en mezelf natuurlijk ) een koningskoppel ! de vonken springen er zelfs nog iedere dag vanaf , ik moest woensdag op training zelfs een veiligheidsbril aandoen !!
    na de prachtige wedstrijden maakten we nog vele leute met de maats . ik had er zelfs een coupke tongerlo voor over !!
    rond 19u trokken we dan allen voldaan huiswaarts !
    hunkerend naar de volgende bijeenkomst !
















    14-03-2011 om 21:18 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross aviflora

    dit weekend stond de cross in ingelmunster opt programma . de zondag was het mooi weer , iedereen was met een goed humeur naar aviflora afgereisd . de familieleden , de vacbl'ers , de concurrenten , ze waren er terug allemaal .
    we deden allen een verkenninkje en zagen dat het een droog maar ambetant parkourke was . we zouden afzien door over de stoppels te springen !!
    de kids gingen eerst van start . yana ( dochter van mijn zusje) werd mooi 6e .
    robin werd 4e , kevin ook . ze deden het terug goed .
    iet erna moesten de vrouwen van start gaan . audrey beet de spits af ( nee niet die van ...) en annick liep er als een hazewind achterna .
    concurrente valerie steen miste volledig haar start en liep dan nog eens langs de verkeerde kant ook ? ! ze zou een achtervolgingsrace inzetten .
    audrey was sterker zondag , annick kwam met veel moeite int spoor . eens in het spoor nam ze over maar zonder panache .audrey voelde dit goed aan en versnelde op haar beurt en liep zo annick los . valerie kwam nog opzetten maar kwam telaat , ze werd 3e algemeen .
    annick werd dus 2e algemeen en 1e bij de sen2 . audrey won alles !! proficiat .zus wendy werd nog mooi 6e in haar reeks .
    voor onze reeks  liepen de veteranen nog , filip domineerde die reeks met 2 voetbalpleinen voorsprong . ik zou ook  graag eens zo winnen !
    bij  de start van onze reeks waren bert en ik het best weg . eens de eerste bocht gepasseerd namen stijn , bert en pascal voorsprong .
    ik liep niet zo goed en probeerde bij andy te blijven . na 2 ronden moest ik loslaten en proberen tempo te houden en bij de bouckaerts blijven .
    dit lukte en ik kwam nog als 3e in mijn reeks de finish over . ervoor zag ik nog in de verte stijn bert kloppen voor de algemene overwinning . proficiat !
    ik stond dus opt podium met pascal en andy maar was eigenlijk niet zo content over mijn race . het geleverde niveau moet nog omhoog !!

    we zullen eraan werken hé !
    nadat we ons gewassen haden en ik voor dj speelde , spoelden we onze inspanningen door met wat gerstenat en sprongen we wat op de springkastelen te aviflora !! t'is toch leutig bij den vacbl hé !

    07-03-2011 om 09:47 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekje kilometers malen
    hallo,
    deze week stond in het teken van km'ers te halen en de snelheid bij te schaven .Bij mij was dit ongeveer 100 km en bij annick zowat 90 km .
    de kids deden hun normaal stramien , 2 trainingen zwemmen , een keer lopen bij vacbl en een keer de zondag bij grijsloke .
    er werd int weekend geen wedstrijden gelopen of gezwommen . we keken zowel de zaterdag als de zondag naar de koers .
    de zondag wast nog toffer omdat we te gast waren bij michael en valentine met onze vriendjes van de vacbl .
    we hebben er lekker gegeten ( dank aan valentine ) , meegezongen ( dank aan michael ) en natuurlijk goed gelachen ( dankzij de "move" van bert ) .
    allé zo moet het zijn hé .


    28-02-2011 om 18:22 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross vacbl
    dit weekend stond in het teken van onze eigen cross te beveren leie .
    de zenuwen stonden in de voorbereiding zaterdag al redelijk gespannen , voelen of die adem wel goed zit en de beentjes ?
    er moest gepresteerd worden ....
    de zondagmorgend lekker lang in ons bedje en goedgemutst opgestaan om er een zeer rustige voormiddag van te maken
    rond 13u zijn we met het gehele gezin naar beveren leie gereden . daar toegekomen kreeg ik al direct een adrenaline stoot want de JOOST was ook juist toegekomen ! concurrent bij ? nee die had reeds gepresteerd in de walen .
    op een cross beginnen we altijd met de kids op te warmen en het parkoers nog eens te verkennen ...
    rond 14u begonnen de eerste wedstrijden .
    de eerste van de familie was yana , die liep een mooie 7e plaats .oké mooi begonnen !
    daarna was het de beurt aan robin , hij startte redelijk goed en kon goed volhouden om met een 4e plaats te eindigen , proficiat jongen .
    10' erna moest onze oudsten optreden ... hij startte voor een keer zeer goed , en verspeelde zo geen krachten teveel int begin .
    hij bleef in de kopgroep van 4 . hij had het moeilijk in de vlakke stukken maar was dan excellent in de CROSS stukken .hij plaatse zelfs opt land een demarage en wierp er zo de vierde af . hij hielt nog vol tot de finish en behaalde een fantastische 3e plaats . de man van den dag hé .
    na een paar andere reeksen waar kim deweer en jonathan tavernier met de scepter zwaaiden , moesten de dames van start .
    annick was dus aan de beurt . de 2 grote concurrenten van de dag waren , klepper valerie steen en clubgenote audrey .
    annick en audrey waren het best weg . even later vlamde valerie over hen .
    annick volgde , audrey moest een gaatje laten ... annick hield zo 3 rondes vol , wat toch een opmerkelijke prestatie is zo tegen valerie .
    de laatste ronde moest ook zij een gaatje laten . heel groot was het verschil niet , ik schat zo'n 30 m opt eind . de overwinning ging dus verdiend naar valerie , annick werd zeer verdienstelijk 2e en audrey was 3e maar dus 1e in haar reeks .
    iet later kwamen ook goed aan : ulrike debie ( 6e ) en wendy m'n zus ( 13e algemeen en 5e reeks ) . m'n zus schuift zeer vlug op , een talent
    we zullen nog zien en blijven er op hopen ....
    daarna waren er ook mega overwinningen voor mia frere en nicole vanrespaille en mijn grote vriend filip vanwijnsberghe . proficiat aan allen ,vacbl rules ( hé stijn ) .
    toen moest het klapstuk nog komen , de senioren , scholieren en junioren reeks .
    die mohamed van op de jongerencross was aanwezig , dus de overwinning lag al vast . den bert moest er nog nie van weten maar we wisten allen wel beter ... de concurrenten waren allen aanwezig , stijn , pascal , olivier vhtghem , kobe , christ vdbroucke , ruben tavernier en  andy vanhaelewijn . tzou nie easy worden om opt podium te lopen van mijn reeks , maar enfin ik ging echt alles geven .
    bij de start was ik zeer goed weg maar die jonge kids sprinten zo hard dat ik iet voor de eerste bocht zowat 15e zat ! ik nam dan wijselijk de buitenbocht en kwam zowaar direct rond de 4e uit . ervaring ? even daarna vormde zich een groepje met kobe , ik , andy en nog een scholier ( aurele ) . ervoor liepen pascal en olivier en nog daarvoor stijn en bert en ver ervoor mohamed ( die zagen we niet meer .... terug ) .
    na de 2e ronde moest andy lossen , dit was goed voor mij want ik liep op de 3e plaats in mijn reeks want ik kon ook christ na mij houden !!
    ik gaf alles en probeerde bij kobe en aurele te blijven , dat lukte tot op de allerlaatste fase . ik zag mega af maar kon mijn positie toch behouden en werd 3e sen2 na dus olivier en pascal !! eindelijk I'M BACK IN TOWN . mohamed won dus algemeen voor stijn !!!! en voor bert .
    het was reeds 1,5 jaar geleden da stijn den bert nog had geklopt , proficiat man
    in mijn reeks was pascal al even mooi 1e , olivier dus 2e , en ik dus de lachende derde !!
    allé , een fantastische dag . nadat bert en ik de cabines uitgekuist hadden ( veel werk ) hebben we nog lustig onze dorstige monden gelaafd of wat denkt ge ????

    21-02-2011 om 20:54 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross dadizele
    hallo , zondag was er de eerste cross van het nieuwe seizoen . de zenuwen waren gespannen .
    ik ging met kevin en robin naar dadizele , vrouwtje lief moest werken ...

    daar toegekomen , ontvangden we ons deelneemkaartje van fabienne . een paar minuutjes later waren de kids zich reeds aant opwarmen .
    ze zagen't allebei zitten .
    de eerste start was echter voor mijn zus haar dochtertje yana , ze werd mooi 7e . dit was de eerste van onze familie maar zeker nog de laatse niet !!
    de 2e start was voor onze robin , die werd na een fantastische sprint mooi 3 e . het podium voor mijne jongsten ! een dikke proficiat
    daarna was het aan de beurt van kevin . die startte slecht ( 25 positie ) ,liep dan naar voren maar voelde dan dat hij  veel krachten had verbruikt . hij finishte toch nog mooi 5e . proficiat again .
    toen moesten we even wachten tot de meisjes van start gingen . daar deed mijn zus het zeer goed . ze finishte met een verloren sprint tegen veronique timmerman en werd zo in haar reeks mooi 4e . super en dit na een paar maand echt trainen !
    toen begon ik me op te warmen . de benen voelden redelijk goed aan , ondanks een vermoeide week .
    ik moest wel nog even stoppen daarmee want in de volscross deed den ouwen mee !!
    jaja papa maakte zijn debuut in de crossen , geflankeerd door zijn kleinkinderen maakte hij de cross lachend vol ! wat gaan we nog beleven
    daarna was het niet lang meer voor het aan ons was . ik was niet zo nerveus meer als int begin .na wat sprintjes ging ik naar het startvak .
    zoals bijna iedere cross waren er weer zeer vele concurrenten !!
    toen de start weerklonk was ik zeer goed mee . ik liep direct 3e , 4e . toen we de eerste keer op de berg liepen voelde alles nog perfect aan !
    de eerste ronde verliep voorspoedig . ik kon schuilen in een mooi groepje waarin mijn "sen 2 "  concurrenten zaten . toen we de 2e maal op de berg gingen .... en eraf ...... trapte ik in wat diepe modder ..... en mijn schoen bleef steken en de voet floepte eruit !!
    ik had hem nogthans extra goed aangespannen , maar ja .
    ik ging koelbloedig terug en nam mijn schoen , deed hem terug aan en vertrok terug ! maar ja , tkalf was verdronken hé . ik liep nog uit als 7e in mijn reeks , een ontgoocheling
    de volgende keer ( in beveren leie ) verpulver ik ze allemaal ! je zult wel zien












    14-02-2011 om 21:07 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.let the games begin
    het nieuwe jaar is terug van start gegaan en nu zijn ook de wedstrijden van start gegaan bij ons gezin .

     zondag 30 jan gingen we naar ieper voor kevin's eerste officiele wedstrijd voor zwemclub zwevegem .hij deed het uitstekend en werd 3e in zijn afstand van 100m  schoolslag . hij deed het in een tijd van 1' 48" 99 . een voortreffelijke inkomer !!

    vorige week zaterdag ging annick lopen in koewacht . het ging om een inloper , ze werd 1e vrouw en 3e in totaal ze deed het in een tijd van 31' 01" over een afstand ( geaccidenteerd ) van 7,6 km . ze was tevreden over het geleverde niveau , meesterke natuurlijk ook .

    de dag erna gingen we naar oostende , de corrida van t'sas. daar deden de kids mee aan de kinderwedstrijd . kevin werd 1e en robin 6e , terug een zeer goed resultaat . ik wou de 7,5 km beslechten .de concurrenten waren dirk gallein , steven hocedez , frederick debacker en wim coussement !!omstreeks 10u 20 gingen we van start !
    vanaf de start wou ik alles geven . dit omdat het eerste deel mee wind was en erna een lange strook tegen (harde) wind zou komen en ik enigzins zou kunnen recupereren in de groep. ik gaf dus alles ..... en liep me in een 2e groepje ,alle concurrenten waren mee .
    tegen wind deed ik een beetje kopwerk maar zekers nie teveel . door het beukwerk van wim vielen er reeds een paar gasten af . ik kon easy volgen . aan het keerpunt voor de eerste ronde ontplofte het zaakje . 3 gingen ervan door ! ik volgde met steven , wim en frederick moesten lossen .ik liep eerst nog wat op kop om een andere jongen ernog af te krijgen en de achtervolging op de 3 in te zetten . nadat ik wat recup nodig had nam steven het voortouw . hij liep stevig door ik kon goed volgen maar zag wel goed af .
    eventjes later vertraagde steven iets , ik kreeg de ingeving om onmiddellijk aan te vallen . het was een goeie beslissing ik was los ...
    daarna kon ik voor het keerpunt van tegenwind een van mijn voorgangers inlopen , zijn naam dirk gallein . ik liep voornamelijk zelf op kop tegen wind maar kon nu en dan toch uitrusten achter dirk z'n rug . ik keek achter me en zag dat steven niet opgaf ! dirk liep een iets trager tempo op kop en soms kwam steven daardoor iet dichter . ik trok soms wat door om de afstand te bewaren maar hield wat over voor de finish .
    toen we op zo'n 500m voor de aankomst op een brake aardeweg kwamen plaatste ik een demarage . ik kon nog met een redelijke voorsprong 8e worden . dit in een tijd van 26' 35" . ik was zeer tevreden , mijn zelfvertrouwen is hiermee goed aangewakkerd !!
    ik was ook blij dat ik de concurrenten achter mij kon laten , dat was reeds zeer lang geleden !!!
    die wedstrijd werd gekoppelt aan een bezoek van oostende met een mosseldiner en voor mevrouw bekeken we ( en kochten we soms ) de nieuwe collekties .
    zo we zijn ( goed ) van start gegaan , hopelijk blijft het nu lopen als een trein !

    tot in de oorlog












    10-02-2011 om 11:45 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.we doen ons best
    deze week hebben we goed gesport .

    robin deed looptrainig met vacbl en bij grijsloke en zwom terug de donderdag en de zaterdag
     de zondag namiddag zwom onze kleinsten mee met een zwemmeeting , deze van zwevegem zelf
    hij zwom 100m schoolslag , 100m vrije slag en estafette 4 x 25 m , hij deed het uitstekend en maakt alsmaar progressie .
    kevin deed dinsdag zwemmen maar de zaterdag niet . hij had last van buikpijnen . hij liep met vacbl de woensdag en zondag in grijsloke .

    annick trainde een mooie week bij elkaar . ze liep int totaal zo'n 95 km bij elkaar .
    ze trainde 2 x snelheid waarvan een keer 5 x 600m   en een keer piramide op de piste
    ze gaat reeds goed vooruit .

    mijn schema deze week :

    ma 1 u 20'
    di  20' in + 10 x 200m + 15' uit   tijden waren  rond de 34" - 33"
    woe 50' easy + 5 versn  + s'avonds training geven aan de kids in vacbl
    do 30' in  20 x  100m  + 15' uit
    vrij  1 uur easy + 5 versn
    zat  duurloop 1 u 30
    zon  grijsloke  3 tr  met 15' in en 10' uit

    ik kwam uit op zowat 99 km
    de benen zijn goed ,  de lies trekt wel nog wat . dit mede omdat ik wat oefeningen ben begonnen voor de rompstabilisatie !!

    allé tot volgende week , ik hoop dat jullie zich ook zonder teveel moeilijkheden aant klaarstomen zijn .


    ps   de website van vacbl is dankzij bert terug volledig   up to date , ga zeker eens kijken . het club album bij de foto's is een aanrader .

    24-01-2011 om 20:16 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.veel beter dan vorig jaar
    hallo ,
    vorig jaar rond deze tijd had kevin een beginnende longontsteking , annick een keelontsteking en ik een blessure ( dewelke wist is nog een lange tijd niet ) waardoor ik niet meer kon lopen ....
    doffe ellende , de enige in ons gezin die nog kon sporten was de robin ,doch iets later zou die de zona krijgen
    maar  , al deze beproevingen waren niet van blijvende aard . tjaar was wel naar de kloten maar ons leven niet hé .
    dit nieuwe jaar 2011 is alvast veel beter begonnen . de trainingen vlotten voor alle leden van ons gezin .

    een sportweekje bij ons :

    maandag :  ik ,ldl 1 u 25 '   annick , dl 1u
    dinsdag : ik , dl 1 u + 5 spr    annick , 20' + 3 spr  en 1 u 10' los    kevin zwemmen 2 uur totaal
    woe :  allen training vacbl , ik 20' in  8 x 2 '  + 10' uit  en zelf training geven aan de kleintjes
    don :   annick en ik rust , robin zwemmen 1 uur
    vrij :  annick 1u 20' , ik  1u  + met kevin een zeer rustig loopje van 40'  ( toffe ervaring , veel gebabbeld ) 
    zat :  annick 2 tr grijsloke , ik ldl 1 u 30,  kevin lichaams scholing + zwemles de hele voormiddag , robin zwemmen 1u 30 
    zon : de mannen trainen  in grijsloke,  ik loop op mijn beurt 2 x grijsloke , annick ldl 1 u20

    zo , met de huishoudelijke taken erbij en de school kun  je je inbeelden dat soaps en reality tv niet aan ons besteed zijn .
    t'is een druk leven maar ik vind het super tof en ik ben er ook een beetje fier op om zo te kunnen sporten met ons vieren en je ziet enorm veel mensen hé ..

    hopelijk worden we beloond in de wedstrijden .

    17-01-2011 om 20:34 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gelukkig nieuwjaar
    hallo iedereen , allen een gelukkig nieuwjaar en veel goeie sportieve prestaties !!

    na wat rust achter de kerstcorrida en de goedgevierde feesten zijn we er terug aan begonnen.

    kevin heeft reeds wat zwemtrainingen achter de rug , robin nog niet die begint pas deze week .
    de kinderen zijn ook bij beveren - leie terug aan de trainingen begonnen . dit jaar brengen wij , na alle lessen die we gevolgd hebben , een goed uitgebalanceerd programma met lopen, werpen en springen . er is ook aandacht voor gymnastiek en balvaardigheid ter algemene ontwikkeling .
    wij zijn sammy , claude en mezelf  voor de 8 - 12 jarigen , voor de kleinsten hebben we fabienne en voor de iets ouderen stijn .

    annick heeft ook reeds herbegonnen met duurlopen en soms wat heuvellopen .

    ik ben met hetzelfde bezig ....

    ma duurloop 1 u
    di  duurloop 1 u
    woe vacbl training = 20' in  +  3 x ( 100 + 200 + 300 + 400 m ) + 15 ' uit   dit gewoon bollen 
    do rust 
    vrij  1u 10 '
    zat heuvelloop van 1u20 ' int tolaal 
    zon training met loopclub grijsloke van zowat 1 u 40 ' 


    voila' een goed begin , zou ik zo zeggen . hopelijk blijf het lopen als een trein hé ..... 

    10-01-2011 om 19:46 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerstcorrida deerlijk
     eindelijk was het weer zover ,
     de kerstcorrida van deerlijk !
     een klassieker bij uitstek ! maar ja , het moest nog doorgaan . het sneeuwde vorige week zeer veel en het vroor dat het kraakte ! maar de organisatoren maakten het onmogelijke mogelijk en zondag rond 13 u stonden we aan deerlijk plaatse .
    HIERBIJ EEN GROTE PROFICIAT AAN DE ORGANISATOREN VAN DE CORRIDA !!!!!!!!!
    de kinderwedstrijden begonnen om 13u15 en ja !!! het begon met bakken te sneeuwen !
    doch nu konden we niet meer terug . alle mensen waren reeds aanwezig en lopen gingen we , met prachtige taferelen tot gevolg .

    mijn zus haar dochtertje yana liep bij de min 6jarigen en 3e plaats
    robin liep een 6e plaats bij de 8-9 jarigen ( 0,8 km ) , allebei proficiat !!

    kevin was een ander verhaal ! deze beseft al heel goed dat de corrida een klassieker is !! als vader moest ik hem niet motiveren , het was eerder intomen !!
    toen ik mijn oudsten zag lopen (na zowat halfweg op de 1,4 km ) was hij aan de leiding van het gehele  pak !! mijn adrenaline schokte omhoog !
    hij kreeg een voorsprong maar keek heel veel achter hem , daardoor kwam de 2e jongen meer en meer terug . in de laatste tientallen meters ging het een sprint worden . kevin was gewonnen , hij draaide eerst langs het hekken naar de finish . maar dan gebeurde het ! hij viel !!!
    consternatie alom ,hij kwam terug recht maar de eerste plaats was verloren .............
    hij kwam als 2e aan met wenend gezicht , ik was er zelf het hart van in . hij smeet met muts en handschoenen, twas erg . tesamen met mijn pa troosten we onze "kampioen " . we vertelden hem dat het belangrijkste was dat hij bewezen had dat hij meekon met de besten die dag en het nu nog nie belangrijk was !!!
    tkind wast vlug vergeten !!

    even later was het aan mijn beurt . ik startte de 5km in tempo en liep hem in tempo ! versnellingen als vanouds zaten er nog niet in . maar het tempo was goed genoeg om toch 13e te eindigen . de tijd was zeker van ondergeschikt belang ( nog altijd zware sneeuwval) . tevreden was ik niet echt, verbetering van de algemene conditie zag ik wel !! 

    verder supporterde ik nog hevig voor de maats op de 15km .
    erna werden de dorstigen gelaafd !!!  












    21-12-2010 om 15:56 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    13-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerstloop waregem en 9 km te bredene

    hallo ,
    vorige week zondag was er de kerstloop te waregem . we gingen er met ons geheel gezin naartoe .
    robin beslechtte de 250 m en werd er 4e , 2e jongen .
    kevin liep de 500m en werd er 2e , goed begonnen dus .
    even later was het de beurt aan mezelf . ik zag veel concurrenten en wilde die bekampen ( ik was moedig na het redelijk goed resultaat in herseaux ) en er misschien van winnen . k' hoopte niet op een stunt maar wel op een opsteker !!
    wel , die kwam er niet , integendeel het ging slecht . na 1 km liep ik reeds zwaar achter de feiten aan . ik vond daarna een enigzins aanvaardbaar tempo en liep zo verder de race met smetje . ik zag enorm af !!! k' dacht da smetje me ging verpulveren .....
    maar de laatste km ging  ik na aanmoedigingen van pa , ma , annick , j-p , en de kids nog eens diep . ik liet zo nog onverhoopt smetje achter en kon nog wat oprukken om zo ( toch ontgoocheld ) 11e te worden in een tijd van 14'57" op de 4,5 km dus .
    terug naar af dus wat ik hieraan moest doen wist ik nog niet ?

    dan kwam het klapstuk de 10km . Vele vrienden deden mee en veel goeie lopers ook . het was zoals ieder jaar een wedstrijd om naar uit te kijken !! ook voor annick was de concurrentie zeer sterk .maar ze vertrok onversaagd en liep een 10de plaats in een tijd van 39' 13" . haar opdracht was beter doen dan 2008 en dit lukte , in dit jaar liep ze een tijd van 39' 42" . proficiat snoepie !! goe bezig .

    deze week stond er weer veel opt programma . de zaterdag gingen we naar bredene om er de 9 km te lopen . na een appelflauwte midden de week besloot ik het weekend blauwblauw te laten . een beetje rust dus voor de zekerheid !
    annick zag het wel zitten en had  hoop op een top 3 plaats bij de vrouwen .
    ze vertrok gematigd en probeerde niet te ver na de eerste dame te blijven ( heidi hertveld ) . heidi was iets te hoog gegrepen en annick zocht haar tempo  .annelies demuynck liep ons verpleegsterke nog voorbij maar ze deed het verder door de duinen heel goed en toch kon  nog een sterke tijd neerzetten . ze liep een tijd van 35' 21" ( op de 9 km dus ) . dit was 35" na heidi en 23" na annelies . nog eens proficiat dus .

    de zondag was het zwemwedstrijd voor de kids in veurne . ze deden het heel goed !!
    robin =  100 m  vrije slag       :      4e 
                 100m  schoolslag      :       2e
    kevin =  100m  wisselslag ( 25m vlinderslag , 25m rugslag , 25m schoolslag , 25m crawl )     2e plaats
                  100m  schoolslag      1e !!!!! 
    verder deden ze allebei nog een estafette .
    de tijden moeten nog komen op de zijkant van den blog .
      tesamen met de familie deblock maakten we er een toffe namiddag van .
    de kids gingen opper gelukkig huiswaarts toe .
    weeral een geslaagd weekend dus , alleen de kers voor meestre ontbreekt nog .

    hi-di-hi











    13-12-2010 om 19:07 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de jogging saint nicolas
    hallo , we zijn zaterdag naar herseaux geweest . aangezien er geen kinderloop was liepen dus enkel annick en mezelf  , de kids hadden rust .

    direct toen we toekwamen zag ik de bui al hangen !! ik had direct door dat dit wel eens een heel gevaarlijke tocht zou kunnen worden .
    buiten vele andere westvlamingen en een paar maten van een te hoge categorie ( bert ,dimi en ludovic ) waren  er verschillende vrienden die ik ( als ik op niveau ben ) normaal moet kunnen kloppen présent .dit wilde natuurlijk zeggen dat ik nu op dit moment gemakkelijk van ieder van hun kan geklopt worden ( ja, het zelfvertrouwen kreeg in die 11 voorbije maanden een serieuze deuk ) om daarna erg ontgoocheld huiswaarts te gaan ik vertrouwde dit m'n pa toe en onzen bert . die 2 vertelden me er gewoon voor te gaan . ..

    annick was ook niet 100 % overtuigd van haar kwaliteiten van de dag : het was voor de 1e maal  koud  en twas reeds een tijd geleden dat ze nog een 10 km deed , maar ze besloot .............. er voor te gaan !

    de start werd gegeven iet over 15 uur . de eerste km verliep goed ( 3' 12" ) , dit was al vlugger dan op training ! 
    nadat steven hocedez en christoph fieuw me overstaken viel alles een beetje in zijn plooi . de anderen waarvan ik bang voor was kwamen niet . 
    ik kon een goed tempo aanhouden en zowaar na een paar km enen  ludovic passeren ( die had dus een mindere dag ) . toch had ik een heel klein succes momentje en ik kon zo  mijn tempo verder aanhouden en kwam na een paar anderen gepasseerd te hebben ook terug bij christoph . zo liepen we tot km 7 , ik had ook de gehele tijd den dimi int vizier maar dichterbij kwamen we niet . ik denk dat den dimi ( ondanks hij een mindere dag had ) ging lopen tot hij erbij neerviel voordat ik hem zou kunnen kloppen die dag !!  even na de 7 km trok er enen van ons klein goepje door en ik moest lossen .... geen paniek dacht ik , kwas al redelijk tevreden met mijn huidige plaats . ik kwam nog even voor de laatsten km terug maar even verder moest ik ze toch laten gaan .ik zou rustig uitlopen ..... toen ik achteloos omkeek dacht ik NEEN daar was het fenomeen bjorn eeckhout . fuck , dacht ik . nu alles geven om ervoor te blijven .... ik liep me volledig kapot en kwam net voor den bjorn aan , oef .
    dit op een 13e plaats in een tijd van net 37 ' . ik ben daar redelijk tevreden mee moet ik zeggen , "the disastre" was dus uitgebleven , gelukkig maar ! 
    ik draaide me om en liep wat terug om de aankomst van annick te zien . ze kwam iet later dan verwacht toe , ook zij had dus een mindere dag !
    ze liep uit in een tijd van 42' 32" . niet getreurd , ik ben er zeker van dat ze in form zit , we zullen wel zien 
    later hoorde ik ook dat ze wel heel vlug was vertrokken . tja , het wordt dus weer wennen een 10 te lopen ......

    enfin even daarna werd alles lekker doorgespoeld en konden we reeds uitkijken naar de kerstloop te waregem

    be there !! 

    29-11-2010 om 20:43 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    22-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross ingelmunster
    de laatste cross vant seizoen is deze in ingelmunster ..
    het is tevens ook de laatste keer om met die gezellige groep veldlopers echt tesamen te zijn.    
    telkens worden in ingelmunster de laatste vetes en onderlinge duels uitgevochten .wat natuurlijk wel tof is !
    voor de eerste die deze namiddag in aktie ging komen , ROBIN , telde dit allemaal nog niet mee !
    den kleine deed gewoon zijn best . bij de start zette hij zijn oorlogsgezichtje op en startte goed , liet zich in het sprintend gewoel wat achteruit gaan en maakte eventjes verder een geweldige remonte waardoor hij toch weer mooi op de 6 e plaats eindigde !! mooi mooi
    den KEVIN daarintegen wou ( na een ZIEKelijk jaar ) nog eens iets tonen !! hij wou er nog  eens een paar  kloppen .
    hij zette mooi aan en kwam de eerste gevaarlijke bocht ook mooi door . hij liep in zowat 6e positie en dit in een 2e groepje .
    de eerste 4 vertrokken en onze kevin moest dus tegen zijn concurrenten kunnen winnen !
    hij versnelde opt punt waar de meestre aanmoedigingen kwamen en kon zo de primus zijn van zijn groepje . hij werd dus 5e en hij was er zeer tevreden mee , ik dus ook .
    opt laatst moest ik aan de slag ...
    mijn bedoeling was op te schuiven na telkens op de zelfde plaats te zijn geeindigd in de vorige crossen .
    ik zag het wel zitten al had ik reeds het gehele weekend last van een pijne voet . niets ernstig maar die verdomde pijn <=> jeuk vond ik wel erg vervelend ent speelt in je hoofd .
    enfin naar de startlijn maar . we stonden allen klaar en toen het startschot weerklonk waren er reeds een aantal al 3 meters weg !!!!!!
    tja er was geen melding van valse start dus ..... gas geven hé !
    een paar concurrenten zaten direct terug vanvoor .
    ik had die kunde nog niet en liep zo de gehele wedstrijd achter de feiten aan . de moed zakte me in de schoenen en de snelheid verminderde altijdvoort . tja , tging dus voor geen meter .
    en dan aankomen .... geen podium .... geen verbetering kwa plaats..... t'is moeilijk .
    ik moet dus van ver terug komen en tgaat eigenlijk nie vooruit ! maar persistence is de titel van mijn blog dus zal ik er blijven voor gaan .
    ooit komt de kentering en dan is spartacus erweer ( hoop ik  ) .

    annickske daarintegen loopt als nooit tevoren en omdat ze dit weekend moest werken deed ze het wat kalmer aan kwa training .
    ze zal er ongetwijfeld wel staan in herseaux !!

    meesterke
       

    22-11-2010 om 20:49 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    15-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekend ardennen
    hallo , we zijn dit weekend naar de ardennen geweest .
    er werd veel gewandeld , veel gedronken maar bovenal hebben annick en ik zeer hard getraint !!
    nu maar hopen dat het loont hé  !!

    en zoals gewoonlijk werd er ook verkleed en gefeest !!!










    mijn nonkel j- p alias kabouter klus

    15-11-2010 om 00:00 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.feesteloop te avelgem en cross te waregem
    dit weekend werd er terug goed gesport bij ons gezinnetje !!
    de zaterdag morgent gingen kevin en robin naar de zwemclub . daarna nog wat commisies doen en annick moest al meteen vertrekken naar avelgem . meestre kon niet mee, ik moest naar een vergadering van de vacbl en nam ook de kids mee .

    in avelgem deed annick het terug zeer goed . ze won haar 5 km wedstrijd in een tijd van 18' 09" (  christof fieuw zend me eens de correcte afstand door aub? ) ze was er merkelijk heel blij mee . dat zag ik toen ik natuurlijk net toekwam toen ze al gearriveerd was !!
    oké , annick deed het weer nu wij nog ?

    de zondag voormiddag ging ik met de kids ( annick moest werken ) naar de paardenbaan te waregem waar we de jongerencross deden .
    voor robin was de start te vlug maar hij remonteerde zeer veel kids en werd na 750m mooi 5e .
    voor kevin eigenlijk het zelfde verhaal , hij remonteerde in de finale sprint nog 2 kids en werd zo 6e .
    voor mezelf , ik kom ieder weekend een heeeeeel klein beetje dichter . al ist nie veel .
    ik werd uiteindelijk 9 overal en 5 e in mijn categorie .

    zo op naar de volgende !!

    09-11-2010 om 16:38 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    01-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beachy head marathon , halloween run en cross dapalo
    halllo ,
    vorige week had ik een terug een specialeke voor de boeg . ik had het namelijk in mijn hoofd gehaald om terug een marathon te lopen !!
    niet voor tijd natuurlijk , daarvoor wast nog veeeel te vroeg maar gewoon voor de fun
    we gingen tesamen met maten van loopclub grijsloke nog eens voor de zoveelste keer naar onze verbroederstad in engeland namelijk " HASTINGS" . daar gingen j-m  , wim , stefaan , andrew en ik een uitdaginkje aangaan .
    de marathon van beachy head, en hij is er een om van te snoepen .
    nadat we in hastings toegekomen waren werden we naar ons gastgezin geleid , waar we een treffelijke maaltijd kregen . na wat socializen kropen we vroeg in onzen tram .de dag erna wast dan ook vroeg opstaan , om te zien dat het zeer slecht weer was . dit was eventjes schrikken maar er waren opklaringen voorspelt . oké , niet puppen dus en ontbijten , gereed maken en ernaartoe !!
    eens aan de start was het weer al heel wat beter , oef ! want 42 km in de regen berg op berg af , dat zag ik niet zitten .
    enfin we startten bergop en bergaf en bergop en bergaf .... maar twas fantastisch , de mooiste ( en langste ) duurloop uit mijn hele leven .
    we genoten van de mooie vergezichten en vant prachtige landschap !!
    soms moesten we zelfs bergop wandelen omdat het gewoon te steil was om te lopen ..
    maar dit kon ons niet deren we kwamen na zowat 4 u 19' allen zeer blij en voldaan over de finish !
     een voltreffer !!!
    daarna zijn we ons gaan douchen en nog eens daarna konden we ook gebruik maken van het zwembad , ZALIG .
    s'avonds zijn we ons avontuur dan gaan vieren in een local pub en dit maakte het weekend echt perfect !

    HALLOWEEN RUN :

    deze voorbije zaterdag was het terug wedstrijd voor annick . ze had haar ogen laten vallen op die 8 km aan de kust in de haan .
    oké , wij daarheen . we vertrokken vroeg want eenmaal daar deden we nog een mooie strandwandeling langs onze kust . de drie mannen van ons gezin proefden er ook nog een pannekoek onderweg , zo waren we klaar om te supporteren voor de mama !! . lies deruddere was erook , het zou misschien een mooie strijd worden ? aan de start zag ik dat lies en haar verloofde davy beiden verkleed waren ter gelegenheid van halloween !! mooi natuurlijk , maar of je daarmee snel loopt ?
    de start werd gegeven en toch was stiepie er als eerste vandoor ( toch sterk ) .
    annick en lies volgden even erna . aan de 1e doortocht had davy reeds een mooie voorsprong . ondanks het pak was hij toch te sterk voor de tegenstand , waar ook vb wim cousement toe behoorde .
    een tijdje erna volgde annick als eerste vrouw en niet zover erachter lies , die ondanks dat ze het heel heet had van het pak toch vlug genoeg kon lopen . aant eind van de 2e ronde kwam annick dan aan als 1e vrouw op de 8 km  . een dikke proficiat snoepie .
    de 12 km  werd wat later gewonnen door davy en daar werd de 1e vrouw ..... lies deruddere , chapeau gasten .
    wim cousement werd 3e in zijn  heroptreden , ook mooi hé

    CROSS DAPALO :

    de zondag was het dan te moorslede te doen , op een prachtige dag zouden de kids en papa er terug hun best doen .
    robin mocht de spits afbijten . hij viel  in de 1e bocht maar deed dan een prachtige remonte en kon dan toch nog mooi finishen rond de zowat 7e plek , mooi .
    kevin had een wat mindere dag en liep zwaar afziend uit . de betere dagen komen nog zoontje !
    bij de vrouwen was er een mooie overwinning voor audrey in de sprint tegen ..... lies deruddere !
    later bij de gehele meute jongens dan moest ik dan mijn beste doen .
    ik vertrok goed en liep zowat rond de 14e plek int totaal , ik kon nog een aantal plaatsen opschuiven  en kwam zo terug "tussen de mensen".
     de hoeveelste ik was int totaal weet ik nog niet , bert deschodt won en ik was 4e in mijn reeks !
    nog genen bof erop maart gevoel is wel terug aant komen .nu nog de speed , zekers ?




    running in the country



    samen uit samen thuis



                                    prachtige landschappen langs een ruige kust







    01-11-2010 om 18:49 geschreven door demeestere  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)



    annicks beste
    -2x winnaar mls-criterium
    -halve mar. 1u30' 15"( lille 2009 )
    -1ste omloop kluis-
    bergen.
    2004 pk cross vrije sp.
    - 1ste wingene 2006
    2009 hasting 1/2 marathon
    in 1u 35'
     - 1ste schalienloop vichte


    Foto

    Foto

    kevin's beste:
    25m schoolslag in 37"
    50m schoolslag in 1'03"
    (2e in zwevegem)
    100m schoolslag in 1'48"
    (3e in ieper)
    400m lopen in 1' 27"
    1ste eurojogging har.2007
    1ste eurojogging har.2008
    1ste overmere  2008
    1ste overmere 2009
    2e grijsloke 2009
    1ste vichte 2009
    3e cross avifrora 2010
    2e deerlijk kerstcor.2010
    robin's beste:
    100m schoolslag in 2' 16"
    100m vrije slag in 2'13"
    2e grijsloke 2008
    1e zwevegem 2008
    25m zwemmen in 40'
    400m lopen in 1' 43"
    6e grijsloke 2009
    1ste vichte 2009
    3e cross dadizele 2010

    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 01/06-07/06 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 27/05-02/06 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs