Het dagboek van een loper
Foto
Mijn favorieten
  • Joost Dewaele
  • Ludovic Vanlede
  • Hans Detavernier
  • Loopcriterium wallonië (Acrho)
  • Dieter Van Lierde
  • Johan Descheemacker
  • Steven Hocedez
  • Lieven Demeestere
  • Bart Verkaemer
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn Desmet
  • Fabrice Laga
  • Carlos Timperman
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    14-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Run for fun (Bavikhove) - 10,5km
    Vrijdagavond besloot ik deel te nemen aan de "run for fun"-wedstrijd in Bavikhove. Een wedstrijd van een goeie 10 km waarbij 4 rondes moesten afgelegd worden. Het is een wedstrijd die me best ligt want ik kon deze wedstrijd reeds 2x op mijn naam zetten als winnaar. Het was toen destijds Joost Dewaele die telkens de duimen moest leggen. Deze avond echter was ook Joost Dewaele terug van de partij en was berust op een stevige revanche.

    Met ook Hocedez, Debersaques, D'Halluin, Filip Vanwynsberghe, Smetje en Andy Vanhaelewyn stond er best stevige concurrentie aan de startlijn. Ook was het terug een blij weerzien met Kristof Reynvoet die zijn wederopstanding bewerkstelligd. Ik moest dus best over een goeie dag beschikken wou ik een podiumplaats bemachtigen.

    Om 20u werd het startschot gegeven en meteen werd serieus doorgevlamd. Het was vooral een ijzersterke Yves D'Halluin die in het begin van de eerste ronde fel doorging. Algauw vormde zich een kopgroepje met mezelf, eerstgenoemde Yves D'Halluin en natuurlijk onze Joost Dewaele. Die eerste ronde voelde ik me best ok, maar ondervond toch reeds dat ik niet de beste van de dag was. Daarvoor kon ik te weinig mijn stempel drukken en moest ik vooral de wedstrijd ondergaan onder impuls van Joost en Yves.

    Halverwege de 2de ronde moest ik plotseling een gaatje laten op Joost Dewaele alsook Yves D'Halluin. Plotseling begon het bij mij van kwaad naar erger te gaan en moest ik ook lossen van Yves. Halverwege de 2de ronde liep ik dus alleen in een 3de stelling maar besefte dat ik die plaats niet zou kunnen houden. Het draaide namelijk langs geen kanten meer. Met het mentale tikje erbij zou ik het nog kwaad krijgen in de laatste 2 rondes.

    Bij het einde van de 2de ronde werd ik bijgehaald door Pascal Debersaques. Ik poogde even om mijn wagonnetje aan te pikken maar dat werd een maat voor niets. Ik moest Pascal onmiddellijk laten gaan waardoor ik nu 4de liep. Geen luttele minuten later was het  Andy Vanhaelewyn die me bijbeende. Ik beet op mijn tanden om hem te volgen.

    De derde ronde kon ik redelijk gelijke tred houden met Andy, alhoewel zijn vele versnellingen om me los te lopen toch behoorlijk pijn deden. Ik verbeet die pijn en hoopte dit te kunnen uitzingen tot aan de finish. Dit was echter buiten de laatste ronde gerekend. Halverwege die laatste ronde plaatste Andy nogmaals een versnelling waar ik jammergenoeg geen antwoord meer op had. Vrij ontgoochelend eindigde ik 5de in nochthans een wedstrijd die ik best wel graag loop, behalve vandaag dus. Verdiende winnaar was een "outstanding" Joost Dewaele. Mocht ik vandaag een superdag gehad hebben zou ik ook geen schijn van kans gehad hebben. Daar was hij echt te sterk voor. Proficiat aan hem dus.

    Hopelijk was dit slechts een mindere dag, alhoewel ik toch begin te vrezen voor een mindere periode. Ook deze week draaide het op training voor geen meter. Volgende week is er dan de zware 15km wedstrijd in Kain voor het Achro-klassement. Hopelijk sta ik er dan aan de start met betere papieren want dat zal nodig zijn. Groetjes Delombaerde.

    Top 10:XML:NAMESPACE PREFIX = O />
    1. Joost Dewaele                         34:46 (18.1 km/u)
    2. Yves D’Haluin             35:43
    3. Pascal Debersaques                36:12
    4. Andy Wanhaelewyn                36:30  
    5. Dimitri Delombaerde               36:47
    6. Filip Vanwynsberghe               37:42
    7. Steven Hocedez                      38:26
    8. Kristof Reynvoet                     38:27
    9. Franky Derammelaere             38:43
    10. Geert Roelandts                      38:55













    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    16-05-2011
    run for fun
    T is een raar koerske daar in Bavikhove.  Ik heb er vroeger (en da weet ge goe genoeg) ook al 1 enkele keer zwaar tegen mijn doze gekregen, in t jaar waar jij en vanneste de skepter zwaaiden.  Toen werd het ook voor mij een koerske van zwaar afzien, en al zwoegend een 6de of 7de plaats af te dwingen.  Het enige alternatief was opgeven, en dat zit er gewoon niet in bij mij.
    Enfin, 2 jaar geleden voelde ik me veel beter, maar dat was terug buiten een voortreffelijke Delombaerde gerekend.  Ik begin er mij stilaan bij neer te leggen dat die steken wel degelijk een gevolg waren van een tempo dat iets boven mijn petje ging.  Maar een ezel stoot zich geen 3 keers aan dezelfde steen.  Dus t was nu wel ne keer mijnen toer he!
    A propos, mooie prestatie dit weekend in Kain.  De tol van het aantal wedstrijdjes lijkt stilaan wat tol op te eisen, maar je hebt voortreffelijk stand gehouden. 

    16-05-2011, 09:04 geschreven door joost
    PERSOONLIJKE BESTTIJDEN:

    21 km: 1u13min.12 sec.
    15 km: 51 min. 34 sec.
    10 km: 32 min 42 sec.

    Archief per maand
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 06-2007
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs