Inhoud blog
  • Sjaals
  • Kleedje
  • Naaiclubje
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    De creatievelingen
    Naaiclubje
    28-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sjaals
    Sinds vorig jaar leerde ik breien. Ik startte toen met het maken van sjaals, met wat kan je beter beginnen dan dit ;) 
    Verschillende familieleden/ vrienden vroegen dan ook om voor hen een sjaal te breien. 
    Mijn sjaals beperken zich dan ook tot het afwisselen van een rechtse en averechtse 




    28-11-2013 om 22:13 geschreven door Shanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleedje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb voor het eerst aan de slag gegaan.
    en omdat ik naar een babyborrel moest vond ik het passend om hiervoor een kleedje te maken met volgend resultaat...

    28-11-2013 om 22:03 geschreven door Shanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naaiclubje
    Hallo

    Met deze blog wil ik graag mensen in de regio Dendermonde bereiken om een naaiclubje samen met mij op te starten.
    Ik ben sinds kort verhuisd naar deze stad en omdat ik een echte westvluut ben, ken ik hier niemand.

    Wat is de bedoeling? 
    Dat we met een klein groepje 1 keer in de week/ maand afspreken om aan onze eigen projecten te werken. Zo is het handig om elkaar wat te helpen of elkaar vragen te stellen. 
    Het gaat hier niet alleen over naaien, maar ook het maken van brei/ haakwerkjes... kunnen hier allemaal. 

    Als iemand geïnteresseerd is mag die dit gerust laten weten.

    Groetjes Shanna

    28-11-2013 om 21:56 geschreven door Shanna  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 25/11-01/12 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs