Foto
Over mijzelf
Ik ben De Rouck Dave
Ik ben een man en woon in Steenokkerzeel (Belgie) en mijn beroep is Brood en Banketbakker.
Ik ben geboren op 26/02/1977 en ben nu dus 47 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen natuurlijk,mtb,fitness en van het leven zoveel mogelijk genieten met vrouw en kinderen.
mijn favoriete runsites zijn;runnersweb.be en joggings.be mijn favoriete runningstores zijn; runningmate/kampenhout r
Inhoud blog
  • elewijtse halve
  • huldenberg,lentejogging
  • nekkerloop meise
  • felix sohieloop hoeilaart
  • kwb tildonkse stratenloop
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Lopen...een feest!
    beleef mijn loopavonturen mee
    24-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dvv dwars door mechelen
    zondag 23 september zou mijn vrouw en mijn doel zijn om haar eerste 10km wedstrijd te lopen.
    de voorbije acht weken heb ik mijn vrouw opgevolgd en begeleid naar een 10km wedstrijd.
    het was met veel gezaag en kibbelen en enkele kwaaltjes,wat normaal is één ze heeft nooit aan sport gedaan en twee ik ben niet van de gemakkelijkste om mee te trainen..maar alleé we hebben er ons doorgetrokken.
    mechelen was ideaal voor mijn vrouw omdat het vlak is en haar werkgever zit in mechelen en daarom werd haar evenement volledig terug betaald.
    de afspraak was wel dat ik haar zou begeleiden naar deze wedstrijd,maar op de wedstrijd zelf zou ieder zijn tijd lopen.
    om 13u30 arriveerden wij al aan de nekkerspoel om stress momenten te voorkomen en konden we zo op het gemakske ons borstnr. afhalen en daar ligt ook een atletiekpiste dus we konden ons ook in perfecte omstandigheden opwarmen.
    om15u15 was het dan zover om langs de dijle,door de kruidtuin,en dan richting markt te knallen.
    ik heb zo lang mogelijk geprobeert om mijn tempo onder te 4'10" te houden en dat is mij toch gelukt tot aan de 7de km,en ben ik binnen gelopen in 40' en een 20tal".
    dan was het wachten op mijn vrouw en jawel 21' later komt zij ook de boog onderdoor gelopen.
    voor haar was de tijd niet belangrijk zei ze achteraf maar daar heb ik mijn twijfels toch over,want het eerste dat ze zei aan de aankomst was "shit ne minuut langer dan een uur".
    ik ben al blij en trots dat ze heeft uitgelopen en er van genoten heeft want vanaf februari wil ze gaan trainen voor de 10 miles van antwerpen.
    en wie moet begeleiden...

    see yaah

    24-09-2012 om 08:42 geschreven door dave  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.scott off road run
    vandaag stond mijn eerste trailrunning op het programma.
    om 12.15u richting pajottenland om eerst om 13.30u onze jelle de trail for kids mee te laten lopen over 1km,hij was na aankomst wel een beetje teleurgesteld omdat het niet genoeg offroad was.
    om 14u was het dan mijne toer om te gaan trailen over 13.5km,mijn eerste flosh bij de start was de forerunner vergeten op te duwen en zo enkele 100 meters minder bij aankomst.
    het parcours was perfect afgepijlt met gele bordjes en zwarte pijltjes op.
    het liep bijna volledig over een mtb route met pittige hellingen en leuke singletracks.
    de bevoorrading mocht wel iets meer zijn,het was eens op 2.5km zodat de lopers van de 5.5km ook mee mochten genieten,maar voor de lopers van de 13.5km was de tweede bevoorrading pas voorbij het 9km bord,ze was wel heel uitgebreid met water,sportdrank,appelsienen en peperkoek.
    aan de finish kregen we dan nog een bon van 10€ om op expo van scott nog iets te kopen.
    voor mij was er één opsteker vandaag,de eerste 5km was het met nog een loper haasje over en op km 6 heb ik de kop overgenomen met een klein versnellingske en het resultaat was dat hij na 200m moest lossen,vanaf dat moment heb ik hem niet meer gezien en heeft niemand mij nog ingehaald.
    zo heb ik een 4'tal kilometers eenzaam en alleen gelopen,en na de tweede bevoorrading ben ik er toch nog in geslaagd om een deel kapot gelopen deelnemers op te rapen.
    hopelijk kan ik de vorm in mechelen bevestigen volgende week en eens een supertijd neer te zetten.





    see yaah

    16-09-2012 om 21:17 geschreven door dave  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.halve marathon Eindhoven
    Na de teusserjogging heb ik nu een week de loopkilometers tot de helft terug gedraait.
    Woensdag kreeg ik dan het mailtje binnen met mijn startnummer voor de halve marathon van Einhoven.
    Vrijdagavond had ik dan een afspraak bij mijn sportdieetist voor een aangepast voedingsschema en alles te meten en wegen.
    De resultaten waren niet slecht maar kunnen en zullen beter zijn.
    Gewicht voor 176cm 80.5kg vetpercentage 15.
    Ik had er graag nog 10kg af gesmeten maar de dieetist zei me dat het op een manier van gewone voeding nooit zal lukken.
    Ik zou al om en bij de 12u moeten sporten per week...en dan mijn voeding moeten bijsturen met shakes,pillekes en al de andere vuiligheid.
    Ik dacht van,oei nog eens 12u sporten dat wil dus zeggen mijn werk opzeggen en ne goeie advocaat aanschaffen want het vrouwtje zal dat op den duur ook moe worden+dat ik er gene euro rijker van wordt.
    Op de manier dat mijn dieet morgen start zou hij mij wel al tegen december op vetpercentage 10 kunnen brengen en het gewicht tussen de 73 en 75kg.
    Morgen start ik dus met mijn voorbereiding op de halve van Eindhoven en lmet mijn aangepast dieet,maar vandaag heb ik toch nog eens lekker bourgondisch gedaan op het feestje van mijn dochter.





    Schol

    09-09-2012 om 20:56 geschreven door dave  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    02-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.teusseerjogging bertem
    vandaag stond de voorlaatste wedstrijd van scott2run op het programma.
    het was ook niet direct de simpelste om een supertijd neer te zetten.
    de omloop gaat over twee toeren van iets meer dan 5km,grotendeels door bertembos met een flinke kuitenbijter inclusief.ons ploegje was weer eens massaal aanwezig,met drie lopers en vijf seingevers.
    bij de start ben ik niet vol gegaan maar bij de lopers gebleven van ongeveer hetzelfde niveau,maar snel mekte ik dat er meer inzat en heb dan na 2km het hazenpad gekozen.
    de eerste ronde ben ik in 23' en een beetje doorgekomen..
    de tweede ronde heb ik het tempo kunnen aanhouden wel iets lastiger dan de eerste ronde maar met de fameuze kuitenbijter wel normaal.
    de finisch haalde ik in 46'32'' en dus 2' sneller dan vorig jaar.
    het verschil met vorig jaar was dat het parcours beter beloopbaar was,dat ik 3kg minder moet meesleuren en de helling heb ik tweemaal al stappend overwonnen waardoor ik vrij snel mijn tempo kon opdrijven als ik boven was.





    see yaah

    02-09-2012 om 22:34 geschreven door dave  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Foto

    Archief per maand
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011

    mijn persoonlijke records

    2500m-9'28''(vilvoorde) 5km-20'16''(baal) 10km-40'18''(mechelen) 12km-54'08''(vilvoorde) 10miles-1:16:36(antwerpen) 20km-1:42:44(brussel) halve marathon-1:34:36 (eindhoven)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs