jef's wereld
Inhoud blog
  • Eerste stapjes en de witte van de beatles
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    13-11-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste stapjes en de witte van de beatles
    OK, hier gaan we dan weer, dit zijn mijn eerste stapjes op dit nieuwe blogforum.
    Ik had ergens een blogplaats maar die is opgedoekt dus hier opnieuw een start zeker.

    De bedoeling is natuurlijk dat ik mijn gedachten op deze plaats kan overbrengen, ik weet het het klinkt …. melo, maar ik ga proberen niet te overdrijven.
    Wat me deze week bezighield is dat de "white album" van de Beatles opnieuw is geremastered, met nog een aantal fragmenten van opnames enz erbij.
    Is dit nodig … ik weet het niet.. het is een dubbel gevoel. Ik ben een fan van de Beatles vanaf mijn prille tiener periode, ik heb de muzikale evolutie en het einde meegemaakt maar ik ben de muziek steeds blijven koesteren. Alhoewel de witte, niet mijn favoriete album is staan er toch een paar pareltjes op.
    Ik heb de LP, niet een genummerde spijtig, ik heb de cd en ook de remastered cd... meer dan genoeg dus maar toch heb ik de neiging om ook dit me aan te schaffen.

    Wat mijn favorite nummer is op de plaat... glass onion, while my guitar..., blackbird..   en nog zeker.
    Of deze nieuwe uitgave iets bijbrengt aan de muziek, ik denk het niet. Is het commerce, ja zeker, is de beatlefan in mij getriggerd, ja ook.

    Ik denk er nog over na, ten slotte komt de kerstperiode aan, een idee voor een geschenk, ik ga dit subtiel ergens moeten aangeven.

    Groetjes

    De Jef

    13-11-2018, 18:58 Geschreven door Jef444  
    Reageren (0)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Archief per week
  • 12/11-18/11 2018

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs